Da's wel een van de zwaarste ja, maar er waren genoeg mensen bezig met ghb, lsd, xtc, coke, salvia divinorum enzo toen we het er laatst over hadden hoorquote:
En dan, wat dan nog? Makkelijk om er voor jouw een label aan te hangen "onzinverkondigaar"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Da's wel een van de zwaarste ja, maar er waren genoeg mensen bezig met ghb, lsd, xtc, coke, salvia divinorum enzo toen we het er laatst over hadden hoor
Nou, succes. Wat wil je eigenlijk dat er gebeurt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Cristal het volgende:
Ik heb mijn Ouija bord!!! Glow in The Dark! ik ga gelijk beginnen! Als er iets leuks gebeurt laat ik het natuurlijk horen!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan, wat dan nog? Makkelijk om er voor jouw een label aan te hangen "onzinverkondigaar"?
Ok.. dacht even dat je bedoelde te zeggen dat als je 'een gebruiker' bent je dus niet meer geloofwaardig kan zijn omtrent het dingen zien of ervaren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben zelf één van die mensen
Mag ik het hier he-le-maal niet mee eens zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Manke het volgende:
en gidsen zijn demonen, je leest heel vaak dat gidsen zich tegen de gastheer keren als die mensen naar de kerk gaan of christelijk worden.
Iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag ik het hier he-le-maal niet mee eens zijn?
Dat is een slecht mens.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
En dus is een sadist een vleesgeworden Demoon?
Maar als we uitgaan van de verbondenheid met ziel en geest (en dus "het vlees") dan is dat een vleesgeworden manifestatie van een demoon, toch?quote:
Uhhh, hoeft niet. Maar de mens kan er wel door bezeten worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar als we uitgaan van de verbondenheid met ziel en geest (en dus "het vlees") dan is dat een vleesgeworden manifestatie van een demoon, toch?
Interessequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uhhh, hoeft niet. Maar de mens kan er wel door bezeten worden.
He, waarom stel je van die lastige vragen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef Manke het volgende:
[quote]
Nou in mijn beleving is een demoon.. iets dat iemand moedwillig kwaad wil doen.. dat kan ik dus helemaal niet vergelijken met een gids die juist alles doet om jouw verder te helpen.
enzo..quote:Precies, totdat een gids z'n ware aard laten zien wanneer je iets doet wat 'm niet bevalt, bijvoorbeeld gelovig worden, wat ik ergens las - zo zijn er veel meer voorbeelden.
New Age is misleiding van de duivel, volgens christenenen ik heb ervaren hoe in naam van Christus de demonen bij mij weggingen tijdens een uitdrijving met meerdere christenen in een evangelische kerk - dit was op de eerste dag van psychose, ze vlogen letterlijk uit m'n hoofd, voelbaar als windvlagen, velen vlogen vrolijk weer terug.
Omdat demonen uitgedreven werden in naam van Christus, kan er wel eens meer de waarheid zijn wat de bijbel leert, namelijk wat ze over het occulte en spiritisme [w.o. new age] zeggen: lokaas van de duivel.
Zou wel jammer zijn, vind het new age idee is wel interessant.
Ben altijd atheist geweest, had niks met religie en geloof, maar de ervaring van die uitdrijving heeft me doen nadenken over wat wel eens de waarheid zou kunnen zijn.
okeee.. nou word steeds mooier dit topic iigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef Manke het volgende:
Precies, totdat een gids z'n ware aard laten zien wanneer je iets doet wat 'm niet bevalt, bijvoorbeeld gelovig worden, wat ik ergens las - zo zijn er veel meer voorbeelden.
New Age is misleiding van de duivel, volgens christenenen ik heb ervaren hoe in naam van Christus de demonen bij mij weggingen tijdens een uitdrijving met meerdere christenen in een evangelische kerk - dit was op de eerste dag van psychose, ze vlogen letterlijk uit m'n hoofd, voelbaar als windvlagen, velen vlogen vrolijk weer terug.
Omdat demonen uitgedreven werden in naam van Christus, kan er wel eens meer de waarheid zijn wat de bijbel leert, namelijk wat ze over het occulte en spiritisme [w.o. new age] zeggen: lokaas van de duivel.
Zou wel jammer zijn, vind het new age idee is wel interessant.
Ben altijd atheist geweest, had niks met religie en geloof, maar de ervaring van die uitdrijving heeft me doen nadenken over wat wel eens de waarheid zou kunnen zijn.
Dat jullie zelf denken dat het echt is snap ik, dat is nou juist wat het zo eng maakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Manke het volgende:
tja, ondanks dat was het echt gebeurt. hij staat volledig open en kan ze zien en ermee communiceren, ik sta open door ws paddo's een hele tijd geleden en evp.
ook wel 'grappig' was dat z'n arm werd overgenomen en hij z'n gezicht open krabte en z'n keel dicht kneep, kreeg z'n arm omlaag met moeite.
Ik vind deze verhalen persoonlijk serieus genoeg voor verplichte opname.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef Dragorius het volgende:
Het toont aan dat de "remming" weg is en als die 'stemmen' dan gaan zeggen "maak die en die dood" .... dan is dat best beangstigend ja
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef Manke het volgende:
Led, ja klopt, hij kan gevaarlijk zijn, gezien het verleden - hij zegt dat ie wel eens werd overgenomen, wat hem oersterk maakte.
Da's nu, dat kan elk moment zomaar veranderen.quote:Ik laat me niet overnemen en de stemmen geven mij geen opdrachten, omdat ze weten dat ik er geen gehoor aan geef.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Manke het volgende:
tja, ondanks dat was het echt gebeurt. hij staat volledig open en kan ze zien en ermee communiceren, ik sta open door ws paddo's een hele tijd geleden en evp.
ook wel 'grappig' was dat z'n arm werd overgenomen en hij z'n gezicht open krabte en z'n keel dicht kneep, kreeg z'n arm omlaag met moeite.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind deze verhalen persoonlijk serieus genoeg voor verplichte opname.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n gozer bij jou en je kinderen in de buurt woont
Laat staan 2 van die malloten die elkaar alleen maar bevestigen in hun waanzin !
Wat er zal gebeuren weet je natuurlijk nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |