abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:15:33 #201
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73648950
Dit is ziek, ik dacht verdomme net aan je Danny (Maar dat klinkt fout op zo veel manieren)

leven de bloemen nog?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:07:05 #203
259246 Cristal
Magical touch...
pi_73650645
Ik heb mijn Ouija bord!!! Glow in The Dark! ik ga gelijk beginnen! Als er iets leuks gebeurt laat ik het natuurlijk horen!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:19:36 #204
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73651093
Gebeurt alleen wat als je je openstelt, en dat is nou het gevaar. Zij nemen jou een beetje over om dat ding te laten bewegen. Als je het toch wilt, ontspan je arm en 'luister' of voel naar welke richting je arm wilt bewegen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:26:14 #205
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73653128
Het is geeneens een stem inm het geluid. HEt menselijk brein zoekt automatisch naar herkenning en connecties en vind dat in schijnbaar onbelangrijke los van elkaar staande stimuli. Dat heet pareidolie.

Het is geen stem, het menselijk brein maakt er een stem van. Het menselijk brein verwacht een stem te horen (sowieso als je je mp3. al naar hetgeen noemt wat je hoort) en hoort dat er ook in.

Over manke. Ik kan wel zeggen dat hij aan veel van de symptomen voldoet die zeker standaard zijn voor zijn aandoening. Hij zit niet voor niets in een inrichting.

Maar ja, als ik dat zeg of als ik zeg dat drugs tot wanen kan leiden, word ik gemod (terwijl meerdere mensen hier opeens in behandeling blijken te zijn en./of vaker drugs gebruiken).

een beetje als LED's pest verhaal. "Ik heb wel de pest, maar de bulten hebben er echt niks mee te maken hoor!"

Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:44:08 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_73653642
bijna iedereen is aan de alcohol idd
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:47:14 #207
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73653715
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:44 schreef Summers het volgende:
bijna iedereen is aan de alcohol idd
Da's wel een van de zwaarste ja, maar er waren genoeg mensen bezig met ghb, lsd, xtc, coke, salvia divinorum enzo toen we het er laatst over hadden hoor
zzz
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:05:45 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73654229
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Da's wel een van de zwaarste ja, maar er waren genoeg mensen bezig met ghb, lsd, xtc, coke, salvia divinorum enzo toen we het er laatst over hadden hoor
En dan, wat dan nog? Makkelijk om er voor jouw een label aan te hangen "onzinverkondigaar"?
The truth was in here.
pi_73654300
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Cristal het volgende:
Ik heb mijn Ouija bord!!! Glow in The Dark! ik ga gelijk beginnen! Als er iets leuks gebeurt laat ik het natuurlijk horen!
Nou, succes. Wat wil je eigenlijk dat er gebeurt?
Ik heb vroeger ook een tijdje met ouija-borden zitten klooien, en automatisch schrift. We pakten eerst gewoon een vel papier en tekenden daar zelf alle letters en cijfers op en wat extra dingen (ja/nee, tot ziens, etc), en dan kon je eigenlijk alles wat een beetje gleed wel gebruiken als wijzer. Daarna begonnen we met automatisch schrift (ik was toen een jaar of 16). Er gebeurde niks engs, tot m'n vriendin een beetje raar begon te doen, vreemde dingen zei over haar gidsen (ze kreeg er ook steeds meer) en ze ook kon aanwijzen en voelde waar ze stonden. Op een gegeven moment beweerde ze dat een gids haar wilde wurgen en toen ben ik er maar mee gekapt.
Later heb ik het nog een paar keer gedaan met een andere vriendin die er een of andere gave voor zou hebben. Ik was ondertussen 22 ofzo, maar ondertussen te sceptisch geworden leek het. Het ging altijd over haar en haar gidsen, en ik lag half te pitten op de stoel, was helemaal kapot achteraf. Ik weet nog wel dat de katten hem allebei ineens smeerden toen we iemand 'aan de lijn' hadden die niet weg wilde gaan, en die kwam later altijd nog eventjes terug als we het bord weer pakten.
Tap tap tap
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:56:53 #210
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73676623
Michielos
je hoort wel een geluid, maar je weigert er iets zinnigs in te horen.
het gaat er om dat er iets te horen is.
waar komt dat geluiid vandaan volgens jou?
"ja kan van alles zijn, je broek of zo"
het was stil, er waren maar 3 personen.

net zoals bv het gezicht op mars ziet iedereen er een gezicht in, niet iedereen interpreteert het anders.

stemmen zijn nu veel minder, toen ik zei dat ik niet bang ben zei er een "wat een sukkel, hij weet niet eens waarmee we bezig zijn", verder kwam er niks nuttigs uit. Geen idee wat ze hier nog doen.

en gidsen zijn demonen, je leest heel vaak dat gidsen zich tegen de gastheer keren als die mensen naar de kerk gaan of christelijk worden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:12:16 #211
31101 _Led_
pi_73677077
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dan, wat dan nog? Makkelijk om er voor jouw een label aan te hangen "onzinverkondigaar"?
Nee hoor.
Ik ben zelf één van die mensen
zzz
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:10:39 #212
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73678869
Nou je over drugs begint, ik had ergens begin vorig jaar paddos gegeten en later paar keer spacecake, en herinner me dat ik een hoog stemmetje hoorde tijdens de trip - een van m'n stemmen komt met die stem overeen.
Misschien ben ik zo aan de demonen gekomen. Ik heb hem [1 van de stemmen] tenslotte zelf uitgenodigd, zegt hij.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:19:47 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73679170
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik ben zelf één van die mensen
Ok.. dacht even dat je bedoelde te zeggen dat als je 'een gebruiker' bent je dus niet meer geloofwaardig kan zijn omtrent het dingen zien of ervaren.
Dan zou ik wel willen toevoegen dat het helemaal ligt aan het spul wat je gebruikt en of je op dat moment onder invloed was.
The truth was in here.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:20:47 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73679209
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Manke het volgende:

en gidsen zijn demonen, je leest heel vaak dat gidsen zich tegen de gastheer keren als die mensen naar de kerk gaan of christelijk worden.
Mag ik het hier he-le-maal niet mee eens zijn?
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 13:23:16 #215
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_73679278
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mag ik het hier he-le-maal niet mee eens zijn?
Idd
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_73679797
Is een demoon per definitie slecht dan?

Goed vs. Slecht is toch niet zo zwart-wit?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:47:52 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73680005
Nou in mijn beleving is een demoon.. iets dat iemand moedwillig kwaad wil doen.. dat kan ik dus helemaal niet vergelijken met een gids die juist alles doet om jouw verder te helpen.
The truth was in here.
pi_73680083
En dus is een sadist een vleesgeworden Demoon?
Mr. Prolapse 2009
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 13:51:47 #219
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_73680111
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
En dus is een sadist een vleesgeworden Demoon?
Dat is een slecht mens.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_73680155
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:51 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Dat is een slecht mens.
Maar als we uitgaan van de verbondenheid met ziel en geest (en dus "het vlees") dan is dat een vleesgeworden manifestatie van een demoon, toch?
Mr. Prolapse 2009
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 13:59:08 #221
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_73680313
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar als we uitgaan van de verbondenheid met ziel en geest (en dus "het vlees") dan is dat een vleesgeworden manifestatie van een demoon, toch?
Uhhh, hoeft niet. Maar de mens kan er wel door bezeten worden.
He, waarom stel je van die lastige vragen?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_73680380
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Uhhh, hoeft niet. Maar de mens kan er wel door bezeten worden.
He, waarom stel je van die lastige vragen?
Interesse
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:07:46 #223
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73680573
[quyote]
Nou in mijn beleving is een demoon.. iets dat iemand moedwillig kwaad wil doen.. dat kan ik dus helemaal niet vergelijken met een gids die juist alles doet om jouw verder te helpen.
[/quote]
Precies, totdat een gids z'n ware aard laten zien wanneer je iets doet wat 'm niet bevalt, bijvoorbeeld gelovig worden, wat ik ergens las - zo zijn er veel meer voorbeelden.

New Age is misleiding van de duivel, volgens christenen en ik heb ervaren hoe in naam van Christus de demonen bij mij weggingen tijdens een uitdrijving met meerdere christenen in een evangelische kerk - dit was op de eerste dag van psychose, ze vlogen letterlijk uit m'n hoofd, voelbaar als windvlagen, velen vlogen vrolijk weer terug.
Omdat demonen uitgedreven werden in naam van Christus, kan er wel eens meer de waarheid zijn wat de bijbel leert, namelijk wat ze over het occulte en spiritisme [w.o. new age] zeggen: lokaas van de duivel.

Zou wel jammer zijn, vind het new age idee is wel interessant.

Ben altijd atheist geweest, had niks met religie en geloof, maar de ervaring van die uitdrijving heeft me doen nadenken over wat wel eens de waarheid zou kunnen zijn.
pi_73680683
Maar Manke, je hoort ze nu nog, dan is de uitdrijving niet geslaagd toch?
Mr. Prolapse 2009
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 14:28:13 #225
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_73681214
Ja vertel eens?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:30:18 #226
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_73681263
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef Manke het volgende:
[quote]
quote:
Precies, totdat een gids z'n ware aard laten zien wanneer je iets doet wat 'm niet bevalt, bijvoorbeeld gelovig worden, wat ik ergens las - zo zijn er veel meer voorbeelden.

New Age is misleiding van de duivel, volgens christenen en ik heb ervaren hoe in naam van Christus de demonen bij mij weggingen tijdens een uitdrijving met meerdere christenen in een evangelische kerk - dit was op de eerste dag van psychose, ze vlogen letterlijk uit m'n hoofd, voelbaar als windvlagen, velen vlogen vrolijk weer terug.
Omdat demonen uitgedreven werden in naam van Christus, kan er wel eens meer de waarheid zijn wat de bijbel leert, namelijk wat ze over het occulte en spiritisme [w.o. new age] zeggen: lokaas van de duivel.

Ben altijd atheist geweest, had niks met religie en geloof, maar de ervaring van die uitdrijving heeft me doen nadenken over wat wel eens de waarheid zou kunnen zijn.
enzo..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:23:58 #227
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73682936
Die kerk heeft uitdrijving kamertjes.
[pinkstergemeente, geen katholieke, bij het philips gebouw in de buurt in amsterdam]
Aan het begin van de uitdrijving ging die dominee of priester lezen, toen begon ik een raar geluid te horen, alsof iets het uitschreeuwde, 't klonk niet menselijk.
Priester ging toen in tongen spreken en deed z'n handen op m'n oren waarna ze wegvlogen - maar ze wisten hun weg terug te vinden, daarom heb ik er nog last van - kon ze toen ook van me afschreeuwen, maar ze vlogen steeds terug.
Voel sinds die dag ook de energie van die gedaantes - voelt als spinnerag - anderen die ik aanwees waar ze moesten voelen, voelden ijskoude luchtstroom.

Heb dit niet eerder verteld hier, beetje vaag verhaal, maar het is echt gebeurd.
Ga binnenkort weer naar die kerk, want het hielp. Zit zelfs aan doop te denken, iets waar ik vroeger over deed.
pi_73683094
Als het voor je helpt, zou ik het zeker doen
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:29:14 #229
40150 Manke
'tis but a scratch
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:42:31 #230
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73683602
Sommige reacties zijn wel interessant, zoals Cherrylips bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd naar de bevindingen van TS.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:16:43 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73684827
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef Manke het volgende:

okeee.. nou word steeds mooier dit topic iig

Ik respecteer je mening hoor.. maar vlgs mij heb je meer last van geesten die zeggen je gids te zijn en je voor de gek houden dan dat het je gids ook echt is.
Wat me wel opvalt bij jou is dat het allemaal demonisch en duivels aan doet, je tot dingen aanzetten, je sarren, vervelend zijn en bij de naam 'christus' worden ze helemaal giftig.
Bizar verhaal op zn minst!
The truth was in here.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:05:13 #232
31101 _Led_
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:21:47 #233
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73752945
Ze zeggen niet wat ze zijn, mensen "haha hij denkt dat we mensen zijn" "wat een sukkel"
"rot op met je jezus gristus" doet ze niks, in de kerk met de "spiritual warrior" had het effect.
en het leukste die vriend had zelf ook iemand bij hem thuis en die is fijn met mij meegegaan - bevestigd voor mij dat hij niet liegt dat ie kan zien.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:38:01 #234
31101 _Led_
pi_73753553
Ik snap geen snars van wat je zegt.
zzz
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:45:26 #235
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73753850
was een reply op Bastard
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:04:30 #236
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73907454
was een erg bizar weekend...
zal t kort samenvatten:
was met die vriend, haalde 'm op met de auto, tijdens het autorijden zei hij "hier kreeg ik een enorm gevoel van haat toen ik langs deze bushalte liep", en ik zag een gedenksteen langs de weg dat er recent op die plek iemand was overleden.

hij kreeg een ingeving om ergens naar toe te gaan:
1 weg geleid naar en in volendam, stond er ineens een mariabeeld
2 achter een postkantoor, bij een speeltuintje - daar zag hij geesten op een bankje, ik kon ze voelen met m'n hand.
3 waar ooit een speeltuintje was, daar zag hij iemand in elkaar worden getrapt - iemand hing aan een boom - gast van 3 meter met bijl, deze ging met ''m mee - hij noemde zich gregory, geboren 1912, gestorven 2006, leeftijd 112 [!] gedood door een bijl.

bij hem thuis:
hij zag iemand met hoofddoek en monddoek die niet wou zeggen wie ze was [hij wou d'r monddoek weghalen en z'n arm werd weggedrukt. hij wou d'r bij d'r borsten grijpen, werd nog harder weggedrukt.
iemand anders waar ik biij consult was zei dat het m'n oma is, toen wou ze ook niet d'r naam geven.

gregory over mij: hij heeft 2 gevallen engelen bij zich, hij moet 6 keer per dag bidden
volgens hem bestaat de islamitische god niet, als antwoord op m'n vraag.

later wees ik in de hoek van z'n woonkamer om te vragen wat er was: hij zag een witte duif - even later verscheen daar een lichtpoort - z'n hele kamer werd gevuld met 'geesten', zagen eruit als personen, ik zag ze niet, maar ik voelde ze wel duidelijk met m'n handen. Ze liepen door de poort, ws. rond de honderd 'mensen', m'n oma liep er ook door.
stond een jongetje naast me, ik vroeg aan die vriend ofhij z'n naam kon vragen: donovan, zelfde naam als m'n jarig neefje.
voelde steeds iets aan m'n enkel, hij zei dat het m'n hond was, voelde het daarna.

hij zag een paar geesten uit mij stapppen, een paar werden er uitgenodigd door de reeds aanwezige.

er was een gevecht tussen die gregory en een demoon van hem [die een pentagram tekende op de muur]
er was een gevecht tussen 'jaap' [die met mij meegegaan is] en een klein rood duiveltje
ook werd een grijze gast weggetrapt, en ging bij mij op z'n knieen bedelen om bij me te blijven.
Kon in alle gevallen niks zien, maar kon in alle gevallen [bewegende] energie voelen, voelde als spinnerag, erg koel of erg warm.

Eenmaal thuis bleek er niks veranderd - ik denk dat het allemaal in scene was gezet door [de] demonen.

ik weet het, erg slecht geschreven, wil er niet te veel tijd aan besteden ivm gezeik door stemmen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:09:50 #237
31101 _Led_
pi_73907616
Dat ze jullie vrij rond laten lopen begin ik toch wel angstig te vinden.
Volgens mij is het wachten tot er iemand doorslaat en iemand kwaad doet 'vanwege de stemmen'
zzz
pi_73907650
A-ha.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:43:16 #239
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73908600
tja, ondanks dat was het echt gebeurt. hij staat volledig open en kan ze zien en ermee communiceren, ik sta open door ws paddo's een hele tijd geleden en evp.

ook wel 'grappig' was dat z'n arm werd overgenomen en hij z'n gezicht open krabte en z'n keel dicht kneep, kreeg z'n arm omlaag met moeite.
pi_73908626
Dus paddo's zijn behoorlijk gevaarlijk, als je er stemmen door gaat horen
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:45:08 #241
31101 _Led_
pi_73908667
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Manke het volgende:
tja, ondanks dat was het echt gebeurt. hij staat volledig open en kan ze zien en ermee communiceren, ik sta open door ws paddo's een hele tijd geleden en evp.

ook wel 'grappig' was dat z'n arm werd overgenomen en hij z'n gezicht open krabte en z'n keel dicht kneep, kreeg z'n arm omlaag met moeite.
Dat jullie zelf denken dat het echt is snap ik, dat is nou juist wat het zo eng maakt.
Er zit wat mij betreft weinig tussen dat hij z'n eigen gezicht openkrabt en dat hij iemand anders iets aan doet.
zzz
pi_73908691
Het toont aan dat de "remming" weg is en als die 'stemmen' dan gaan zeggen "maak die en die dood" .... dan is dat best beangstigend ja
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:51:51 #243
31101 _Led_
pi_73908905
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef Dragorius het volgende:
Het toont aan dat de "remming" weg is en als die 'stemmen' dan gaan zeggen "maak die en die dood" .... dan is dat best beangstigend ja
Ik vind deze verhalen persoonlijk serieus genoeg voor verplichte opname.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n gozer bij jou en je kinderen in de buurt woont
Laat staan 2 van die malloten die elkaar alleen maar bevestigen in hun waanzin !
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:55:23 #244
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73909015
Led, ja klopt, hij kan gevaarlijk zijn, gezien het verleden - hij zegt dat ie wel eens werd overgenomen, wat hem oersterk maakte.
Ik laat me niet overnemen en de stemmen geven mij geen opdrachten, omdat ze weten dat ik er geen gehoor aan geef.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:56:55 #245
31101 _Led_
pi_73909060
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef Manke het volgende:
Led, ja klopt, hij kan gevaarlijk zijn, gezien het verleden - hij zegt dat ie wel eens werd overgenomen, wat hem oersterk maakte.
quote:
Ik laat me niet overnemen en de stemmen geven mij geen opdrachten, omdat ze weten dat ik er geen gehoor aan geef.
Da's nu, dat kan elk moment zomaar veranderen.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:57:11 #246
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73909072
en idd, we zijn een bevestiging voor elkaars waanzin - bewijst mij alleen maar dat het echt is.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:57:55 #247
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73909092
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Manke het volgende:

Sorry, inkoppertje, ik weet. Maar zonder gekkigheid, wat Dragorius ook al zei, zonder die remming van het beetje verstand wat er nog inzit kan het behoorlijk gevaarlijk worden voor de omgeving.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:58:09 #248
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73909105
Zal niet gebeuren, hoor ze amper nog
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:58:35 #249
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73909118
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik vind deze verhalen persoonlijk serieus genoeg voor verplichte opname.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n gozer bij jou en je kinderen in de buurt woont
Laat staan 2 van die malloten die elkaar alleen maar bevestigen in hun waanzin !
Dit dus.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:13:11 #250
31101 _Led_
pi_73909548
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef Manke het volgende:
Zal niet gebeuren, hoor ze amper nog
Wat er zal gebeuren weet je natuurlijk nooit.

Vind je zelf niet dat die vriend van je eigenlijk niet buiten zo moeten mogen lopen ?
Je zegt zelf dat ie gevaarlijk is voor zijn omgeving

En dan doet het er dus helemaal niet toe of dat komt doordat ie gek in zijn hoofd is, of doordat alles wat jullie 'meemaken' echt zou zijn - het draait erom dat ie gevaarlijk is !
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')