Haha ik hoopte dat je het nooit zou spottenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef jogy het volgende:
Even plakkerig gemaakt () en de OP wat aangepast.
Jah, je probeert mij een hak te zetten dmv. dat soort opmerkingen, je zegt dit dan ook volgens mij om mij kort te houden, want jij hebt macht terwijl je verscholen zit achter een avatar! Je weet dat ik niet op sjappies zoals jou zit te wachten die users gaan onderzoeken om tot dergelijke acties over te gaan. Dat heb ik de vorige keer al duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
He he, eindelijk volg je mijn raad op.
Ik had je al zo vaak gezegd dat het voor anderen vervelend is als je elk topic probeert om te gooien tot een "Boehoehoe ik vind _Led_ zo stoohoohoom" topic.
Houden we het nu centraal hier ? Dan kunnen de rest van de topics on-topic blijven !
Oh, en ik zou trouwens niet weten hoe je daar een dreigement in ziet.
Ik vertel enkel wat ik doe in mijn vrije tijd.
Hij gaat gewoon verder. Wat een held.quote:
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.quote:
Misschien dat je eens serieus wordt genomen, als je meer respect laat zien voor je omgeving, oftewel deze ook serieus neemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.
Naar iemand die impliciet zwakzinnigen uitmaakt voor mij luister ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien dat je eens serieus wordt genomen, als je meer respect laat zien voor je omgeving, oftewel deze ook serieus neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |