abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75022279
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto .
Ik PM je wel
  donderdag 26 november 2009 @ 15:32:16 #177
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75022293
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Gaan we nu voortaan via PM maar uitlokken? Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto.
Ik heb niks achterhaald, je hebt 'm zelf verspreid, badmuts. Welkom op de internets, waar je alles wat je verspreid later weer terugziet
quote:
Nu probeer je me daar continu mee uit te lokken, en je probeert nog cool te zijn ook. Dat gaat helaas niet samen!

Wat een sneu figuur ben je toch.

Probeer me nog maar eens een PM te sturen trouwens.
Oeh oeh, ik kan niet meer PM'en, heeft er iemand een zakdoekje voor me ?
zzz
pi_75022302
Mijn thread leeft !!!!
GRIJZE BAARDEN EN HUISVROUWEN!
  donderdag 26 november 2009 @ 15:36:19 #179
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75022449
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef _Led_ het volgende:
Ik mail 'm je wel even
Oh hellup, je hebt mijn e-mailadres achterhaald !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 26 november 2009 @ 15:37:16 #180
31101 _Led_
pi_75022489
* _Led_ zet muts op en gaat buiten spelen !

[ Bericht 57% gewijzigd door _Led_ op 26-11-2009 17:10:08 ]
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 15:52:45 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75023014
Ok.. klaar nu.. wegwezen, muts opzetten en buiten gaan spelen.
The truth was in here.
pi_75025375
Ik heb net lekker buitengespeeld
pi_75026164
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik mail 'm je wel even
Daar geef ik je uiteraard geen toestemming voor.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:25:23 #184
31101 _Led_
pi_75026225
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar geef ik je uiteraard geen toestemming voor.
Momentje, dan kijk ik even of ik iemand kan vinden die daar iets om geeft !
zzz
pi_75026337
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Momentje, dan kijk ik even of ik iemand kan vinden die daar iets om geeft !
Tja, het is jouw keus. Ik heb al een aantal keer duidelijk aangegeven dat ik er niet van gedient ben dat jij op een dergelijke manier met mijn foto omgaat. Jij hebt mijn privacy flink aangetast, daar ik op dit forum anoniem wil blijven. net zoals de meesten hier.

Oftewel wat doe jij, jij gaat er mee te koop lopen. Je gaat me lopen backstabben dmv. mij uit te lokken over het feit dat ik het oneens ben met dergelijk gedrag.

Daarom zou ik als ik jou was een keer gaan dimmen. Jij maakt hier de fouten, niet ik.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:30:03 #186
31101 _Led_
pi_75026385
backstabben zou impliceren dat we vriendjes waren, maar bij mijn weten hebben we nooit samen geknikkerd

Anoniem blijven zit er niet in als je zelf je foto verspreidt.
Iedereen is herkenbaar aan wat ie post, zo was jij makkelijk te vinden op andere fora voor sommige mensen.
Als je anoniem wilt blijven moet je geen persoonlijke verhalen vertellen en foto's posten, zo simpel is het.
zzz
pi_75026455
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
backstabben zou impliceren dat we vriendjes waren, maar bij mijn weten hebben we nooit samen geknikkerd
Onder de gordel raken, dat zou het inderdaad beter verwoorden.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:33:35 #188
31101 _Led_
pi_75026489
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Onder de gordel raken, dat zou het inderdaad beter verwoorden.
Neuh, dat is weer wat anders.
Een voorbeeld daarvan zou zijn als ik zou zeggen "Zeg, moet je niet naar je werk ?" ofzo
zzz
pi_75026562
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
Anoniem blijven zit er niet in als je zelf je foto verspreidt.
Iedereen is herkenbaar aan wat ie post, zo was jij makkelijk te vinden op andere fora voor sommige mensen.
Als je anoniem wilt blijven moet je geen persoonlijke verhalen vertellen en foto's posten, zo simpel is het.
Dat is dan erg mooi, want ik post niet op andere fora anders dan fok, ik heb hem dan ook niet onder deze naam verspreid. Al neemt dat niet weg dat ik je hier al vaker op aangesproken heb. Maar nee, jij bent zo kinderachtig, dat je het wel hoort, luisteren doe je echter niet. Alleen naar jezelf misschien.

Zo ga je dan ook niet om met mensen, anders dan als je ruzie zou zoeken. Ik neem aan dat we hier op fok niemand zoeken die ruzie zoekt.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:58:01 #190
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_75027195
_Led_ je moet voor 1 keer eens gewoon je grote eigenwijze bek houden. Ik volg niet alles wat er op dit forum gebeurt, maar jij begon met het attention whore gebeuren. Vervolgens pas je er de Nederlandse taal op toe en wordt het aandachts hoer. Maak je maar geen zorgen _Led_ , wederom klopt je uitspraak niet, maar ik laat me niet betichten van zaken die ik niet ben. Zowiezo heb ik die 1000 doekoes van jou allang in mijn pocket!!
  donderdag 26 november 2009 @ 18:02:30 #191
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_75027346
Zowiezo zit hij express het bloed onder de nagels van sommige te halen Bastard.

Wat voor'n toegevoegde waarde heeft _Led_ eigenlijk? Hij doet me denken aan een pepernoot die tijdens de jaarlijkse sinterklaasviering onder mijn voet wordt verpulverd.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:30:44 #192
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_75028216
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik heb niks achterhaald, je hebt 'm zelf verspreid, badmuts. Welkom op de internets, waar je alles wat je verspreid later weer terugziet
[..]
Ja, en jij stuurt zaken express door of je provoceerd een gebruiker dmv dingen te doen die hij/zij niet leuk vind. Dat vind ik persoonlijk heel erg onder uitlokkerij vallen en ook erg respectloos.

Zodra jij het niet meer kan bevatten, sla je een totaal andere weg in _Led_ die niks meer met het onderwerp te doen heeft. Waarschijnlijk doe je dit omdat je zwaar ontevreden met jezelf bent en zo lelijk als de nacht
  donderdag 26 november 2009 @ 18:37:39 #193
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_75028396
quote:
Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
Look who is holding the mirror! Our one and only peppernut!

Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog. Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?

Biedt je je excuses dan aan bij deze aan mij?

Wrm? Voor het express uitlokken en zonder na te denken om mij een aandachtshoer te noemen.

Wrm dat van mij moet? omdat het op geen enkel feit gebasseerd is!
  donderdag 26 november 2009 @ 19:10:56 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75029412
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef Spellmeista het volgende:
Zowiezo zit hij express het bloed onder de nagels van sommige te halen Bastard.
Dat weet ik... hij houdt de mensen scherp. En hij stelt ook gewoon legide vragen aan mensen omtrent het onderwerp, misschien lastige vragen maar wel ontopic. Plus niet eens perse altijd uit naam van de wetenschap maar ook soms uit oprechte interesse.
De reacties van mensen daarop zijn niet altijd evenredig netjes op die van hem, en ook net vica versa.
En dat loopt dan vervolgens weer ergens de soep in, krijg je vragen om te vragen en te sarren, en daar weer reacties op ipv ze gewoon te negeren.
Dus ja.. hij zoekt het op.. en word ook graag bediend, yinyang.
The truth was in here.
  donderdag 26 november 2009 @ 19:22:03 #195
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_75029767
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat weet ik... hij houdt de mensen scherp. En hij stelt ook gewoon legide vragen aan mensen omtrent het onderwerp, misschien lastige vragen maar wel ontopic. Plus niet eens perse altijd uit naam van de wetenschap maar ook soms uit oprechte interesse.
De reacties van mensen daarop zijn niet altijd evenredig netjes op die van hem, en ook net vica versa.
En dat loopt dan vervolgens weer ergens de soep in, krijg je vragen om te vragen en te sarren, en daar weer reacties op ipv ze gewoon te negeren.
Dus ja.. hij zoekt het op.. en word ook graag bediend, yinyang.
Neeh hij gaat respectloos en te simpel met bepaalde zaken om! Ik ben het totaal niet met je eens. Hij houdt mij niet scherp! Ik hou mezelf scherp!

De wetenschap daarmee leven we allemaal. Zo simpel is het, maar ik laat me niet verkloten door die ongein. + mijn eventuele kinderen niet! Waar het mij om draait is dat ik er niet om vraag om uitgescholden te worden voor aandachts hoer!
pi_75032891
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Look who is holding the mirror! Our one and only peppernut!

Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog. Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?

Wrm? Voor het express uitlokken en zonder na te denken om mij een aandachtshoer te noemen.

Wrm dat van mij moet? omdat het op [b]geen enkel feit gebasseerd is![/b]
Sinds wanneer moet dat op TRU dan? Tot nu toe is 90% van de claims hier niet gebaseerd op feiten (evenals deze gok)
  donderdag 26 november 2009 @ 21:16:01 #197
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75033785
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef Spellmeista het volgende:
Zo simpel is het, maar ik laat me niet verkloten door die ongein. + mijn eventuele kinderen niet!
Je kinderen
quote:
Waar het mij om draait is dat ik er niet om vraag om uitgescholden te worden voor aandachts hoer!
Nou, dan zorg je met je superkrachten er toch voor dat je _LED_ z'n mond en toetsenbord snoert .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_75034449
Ik vond _LED_ niet eens eens zo grof om eerlijk te zijn. Hij stelde gewoon normale vragen en die werden ontweken.. tsja dan vind ik dat je zoiets best mag zeggen tbh... Daarna ging het prolly de foute kant uit maar er is iemand geinteresseerd in het onderwerp en deze wordt dan moedwillig om de tuin geleid.. tsja dan vraag je er ook een beetje om

Je kan ook gewoon antwoord op de vraag geven zonder naar gelezen posts te linken toch?
Heb het nu al 20x nagelezen die thread en zie echt niet waar _LED_ iets fouts in beweging brengt tbh!
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:26:47 #199
31101 _Led_
pi_75045429
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog.
Ok, whatever floats your boat
quote:
Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?
Wat oplossen ?
Dat jij grote verhalen vertelt maar kritische vragen ontwijkt ?
Dat is meer aan jou om op te lossen lijkt me.
quote:
Ik zou niet weten waarvoor.
Ik uit mijn mening, als je daar niet mee om kunt gaan kun je beter een boek gaan lezen.
Je hoort mij toch ook niet miepen over het feit dat jij me voor pepernoot uitmaakt ?
quote:
Daar is heel goed over nagedacht hoor
Iemand die vertelt dat hij o-zo-speciale-superkrachten heeft, de wereld op grote schaal beinvloed, bepaalt wat er over een paar dagen in het nieuws komt etcetera, maar desgevraagd niks kan overleggen om mensen te overtuigen is volgens mijn definitie gewoon een attention-whore.
quote:
Wrm dat van mij moet? omdat het op geen enkel feit gebasseerd is!
Nou, ik vind het nogal wat, dat lijstje dat ik net opnoem !
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:30:06 #200
31101 _Led_
pi_75045510
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Spellmeista het volgende:
_Led_ je moet voor 1 keer eens gewoon je grote eigenwijze bek houden.
Nou nou nou, zo kan ie wel weer
quote:
Ik volg niet alles wat er op dit forum gebeurt, maar jij begon met het attention whore gebeuren. Vervolgens pas je er de Nederlandse taal op toe en wordt het aandachts hoer.
Dat lijkt me inderdaad een passende vertaling ja
quote:
Maak je maar geen zorgen _Led_ , wederom klopt je uitspraak niet, maar ik laat me niet betichten van zaken die ik niet ben.
Wil je hiermee zeggen dat je eindelijk eens gaat laten zien dat je meer kunt dan grote verhalen vertellen ?
quote:
Zowiezo heb ik die 1000 doekoes van jou allang in mijn pocket!!
Waar gaat dit over in bobsnaam ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')