Ik PM je welquote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto.
Ik heb niks achterhaald, je hebt 'm zelf verspreid, badmuts. Welkom op de internets, waar je alles wat je verspreid later weer terugzietquote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan we nu voortaan via PM maar uitlokken? Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto.
Oeh oeh, ik kan niet meer PM'en, heeft er iemand een zakdoekje voor me ?quote:Nu probeer je me daar continu mee uit te lokken, en je probeert nog cool te zijn ook. Dat gaat helaas niet samen!
Wat een sneu figuur ben je toch.
Probeer me nog maar eens een PM te sturen trouwens.![]()
Oh hellup, je hebt mijn e-mailadres achterhaaldquote:
Daar geef ik je uiteraard geen toestemming voor.quote:
Momentje, dan kijk ik even of ik iemand kan vinden die daar iets om geeft !quote:Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar geef ik je uiteraard geen toestemming voor.
Tja, het is jouw keus. Ik heb al een aantal keer duidelijk aangegeven dat ik er niet van gedient ben dat jij op een dergelijke manier met mijn foto omgaat. Jij hebt mijn privacy flink aangetast, daar ik op dit forum anoniem wil blijven. net zoals de meesten hier.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Momentje, dan kijk ik even of ik iemand kan vinden die daar iets om geeft !
Onder de gordel raken, dat zou het inderdaad beter verwoorden.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
backstabben zou impliceren dat we vriendjes waren, maar bij mijn weten hebben we nooit samen geknikkerd
Neuh, dat is weer wat anders.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Onder de gordel raken, dat zou het inderdaad beter verwoorden.
Dat is dan erg mooi, want ik post niet op andere fora anders dan fok, ik heb hem dan ook niet onder deze naam verspreid. Al neemt dat niet weg dat ik je hier al vaker op aangesproken heb. Maar nee, jij bent zo kinderachtig, dat je het wel hoort, luisteren doe je echter niet. Alleen naar jezelf misschien.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
Anoniem blijven zit er niet in als je zelf je foto verspreidt.
Iedereen is herkenbaar aan wat ie post, zo was jij makkelijk te vinden op andere fora voor sommige mensen.
Als je anoniem wilt blijven moet je geen persoonlijke verhalen vertellen en foto's posten, zo simpel is het.
Ja, en jij stuurt zaken express door of je provoceerd een gebruiker dmv dingen te doen die hij/zij niet leuk vind. Dat vind ik persoonlijk heel erg onder uitlokkerij vallen en ook erg respectloos.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb niks achterhaald, je hebt 'm zelf verspreid, badmuts. Welkom op de internets, waar je alles wat je verspreid later weer terugziet
[..]
Look who is holding the mirror! Our one and only peppernut!quote:Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
Dat weet ik... hij houdt de mensen scherp. En hij stelt ook gewoon legide vragen aan mensen omtrent het onderwerp, misschien lastige vragen maar wel ontopic. Plus niet eens perse altijd uit naam van de wetenschap maar ook soms uit oprechte interesse.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef Spellmeista het volgende:
Zowiezo zit hij express het bloed onder de nagels van sommige te halen Bastard.
Neeh hij gaat respectloos en te simpel met bepaalde zaken om! Ik ben het totaal niet met je eens. Hij houdt mij niet scherp! Ik hou mezelf scherp!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat weet ik... hij houdt de mensen scherp. En hij stelt ook gewoon legide vragen aan mensen omtrent het onderwerp, misschien lastige vragen maar wel ontopic. Plus niet eens perse altijd uit naam van de wetenschap maar ook soms uit oprechte interesse.
De reacties van mensen daarop zijn niet altijd evenredig netjes op die van hem, en ook net vica versa.
En dat loopt dan vervolgens weer ergens de soep in, krijg je vragen om te vragen en te sarren, en daar weer reacties op ipv ze gewoon te negeren.
Dus ja.. hij zoekt het op.. en word ook graag bediend, yinyang.
Sinds wanneer moet dat op TRU dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Look who is holding the mirror! Our one and only peppernut!
Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog. Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?
Biedt je je excuses dan aan bij deze aan mij?
Wrm? Voor het express uitlokken en zonder na te denken om mij een aandachtshoer te noemen.
Wrm dat van mij moet? omdat het op [b]geen enkel feit gebasseerd is![/b]
Je kinderenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef Spellmeista het volgende:
Zo simpel is het, maar ik laat me niet verkloten door die ongein. + mijn eventuele kinderen niet!
Nou, dan zorg je met je superkrachten er toch voor dat je _LED_ z'n mond en toetsenbord snoertquote:Waar het mij om draait is dat ik er niet om vraag om uitgescholden te worden voor aandachts hoer!
Ok, whatever floats your boatquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog.
Wat oplossen ?quote:Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?
Ik zou niet weten waarvoor.quote:Biedt je je excuses dan aan bij deze aan mij?
Daar is heel goed over nagedacht hoorquote:Wrm? Voor het express uitlokken en zonder na te denken om mij een aandachtshoer te noemen.
Nou, ik vind het nogal wat, dat lijstje dat ik net opnoem !quote:Wrm dat van mij moet? omdat het op geen enkel feit gebasseerd is!
Nou nou nou, zo kan ie wel weerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Spellmeista het volgende:
_Led_ je moet voor 1 keer eens gewoon je grote eigenwijze bek houden.
Dat lijkt me inderdaad een passende vertaling jaquote:Ik volg niet alles wat er op dit forum gebeurt, maar jij begon met het attention whore gebeuren. Vervolgens pas je er de Nederlandse taal op toe en wordt het aandachts hoer.
Wil je hiermee zeggen dat je eindelijk eens gaat laten zien dat je meer kunt dan grote verhalen vertellen ?quote:Maak je maar geen zorgen _Led_ , wederom klopt je uitspraak niet, maar ik laat me niet betichten van zaken die ik niet ben.
Waar gaat dit over in bobsnaam ?quote:Zowiezo heb ik die 1000 doekoes van jou allang in mijn pocket!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |