Daarom mag je ook zeggen wat je wil tegen hem, je mag hem uitschelden zoveel als je wil. Want jij begrijpt iets niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon."
Dat zijn gewoon keiharde claims
Oftewel jij bent hier de hoogste hoogleraar, jij weet hoe alles zit, en alle andere mensen weten niets, zijn dom, en hebben les nodig van jou, de almachtige _led_. Daarom mag jij mensen ook irriteren, lastigvallen, uitschelden, in hun privacy wroeten, en stop je hier niet mee, tot diegene weg is. Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.quote:Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
Dus als een pseudo ben je er al uit dat het niet waar is of waar kan zijn , en wij de waarheid bijgebracht moeten worden , sorry maar een muur hoeven we niet ,quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
Aha, dus _LED_ heeft blijkbaar wel speciale krachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef mediaconsument het volgende:
Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
Dat zei ik toch!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha, dus _LED_ heeft blijkbaar wel speciale krachten.
Ik scheld hem helemaal niet uit, ik zeg enkel dat ie een attention-whore is.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom mag je ook zeggen wat je wil tegen hem, je mag hem uitschelden zoveel als je wil. Want jij begrijpt iets niet.
Nou, meer (zoals gewoonlijk) doordat iemand claimt superman te zijn en vervolgens zegt "maar ik ga het lekker niet laten zien"quote:Heb je trouwens nogsteeds niet door dat je hier al wekenlang over aan het zaniken bent? De discussie is nog geen stap verder gekomen door dat onbegrip van jou.
Caaaaaaaaaaaalimero, caaaaaaaaaalimero, iep iep hallo !quote:Oftewel jij bent hier de hoogste hoogleraar, jij weet hoe alles zit, en alle andere mensen weten niets, zijn dom, en hebben les nodig van jou, de almachtige _led_. Daarom mag jij mensen ook irriteren, lastigvallen, uitschelden, in hun privacy wroeten, en stop je hier niet mee, tot diegene weg is. Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:08 schreef Summers het volgende:
<ik ben te dom om met argumenten te komen maar iemand heeft me het woordje pseudo aangeleerd dus roep ik dat maar. Niet dat ik uberhaupt snap wat het betekent of wanneer het gebruikt kan worden, maar toch !>
De toon matigen, dat is de oplossing.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Dat belooft allemaal wat voor de vrijdagmiddag
Maar serieus.. ik denk steeds dat er iets geupdate moet worden, TT aanpassen, postje bekijken maar het blijkt allemaal gewoon een beetje eiergooierij te zijn, kunnen we dat niet anders oplossen?
Wat een mooie trucs, wat is hij toch lief, je zou er haast romantisch van worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:40 schreef _Led_ het volgende:
<een nieuwe truc, ik ga tussen haakjes maar beledigen, misschien dat de mod het dan niet ziet. Als summers hierop ingaat, dan maak ik toch wel duidelijk dat ik gelijk heb, en dat zij niet kan denken. Want ik ben o zo goed, en zij is o zo gek!
Zoals deze vragen bijvoorbeeld ?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De toon matigen, dat is de oplossing.
Als iets niet begrepen wordt, hier op een normale manier vragen over stellen.
Om het je voor de zoveelste keer uit te leggen : Spellmeista wordt juist bekritiseerd omdat ie vragen negeert en claims doet die hij niet waar kan maken.quote:In plaats van de berichtgever met grof geschut af te knallen dmv. deze te beledigen en uit te maken voor vanalles en nog wat.
begreep jij maar wat het betekende , misschien kan je de waarheid verkondigen door van deurquote:
Summers, doe nou even niet zo dom. Je gebruikt het woord gewoon verkeerdquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Summers het volgende:
[..]
begreep jij maar wat het betekende
Je bedoeld je wilt niet inzien dat je je zo gedraagt .quote:Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Summers, doe nou even niet zo dom. Je gebruikt het woord gewoon verkeerd
"ik maak zelf wel uit wat het woord betekent !"quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bedoeld je wilt niet inzien dat je je zo gedraagt .
Tring !! goedemiddag , hier is mijn waarheid en als je die niet aanneemt ben je dom en stomquote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"ik maak zelf wel uit wat het woord betekent !"
Welterusten Summers
Tringg!!! Hier is de Nederlandse taal, met vastgelegde woorden en begrippen !!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Tring !! goedemiddag , hier is mijn waarheid en als je die niet aanneemt ben je dom en stom
"Nou he nou ehhh nou dan vind ik dat jij je eigen forum moet aanmaken zodat niemand last van JOU heeft !"quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Summers het volgende:
of de huilebalk maakt een eigen topic om mensen te bekeren en te behoeden voor het kwaad , dan hoeven zoveel mensen niet steeds te klagen en kunnen ze gewoon zichzelf zijn en zich op onderwerpen te richten waarvoor tru bedoeld is .
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Nou he nou ehhh nou dan vind ik dat jij je eigen forum moet aanmaken zodat niemand last van JOU heeft !"
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die fotoquote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto.
Ik mail 'm je wel evenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |