abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75017570
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon."

Dat zijn gewoon keiharde claims
Daarom mag je ook zeggen wat je wil tegen hem, je mag hem uitschelden zoveel als je wil. Want jij begrijpt iets niet.

Heb je trouwens nogsteeds niet door dat je hier al wekenlang over aan het zaniken bent? De discussie is nog geen stap verder gekomen door dat onbegrip van jou.
quote:
Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
Oftewel jij bent hier de hoogste hoogleraar, jij weet hoe alles zit, en alle andere mensen weten niets, zijn dom, en hebben les nodig van jou, de almachtige _led_. Daarom mag jij mensen ook irriteren, lastigvallen, uitschelden, in hun privacy wroeten, en stop je hier niet mee, tot diegene weg is. Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:08:19 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75017587
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
Dus als een pseudo ben je er al uit dat het niet waar is of waar kan zijn , en wij de waarheid bijgebracht moeten worden , sorry maar een muur hoeven we niet ,
we blijven liever openstaan zodat we EN logica begrijpen en ervaren EN spirituele zaken begrijpen EN ervaren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 26 november 2009 @ 13:23:35 #153
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75018058
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef mediaconsument het volgende:
Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
Aha, dus _LED_ heeft blijkbaar wel speciale krachten .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_75018083
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Aha, dus _LED_ heeft blijkbaar wel speciale krachten .
Dat zei ik toch!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:32:31 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75018354
Dat belooft allemaal wat voor de vrijdagmiddag

Maar serieus.. ik denk steeds dat er iets geupdate moet worden, TT aanpassen, postje bekijken maar het blijkt allemaal gewoon een beetje eiergooierij te zijn, kunnen we dat niet anders oplossen?
The truth was in here.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:39:29 #156
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75018524
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom mag je ook zeggen wat je wil tegen hem, je mag hem uitschelden zoveel als je wil. Want jij begrijpt iets niet.
Ik scheld hem helemaal niet uit, ik zeg enkel dat ie een attention-whore is.
Hij heeft ruim de tijd gehad om dat te voorkomen, maar hij ontwijkt liever en negeert vragen.
quote:
Heb je trouwens nogsteeds niet door dat je hier al wekenlang over aan het zaniken bent? De discussie is nog geen stap verder gekomen door dat onbegrip van jou.
Nou, meer (zoals gewoonlijk) doordat iemand claimt superman te zijn en vervolgens zegt "maar ik ga het lekker niet laten zien"
quote:
Oftewel jij bent hier de hoogste hoogleraar, jij weet hoe alles zit, en alle andere mensen weten niets, zijn dom, en hebben les nodig van jou, de almachtige _led_. Daarom mag jij mensen ook irriteren, lastigvallen, uitschelden, in hun privacy wroeten, en stop je hier niet mee, tot diegene weg is. Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
Caaaaaaaaaaaalimero, caaaaaaaaaalimero, iep iep hallo !
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 13:40:52 #157
31101 _Led_
pi_75018558
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:08 schreef Summers het volgende:
<ik ben te dom om met argumenten te komen maar iemand heeft me het woordje pseudo aangeleerd dus roep ik dat maar. Niet dat ik uberhaupt snap wat het betekent of wanneer het gebruikt kan worden, maar toch !>
zzz
pi_75018567
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Dat belooft allemaal wat voor de vrijdagmiddag

Maar serieus.. ik denk steeds dat er iets geupdate moet worden, TT aanpassen, postje bekijken maar het blijkt allemaal gewoon een beetje eiergooierij te zijn, kunnen we dat niet anders oplossen?
De toon matigen, dat is de oplossing.

Als iets niet begrepen wordt, hier op een normale manier vragen over stellen. In plaats van de berichtgever met grof geschut af te knallen dmv. deze te beledigen en uit te maken voor vanalles en nog wat. Daarbij mag het onderwerp van dit forum mijns inziens wel een wat prominentere positie verwerven, het ego van een stel actieve posters is daaraan ondergeschikt.

Oftewel, sommige mensen hier mogen zichzelf weleens wat minder kinderachtig gaan gedragen. Laat dat duidelijk zijn.
pi_75018657
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:40 schreef _Led_ het volgende:

<een nieuwe truc, ik ga tussen haakjes maar beledigen, misschien dat de mod het dan niet ziet. Als summers hierop ingaat, dan maak ik toch wel duidelijk dat ik gelijk heb, en dat zij niet kan denken. Want ik ben o zo goed, en zij is o zo gek!
Wat een mooie trucs, wat is hij toch lief, je zou er haast romantisch van worden.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:45:33 #160
31101 _Led_
pi_75018703
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De toon matigen, dat is de oplossing.

Als iets niet begrepen wordt, hier op een normale manier vragen over stellen.
Zoals deze vragen bijvoorbeeld ?
Organized Stalking
Organized Stalking
Organized Stalking
Organized Stalking
Organized Stalking

Anders lees je het topic even voor je in FB riddertje gaat spelen.
Scheelt genante situaties zoals deze.
quote:
In plaats van de berichtgever met grof geschut af te knallen dmv. deze te beledigen en uit te maken voor vanalles en nog wat.
Om het je voor de zoveelste keer uit te leggen : Spellmeista wordt juist bekritiseerd omdat ie vragen negeert en claims doet die hij niet waar kan maken.

zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 13:47:30 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75018781
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]
begreep jij maar wat het betekende , misschien kan je de waarheid verkondigen door van deur
tot deur te gaan , om de mensheid te redden
  donderdag 26 november 2009 @ 13:48:46 #162
31101 _Led_
pi_75018816
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Summers het volgende:

[..]

begreep jij maar wat het betekende
Summers, doe nou even niet zo dom. Je gebruikt het woord gewoon verkeerd
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 13:51:19 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75018886
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Summers, doe nou even niet zo dom. Je gebruikt het woord gewoon verkeerd
Je bedoeld je wilt niet inzien dat je je zo gedraagt .
  donderdag 26 november 2009 @ 13:52:36 #164
31101 _Led_
pi_75018913
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld je wilt niet inzien dat je je zo gedraagt .
"ik maak zelf wel uit wat het woord betekent !"

Welterusten Summers
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 13:53:09 #165
31101 _Led_
pi_75018926
Zeg Bastard, is het de bedoeling dat willekeurige nietsnutten zich met een FB-klacht van/over iemand anders gaan bemoeien ?

Wat mij betreft prima hoor, dan wordt dit de nieuwe SC
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 13:56:42 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75019034
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"ik maak zelf wel uit wat het woord betekent !"

Welterusten Summers
Tring !! goedemiddag , hier is mijn waarheid en als je die niet aanneemt ben je dom en stom
Ik zie de werkelijkheid juist en als u die niet ziet leeft u in een droomwereld ,en als u mijn argumenten niet aanneemt komt dat omdat u afhankelijk bent en aandacht wilt hebben en zwak ,
Echt hoor , geloof mij maar , ik weet het beter .
  donderdag 26 november 2009 @ 13:58:52 #167
31101 _Led_
pi_75019096
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Tring !! goedemiddag , hier is mijn waarheid en als je die niet aanneemt ben je dom en stom
Tringg!!! Hier is de Nederlandse taal, met vastgelegde woorden en begrippen !!!
En als je je daar niet aan houdt maar zelf betekenissen gaat verzinnen voor woorden, ja, DAN ben je dom en stom !

zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 13:59:20 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75019112
Ja zo'n idee had ik al.. lief bedoeld allemaal van iedereen maar we hebben de TS uit het topic zichzelf nog niet zien verdedigen.
Wat we wel zien is een staaltje van oud zeer wat er onhandig gespuit wordt.. compleet uit de context en opgeblazen.

Dusss.. weet ik het goed gemaakt. we laten het FB topic voor waar het bedoeld voor is, FB verwachten, geven en krijgen waarnodig. En maken we speciaal "arena van Led topic" aan voor al uw subklachten.
Liefst wel mooi onderbouwd met voorbeelden. Is dat wat? Ja he! Ok.. mooi.
The truth was in here.
  donderdag 26 november 2009 @ 14:00:45 #169
31101 _Led_
pi_75019162
Ik heb al zovaak gezegd, laat die huilebalken gewoon een speciaal topic in KLB aanmaken om over mij te klagen ofzo, dan hoeven ze niet telkens TRU-topics ermee te verpesten
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 14:01:49 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75019192
Helemaal mooi
The truth was in here.
  donderdag 26 november 2009 @ 14:06:56 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75019335
of de huilebalk maakt een eigen topic om mensen te bekeren en te behoeden voor het kwaad , dan hoeven zoveel mensen niet steeds te klagen en kunnen ze gewoon zichzelf zijn en zich op onderwerpen te richten waarvoor tru bedoeld is .
  donderdag 26 november 2009 @ 14:12:03 #172
31101 _Led_
pi_75019501
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Summers het volgende:
of de huilebalk maakt een eigen topic om mensen te bekeren en te behoeden voor het kwaad , dan hoeven zoveel mensen niet steeds te klagen en kunnen ze gewoon zichzelf zijn en zich op onderwerpen te richten waarvoor tru bedoeld is .
"Nou he nou ehhh nou dan vind ik dat jij je eigen forum moet aanmaken zodat niemand last van JOU heeft !"
zzz
pi_75021624
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Nou he nou ehhh nou dan vind ik dat jij je eigen forum moet aanmaken zodat niemand last van JOU heeft !"

Gaan we nu voortaan via PM maar uitlokken? Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto. Nu probeer je me daar continu mee uit te lokken, en je probeert nog cool te zijn ook. Dat gaat helaas niet samen!

Wat een sneu figuur ben je toch.

Probeer me nog maar eens een PM te sturen trouwens.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediaconsument op 26-11-2009 15:20:57 ]
  donderdag 26 november 2009 @ 15:27:38 #174
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75022125
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto.
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 26 november 2009 @ 15:29:43 #175
31101 _Led_
pi_75022202
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto .
Ik mail 'm je wel even
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')