abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:21:58 #51
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74574658
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

ontzettende calimero jij... pas op dat je niet begint te lijken op je 'vijand' he
om een vijand te verslaan moet je je kunnen verplaatsen :p

m.a.w. laat maar staan die handel (maar dan moet niemand winen als ik iemand een enkeltje psychiater geef)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:23:36 #52
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74574715
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

om een vijand te verslaan moet je je kunnen verplaatsen :p

m.a.w. laat maar staan die handel (maar dan moet niemand winen als ik iemand een enkeltje psychiater geef)
Mensen moeten sowieso jouw opmerkingen met een paar kilo zout nemen, je hebt vandaag toegegeven compleet knetter in je koekkoeksklok te zijn !
zzz
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:25:07 #53
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74574769
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mensen moeten sowieso jouw opmerkingen met een paar kilo zout nemen, je hebt vandaag toegegeven compleet knetter in je koekkoeksklok te zijn !
alsof gek zijn hetzelfde is als een aandoening waar ik weinig hinder meer van ondervind
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:27:59 #54
31101 _Led_
pi_74574865
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

alsof gek zijn hetzelfde is als een aandoening waar ik weinig hinder meer van ondervind
Nee, dat komt er gewoon bovenop !

Ja ja, we moven wel weer naar Ouwehoer...
zzz
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:00:09 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74576102
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Michielos het volgende:
kan iemand de belediging van summers jegens mij weghalen?
Als het voor de ene partij geld, dan ook voor de andere a.u.b.
Je bedoelt die hallucinaties opmerking? Come on!
Dat is niks vergeleken bij de insinuaties die zij naar dr hoofd krijgt.. en daarbij geef je zelf al diverse malen aan dat je te maken hebt met hallucinaties.
The truth was in here.
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:03:38 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74576237
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je bedoelt die hallucinaties opmerking? Come on!
Dat is niks vergeleken bij de insinuaties die zij naar dr hoofd krijgt.. en daarbij geef je zelf al diverse malen aan dat je te maken hebt met hallucinaties.
Ok , deal maar dan heb ik ook meer speling
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:04:51 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74576287
Nee.. het is een balans, en ik vind hem niet doorslaan.. sterker nog, het is eerder muggenzifterij om er zo over te klagen in mijn optiek!
The truth was in here.
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:07:15 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74576362
ok

[ Bericht 99% gewijzigd door Michielos op 10-11-2009 16:08:16 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:09:04 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74576437
Dat is soieso een veel gehoorde opmerking, niet? Als we maar respectvol blijven.. en nogmaals, jij geeft zelf aan dat je zaken 'ziet' maar dat het komt door slaapverlamming en dus hallucinaties zijn.
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:22:12 #60
31101 _Led_
pi_74598676
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.

En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Dit soort opmerkingen gaat natuurlijk helemaal nergens over.
En dan ook nog moedwillig een duplicaat-topic van Ouwehoer maken ?
zzz
pi_74598731
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je lokt het zelf uit.

Dan ben ik vandaag zo netjes voor advies.

Dit advies luidt.

Als je jezelf verveelt, ga dit dan niet lopen spuien in TRU, ga dan naar GC of ONZ. Daar ben je veel beter op zijn plaats. Net zoals al meerdere mensen aangegeven hebben, ga je niet in een kerk de duivel lopen aanbidden, of ga je niet bij een klassiek concert hardcore draaien. Heb eens een keer respect voor je omgeving, en al maakt je verveling dit een probleem. Doe daar wat aan!

Het enige dat ik jou hier al jaren heb zien doen is mensen belachelijk maken, en lastigvallen met je afbrekende commentaar, en jij probeert dit te allen tijden zelfs goed te praten? Je bent hier niet voor het onderwerp, je bent hier om je verveling kwijt te raken, dat zien we aan de snelheid waarmee jij post, die snelheid is namelijk zo hoog dat je niet kunt snappen dat onze led ook nogeens werkt tussendoor. Oftewel mijn advies, ga ergens anders met je verveling te koop lopen, en neem je vriendjes mee. Misschien dat je dan ooit nogeens wat eer zult krijgen.

[ Bericht 45% gewijzigd door mediaconsument op 11-11-2009 11:29:05 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:31:57 #62
31101 _Led_
pi_74598965
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je lokt het zelf uit.

Dan ben ik vandaag zo netjes voor advies.

Dit advies luidt.

Als je jezelf verveelt, ga dit dan niet lopen spuien in TRU, ga dan naar GC of ONZ. Daar ben je veel beter op zijn plaats. Net zoals al meerdere mensen aangegeven hebben, ga je niet in een kerk de duivel lopen aanbidden, of ga je niet bij een klassiek concert hardcore draaien. Heb eens een keer respect voor je omgeving, en al maakt je verveling dit een probleem. Doe daar wat aan!

Het enige dat ik jou hier al jaren heb zien doen is mensen belachelijk maken, en lastigvallen met je afbrekende commentaar, en jij probeert dit te allen tijden zelfs goed te praten? Je bent hier niet voor het onderwerp, je bent hier om je verveling kwijt te raken, dat zien we aan de snelheid waarmee jij post, die snelheid is namelijk zo hoog dat je niet kunt snappen dat onze led ook nogeens werkt tussendoor. Oftewel mijn advies, ga ergens anders met je verveling te koop lopen, en neem je vriendjes mee. Misschien dat je dan ooit nogeens wat eer zult krijgen.
Zeg , we zaten in het Ouwehoer-topic.
Welk gedeelte daarvan begrijp je niet ?

O wacht, je zat weer in een psychotische wannabe-mod trip

[ Bericht 0% gewijzigd door Bastard op 11-11-2009 11:34:15 (niet schelden) ]
zzz
  woensdag 11 november 2009 @ 11:33:28 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599012
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je begon zelf met je ongelukkige topictitel.
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:37:04 #64
31101 _Led_
pi_74599139
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je begon zelf met je ongelukkige topictitel.
Summers & Mediaconsument, afgekort S&M.
Nemen mensen al aanstoot aan het noemen van hun naam ?
zzz
pi_74599199
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zeg , we zaten in het Ouwehoer-topic.
Welk gedeelte daarvan begrijp je niet ?

O wacht, je zat weer in een psychotische wannabe-mod trip
Altijd het probleem bij je tegenstander zoeken, hoe sneu. Geef nou eens toe dat je jezelf op je werk zo erg verveelt, dat je jezelf geen raad weet met die tijd, zodat je hier maar gaat lopen kwallen. Dan is het tenminste duidelijk dat jij hier niet thuishoort, de onderwerpen boeien jou namelijk voor geen meter. Het enige dat jou boeit, is hoe een onderwerp afgebroken kan worden.

Opbouwende kritiek bestaat niet, toch?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:39:50 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599233
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Summers & Mediaconsument, afgekort S&M.
Nemen mensen al aanstoot aan het noemen van hun naam ?
Het is uitdagend.. dat zie je wel.
En dan hopen dat ze happen... en dat doen ze en dan weer wat terug prikken... en dan hebben we als het mee zit de poppen aan het dansen

Nee ik zie het wel.. en vind ook dat andere minder snel op de kast moeten gaan zitten!!
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:40:31 #67
31101 _Led_
pi_74599260
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Altijd het probleem bij je tegenstander zoeken, hoe sneu. Geef nou eens toe dat je jezelf op je werk zo erg verveelt, dat je jezelf geen raad weet met die tijd, zodat je hier maar gaat lopen kwallen. Dan is het tenminste duidelijk dat jij hier niet thuishoort, de onderwerpen boeien jou namelijk voor geen meter. Het enige dat jou boeit, is hoe een onderwerp afgebroken kan worden.

Opbouwende kritiek bestaat niet, toch?
Jij hebt lef, weer over werk beginnen
Zeg, het is bijna 12 uur, moet je zo niet weer even doen alsof je een baan hebt ? Dan doen wij alsof we niet doorhebben dat in je profiel staat dat je om de paar minuten nog even het forum checkt !
zzz
pi_74599443
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dan hopen dat ze happen... en dat doen ze en dan weer wat terug prikken... en dan hebben we als het mee zit de poppen aan het dansen

Nee ik zie het wel.. en vind ook dat andere minder snel op de kast moeten gaan zitten!!
De dealer moet aangepakt worden, niet de gebruiker. Anders zal dat probleem nooit opgelost worden.

Bedoel, wat heb je hier liever? Een paar mensen die anderen uitlokken, en die anderen hebben moeite om hier niet op in te gaan, en deze paar mensen blijven maar doorgaan. Of die anderen die het even aangeven, zodat het uitlokken stopt, en de onderwerpen weer de macht krijgen in plaats van die bekrompen pseudo skeptisch gelovende meningen. Geef ze anders hun eigen forum. Dan weet je meteen waar je niet moet komen.

Hier zijn ze een pest, want als je interesse hebt in dergelijke onderwerpen, krijg je met deze pest te maken. Leuk is anders.
pi_74599586
Ik zie hier liever mensen die op een normale manier kunnen praten met elkaar om eerlijk te zijn.
Mensen die tegen een stootje kunnen en niet elke vraag als een aanval / belediging zien hoort hier net zo goed bij

En als je het hier echt zo erg vind waarom post je dan nog
  woensdag 11 november 2009 @ 11:53:55 #70
31101 _Led_
pi_74599767
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De dealer moet aangepakt worden, niet de gebruiker. Anders zal dat probleem nooit opgelost worden.

Bedoel, wat heb je hier liever? Een paar mensen die anderen uitlokken, en die anderen hebben moeite om hier niet op in te gaan, en deze paar mensen blijven maar doorgaan. Of die anderen die het even aangeven, zodat het uitlokken stopt, en de onderwerpen weer de macht krijgen in plaats van die bekrompen pseudo skeptisch gelovende meningen. Geef ze anders hun eigen forum. Dan weet je meteen waar je niet moet komen.

Hier zijn ze een pest, want als je interesse hebt in dergelijke onderwerpen, krijg je met deze pest te maken. Leuk is anders.
Mensen die niet naar rede of logica luisteren zijn een pest voor de mensheid
zzz
pi_74599912
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Flammie het volgende:
Ik zie hier liever mensen die op een normale manier kunnen praten met elkaar om eerlijk te zijn.
Mensen die tegen een stootje kunnen en niet elke vraag als een aanval / belediging zien hoort hier net zo goed bij

En als je het hier echt zo erg vind waarom post je dan nog
Ik post hier voor de onderwerpen, niet voor mannetjes zoals jou, die met smileys de posts van een luchtig sausje proberen te voorzien, omdat ze maar al te goed weten hoe hypocriet hun opmerkingen continu zijn.
De onderwerpen krijgen mijn aandacht, echter jullie trekken mijn aandacht vanzelf wel, door gerichte beledigingen, belachelijke acties als het gaan wroeten in mijn privacy (en hier nog mee te koop lopen ook).
Het is dan ook niet mijn fout dat ik er regelmatig op in ga, ik zit namelijk niet te wachten op dergelijke opmerkingen.
pi_74599996
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mensen die niet naar rede of logica luisteren zijn een pest voor de mensheid
Praat je nu over jezelf?

Wie kwam hier met de opmerking: Uwhuhuhuhu, opbouwende kritiek bestaat niet, hahahaha.
pi_74599999
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jawel, ben ik met je eens.
Maar...het is vervelend en staat een leuke wisselwerking in de weg als je achterdochtig bekeken wordt.
We zitten hier allemaal met een nick, dus wij zijn allen kloons. Niet de 1 wat meer dan de ander.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:59:54 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74600016
Zo.. nou dat heeft weer lekker opgelucht bij jullie he

Kunnen we nu weer lief verder tot de volgende bom?
The truth was in here.
pi_74600042
Tsja ik zie hier maar een gerichte opmerkingen maken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')