abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:57:25 #201
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_75048031
Dat idee van een _LED_ arena topic lijkt me toch wel een goed idee... het gaat maar door hier!

Dusss.. weet ik het goed gemaakt. we laten het FB topic voor waar het bedoeld voor is, FB verwachten, geven en krijgen waarnodig. En maken we speciaal "arena van Led topic" aan voor al uw subklachten.
Liefst wel mooi onderbouwd met voorbeelden. Is dat wat? Ja he! Ok.. mooi.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:59:26 #202
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75048105
Ik heb zelf al eens een speciaal topic aangemaakt waar mensen over me mochten zeuren (zodat we de TRU-topics schoon konden houden), maar dat werd gesloten
zzz
pi_75048124
Mensen hier schijnen de "Ontwijk _LED_ voor Dummies" maar niet te begrijpen.

[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.

_LED_ doet gewoon niks fouts en dat is het grappigste
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:01:19 #204
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75048159
Ach het was gisteren LED_bash_dag dan volgt Summers weer, daarna DW, daarna ik, enz.
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:02:43 #205
31101 _Led_
pi_75048201
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef Bastard het volgende:
Ach het was gisteren LED_bash_dag dan volgt Summers weer, daarna DW, daarna ik, enz.
Neuh jij wordt nooit gebashed !
Hoogstens een paar van die calimero's die opeens doen alsof jij partijdig bent ofzo, maar da's gewoon frustratie
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:03:33 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75048233
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoogstens een paar van die calimero's die opeens doen alsof jij partijdig bent ofzo, maar da's gewoon frustratie
Ik ben omkoopbaar, dat is waar
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:04:40 #207
31101 _Led_
pi_75048278
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben omkoopbaar, dat is waar
Wordt het weer eens tijd om een bloemetje voor je te tekenen ?
zzz
pi_75050872
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.

Het is gewoon niet leuk meer om een topic te openen, of om een mening te laten horen. Er staat namelijk een horde kleine kinderen zoals jou klaar om je duidelijk te maken dat je verkeerd denkt, en dat je dus maar beter naar de psychiatrie kunt gaan. Want die kleine kinderen weten alles. Zijn zo cool.

Het zal voor mij dan ook altijd een enigma blijven, waarom in een forum over een specifiek onderwerp, mensen die dit onderwerp willen bestrijden hiervoor alle kans krijgen van de wereld.

Het zou eruit zien als in het voetbal forum de hele dag mensen gingen roepen van hoe gek en dom voetbal wel net is. Je kunt beter niet sporten, sporten is namelijk lame. Je moet dan eens kijken hoe snel de moderator je daar weggewerkt heeft.

Mjah, zeg er wel niks meer over. Het is en blijft nutteloos als zelfs de mods de moed hebben opgegeven. Een verveeld iemand die wekelijks 40 uur fulltime hier zijn gal loopt te spuwen omdat hij zich zo knalhard verveelt op zijn werk, dat is zoals het hoort en zal ook het forum gezellig maken. Oftewel, succes _led_, ga lekker door op deze trein, jij bent degene die de fouten maakt hier.

Zag ook dat je een topic maakte in ONZ. Ga zo door! Het is altijd goed andere fora te verkennen, om te kijken of je daar vrienden kunt maken. Onee, jij zoekt geen vrienden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75051231
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.

Het is gewoon niet leuk meer om een topic te openen, of om een mening te laten horen. Er staat namelijk een horde kleine kinderen zoals jou klaar om je duidelijk te maken dat je verkeerd denkt, en dat je dus maar beter naar de psychiatrie kunt gaan. Want die kleine kinderen weten alles. Zijn zo cool.

Het zal voor mij dan ook altijd een enigma blijven, waarom in een forum over een specifiek onderwerp, mensen die dit onderwerp willen bestrijden hiervoor alle kans krijgen van de wereld.

Het zou eruit zien als in het voetbal forum de hele dag mensen gingen roepen van hoe gek en dom voetbal wel net is. Je kunt beter niet sporten, sporten is namelijk lame. Je moet dan eens kijken hoe snel de moderator je daar weggewerkt heeft.

Mjah, zeg er wel niks meer over. Het is en blijft nutteloos als zelfs de mods de moed hebben opgegeven. Een verveeld iemand die wekelijks 40 uur fulltime hier zijn gal loopt te spuwen omdat hij zich zo knalhard verveelt op zijn werk, dat is zoals het hoort en zal ook het forum gezellig maken. Oftewel, succes _led_, ga lekker door op deze trein, jij bent degene die de fouten maakt hier.

Zag ook dat je een topic maakte in ONZ. Ga zo door! Het is altijd goed andere fora te verkennen, om te kijken of je daar vrienden kunt maken. Onee, jij zoekt geen vrienden.
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES NOU EENS EEN KEER DIE REGEL DIE HIER EEN PAAR POSTS BOVEN JE OOK AL GEPOST STAAT.. AAAAAAAAAAAARGHHHH IK WORD ER FLAUW VAN.. MENSEN DIE GEWOON NIET WILLEN LEZEN!

zucht...

Lees die regel, zeg dat je ervaringen wil uitwisselen in je OP en het is goed! Dan is er geen _LED_ of flammie die het topic komt "verstieren"
Ik ga nu naar buiten tegen een boompje schoppen! adios!
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:25:43 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75051338
quote:

Ja dat is ook waar.. zeker, en Senesta had er laatst een mooie vergelijking met CUL ook.
Toch, om het even abstract te houden en dus te focussen op dat ene topic, vind ik het niet zo raar allemaal.
Zet eens andere namen neer voor de grap, kijk er dan eens objectief naar.. ik geloof dat het dan wel meevalt namelijk, maar misschien dat ik te gekleurd kijk?
Er is ruimte genoeg hier om te praten over onderwerpen die je aanspreken hier in TRU, ook als je wilt met alleen serieuse mensen, zet dat in de OP. Er kan eens een oprechte vraag voorbij komen maar dat is in het echte leven ook.
The truth was in here.
pi_75051355
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:22 schreef Flammie het volgende:

[..]

<ik ben gefrustreerd, en uit het maar in dit forum>

zucht...

Lees die regel, zeg dat je ervaringen wil uitwisselen in je OP en het is goed! Dan is er geen _LED_ of flammie die het topic komt "verstieren"
Ik ga nu naar buiten tegen een boompje schoppen! adios!
Lekker makkelijk, om deze verantwoordelijkheden richting TS te duwen. Dan hoeven de mods ook niets uit te voeren. En op het moment dat er een nieuwe topicposter is, die een regel vergeet. Dan mag het topic KAPOT gemaakt worden! HAHAHA

Geef mij liever wat degelijk toezicht, tbh.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75051553
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat is ook waar.. zeker, en Senesta had er laatst een mooie vergelijking met CUL ook.
Toch, om het even abstract te houden en dus te focussen op dat ene topic, vind ik het niet zo raar allemaal.
Zet eens andere namen neer voor de grap, kijk er dan eens objectief naar.. ik geloof dat het dan wel meevalt namelijk, maar misschien dat ik te gekleurd kijk?
Er is ruimte genoeg hier om te praten over onderwerpen die je aanspreken hier in TRU, ook als je wilt met alleen serieuse mensen, zet dat in de OP. Er kan eens een oprechte vraag voorbij komen maar dat is in het echte leven ook.
En in het echte leven dien je respectvol met elkaar om te gaan, anders krijg je of klappen, of eindig je alleen op de wereld. TRU is dan ook net zozeer onderdeel van dit leven als een CUL en VBL dat zijn.

Het gaat mij dan ook maar om 1 ding, dat er opgehouden wordt met het stalken van users die een mening hebben die vaak niet begrepen wordt. Dat voorbeeld bij spellmeista is ook erg goed, hij gebruikt overduidelijk beeldspraak, echter blijft hij nu al pagina's lang gestalked worden met woorden als aandachtshoer en superkrachten, dit door het bekende groepje. Terwijl hij al de moeite heeft genomen om deze beeldspraak uit te leggen. Als dat niet geaccepteerd word, is dat niet zijn probleem, echter gebeurt dat nu dus wel.

Hetzelfde met lord of the strings, die opent een topic over een goed onderwerp, iemand roept dat hij ooit eens gezegd heeft last te hebben gehad van schizofrenie, wat gebeurt er, een pagina's lange oorlog dat TS duidelijk moet maken dat het onderwerp dat hij postte, niet bestaat, en dat hij de oorzaak is. De discussie krijgt geen ruimte, want TS is gek.

Zo ga je simpelweg niet met mensen om! Daarom zijn de mensen hier zulke makkelijke slachtoffers, die kun je voor gek uitmaken zoveel als je wil, de ideeën van de mensen hier, hahahah wat een gekken.

En dat, mag van mij best eens ophouden.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:33:45 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75051600
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef mediaconsument het volgende:

Ik geef het te je te doen hoor..
Maar veel absurde posts worden hier verwijderd, van die posts om goedkoop applaus te scoren in TRU zonder zelf een toegevoegde waarde te hebben hier. Lees je niet, of heel kort voordat ze verwijderd of geedit worden.
Wat overblijft is een gezond platform waar je kan praten, meningen kunnen verschillen, mag ook allemaal. Het is geen eenrichtingsverkeer nee, dat zou niet gezond zijn, en saai bovendien.
Maar als we disrespectvol worden, ene kamp of andere kamp moet ik daar wat aan doen.. voor de rest verwacht ik ook een stukje volwassenheid hier van een ieder, leven en laten leven.
The truth was in here.
pi_75051637
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, om deze verantwoordelijkheden richting TS te duwen. Dan hoeven de mods ook niets uit te voeren. En op het moment dat er een nieuwe topicposter is, die een regel vergeet. Dan mag het topic KAPOT gemaakt worden! HAHAHA

Onzin Zeiken op mensen die niks fouts doen puur omdat je ze niet mag.. dat is makkelijk. En weet je wat nog makkelijker is. 1 stomme regel in je op zetten zodat dit niet gebeurd. Maar volgens mij zeiken we allemaal liever en vergeten we die regel gewoon expres, want het kan gewoon niet dat mensen het nu nog niet snappen

Er wordt hier genoeg gemod. Die regel is er voor je eigen plezier.. vergeet dat nou eens niet
Dan hoef je ook niet de hele tijd de verongelijkte uit te hangen.. dan heb je misschien meer plezier in het posten... en heof je hier niet te zeuren. Je weet het nu.. je weet hoe je het tegen kan gaan.. de vraag is nu: wil je het of zeur je liever?

Het topic wordt dan overigens niet kapot gemaakt. Er komen dan gerichte vragen die kritisch kunnen zijn maar niet meteen brutaal. Dat doen de ONZ randoms wel... en die worden ook meteen weggemod Mooi he.. hoe het kan zijn... het ligt in je eigen hand though Wil je het of wil je blijven zeuren

[ Bericht 11% gewijzigd door Flammie op 27-11-2009 12:42:14 ]
pi_75051822
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik geef het te je te doen hoor..
Maar veel absurde posts worden hier verwijderd, van die posts om goedkoop applaus te scoren in TRU zonder zelf een toegevoegde waarde te hebben hier. Lees je niet, of heel kort voordat ze verwijderd of geedit worden.
Wat overblijft is een gezond platform waar je kan praten, meningen kunnen verschillen, mag ook allemaal. Het is geen eenrichtingsverkeer nee, dat zou niet gezond zijn, en saai bovendien.
Maar als we disrespectvol worden, ene kamp of andere kamp moet ik daar wat aan doen.. voor de rest verwacht ik ook een stukje volwassenheid hier van een ieder, leven en laten leven.
Jullie doen al goed werk, echter denk ik dat jullie ook met de handen in het haar zitten, dit omdat ik het idee heb dat er geen stevige basis meer staat mbt. het onderwerp. Er zijn ook geen grote lopende topics, anders dan reltopics die maar door blijven gaan. Scepticisme is op deze manier een degelijk onderdeel van TRU, echter loopt dit uit de hand, omdat overal waar een TS niet goed heeft opgelet, dit de overhand krijgt, en vaak vervormt tot pseudo sceptiek. De onderwerpen binnen dit forum zijn vaak namelijk erg groot en kunnen eng overkomen, iedereen reageert daar dan ook anders op.

Het lijkt me overigens ook niet leuk om dagelijks reldiscussies door te moeten ploegen om conclusies te trekken. Oftewel lijkt het me een goed idee om eens een keer naar de onderwerpen te kijken. 1 ding is me namelijk ook opgevallen, als het onderwerp degelijk is, en er zijn dus mensen met kennis aanwezig, dan komen reltopics niet voor.

Een standaard reltopic of een topic over ervaringen met geesten, om wildgroei te voorkomen. Zou dan ook een goed begin zijn.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:46:17 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75051966
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:41 schreef mediaconsument het volgende:

als het onderwerp degelijk is, en er zijn dus mensen met kennis aanwezig, dan komen reltopics niet voor.

Een standaard reltopic of een topic over ervaringen met geesten, om wildgroei te voorkomen. Zou dan ook een goed begin zijn.
Klopt, een goed topic waar op niveau word gepraat zijn er ook.. het zijn meestal de topics die door iemand zomaar geopend worden met "hoe denk jij er over" als sluitzin in de OP die verzanden in welles/niettes.
En het zeer wat daarin opgedaan word moet dan op de een of andere manier ook worden meegenomen naar andere redelijk gezonde topics.
Ik kan er weinig mee dat de ene graag mensen stangt en de andere graag bijt.. dat zijn karaktertrekken van mensen die elkaar aantrekken en nodig hebben om hunzelf te kunnen laten bestaan, denk daar maar eens over na.
The truth was in here.
pi_75051983
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:

[..]

Onzin Zeiken op mensen die niks fouts doen puur omdat je ze niet mag.. dat is makkelijk. En weet je wat nog makkelijker is. 1 stomme regel in je op zetten zodat dit niet gebeurd. Maar volgens mij zeiken we allemaal liever en vergeten we die regel gewoon expres, want het kan gewoon niet dat mensen het nu nog niet snappen

Er wordt hier genoeg gemod. Die regel is er voor je eigen plezier.. vergeet dat nou eens niet
Dan hoef je ook niet de hele tijd de verongelijkte uit te hangen.. dan heb je misschien meer plezier in het posten... en heof je hier niet te zeuren. Je weet het nu.. je weet hoe je het tegen kan gaan.. de vraag is nu: wil je het of zeur je liever?
Ik ben niet de enige die hier topics maakt.

Klein voorbeeld: Je hebt als random fok poster een ervaring meegemaakt, en je wil hierover meer te weten komen. Je maakt een topic over dit onderwerp, en omdat je nieuw bent binnen TRU, vergeet je om je topic van een disclaimer te voorzien (die ook erg lang kan worden op deze manier). Je krijgt een shitload aan reacties die aangeven dat je gek bent of teveel drugs gebruikt, vervolgens raak je geirriteerd, en denk je. Waarom zou ik in dit forum nog een topic posten?

Niet om het een of ander, er is hier een groepje mensen over die gehard zijn, na een lange strijd met het kinderachtige meubilair, voor de rest zijn er hier nog maar weinig serieuze mensen te bekennen. En dat, is erg jammer.
pi_75052014

Die topics kun je toch gewoon zelf aanmaken.. met die regel in je OP?
net zoals in het Reiki topic of net zoals in Bastard's tarot threads zul je dan ook weinig rellen aantreffen..

Stel dat je dus een thread maakt die gespitst is op het uitwisselen van ervaringen over geesten en dat dit goed duidelijk is dan word dat topic ook als dusdanig behandeld lijkt mij
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:48:47 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052052
Ik begrijp je punt media, echt. En het is een goed punt ook.
Het moet open zijn hier voor mensen om met hun ervaringen te komen zonder afgeschilderd te worden als een dorpsgek.
The truth was in here.
pi_75052114
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die hier topics maakt.

Klein voorbeeld: Je hebt als random fok poster een ervaring meegemaakt, en je wil hierover meer te weten komen. Je maakt een topic over dit onderwerp, en omdat je nieuw bent binnen TRU, vergeet je om je topic van een disclaimer te voorzien (die ook erg lang kan worden op deze manier). Je krijgt een shitload aan reacties die aangeven dat je gek bent of teveel drugs gebruikt, vervolgens raak je geirriteerd, en denk je. Waarom zou ik in dit forum nog een topic posten?

Niet om het een of ander, er is hier een groepje mensen over die gehard zijn, na een lange strijd met het kinderachtige meubilair, voor de rest zijn er hier nog maar weinig serieuze mensen te bekennen. En dat, is erg jammer.
De harde kern hier, als ik ze zo mag noemen, stormen geen topics binnen om te zeggen

"JE ZIT AAN DE DRUGS LULZ"

Dat doen trolls en die trolls worden meteen gebanned. Wat de mensen hier wel doen zijn vragen stellen
Als je hier niet tegen kan heb je eigenlijk in 1e instantie al niks op het internet te zoeken imo maar voor mij is het logisch om een modje te pm'en en dan kan deze je uitleggen dat je dit in je OP kan vermelden en dat iedereen die regelmatig op TRU post die regel kent en zal handhaven.
Dit is in het verleden ook goed gegaan Dat handjevol trolls die wel meteen beginnen te schelden op mensen worden gewoon weggemod
quote:
Het moet open zijn hier voor mensen om met hun ervaringen te komen zonder afgeschilderd te worden als een dorpsgek.
En dat kan ook je wordt niet meteen afgeschildert als een dorpsgek. De harde kern stelt vragen. Als je die niet wil pm je naar een mod als je de regel niet kent, dat gaat vanzelf wel.
Misschien ook leuk voor de TRU believers overigens om mensen te wijzen op die regel. Dan hoef je ook al niet vaak meer te zeuren. Dus als mensen vragen stellen dat een believer de TS er even op wijst dat die regel bestaat. Iedereen kan meehelpen
pi_75052136
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, een goed topic waar op niveau word gepraat zijn er ook.. het zijn meestal de topics die door iemand zomaar geopend worden met "hoe denk jij er over" als sluitzin in de OP die verzanden in welles/niettes.
En het zeer wat daarin opgedaan word moet dan op de een of andere manier ook worden meegenomen naar andere redelijk gezonde topics.
Ik kan er weinig mee dat de ene graag mensen stangt en de andere graag bijt.. dat zijn karaktertrekken van mensen die elkaar aantrekken en nodig hebben om hunzelf te kunnen laten bestaan, denk daar maar eens over na.
Bij de kiem smoren, dat is het enige dat werkt. Daarom dat ik tegenwoordig ook niet meer over me heen laat lopen en mijn mond opentrek als mensen weer eens slap bezig zijn. Al valt het me aan de andere kant ook op dat jij hier de laatste tijd vaak in je eentje het verhaal onder controle moet houden. We kunnen dan ook niet verwachten dat jij hier 24/7 toezicht loopt te houden.

Het blijft een lastig verhaal, al denk ik dat er zeer zeker mogelijkheden zijn om deze controle wat makkelijker te maken.
pi_75052250
De believers (mag ik ze zo noemen) kunnen dus hun steentje bijdragen door nieuwe TS'en van het bestaan van die regel te verwittigen Geen geschreeuw nodig en zo blijft grijze baarden en huisvrouwen ook leeg.

Nu ben ik altijd degene die deze regel bekend maakt maar iedereen kan hieraan meewerken lijkt mij
Verder denk ik dat common sense key is
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:54:46 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052292
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bij de kiem smoren, dat is het enige dat werkt. Daarom dat ik tegenwoordig ook niet meer over me heen laat lopen en mijn mond opentrek als mensen weer eens slap bezig zijn. Al valt het me aan de andere kant ook op dat jij hier de laatste tijd vaak in je eentje het verhaal onder controle moet houden. We kunnen dan ook niet verwachten dat jij hier 24/7 toezicht loopt te houden.

Het blijft een lastig verhaal, al denk ik dat er zeer zeker mogelijkheden zijn om deze controle wat makkelijker te maken.
Ik sta er niet in mn eentje hoor, Jogy heeft net vakantie gehad, en zo ontzettend druk is het hier ook weer niet de laatste tijd. Dat neem ik aan de ene kant aan aan het feit dat er strakker word gemodereerd eigenlijk, minder ruimte voor uitgroeiende trolls en dus kennelijk ook minder vertier voor sommige mensen, en die zoeken hun pleziertje elders. Prima.
The truth was in here.
pi_75052401
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Dat is inderdaad mijn punt, bedankt voor het begrip.

Iedereen heeft zo wel eens een ervaring of een idee, en wil hier als een normaal mens over kunnen praten. Het kan zelfs erg veel invloed hebben op mensen die hiermee in aanraking zijn gekomen, als de eerste plek waar ze hierover hun woordje doen, ervoor zorgt dat ze zich voelen alsof wat ze zeggen gek is, oftewel dat er niet geluisterd word. Waarom zou je er dan uberhaupt nog over willen praten? Of als ze een ander forum vinden waar hun ervaringen en ideeën wel gewaardeerd hebben, dan ben je deze bezoeker/poster kwijt. Mijn doel van dit forum zou dan ook zijn dat iedereen zich op zijn gemak voelt, en daardoor de mogelijkheid dat we wat van elkaar kunnen leren, toeneemt.

Mjah, katten in het nauw maken rare sprongen.
pi_75052492
dan zou je aan de andere kant ook keihard moeten durven te stellen dat bepaalde mensen met bepaalde ideeen hier gewoon niet welkom zijn en dat komt de vrijheid van meningsuiting niet bepaald ten goede tbh

Dat is er op zo een moment namelijk niet. Ik denk dat je niet in TRU moet denken maar in threads
TRU als geheel maar waar iedereen zijn ei kwijt kan betreffende het paranormale
Dat er threads zijn voor ieder wat wils..
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:00:37 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052526
Punt is.. mensen stellen zich hier open, geven zich bloot en dan staan ze met hun gevoeligheid te koop.
Het is heel sneu om dan te zien dat dat soort mensen even een knauw krijgen van een 'scepticus' die graag beledigt.. .gewoon omdat het kan.
The truth was in here.
pi_75052555
Punt is dat vragen stellen niet gelijk staat aan beledigen.
Beledigen kan dan ook niet door de beugel imo maar dat gebeurd toch helemaal niet
Het is op een gegeven moment heen en weer gooien met verbale modder dat ben ik met je eens maar er word niks door een zijde geforceerd zeg maar
pi_75052572
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Flammie het volgende:
dan zou je aan de andere kant ook keihard moeten durven te stellen dat bepaalde mensen met bepaalde ideeen hier gewoon niet welkom zijn en dat komt de vrijheid van meningsuiting niet bepaald ten goede tbh

Dat is er op zo een moment namelijk niet. Ik denk dat je niet in TRU moet denken maar in threads
Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.
pi_75052617
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.
Dan moeten er duidelijke doelen komen voor TRU lijkt mij. Op het moment is er afaik iedereen welkom ongeacht welk geloof of mening deze persoon heeft. Als dit verandert zal TRU ook veranderen. De vraag is: willen we dat ja of nee Dus misschien maar een nieuwe TRU regel dan als hier serieus op deze manier over nagedacht word?
pi_75052666
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Beledigen kan dan ook niet door de beugel imo maar dat gebeurd toch helemaal niet
Het is op een gegeven moment heen en weer gooien met verbale modder dat ben ik met je eens maar er word niks door een zijde geforceerd zeg maar
En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
pi_75052701
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesproken

Ik vind nogmaals dat er dan een duidelijke TRU regel moet komen waarin staat dat bepaalde meningen hier niet welkom zijn. Dat moeten mods/mensen die dit willen dan ook durven te stellen
Dan is het ook duidelijk voor iedereen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:05:10 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052722
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Vragen niet nee, maar de toon waarop is een ander verhaal.. daaruit blijkt dan minachting, extra geaccentueerd door een smilie, jouw niet onbekend?
Is niet een welkomstbord voor andere mensen.
The truth was in here.
pi_75052778
De toon waarop gebeurd de laatste tijd veel netter dan voorheen
Dit omdat er meer een community ontstaan is.. Ik zou die niet willen vernietigen omdat een andere mening niet gewenst is hoor Maar het ligt er uiteindelijk aan -zoals mc al zei- waar TRU voor moet staan.
pi_75052793
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesproken

Ik vind nogmaals dat er dan een duidelijke TRU regel moet komen waarin staat dat bepaalde meningen hier niet welkom zijn. Dat moeten mods/mensen die dit willen dan ook durven te stellen
Dan is het ook duidelijk voor iedereen.
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
pi_75052864
Nou ja nogmaals: als jullie punt door gaat komen -en t lijkt er een beetje op aangezien Bastard je punt helemaal top vond - dan moet er een duidelijke regel komen waar geschreven staat dat hier enkel op deze manier over onderwerp X gepraat dient te worden lijkt mij

Veel mensen zullen dit jammer gaan vinden maar andere juist helemaal te gek. Ik ben niet degene die beslist wat TRU moet zijn maar op het moment verpest niemand het forum of gaat niemand de TS afbeulen (vragen = niet beledigen) afaik.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:09:25 #236
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75052872
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteen
en dan andere "hypothetisch" voor leugenaars uit maken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:10:03 #237
31101 _Led_
pi_75052892
quote:
Weggejagen ?
quote:
Ik snap dat het vervelend is als iemand je wijst op fouten in je logica.
Ook lijkt het me vervelend als je aandacht zoekt door grote verhalen te vertellen die je natuurlijk helemaal niet kunt waarmaken, en iemand zegt : "O jah ? Doe dan 'es ?" en je kunt natuurlijk niks laten zien.
Maar beide zaken kun je zelf aanpakken !
quote:
Misschien was het je nooit opgevallen, maar ik post overal hoor.
En nee, ik kom niet op fora met het doel om vriendjes met iedereen te worden - en al helemaal niet als dat in zou houden dat ik al hun opschepperij en grote verhalen en leugens maar moet geloven om maar hun vriendje te kunnen zijn
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:11:32 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052947
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.
The truth was in here.
pi_75052969
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.
exact
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:12:35 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052981
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteen
en dan andere "hypothetisch" voor leugenaars uit maken
Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?
The truth was in here.
pi_75053060
omdat michielos verandert is naar een stoere vechtersbaas
hehe... check zijn fobo...:')!!!!!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:17:00 #242
31101 _Led_
pi_75053113
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet

"Jij met je leugens !"
"Huh ? Wat bedoel je ?"
"Ja dat was hypothetisch !"

Geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, MC
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:18:06 #243
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75053156
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?
omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt. En omdat mC een rare kijk op het begrip "hypothetisch" heeft. Het is not done om mensen "hypothetisch" voor iets uit te maken
En inderdaad, omdat ik sinds kort de reincarnatie van JCVD en Norris ben
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:18:44 #244
31101 _Led_
pi_75053177
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt.
En inderdaad, omdat ik sinds kort de reincarnatie van JVCD en Norris ben
Jean Vaude Clan Damme ?
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:18:49 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053180
Zie je.. dit zijn die voorbeelden van scherpe tong en minachting geaccentueerd door smiley's

Bedankt voor het voorbeeld Led.
The truth was in here.
pi_75053189
Ik ga hier nog even over denken, al denk ik dat het goed is om dit soort discussies te houden. Al zou ik dan ook graag van meer mensen wat input zien.

De eerste regel die ik in zou voeren, zou in ieder geval zijn: Geduld is een schone zaak. Tel tot 10 voordat je post, of slaap er een nachtje over. Dan krijgt het topic meer ruimte en heb je ook meer kans dat je er iets van opsteekt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:19:54 #247
31101 _Led_
pi_75053224
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
Zie je.. dit zijn die voorbeelden van scherpe tong en minachting geaccentueerd door smiley's

Bedankt voor het voorbeeld Led.
Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig was

Kom op man, iemand uitmaken voor leugenaar, en daarna zeggen "Dat was hypothetisch!"....
zzz
pi_75053310
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet

"Jij met je leugens !"
"Huh ? Wat bedoel je ?"
"Ja dat was hypothetisch !"

Geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, MC
Lees nogeens wat ik schreef, voordat je me nutteloos aanvalt.
quote:
Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Of het moet zo zijn dat jullie netjes blijven tegen mensen die jullie niet netjes behandelen. Dat zal ik moeilijk kunnen geloven.

Daarom zei ik ook hypothetisch, en maak ik niemand uit voor leugenaar. Mjah, je kunt je ook aangevallen willen voelen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:23:14 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053336
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig was

Kom op man, iemand uitmaken voor leugenaar, en daarna zeggen "Dat was hypothetisch!"....
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.

Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
The truth was in here.
pi_75053384
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.

Een onhandig verwoord voorbeeld is dan ook de reden om met z'n 3en mensen aan te gaan vallen. Owjee, ik beledig ze!

Als je geduld hebt, en de tekst goed doorleest, kun je niets anders concluderen dan dat het geen belediging is. Wishfull thinking is de baas hier.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:24:44 #251
31101 _Led_
pi_75053390
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Och, het is dezelfde tactiek die ik wel vaker zie van MC - zeuren, liegen en verdraaien.
En ja, daar pak ik 'm altijd op, da's inderdaad lekker makkelijk
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:25:28 #252
31101 _Led_
pi_75053414
Ah, m'n PM doet het weer. Fijn !
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:26:02 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053435
Ja ja zo hebben we allemaal wel wat.

The truth was in here.
pi_75053452
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder geval altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
pi_75053487
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Och, het is dezelfde tactiek die ik wel vaker zie van MC - zeuren, liegen en verdraaien.
En ja, daar pak ik 'm altijd op, da's inderdaad lekker makkelijk
Led is weer terug.

Klaar om zijn territorium te verdedigen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:27:42 #256
31101 _Led_
pi_75053495
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder gevaal altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
Tuurlijk joh

Je zou het ook anders kunnen zien - mensen zouden je misschien normaal behanden als je niet zo'n zeurende pathetische leugenaar was
Nou ja, ik heb nu in ieder geval een quote waarin je zelf al zegt een leugenaar te zijn
zzz
pi_75053606
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:27 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk joh

Je zou het ook anders kunnen zien - mensen zouden je misschien normaal behanden als je niet zo'n zeurende pathetische leugenaar was
Jij typt zo snel, dat je fouten maakt. Nu ben je weer goed bezig met je superkracht, namelijk het beeld vormen.

Kijk, ik geef toe dat ik iets onhandig heb verwoord.

Jij maakt ervan dat ik iemand beledig, dat komt je ook wel goed uit eigenlijk.

Ik begrijp dan ook niet wat jij hier nog op dit forum doet, ga terug naar school, begrijpend lezen is een vak voor jou. Ofnee, maak gebruik van mijn regel. Tel tot 10 voordat je post, kijk je post dan nog eens door.

Wat jij doet is vaak dan ook een graadje erger. Dan ga je met mijn privacy bezig.

Niet om het een of ander, de volgende regel zou zijn. Stemmingmakerij = verboden
pi_75053626
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder gevaal altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.
Je weet toch dat Led graag geintjes maakt? Ik ben ook een kloon van Dragorius volgens hem, dat vond ik eerst ook niet leuk, maar inmiddels maak ik me daar niet druk meer om en kan er om lachen.
Als je nu eens probeert de humor van zijn posts in te zien, dat zal een stuk schelen denk ik.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:34:05 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053708
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet toch dat Led graag geintjes maakt? Ik ben ook een kloon van Dragorius volgens hem, dat vond ik eerst ook niet leuk, maar inmiddels maak ik me daar niet druk meer om en kan er om lachen.
Als je nu eens probeert de humor van zijn posts in te zien, dat zal een stuk schelen denk ik.
Klopt ook.
En neem je oude icon eens terug
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:35:44 #260
31101 _Led_
pi_75053750
quote:

[..]
[quote] Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij typt zo snel, dat je fouten maakt.
Really ? Waar dan ?
Voorlopig weet ik wat 'hypothetisch' betekent en hoe ik het moet gebruiken
quote:
Nu ben je weer goed bezig met je superkracht, namelijk het beeld vormen.
Da's makkelijk als de waarheid aan mijn kant is
quote:
Kijk, ik geef toe dat ik iets onhandig heb verwoord.

Jij maakt ervan dat ik iemand beledig, dat komt je ook wel goed uit eigenlijk.

Ik begrijp dan ook niet wat jij hier nog op dit forum doet, ga terug naar school, begrijpend lezen is een vak voor jou.
Okee, over dat begrijpend lezen : waar heb ik ervan gemaakt dat jij iemand beledigt ?
Kun je me dat even aanwijzen ?

Of heb jij weer eens iets erbij verzonnen / verkeerd gelezen ?
quote:
Ofnee, maak gebruik van mijn regel. Tel tot 10 voordat je post, kijk je post dan nog eens door.
Dat dat voor jou een goed plan is wil niet zeggen dat ik dat ook nodig heb
quote:
Wat jij doet is vaak dan ook een graadje erger. Dan ga je met mijn privacy bezig.
Ah, MC standaard truc #2 : als je niks zinnigs te melden hebt in een discussie haal je er gewoon iets ongerelateerds uit een ander topic bij
zzz
pi_75053770
quote:

[..]

Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.

Hoe moet ik hem nog serieus nemen? Of hoe moet ik dit als grappig zien?

Die gast is er op uit om mensen te stangen!

Ik ben dan ook benieuwd hoe jij zou reageren als hij ineens je foto begon te posten.
pi_75053793
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt ook.
En neem je oude icon eens terug
Vind je deze niet mooi dan? Lekkere warme sjaal voor dit barre weer toch?
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:38:48 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053857
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je deze niet mooi dan? Lekkere warme sjaal voor dit barre weer toch?
Dus het zijn geen ovenhandschoenen?
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:39:09 #264
31101 _Led_
pi_75053871
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.

Hoe moet ik hem nog serieus nemen? Of hoe moet ik dit als grappig zien?

Die gast is er op uit om mensen te stangen!

Ik ben dan ook benieuwd hoe jij zou reageren als hij ineens je foto begon te posten.
Oh shut up of ik post 'm nog een keer, aansteller !
Die foto van jou heeft welgeteld 2x 4 seconden online gestaan, bij elkaar nog minder dan 10 seconden.
Het gaat jou er helemaal niet om of die foto online heeft gestaan, je bent gewoon geschrokken van het feit dat ik die foto heb.
Ga nou niet doen alsof ik jouw foto op tientallen homosites plaats ofzo, dat laat ik aan jouzelf over.
zzz
pi_75053907
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Oh shut up of ik post 'm nog een keer, aansteller !
Probeer maar.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:41:52 #266
31101 _Led_
pi_75053955
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Probeer maar.
Dat kan geregeld worden hoor.
"Maar aan mensen die me niet met respect behandelen vertel ik niet waar ik 'm post, wat ik erbij zet en wat ik ermee uit haal"

zucht
zzz
pi_75054064
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat kan geregeld worden hoor.
"Maar aan mensen die me niet met respect behandelen vertel ik niet waar ik 'm post, wat ik erbij zet en wat ik ermee uit haal"

[ afbeelding ]
Je geeft dus toe dat je niets om mijn privacy geeft. Hoort dat binnen een forum.

Nee.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:45:31 #268
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75054090
Kinders... klaar nu... constructief houden hier of lekker in PM schelden naar elkaar.
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:45:43 #269
31101 _Led_
pi_75054099
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat je niets om mijn privacy geeft. Hoort dat binnen een forum.

Nee.
Jij geeft toe dat je tegen mensen liegt, ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat jij op die foto staat
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:46:06 #270
31101 _Led_
pi_75054112
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Bastard het volgende:
Kinders... klaar nu... constructief houden hier of lekker in PM schelden naar elkaar.
Is goed, enable je m'n PM dan weer even ?
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:48:01 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75054167
Anyways.. posten van iemands foto zonder toestemming is een strafrechtelijke overtreding, portretrechten enzulks.
The truth was in here.
pi_75054173
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jij geeft toe dat je tegen mensen liegt, ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat jij op die foto staat
Als ze mij niet met respect behandelen, dan hoef ik deze mensen ook niet met respect te behandelen toch?

Oftewel succes verder met je oogkleppen, hele posts kun je kennelijk niet lezen/begrijpen.

Mjah, zoals bastard zegt, genoeg. Het is duidelijk.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:48:28 #273
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75054188
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Is goed, enable je m'n PM dan weer even ?
Ik heb of kan je PM niet eens uitzetten
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:49:15 #274
31101 _Led_
pi_75054214
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan heeft MC bij iemand anders lopen huilen om dat voor elkaar te krijgen
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:50:05 #275
31101 _Led_
pi_75054250
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ze mij niet met respect behandelen, dan hoef ik deze mensen ook niet met respect te behandelen toch?
"Als jij mij niet met respect behandelt, hoef ik jou (en jouw privacy) ook niet met respect te behandelen"
zzz
pi_75054259
quote:
Anyways.. posten van iemands foto zonder toestemming is een strafrechtelijke overtreding, portretrechten enzulks.
Daarom. Dat heeft hij al 2x voor elkaar gekregen, gisteren ging hij er mee stangen via PM en schreef hij in dit topic dat hij de foto naar joepiepoepie ging mailen. Daar gaf ik hem geen toestemming voor, echter zegt hij dat hij ermee doet wat hij wil.

Laat staan de manier waarop hij deze foto heeft verkregen, dat is eng, wetende dat ik die foto niet verspreid heb onder deze naam.
pi_75054289
quote:

[..]

Hij heeft een PM ban gekregen omdat hij mijn foto bewerkt in een PM naar mij stuurde.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:51:27 #278
31101 _Led_
pi_75054308
Heh, ik zie dat ik PM heb maar ik kan 'm niet lezen
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:52:12 #279
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75054345
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hij heeft een PM ban gekregen omdat hij mijn foto bewerkt in een PM naar mij stuurde.
Das ook niet netjes
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:52:23 #280
31101 _Led_
pi_75054351
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ja, da's ook zoiets.
Jij de hele tijd zeuren dat ik die foto heb, ik denk - nou, dan geef ik 'm toch terug !
Krijg ik een PM ban !

zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:53:19 #281
31101 _Led_
pi_75054386
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Das ook niet netjes
Tja, mensen roepen de hele tijd "vecht het maar uit via PM", dan doe je dat en dan is het weer niet goed.
zzz
pi_75054392
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Als jij mij niet met respect behandelt, hoef ik jou (en jouw privacy) ook niet met respect te behandelen"
Ik heb jou altijd met respect behandeld, op een dergelijk persoonlijk vlak heb ik je dan ook nooit aangesproken anders dan zaken waarover je hier praat, zoals je werk, oftewel de tijd waarin je hier post. Echter ben je dicht tegen mijn limieten aan gaan zitten, waardoor dit moeilijker is geworden voor mij.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:53:34 #283
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75054396
Klinkt als een mooi topic voor KLB iig.
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:54:15 #284
31101 _Led_
pi_75054427
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik heb jou altijd met respect behandeld, op een dergelijk persoonlijk vlak heb ik je dan ook nooit aangesproken anders dan zaken waarover je hier praat, zoals je werk, oftewel de tijd waarin je hier post. Echter ben je dicht tegen mijn limieten aan gaan zitten, waardoor dit moeilijker is geworden voor mij.
Ik vind vals beschuldigen en liegen niet 'met respect behandelen', maar misschien heb ik een andere opvoeding gehad dan jij
zzz
pi_75054470
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:54 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik vind vals beschuldigen en liegen niet 'met respect behandelen', maar misschien heb ik een andere opvoeding gehad dan jij
Begrijpend lezen is een vak.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:57:04 #286
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75054521
Topic is bijna vol.. als het vol is hoeft er geen nieuwe te komen hoor, ik hoef geen FeedBack.
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:59:56 #287
31101 _Led_
pi_75054621
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:55 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is een vak.
Klop, en ik heb al vaker gezegd dat het tijd is dat jij een vak leert
zzz
pi_75054634
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
Dit omdat er meer een community ontstaan is.. Ik zou die niet willen vernietigen omdat een andere mening niet gewenst is hoor Maar het ligt er uiteindelijk aan -zoals mc al zei- waar TRU voor moet staan.
Besef jij wel dat er bljjkbaar een heel groot verschil zit tussen hoe je het bedoeld en hoe het overkomt op mensen?
Naar alle waarschijnlijkheid gaat voor mij presies hetzelfde op hoor, daar niet van, maar het komt toch heel erg vaak ronduit sarcastisch en minachtend over, vaak in een one-liner of niet veel meer dan dat en goed prikkelend.

Ik weet alleen niet heel goed hoe je dat moet veranderen, dat is gewoon lastig met alleen schrift.
Goede discussie's zijn best fel soms, maar normaal sta je tegenover elkaar en dat maakt het gewoon anders.
Ik vind het moeilijker om op internet recht tegen over elkaar te staan in een discussie dan in het echt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75054760
Het bewust zijn mag in dit forum eens wat meer belang krijgen!
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:04:43 #290
31101 _Led_
pi_75054810
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:03 schreef mediaconsument het volgende:
Het bewust zijn mag in dit forum eens een wat meer belang krijgen!
Precies, eens een wat meer belang zeg ik je !
zzz
pi_75054880
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Precies, eens een wat meer belang zeg ik je !
Bedankt voor de opmerking, het is aangepast.
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:07:11 #292
31101 _Led_
pi_75054902
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bedankt voor de opmerking, het is aangepast.
Graag gedaan hoor
zzz
pi_75054965
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ga hier nog even over denken, al denk ik dat het goed is om dit soort discussies te houden. Al zou ik dan ook graag van meer mensen wat input zien.

De eerste regel die ik in zou voeren, zou in ieder geval zijn: Geduld is een schone zaak. Tel tot 10 voordat je post, of slaap er een nachtje over. Dan krijgt het topic meer ruimte en heb je ook meer kans dat je er iets van opsteekt.
Tja, tja, weet niet of dat werkt, je moet wel oppassen dat het niet alleen maar kusje kroel wordt, want dan blijft er geen interresante discussie meer over.
Zou het toch ook weer erg jammer vinden als ik nooit meer eens achter de pc gvd hij/zij heeft gelijk zou mompelen, of dat het even lekker fel tegen elkaar opgaat om het ergens anders juist weer grondig eens met dat persoon te zijn.

Een beetje felheid moet kunnen, verschillende kanten belichten verdiept het alleen maar, alleen moet er soms even gewoon genoeg gezegd kunnen worden zonder dat er dan nog een hele horde overheen gaat.
Iets meer empathie, maar zeker de passie niet verliezen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75055186
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, tja, weet niet of dat werkt, je moet wel oppassen dat het niet alleen maar kusje kroel wordt, want dan blijft er geen interresante discussie meer over.
Zou het toch ook weer erg jammer vinden als ik nooit meer eens achter de pc gvd hij/zij heeft gelijk zou mompelen, of dat het even lekker fel tegen elkaar opgaat om het ergens anders juist weer grondig eens met dat persoon te zijn.

Een beetje felheid moet kunnen, verschillende kanten belichten verdiept het alleen maar, alleen moet er soms even gewoon genoeg gezegd kunnen worden zonder dat er dan nog een hele horde overheen gaat.
Iets meer empathie, maar zeker de passie niet verliezen.
Je hebt felheid, en je hebt felheid. En felheid heeft ook zo zijn limieten.

Ik bedoel, felheid dmv. inhoudelijke discussies is goed, echter als dit vervormt tot beledigingen of ander persoonlijk geneuzel, dan gaat het te ver. Dat is een beetje de eer die ik hier vaak mis namelijk.

Er is genoeg discussievoer waar felle discussies mee gehouden kunnen worden op een normale toon, ik denk dan ook dat dat is wat de meesten hier willen. Niet het verdedigen van een onderwerp tegen mensen die het belachelijk willen maken, en maar al te graag de berichtgever kapot schieten.
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:18:20 #295
31101 _Led_
pi_75055293
Het punt is dat sommige mensen het je kwalijk nemen als je een inhoudelijke discussie wilt voeren.
Vragen om argumenten staat gelijk aan heiligschennis, zaken niet klakkeloos geloven bestraffen ze het liefst met de brandstapel.
En zodra ze dan weer eens met een bek vol tanden staan halen ze er compleet ongerelateerde zaken bij,
gaan ze een enorm drama lopen maken om niks, of beginnen ze doodleuk mensen vals te beschuldigen.

Gelukkig zijn er niet veel van dat soort, het zijn eigenlijk bijna altijd dezelfde 5 mensen.
Het leuke is dat de mensen die zo star in hun geloof zitten dat ze geen weerwoord dulden zelf meestal degenen zijn die anderen beschuldigen niet 'open' te staan.
'Open' staan betekent voor hun namelijk enkel "hetzelfde geloven als ik geloof".
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:20:50 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75055379
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
Het punt is dat sommige mensen het je kwalijk nemen als je een inhoudelijke discussie wilt voeren.
Vragen om argumenten staat gelijk aan heiligschennis, zaken niet klakkeloos geloven bestraffen ze het liefst met de brandstapel.
En zodra ze dan weer eens met een bek vol tanden staan halen ze er compleet ongerelateerde zaken bij,
gaan ze een enorm drama lopen maken om niks, of beginnen ze doodleuk mensen vals te beschuldigen.

Gelukkig zijn er niet veel van dat soort, het zijn eigenlijk bijna altijd dezelfde 5 mensen.
Het leuke is dat de mensen die zo star in hun geloof zitten dat ze geen weerwoord dulden zelf meestal degenen zijn die anderen beschuldigen niet 'open' te staan.
'Open' staan betekent voor hun namelijk enkel "hetzelfde geloven als ik geloof".
En als je eens kritisch kijkt naar je eigen posts?
The truth was in here.
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:22:03 #297
31101 _Led_
pi_75055420
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

En als je eens kritisch kijkt naar je eigen posts?
Pareltjes van nuance en objectiviteit, waar te weinig waardering voor uitgesproken wordt ! Driewerf hulde !
zzz
pi_75055424
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:

Beeldvorming is jouw speciale kracht. Dat weten we nu onderhand wel.

Er zijn genoeg mensen die om argumenten vragen. Echter is het makkelijk om te gaan polariseren en te zeggen dat iedereen buiten deze 5 mensen believers zijn die te star aan hun geloof vasthouden. Dat zet deze 5 wel op een erg makkelijke positie, deze 5 weten namelijk hoe het zit. Zij hebben dan ook het recht om te beledigen of privacy aan te tasten als de believers niet goed genoeg hun best doen.

Mooi beeld.
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:24:56 #299
31101 _Led_
pi_75055509
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef mediaconsument het volgende:
Echter is het makkelijk om te gaan polariseren en te zeggen dat iedereen buiten deze 5 mensen believers zijn die te star aan hun geloof vasthouden.
Dat zet deze 5 wel op een erg makkelijke positie, deze 5 weten namelijk hoe het zit. Zij hebben dan ook het recht om te beledigen of privacy aan te tasten als de believers niet goed genoeg hun best doen.

Mooi beeld.
Uhm, je begrijpt duidelijk helemaal niks van wat ik zei.
Ik zei dat er juist 5 fanatici zijn die zo star aan hun geloof vast houden dat ze geen weerwoord dulden.

Iets over begrijpend lezen enzo
zzz
pi_75055679
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Uhm, je begrijpt duidelijk helemaal niks van wat ik zei.
Ik zei dat er juist 5 fanatici zijn die zo star aan hun geloof vast houden dat ze geen weerwoord dulden.

Iets over begrijpend lezen enzo
Ik begrijp het wel, haalde alleen 2 zaken door de war. Jij bent beter dan deze 5, dat bedoelde je. Mjah, mijn bericht is in ieder geval duidelijk. Ben ervandoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')