Och, het is dezelfde tactiek die ik wel vaker zie van MC - zeuren, liegen en verdraaien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.
Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
Led is weer terug.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Och, het is dezelfde tactiek die ik wel vaker zie van MC - zeuren, liegen en verdraaien.
En ja, daar pak ik 'm altijd op, da's inderdaad lekker makkelijk
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder gevaal altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
Jij typt zo snel, dat je fouten maakt. Nu ben je weer goed bezig met je superkracht, namelijk het beeld vormen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Je zou het ook anders kunnen zien - mensen zouden je misschien normaal behanden als je niet zo'n zeurende pathetische leugenaar was
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder gevaal altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
Klopt ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.
Je weet toch dat Led graag geintjes maakt? Ik ben ook een kloon van Dragorius volgens hem, dat vond ik eerst ook niet leuk, maar inmiddels maak ik me daar niet druk meer om en kan er om lachen.
Als je nu eens probeert de humor van zijn posts in te zien, dat zal een stuk schelen denk ik.
Really ? Waar dan ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij typt zo snel, dat je fouten maakt.
Da's makkelijk als de waarheid aan mijn kant isquote:Nu ben je weer goed bezig met je superkracht, namelijk het beeld vormen.
Okee, over dat begrijpend lezen : waar heb ik ervan gemaakt dat jij iemand beledigt ?quote:Kijk, ik geef toe dat ik iets onhandig heb verwoord.
Jij maakt ervan dat ik iemand beledig, dat komt je ook wel goed uit eigenlijk.
Ik begrijp dan ook niet wat jij hier nog op dit forum doet, ga terug naar school, begrijpend lezen is een vak voor jou.
Dat dat voor jou een goed plan is wil niet zeggen dat ik dat ook nodig hebquote:Ofnee, maak gebruik van mijn regel. Tel tot 10 voordat je post, kijk je post dan nog eens door.
Ah, MC standaard truc #2 : als je niks zinnigs te melden hebt in een discussie haal je er gewoon iets ongerelateerds uit een ander topic bijquote:Wat jij doet is vaak dan ook een graadje erger. Dan ga je met mijn privacy bezig.
Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.
Je weet toch dat Led graag geintjes maakt? Ik ben ook een kloon van Dragorius volgens hem, dat vond ik eerst ook niet leuk, maar inmiddels maak ik me daar niet druk meer om en kan er om lachen.
Als je nu eens probeert de humor van zijn posts in te zien, dat zal een stuk schelen denk ik.
Vind je deze niet mooi dan? Lekkere warme sjaal voor dit barre weer toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt ook.
En neem je oude icon eens terug
Dus het zijn geen ovenhandschoenen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je deze niet mooi dan? Lekkere warme sjaal voor dit barre weer toch?
Oh shut up of ik post 'm nog een keer, aansteller !quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.
Hoe moet ik hem nog serieus nemen? Of hoe moet ik dit als grappig zien?
Die gast is er op uit om mensen te stangen!
Ik ben dan ook benieuwd hoe jij zou reageren als hij ineens je foto begon te posten.
Probeer maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh shut up of ik post 'm nog een keer, aansteller !
Dat kan geregeld worden hoor.quote:
Je geeft dus toe dat je niets om mijn privacy geeft. Hoort dat binnen een forum.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden hoor.
"Maar aan mensen die me niet met respect behandelen vertel ik niet waar ik 'm post, wat ik erbij zet en wat ik ermee uit haal"
[ afbeelding ]
Jij geeft toe dat je tegen mensen liegt, ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat jij op die foto staatquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je niets om mijn privacy geeft. Hoort dat binnen een forum.
Nee.
Is goed, enable je m'n PM dan weer even ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Bastard het volgende:
Kinders... klaar nu... constructief houden hier of lekker in PM schelden naar elkaar.
Als ze mij niet met respect behandelen, dan hoef ik deze mensen ook niet met respect te behandelen toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat je tegen mensen liegt, ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat jij op die foto staat
Ik heb of kan je PM niet eens uitzettenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Is goed, enable je m'n PM dan weer even ?
Dan heeft MC bij iemand anders lopen huilen om dat voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb of kan je PM niet eens uitzetten
"Als jij mij niet met respect behandelt, hoef ik jou (en jouw privacy) ook niet met respect te behandelen"quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als ze mij niet met respect behandelen, dan hoef ik deze mensen ook niet met respect te behandelen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |