abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 12:01:21 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74600057
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, ben ik met je eens.
Maar...het is vervelend en staat een leuke wisselwerking in de weg als je achterdochtig bekeken wordt.
We zitten hier allemaal met een nick, dus wij zijn allen kloons. Niet de 1 wat meer dan de ander.
Je word niet achterdochtig bekeken Het is een geintje wat een eigen leven is gaan leiden, je hebt er nu duidelijk wat van gezegd heb ik begrepen
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:01:46 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74600083
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef Flammie het volgende:
Tsja ik zie hier maar een gerichte opmerkingen maken hoor
En dat ben je niet zelf.
The truth was in here.
pi_74600144
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dat ben je niet zelf.
Inderdaad.. dat moet toch zeker opvallen?
pi_74600152
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Bastard het volgende:
Zo.. nou dat heeft weer lekker opgelucht bij jullie he

Kunnen we nu weer lief verder tot de volgende bom?
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.

Senesta heeft daarom een erg goed punt.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74600194
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.

Als je geen vragen wil in je topic maar gewoon ervaringen wil uitwisselen zet je dat toch in je OP?
het is echt zoooo makkelijk en jullie maken zoooo een groot gigantisch probleem er van

[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.

Hier... lees eens goed door SURPRISE SURPRISE!!
  woensdag 11 november 2009 @ 12:05:33 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74600211
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mooi.. hap dan ook niet zo op ieder stukje wat je voorgehouden word.
The truth was in here.
pi_74600388
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mooi.. hap dan ook niet zo op ieder stukje wat je voorgehouden word.
Ik doe mijn best, echter heb ik hier weinig controle over, ik zit namelijk niet te wachten op beledigingen.

Op het moment dat je namelijk met deze mannen gezellig mee in discussie wil gaan, en ze neigen de discussie te verliezen, dan gaan ze persoonlijk, het liefst zo diep mogelijk.

Dat moet stoppen.

Het is toch te gek voor woorden dat als mensen iets niet begrijpen, ze hiervan de oorzaak gaan zoeken bij de tegenpartij? De reden dat je iets niet begrijpt moet je bij jezelf zoeken!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74600464
Als mensen iets niet begrijpen stellen ze vragen..

Deze vragen worden hier gezien als aanval
Vanaf dat moment gaat het mis

Als je dit niet wil zet je het in je op...

Lees dit

[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!

veel plezier

Simpeler dan dat kan echt niet.. mocht er toch nog onduidelijkheden zijn dan mag je dit vragen..
ik zal niet exploderen ofzo
pi_74600507
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef Flammie het volgende:
Als mensen iets niet begrijpen stellen ze vragen..

Deze vragen worden hier gezien als aanval
Vanaf dat moment gaat het mis

Als je dit niet wil zet je het in je op...

Lees dit

[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!

veel plezier

Simpeler dan dat kan echt niet.. mocht er toch nog onduidelijkheden zijn dan mag je dit vragen..
ik zal niet exploderen ofzo
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.

Is dat wat we willen?
  woensdag 11 november 2009 @ 12:18:04 #85
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74600530
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.

Is dat wat we willen?
nee dat is niet nodig. 1 regel is genoeg Mediaconsument.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74600531
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Is dat wat we willen?
Nee!

je zegt dus:

Ik wil hier geen wetenschappelijk gebazel. Ik wil hier ervaringen uitwisselen..

DONE

zo te horen is dat wat je wil
Zie hier : DE Oplossing.. slotje

nogmaals het is echt zooooooo makkelijk, maar mensen willen het niet lezen (of leren) en altijd ergens een groot probleem van maken ofzo

[ Bericht 8% gewijzigd door Flammie op 11-11-2009 12:26:01 ]
pi_74601244
waar ging dit topic ook al weer over ?:)
pies on joe toe
  woensdag 11 november 2009 @ 12:45:05 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74601367
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef bonke het volgende:
waar ging dit topic ook al weer over ?:)
Feedback over TRU gerelateerde zaken, redelijk ontopic dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_74674151
Waarom is er eigenlijk geen subforum voor de scampolitie? Oftewel een forum waar de zelfbenoemde pseudo sceptici naar believen alle onderwerpen die binnen dit forum besproken worden, belachelijk mogen maken, zodat deze rotzooi niet meer in TRU zelf te zien is?

Elke dag komt er weer een dergelijk topic bij, nu weer als nieuwste 2 pareltjes: Zou jij hulp vragen aan een paragnost? en Jenna : Fantastische gratis horoscoop !

Ik weet niet of dat een trend is die jullie graag willen waarborgen, ik vind het in ieder geval weinig met het onderwerp van het forum zelf te maken hebben, en denk dat op deze manier het forum wat doelgerichter word. In plaats van dat het de ultieme broeikas is voor mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.

Alvast bedankt voor het antwoord.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:43:42 #90
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74675680
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mediaconsument het volgende:
... Zou jij hulp vragen aan een paragnost? ...
...mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.

Eehm, het komt niet in je op dat er mensen bestaan met een bepaalde mening die geïnteresseerd zijn in andere meningen?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_74675930
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen subforum voor de scampolitie? Oftewel een forum waar de zelfbenoemde pseudo sceptici naar believen alle onderwerpen die binnen dit forum besproken worden, belachelijk mogen maken, zodat deze rotzooi niet meer in TRU zelf te zien is?

Elke dag komt er weer een dergelijk topic bij, nu weer als nieuwste 2 pareltjes: Zou jij hulp vragen aan een paragnost? en Jenna : Fantastische gratis horoscoop !

Ik weet niet of dat een trend is die jullie graag willen waarborgen, ik vind het in ieder geval weinig met het onderwerp van het forum zelf te maken hebben, en denk dat op deze manier het forum wat doelgerichter word. In plaats van dat het de ultieme broeikas is voor mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Waarom apart?
Het is toch veel leuker om believers en ongelovigen in 1 topic te zien? Dan wordt je geprikkeld om met argumenten te komen voor wat je beweert. Als dat apart gaat wordt het boring.
pi_74676052
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eehm, het komt niet in je op dat er mensen bestaan met een bepaalde mening die geïnteresseerd zijn in andere meningen?
Als het een mening was die iets toevoegde aan dit forum, ok. Het probleem is dat je duidelijk laat blijken dat je paragnosten oplichters vind, oftewel heeft het onderwerp van dit forum geen waarde voor jou. Daarbij komen dit soort topics tegenwoordig dagelijks voor, en lijkt het me een goed idee om deze afbraakmeningen in een subforum of apart topic te stoppen.

Je gaat in een religieforum ook geen topics openen dat pastoors oplichters zijn toch? Ik heb dan ook genoeg respect om in wetenschapsfora geen onnodige discussies te starten mbt. het geld dat in deze wetenschap omgaat, en de beïnvloeding van commerciële bedrijven hierin. Echter denk ik niet dat ik daar veel vrienden mee zal maken.

Het lijkt me wel iets overigens, een goedkoop bash forum binnen TRU, dan krijgt het onderwerp waarvoor dit forum gemaakt is, misschien eens een kans! Tegenwoordig staan er tegenover elke serieuze post, 10 posts waarmee deze post belachelijk gemaakt/uit zijn verband gerukt/als psychopathisch beschouwd word. Dat schiet niet op als je over onderwerpen wilt praten waar sowieso al niet veel over bekend is.
pi_74676187
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom apart?
Het is toch veel leuker om believers en ongelovigen in 1 topic te zien? Dan wordt je geprikkeld om met argumenten te komen voor wat je beweert. Als dat apart gaat wordt het boring.
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
pi_74676304
Ik post eik overal wel
En ik vind het overigens een leuke thread want als je er niet in geloofd dan zeg je nee en als je dit wel doet dan zeg je ja. Er word niemand monddood gemaakt en er zijn idd wat reacties in die thread die een beetje "Meh" zijn maar vind het niet perse een slecht topic
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:05:13 #95
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74676484
calimedia

De apartheid op een forum willen invoeren is toch wel erg triest en racistisch

[ Bericht 45% gewijzigd door Michielos op 14-11-2009 13:04:58 ]
pi_74676596
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
Kijk maar eens in mijn posthistorie, dan zie je dat ik op allerlei topics zit.
En sinds wanneer maak jij uit waar iemand mag posten?
Overigens is trollen jou niet vreemd, je maakt je er zelf regelmatig schuldig aan, dus doe niet alsof je heiliger dan de paus bent.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:09:05 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74676608
quote:

[..]

Ik moet je gelijk geven. Omdat er zoveel mensen zijn met korte lontjes hier, is het hoe dan ook ruzie. Je hoeft maar 1 vraag te stellen om een scheldkanonnade te krijgen
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:11:58 #98
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74676715
quote:
Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
Ruzie? Waar is de ruzie ?

Ik hoop niet dat Michielos erbij betrokken is, want dat schijnt nogal een vechtjas te zijn. Er moeten natuurlijk geen doden gaan vallen .

Alhoewel, dat geeft wel weer vers voer voor het tv-programma het Zesde Zintuig .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:13:39 #99
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74676785
Als er ruzie komt ben ik er zeker bij betrokken (irl ruzie dan). Mijn vechtkunsten staat voor niets!
pi_74695633
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Michielos het volgende:
Als er ruzie komt ben ik er zeker bij betrokken (irl ruzie dan). Mijn vechtkunsten staat voor niets!
je slaat nog geen deuk in een pakkie boter met je verzonnen internet verhaaltjes

ps: je vriendje flammie trouwens ook niet
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')