Je word niet achterdochtig bekekenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ben ik met je eens.
Maar...het is vervelend en staat een leuke wisselwerking in de weg als je achterdochtig bekeken wordt.
We zitten hier allemaal met een nick, dus wij zijn allen kloons. Niet de 1 wat meer dan de ander.
En dat ben je niet zelf.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef Flammie het volgende:
Tsja ik zie hier maar een gerichte opmerkingen maken hoor
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Bastard het volgende:
Zo.. nou dat heeft weer lekker opgelucht bij jullie he
Kunnen we nu weer lief verder tot de volgende bom?
Als je geen vragen wil in je topic maar gewoon ervaringen wil uitwisselen zet je dat toch in je OP?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.
Senesta heeft daarom een erg goed punt.
Mooi.. hap dan ook niet zo op ieder stukje wat je voorgehouden word.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.
Senesta heeft daarom een erg goed punt.
Ik doe mijn best, echter heb ik hier weinig controle over, ik zit namelijk niet te wachten op beledigingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi.. hap dan ook niet zo op ieder stukje wat je voorgehouden word.
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef Flammie het volgende:
Als mensen iets niet begrijpen stellen ze vragen..
Deze vragen worden hier gezien als aanval![]()
Vanaf dat moment gaat het mis
Als je dit niet wil zet je het in je op...
Lees dit
[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!
veel plezier
Simpeler dan dat kan echt niet.. mocht er toch nog onduidelijkheden zijn dan mag je dit vragen..
ik zal niet exploderen ofzo
nee dat is niet nodig. 1 regel is genoeg Mediaconsument.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.
Is dat wat we willen?
Nee!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.
Is dat wat we willen?
Feedback over TRU gerelateerde zaken, redelijk ontopic dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef bonke het volgende:
waar ging dit topic ook al weer over ?:)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mediaconsument het volgende:
... Zou jij hulp vragen aan een paragnost? ...
...mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.
Waarom apart?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen subforum voor de scampolitie? Oftewel een forum waar de zelfbenoemde pseudo sceptici naar believen alle onderwerpen die binnen dit forum besproken worden, belachelijk mogen maken, zodat deze rotzooi niet meer in TRU zelf te zien is?
Elke dag komt er weer een dergelijk topic bij, nu weer als nieuwste 2 pareltjes: Zou jij hulp vragen aan een paragnost? en Jenna : Fantastische gratis horoscoop !
Ik weet niet of dat een trend is die jullie graag willen waarborgen, ik vind het in ieder geval weinig met het onderwerp van het forum zelf te maken hebben, en denk dat op deze manier het forum wat doelgerichter word. In plaats van dat het de ultieme broeikas is voor mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Als het een mening was die iets toevoegde aan dit forum, ok. Het probleem is dat je duidelijk laat blijken dat je paragnosten oplichters vind, oftewel heeft het onderwerp van dit forum geen waarde voor jou. Daarbij komen dit soort topics tegenwoordig dagelijks voor, en lijkt het me een goed idee om deze afbraakmeningen in een subforum of apart topic te stoppen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm, het komt niet in je op dat er mensen bestaan met een bepaalde mening die geïnteresseerd zijn in andere meningen?
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom apart?
Het is toch veel leuker om believers en ongelovigen in 1 topic te zien? Dan wordt je geprikkeld om met argumenten te komen voor wat je beweert. Als dat apart gaat wordt het boring.
Kijk maar eens in mijn posthistorie, dan zie je dat ik op allerlei topics zit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
Ik moet je gelijk geven. Omdat er zoveel mensen zijn met korte lontjes hier, is het hoe dan ook ruzie. Je hoeft maar 1 vraag te stellen om een scheldkanonnade te krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
Ruzie? Waar is de ruziequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
je slaat nog geen deuk in een pakkie boter met je verzonnen internet verhaaltjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Michielos het volgende:
Als er ruzie komt ben ik er zeker bij betrokken (irl ruzie dan). Mijn vechtkunsten staat voor niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |