In ieder geval geen rotzooi in deze OPquote:
Kutweer dit. zon, regen, zon, regen, zonquote:
Ja, ik las het.quote:
Ik ben eigenlijk meer high.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef nietzman het volgende:
En deze is niet geopend door zo'n downertje.
ChipsZak. moet er nog een paar jaartjes op studeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:33 schreef Luco het volgende:
Een highe autistische downer. Daar zal menig psycholoog van smullen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
moi tvp enzo
Er zit nog wel wat meer in die cocktail heur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben eigenlijk meer high.![]()
En autistisch, volgens nietzman.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef Albert86 het volgende:
Vandaag alweer 4 jaar met mijn vriendin
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef MaxMark het volgende:
Tvp vanuit de bus! Wie wil mij aanraken? 8)
Haha dat kan lekker niet, ik zit in de bus!
Is het alweer vier jaar geleden. Gefeliciteerd en doe haar de groetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef Albert86 het volgende:
Tja, we worden oud he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is het alweer vier jaar geleden. Gefeliciteerd en doe haar de groeten
Mijn relatie is alweer 4 weken uit...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef Albert86 het volgende:
En gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef Albert86 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Heb er net een lange dag op zitten al
Neuh. Eerst even een auto de sporen gegeven en daarna nog even een halve wijk gelopen.quote:
Goede beoordeling gehad?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh. Eerst even een auto de sporen gegeven en daarna nog even een halve wijk gelopen.
Oh ja, had vanochtend om 8.00 al een beoordelingsgesprek
Dan jij ook gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Idd. Had net zo goed uit kunnen slapen
Een goede beoordeling bij de TNT?quote:
Chill toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een goede beoordeling bij de TNT?
Dat is bij mijn vestiging heel normaal
Bronquote:Vuurbal boven Groningen blijkt meteoriet
GRONINGEN - Boven de provincie Groningen is omstreeks zeven uur dinsdagavond een mysterieuze vuurbal waargenomen. De politie en het KNMI gaan ervan uit dat het om een meteoriet gaat.
Uit meerdere delen van de provincie kwamen bij RTV Noord meldingen daarover binnen. Geert Sikkens uit Nieuweschans: "toen ik keek, zag ik 4 of 5 zeer felle lichtsporen die na ca. 1,5 seconde doofden". Ina Wolfard zag de bal boven Meedhuizen na zo'n vijf seconden in drie stukken uiteen spatten.
Ook de politie kreeg een groot aantal telefoontjes. Op het zelfde tijdstip zijn op meerdere plekken trillingen van de aarde waargenomen. Of de meteoriet ook ergens is ingeslagen is nog onbekend.
Toen zat ik aan de pizza, niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Lienekien het volgende:
Zo! Dat waren flinke trillingen, rond 19.00 uur vanavond!
[..]
Bron
Hallo. Djeez-post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[UPD] Meteoor boven Nederland ontploft
Echt wtf? Een tsunami? Die had hier dan al lang geweest moeten zijn.
Lief dagboek,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef Flodder450 het volgende:
Was vandaag een gaslek vlakbij mijn school,we hoefden dr niet uit
niks bijzonders gebeurt nog
Oef!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef Flodder450 het volgende:
Was vandaag een gaslek vlakbij mijn school,we hoefden dr niet uit
niks bijzonders gebeurt nog
Komt er ook roze melk uit ?quote:
Wat kost die koe ?quote:
Pak maar in en stuur maar op.quote:
ah, dat was die knalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Lienekien het volgende:
Zo! Dat waren flinke trillingen, rond 19.00 uur vanavond!
[..]
Bron
Ja en nu?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Stond vanochtend om 9:00 al bij de supermarkt om een ontbijtje te scoren. Had niets meer in huis namelijk
In tegenstelling tot Q.E.D.quote:
Waar is mijn koe ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef MaxMark het volgende:
Niet eens fatsoenlijke avondbagger hier?
Hij is niet roze en geeft ook vast geen melk meerquote:
Oh die roze koe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij is niet roze en geeft ook vast geen melk meer
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:45 schreef Luco het volgende:
5 op een rij! WIn ik nu iets?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:15 schreef Luco het volgende:
Ik kan wel merken dat ik niet gewend ben te drinken... 8 bier, 2 shotjes en ik voel me nu al zo zat als maar kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |