Volgens mij was het een liefdevolle "bitch".quote:
Jongens plagen kusjes vragen.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Volgens mij was het een liefdevolle "bitch".
Oe we hebben een casanova in ons midden!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Weezy89 het volgende:
Ha chipszak welke kleur is je haar dezer dagen|???? btw nice foto's allemaal
ik denk doe ook gewoon een keer aardigquote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef Slaif het volgende:
[..]
Oe we hebben een casanova in ons midden!
Ja goed maar he.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef Weezy89 het volgende:
ik denk doe ook gewoon een keer aardighe maar goed
Groningen de gekste!!!! Ja toch?????quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef Weezy89 het volgende:
[..]
ik denk doe ook gewoon een keer aardighe maar goed
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Weezy89 het volgende:
Ha chipszak welke kleur is je haar dezer dagen|???? btw nice foto's allemaal
Plaag d'r dan.quote:
Misschien moet ik maar even een freudiaanse verspreking uit de kast halen.quote:
Aww nee!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar even een freudiaanse verspreking uit de kast halen.
Zie je wel Jop. Dat zegt nietz toch altijd al.quote:
Ik vind Nietz z'n tips niet altijd even briljant.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zie je wel Jop. Dat zegt nietz toch altijd al.
Ik weet niet wie die hele Nietz is maar hij klinkt als een visionair.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zie je wel Jop. Dat zegt nietz toch altijd al.
Een echte knuffeladonisquote:Op woensdag 23 september 2009 22:48 schreef Slork het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die hele Nietz is maar hij klinkt als een visionair.
Dan ben je al te veel afgestompt door het internet.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
Het heeft me 5 minuten van mn leven gekost nota bene.
Ja, maar er stond niet zo veel spannends in.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Luco het volgende:
Meteen 2 mensen die de rar willen via PM. Goedenavond allemaal!
Bob. is het jou nog gelukt de link te vinden?
Alleen maar piemols idd.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, maar er stond niet zo veel spannends in.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:28 schreef Slork het volgende:
Hee Max van de MaxieMarkMonsters! Hahaha!
Volgens IMDB komt-ie toch echt pas in januari in Nederland in de bios.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:28 schreef Slork het volgende:
Hee Max van de MaxieMarkMonsters! Hahaha!
Er drukt een tumor tegen m'n frontaalkwab.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:33 schreef MaxMark het volgende:
MaxieMarkMonsters! Hoe kom je toch telkens weer op die spitsvondigheden!![]()
We gaan wel he?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:31 schreef JH87 het volgende:
Volgens IMDB komt-ie toch echt pas in januari in Nederland in de bios.
Hoi Bobseflops!quote:
Ik moest er heulmaal voor omrijden ensowquote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, de ingang van het Zernike staat onder water. Altans, die vanaf het park Selwerd. Die gasmannetjes hebben waarschijnlijk een waterleiding geraakt.
Toffe mensen fietsen via Paddepoel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moest er heulmaal voor omrijden ensow
Normaal altijd, maar moest vandaag even via radio.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toffe mensen fietsen via Paddepoel.
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studerennnnn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studerennnnn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Ik hoef nooit meer te studeren, ik hoeft nooit meer te studeren, ik hoef nooit meer te studerennnnn.
lkkre instellign het jaar is net begonnen!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Waarom doe je altijd zo denigrerend over je eigen studie.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:46 schreef JH87 het volgende:
Ik studeer niet aan de Hanze. Ik ben er cursist.
En terecht, nieuwelingen mogen jou niet affakkelen omdat je een keer een rotdag hebtquote:
Aw, sinds waneer ben jij zo'n snoesje?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef Luco het volgende:
[..]
En terecht, nieuwelingen mogen jou niet affakkelen omdat je een keer een rotdag hebt. Bob., wees maar lekker humeurig hoor, dan ben je ook lief
Ok, dan niet.quote:
Daarvoor ben je vrouw.quote:
Wat een omschrijving ook. Ik heb vandaag ook een humeurige kutdag trouwens...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, sinds waneer ben jij zo'n snoesje?
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat mannen niet snoezig willen zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat een omschrijving ook. Ik heb vandaag ook een humeurige kutdag trouwens...
Vroeg opstaan, rustige saaie dag op m'n werk. Gewoon zo'n dag waarin alles net niet goed gaat zeg maarquote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat mannen niet snoezig willen zijn.Maar het is een positief iets! Heus!
En waarom heb je een rotdag?
Dan zou ik nog maar gauw ff strepsils score is best lkkr voor een pijnlijke keelquote:Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef Luco het volgende:
En ik heb het koud en m'n keel doet pijn
Pepermunt, Antaflu of een knoop waar je op zuigt ook. Strepsils voegt niks extra's toe. Enig effect komt van het zuigen op die pastille:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:01 schreef Weezy89 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar gauw ff strepsils score is best lkkr voor een pijnlijke keel
Niks persoonlijks, ben gewoon in een kutbuiquote:Het effect van zuigtabletten bij keelpijn wordt veroorzaakt door het 'zuigen'; desinfectantia, lokaal anaesthetica en/of adstringentia dragen weinig of niets aan dit effect bij. De Commissie adviseert op farmacotherapeutische gronden Strepsils niet voor te schrijven.
Bron: Farmacotherapeutisch Kompas
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
En Jops is natuurlijk gewoon een lieverd.
Pics?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Slaif het volgende:
Valt mee nu. Iemand had net zn hoofd kapot gegooid tegen een ruit... de sukkel.
Goedemorgen!quote:
werk het; o 1 het werken; arbeid: aan het ~ gaan; te ~ stellen werk gevenquote:
Hij ging bij je langs, Appie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:22 schreef Albert86 het volgende:
[..]
werk het; o 1 het werken; arbeid: aan het ~ gaan; te ~ stellen werk geven
WAAROM?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef JH87 het volgende:
Ik moet naar Friesland vanmiddag.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Bob. het volgende:
Huuh.
Ik hobbelde al rond als een piraat
Hoe heb je je linkerbeen overbelast dan? Moet ik je naar de supermarkt dragen?quote:omdat ik mij linkerbeen had overbelast, maar nu ben ik net ook nog van de trap gevallen en nu is mijn rechter enkel helemaal dik en kan ik nauwelijks meer lopen.
Bob. vindt mij tenminste een snoesje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef JH87 het volgende:
Dat onderschrift van je is wel een beetje fail, Luco.
Door veel te veel en te lang te hardlopen terwijl ik helemaal geen conditie heb.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:31 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je je linkerbeen overbelast dan? Moet ik je naar de supermarkt dragen?
En kun je dan niet even die fout er uit halen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Bob. vind mij tenminste een snoesje!
Gecondoleerd. Kom maar langs voor een kop koffie ofzo.quote:
Hihi Ajacieden kunnen geen Nederlands.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Bob. vindt mij tenminste een snoesje!
Spellingkaboutertjes
Waar zijn jouw armen, en waar is de bronquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef Slaif het volgende:
Waar is de zon die mij zal verwarmen...
Greppel graven en afsteken. We kunnen er dan een soort van Australië van maken, hebben wij over 200 jaar ook een gaaf accent om te proberen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef JH87 het volgende:
Pff ik versta niets van wat dat volk uitkraamt.
Komen dr dan geen deukjes in?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Slork het volgende:
Ik heb een nieuwe, unieke vorm ontdekt om je bierflesje te openen. Je hebt er enkel een vrouw voor nodig.
Oeh!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:09 schreef Luco het volgende:
! Kaartje voor Ajax-Feyenoord in de pocket
Vervelend.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:09 schreef Luco het volgende:! Kaartje voor Ajax-Feyenoord in de pocket
Aan de Eikenlaan zit een "Tientjeskapper"quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:06 schreef Mindstate het volgende:
Wie kan me een beetje een goede goedkope kapper aanraden in groningen?
Gurbe komt vanavond naar Groningen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef Slork het volgende:
Bij Gurbe?
Nee.quote:Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef JH87 het volgende:
Inderdaad schitterend weer voor een mooie pot voetbal in de Euroborg vanmiddag. Moge het geelzwart zegevieren.
Neuhquote:Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef JH87 het volgende:
Inderdaad schitterend weer voor een mooie pot voetbal in de Euroborg vanmiddag. Moge het geelzwart zegevieren.
Gertje!!!quote:
Herfst.quote:Op maandag 28 september 2009 01:42 schreef Bob. het volgende:
Wie heeft die nieuwe headers bedacht? Ik hoef geen creepy vogel die me aanstaart.
Ik was altijd lurkert in de BB1 tijd, ik herinner me ook nog posts van jou toen je nog groen wasquote:Op maandag 28 september 2009 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteren was het precies 10 jaar geleden dat ik me heb geregistreerd op FOK!
Ik ben dan ook lang groen geweest. 4 jaar ofzoquote:Op maandag 28 september 2009 12:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was altijd lurkert in de BB1 tijd, ik herinner me ook nog posts van jou toen je nog groen was
Feestje ?quote:Op maandag 28 september 2009 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteren was het precies 10 jaar geleden dat ik me heb geregistreerd op FOK!
Sorry !quote:Op maandag 28 september 2009 17:38 schreef JH87 het volgende:
Jup.
Chipszak fietste me ook straal voorbij in de Folkinghestraat vanmiddag.
Ik mis jou ookquote:Op maandag 28 september 2009 21:11 schreef Bob. het volgende:
Wie mist Chips. nou niet.
Ik wel dus, met die baksteen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:11 schreef Bob. het volgende:
Wie mist Chips. nou niet.
Ik heb echt een ban voor helemaal niets gekregenquote:Op maandag 28 september 2009 22:12 schreef Slork het volgende:
Moet je maar niet zo klieren kliko.
Dat is het nou juist, deed je maar watquote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef kiekert het volgende:
[..]
Ik heb echt een ban voor helemaal niets gekregen
En die toch zo hun best doenquote:Op maandag 28 september 2009 22:50 schreef JH87 het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon niet worden geband.
You wish, wij deden er nog minder voor.quote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef kiekert het volgende:
Ik heb echt een ban voor helemaal niets gekregen
Wat voor superschandaligs heeft die uitgevoerd dan ? Danny niet gegroet ?quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef maok het volgende:
Ach, TARA is er na 10 jaar ook nog steeds ondanks zijn permban
Nee, volgens Danny's lezing heb ik gelekt uit Keldertje tegenover een journalistquote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor superschandaligs heeft die uitgevoerd dan ? Danny niet gegroet ?
En Danny is nooit fout, dat weten we allemaal.quote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, volgens Danny's lezing heb ik gelekt uit Keldertje tegenover een journalist
Maar dat is inmiddels meer dan 5 jaar geleden. Old history
2 weken - crewbashingquote:Op maandag 28 september 2009 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En Danny is nooit fout, dat weten we allemaal.
quote:
Bob. tochquote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Bob. het volgende:
Schienvat?
En Denen.Ze hebben de waterleidingen vrijdag avond gesloopt, en nu hangt er een briefje aan de deur dat ze donderdag gaan beginnen met het fixen. Wtf.
Ze laten dus gewoon een heel flatgebouw een week zonder water zitten voor ze er iets aan gaan doen. En verder snap ik geen bal van dat stomme briefje omdat het in het Deens is. Alleen dat er onderaan nog iets staat over hoe geweldig het Deense water uit de kraan is, nee echt, nice, wrijf het er nog maar even in.
![]()
Ik wil douchen.
Nee, maar ik geloof dat mijn leuke buurjongen wakker is, dus als ik mezelf mijn warme bed uit geschopt krijg kan hij vast vertalen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bob. toch
Inmiddels al ontcijferd wat er staat?
Schienvat?quote:Op maandag 28 september 2009 21:32 schreef kiekert het volgende:
Welke rasgroninger hier weet de Groningse benaming voor een zaklamp?
Van het weekend was ik bij een echte Groninger om een auto te kopen, toen zei hij: "oooh heb je een .... meegenomen?"
Ik moet dat woord weer weten, het was geniaal.
PLAAG ME NIET.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:16 schreef kiekert het volgende:
Brr een week niet douchen. Ik zou de deur na 1 dag al niet meer uit durven.
Wel eentje terug geven hequote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
Jij bent een pauper Slaif want je verpest het avondje bios.
En MM is een held. Een baby-olifant.. Ik noem 'r Dede.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
Ja ik zei al sorry...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
Ik denk dat laatste.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan! Of was dat voor JH?
Hier ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kaartjes zijn inmiddels binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |