Waarom zou je dan je telefoon uit zetten?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net binnen van een zware onweersbui hier. Ik heb onderweg naar huis mijn telefoon maar uitgezet want het kwam HEEL dichtbij. Mijn vader loopt nu ook nog buiten
Ik vind het nog niet eens een heel raar idee, met elektromagnetisme en zo... aan de andere kant denk ik dat het weinig voordeel biedt (als het al helpt)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou je dan je telefoon uit zetten?
Bang dat ie stuk gaat wanneer jij door de bliksem getroffen wordt?
Je ziet wel eens berichten dat mensen geraakt zijn door de bliksem terwijl ze aan het bellen waren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens een heel raar idee, met elektromagnetisme en zo... aan de andere kant denk ik dat het weinig voordeel biedt (als het al helpt)
Better safe...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ziet wel eens berichten dat mensen geraakt zijn door de bliksem terwijl ze aan het bellen waren.
Nu lopen die dan meestal ook in gebieden waar verder weinig omheen is.
Ik liep dus ook in een half open veld. En hoewel ik de kans klein acht dat een mobiele telefoon de bliksem aantrekt, loop ik toch liever het risico niet
Dat gaat nog wel veranderen, het onweer is nu hier... dus over een (half) uurtje ben jij ook aan de beurtquote:
En toch zet ik 'm even uit in een half open veldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde laatst dat mobiel bellen geen enkel risico geeft met onweer
Zelfde geldt voor het stroomnet. Maar dat gebeurt maar zelden.quote:Wel schijnt de vaste lijn gevaarlijk te zijn, daar kan de bliksem wel inslaan
Kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch zet ik 'm even uit in een half open veld
[..]
Zelfde geldt voor het stroomnet. Maar dat gebeurt maar zelden.
quote:Gezicht per ongeluk vol met tatoeages
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
Vooral op dunne huid lijkt me pijn doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de getattoeerden onder ons.. doet dat zetten van zoiets niet genoeg pijn om NIET in slaap te kunnen vallen tijdens de ingreep?
Tevens duizendmaal 56 maal
Als ze dronken was, dan wint ze een rechtzaak want je mag iemand die dronken is niet tattoeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet voeltAlhoewel je wel verdovende zalven hebt speciaal voor tatoeren, maar dan nog. Ik zeg: ze was wasted, en probeert zich er nu onderuit te lullen
Fail!
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze dronken was, dan wint ze een rechtzaak want je mag iemand die dronken is niet tattoeren.
Eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand vanMaar neemt niet weg dat het gewoon dom is
Fail 1 lijkt mequote:Meisje dient klacht in tegen tatoeëerder na 'misverstandje'
KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'
'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'
Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'
Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'
Typischquote:Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'
Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.
De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'
Ik had later pas door dat het om een Belgische ging, dacht eerst een Engelse of Amerikaansequote:De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'
Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'
Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'
Je kan voor 100 euro tegenwoordig ook al een ati 48xx serie videokaart halen. Leuk voor de spelletjes fans.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, nog even en de 2TB schijven komen in de buurt van de 100 euro. Benieuwd of ik al mijn schijfruimte tegen die tijd heb gevuld
Heb ik alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan voor 100 euro tegenwoordig ook al een ati 48xx serie videokaart halen. Leuk voor de spelletjes fans.
Kansloze kinderen, kanslozere vader.quote:Meisje (12) zwanger van vriendje
In Australië is een twaalfjarig meisje bezwangerd door haar vijftienjarige vriendje. Het duo is al een jaar bij elkaar, en de jongen kreeg vorig jaar toestemming om bij het meisje in te trekken. Het lukte de vader niet om dit te dwarsbomen.
Het is niet mogelijk om de vijftienjarige knul te vervolgen, omdat hij ook minderjarig is, meldt HLN. Tevens is het in Australië niet verboden voor minderjarigen om "samen te slapen". De zwangerschap is inmiddels zo ver gevorderd dat abortus niet meer mogelijk is.
Ik ben nog steeds erg blij met m'n GeForce 9400 GTquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan voor 100 euro tegenwoordig ook al een ati 48xx serie videokaart halen. Leuk voor de spelletjes fans.
Ware het niet dat ik zo stom was gister om om extra diensten te vragen waarop ze antwoordde dat ze vandaag wel een extra dienst hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou lekker in bed blijven liggen dan
Die warrigheid komt vast door de schrik en vooral slaaptekort.
Zo stom is een extra dienst vragen toch niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
Ware het niet dat ik zo stom was gister om om extra diensten te vragen waarop ze antwoordde dat ze vandaag wel een extra dienst haddus ben nu onderweg naar mijn werk
Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bah, ik moet naar een pre-departure bijeenkomst, heb er helemaal geen zin in
Dat is waar maar wilde eigenlijk liever niet vandaag maar morgen of donderdag maar goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo stom is een extra dienst vragen toch niet?
Je kunt van tevoren toch ook niet weten dat je zo'n nacht krijgt?
Tot hoe laat moet je?
Betekent supervisor ook meer centjes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
Dat is waar maar wilde eigenlijk liever niet vandaag maar morgen of donderdag maar goeduiteindelijk wel goed want ze zoeken een supervisor voor de zondag dus daar kan ik mooi over kletsen
Dan kun je ook re-de-lijk op tijd weer chillenquote:moet tot half 6, vier uurtjes dus
Weet ik eigenlijk niet, misschien welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Betekent supervisor ook meer centjes?![]()
[..]
Dan kun je ook re-de-lijk op tijd weer chillen
Jeetjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:05 schreef MaJo het volgende:
ik heb me toch een heftige nacht achter de rug, ben er een beetje van in de war.
mijn vader is sinds gisteren weer thuis en het gaat helaas niet goed met hem. Hij heeft lichte psychoses door alle bloedtransfusies wat een bekende bijwerking is. Hij heeft 11 zakken bloed gehad. Als je bedenkt dat een mens ongeveer 5 liter bloed heeft dan heeft ie dus eigenlijk geen eigen bloed meer
maar goed, paps werd 's nachts wakker en riep me bij hem om te kletsen. Ik ging aan zijn bed zitten en hij wilde rechtop komen. Voor ik het wist had ik een vuist vol in mijn gezicht![]()
![]()
hij is nogal onhandig en lomp en het ging geheel per ongeluk maar ik schrok er enorm van. Daarna mijn moeder maar wakker gemaakt om hem rustig te krijgen.
toen kwam Willow ook naar boven door het onweer en ben ik op de bank gaan slapen met de hondjes.
ben echt uitgeput en nog een beetje warrig. Bovendien doet mijn wang nogal pijn
Ik zou dan eens een lichtje opsteken. 200% + nog meer = vette shitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, misschien welmaar je werkt in ieder geval de hele zondag dus dat is sowieso mooi
Nogal jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetjeheftig inderdaad
Succes met werken en hopelijk gaat het gauw beter met je vader. Psychoses door andermans bloed.... freaky idee hoor, maar ergens ook wel begrijpelijk ja
Ach zelfs als ik niet extra krijg is het nog veelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dan eens een lichtje opsteken. 200% + nog meer = vette shit
Das wel waar jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg potentiele zomerhit 2009
Sterkte MaJoMisschien dat je werk je gedachten er een beetje vanaf kan houden?
Wat zeg je nou?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach zelfs als ik niet extra krijg is het nog veelben de oudste op de vloer en dus de duurste kracht op zondag dus het is wel de vraag of ze dat willen. Maar word meestal wel op zondag ingepland en dat worden alleen de beste
Iets met veel te lang uitstellen enzoquote:
De rest zijn jonkiesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Maargoed, je hebt gelijk, het is sowieso wel lekker verdienen
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hey MaJo, lees net even terug, en je had dus een date?![]()
![]()
Nice, vertel eens iets meer als je wil?
Jazeker!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het nou ALWEER vergeten: ging jij nou wel of niet naar Rock Werchter, LB?
Nou, wat was het voor date, wie was het (waar ontmoet bv), hoe leuk was het?quote:
Ontmoet met jazz, hij is politiemanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, wat was het voor date, wie was het (waar ontmoet bv), hoe leuk was het?dat soort dingen!
Ik heb nooit echt gedate dus vind dat altijd leuk om te horen
Heb trouwens nog een vraagje voor je: als je online bestelt bij de H&M, kan je dan ook gewoon terugsturen als het niet zit?
Vet. We moeten daar maar een minimeet houden vind ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazeker!!Bovendien alsnog met 2 vriendinnen
![]()
Ben nog even aan het uitvogelen hoe ik er ga komen, wil erg graag de auto van mn vriend lenen en daarmee erheen, anders moet ik in mn eentje met de tent + mn eigen spul sjouwen, van Groningen naar Maastricht, dat zie ik niet zitten
Maar ik heb er echt zin in!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ontmoet met jazz, hij is politiemanwas erg leuk, het klikt goed
we zijn allebei voorzichtig dus kijken wel hoe het loopt. Maar morgen dus weer afgesproken
ja spullies kun je gewoon terugsturenje kunt het ook terugbrengen in de winkel, dan krijg je geen geld terug maar tegoed op een kaart
Dat ze gaan vertellen over het weggaan volgend jaar, maar er komt een paneldiscussiequote:
Ja maar daar kunnen mn vriendinnen ook wat sjouwen hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet. We moeten daar maar een minimeet houden vind ik
Trouwens, met de trein van Groningen naar Maastricht moet toch wel te doen zijn? Aldaar moet je toch ook met je spullen slepen want je auto staat niet bij de tent. Dus als je het overstappen al te moeilijk vindt met die spullen, dan staat je wat te wachten
Ik, MaJo, Irien en nog 2 vrienden van mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen mn vriendinnen ook wat sjouwen heHet gaat om mn rugzak, een matje en de tent.... en ik neem niet meer zo'n klein koepeltje mee maar een iets fatsoenlijkere
![]()
En minimeet ben ik voorlijkt me gezellig. Jij en MaJo dan toch?
Ik dacht dat je dit jaar al ging?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ze gaan vertellen over het weggaan volgend jaar, maar er komt een paneldiscussie
1. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het paneldiscussies
2. het zijn allemaal mensen die maar één jaar zijn geweest, dus niet toepasbaar op mij
Nu willen we natuurlijk weten wat je excuus is.quote:Ik denk dat ik na het openingspraatje weer wegga, heb toch een excuus...
Ja ik bedoel volgend schooljaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar al ging?
[..]
Nu willen we natuurlijk weten wat je excuus is.
Je weet wat ze zeggen he... een echte vent is geen agentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
we zijn allebei voorzichtig dus kijken wel hoe het loopt. Maar morgen dus weer afgesproken
ja spullies kun je gewoon terugsturenje kunt het ook terugbrengen in de winkel, dan krijg je geen geld terug maar tegoed op een kaart
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he... een echte vent is geen agent
Werkzequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook voor een minimeet
oke ik ga werken, ben er extra op tijdwish me luck
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
cobra toch![]()
![]()
Cobra bijt twee mannen bij bushalte
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn voolopige voorgenomen downloadlijst voor dit weekend:
- Grey's Anatomy (jajatoch maar weer proberen)
- Battlestar Galactica (ben benieuwd)
- Fast & Furious
- Oorlogswinter Niet de moeite![]()
- BBC's Robin Hood serie
- Lost
- Spooks
Nog ideeen iemand?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef MaJo het volgende:
Rustig hierzal ik maar weer even nieuw leven inblazen dan?
ik had gisteren een dateheb het niet wereldkundig gemaakt omdat ik eerst wilde afwachten hoe het zou gaan
maar we hebben woensdag weer afgesproken en nu kan ik het niet meer voor me houden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:05 schreef MaJo het volgende:ik heb me toch een heftige nacht achter de rug, ben er een beetje van in de war.
mijn vader is sinds gisteren weer thuis en het gaat helaas niet goed met hem. Hij heeft lichte psychoses door alle bloedtransfusies wat een bekende bijwerking is. Hij heeft 11 zakken bloed gehad. Als je bedenkt dat een mens ongeveer 5 liter bloed heeft dan heeft ie dus eigenlijk geen eigen bloed meer
maar goed, paps werd 's nachts wakker en riep me bij hem om te kletsen. Ik ging aan zijn bed zitten en hij wilde rechtop komen. Voor ik het wist had ik een vuist vol in mijn gezicht![]()
![]()
hij is nogal onhandig en lomp en het ging geheel per ongeluk maar ik schrok er enorm van. Daarna mijn moeder maar wakker gemaakt om hem rustig te krijgen.
toen kwam Willow ook naar boven door het onweer en ben ik op de bank gaan slapen met de hondjes.
ben echt uitgeput en nog een beetje warrig. Bovendien doet mijn wang nogal pijn
De agent die jou probeerde te ronselen voor de politie na je CQB actie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nu kom je er achter dat je net, stilzwijgend, met twee jaar een verlenging bent aangegaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4
Opruimen zorgt ervoor dat je spullen weervindtVind net m'n telefoonabopapieren terug, heb ik een tijdje terug me nog lam naar lopen zoeken omdat ik wilde weten wanneer ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken
Maar wel een passend school advies gehad?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat overkomt me nietIk wist wel welk jaar ik een nieuwe verlenging had gedaan, wist alleen niet welke datum
Heb m'n citoscore net ook gevondenWas op de basisschool al slecht in rekenen
Ik had al advies Mavo. Ook lekker, met twee vingers in mijn neus, gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorVWO was het advies, gedaan en gehaald
Score was 544
Dat is ook hét grote argument tegen de CITO.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had al advies Mavo. Ook lekker, met twee vingers in mijn neus, gedaan.
De grootste lol omtrent mijn schooladvies kwam in 1993. Toen moest ik, mbt carriere planning bij de KLu, een dag lang testen doen om te bepalen wat ik allemaal, qua cursussen en opleidingen aan zou kunnen. Het hoofd van de testafdeling riep mij aan het eind van de dag bij zich en vroeg mij waarom ik de zaak probeerde te verzieken door als hoogste opleiding de Mavo op te geven.
De test resultaten hadden namelijk aangegeven dat ik op VWO niveau zat.![]()
Precies. Mijn school gebruikte de cito ook alleen als een soort controle op hun eigen idee gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook hét grote argument tegen de CITO.
1 slechte dag is een slecht advies.
Het kromme is: een CITO is een advies, geen bindend iets. Dus als je een luie leraar hebt, die denkt niet verder dan zijn neus lang is.
Ik zeg: algemene prestaties bekijken en weg met die suffe toets.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me op zo'n moment behoorlijk kutMaar je bent best terechtgekomen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb echt 0,0 idee wat mijn score was
Had in ieder geval HAVO/VWO advies met neiging naar VWO. Na de brugklas wilde ik graag naar de HAVO omdat de weg naar Informatica dan sneller is. Maar daar wilden ze niets van weten. De reden die ik te horen kreeg: "De HAVO zit al veel te vol, er zitten er 30 in de klas en je kan best VWO"
quote:
Ik vind het ronduit slechtquote:
You tell mequote:
Nou, aan de andere kant: hoeveel aandacht kun je aan individuele leerlingen geven die het nodig hebben, als je klas overvol zit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het ronduit slechtHoezo je denkt aan je leerlingen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Logisch: ik had een pak met oude computerbladen, ooit gekregen van kennissen, en die heb ik in een zak gestopt, zodat ze misschien naar kringloop konden. Zegt m'n vader: oud papier. Ik weer naar boven met die zak, boven alles in een doos gegooid, en nu kan de doos weer naar beneden
Wat was het aantal mensen in je VWO klas?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, aan de andere kant: hoeveel aandacht kun je aan individuele leerlingen geven die het nodig hebben, als je klas overvol zit?
Daarbij had was ik best in staat VWO te doen en dat ging de eerste jaren ook goed
Tuurlijk, maar deel die klas op danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, aan de andere kant: hoeveel aandacht kun je aan individuele leerlingen geven die het nodig hebben, als je klas overvol zit?
Daarbij had was ik best in staat VWO te doen en dat ging de eerste jaren ook goed
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Majo,
als hij liefdesliedjes gaat zingen moet je oppassen,dan is hij stiekem van de jazzpolitie.
Nu moet ik even heftig mijn geheugen gaan verfrissen en tellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was het aantal mensen in je VWO klas?
quote:
Meer dagen plan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera is blij dat ze eerst ging opruimen en daarna douchen
Ben nog steeds niet klaar, maar zweet me kapot
Ach, je kunt uitzien naar een dubbele NCIS vanavond op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Etcetera het volgende:
Begint er wel naar uit te zienGeen zin meer
zijn wel herhalingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je kunt uitzien naar een dubbele NCIS vanavond op tv.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je kunt uitzien naar een dubbele NCIS vanavond op tv.
Dat dusquote:
Te lang vakantie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef MaJo het volgende:even pauze want moet nu tot sluit werken
mijn manager reageerde op zich goed op mijn aanmelding, ik ben op dit moment zelfs de enige
alleen begon ze wel te zeuren dat ik te lang vakantie heb opgenomen en dat niet samengaat met die functie
maar ik vraag me af of onze vakantie wel doorgaat eigenlijk. Ik zie het wel
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Zo, praktisch klaar nu
Nog 1 kist om uit te zoeken of ik dingen wil houden of niet, m'n lankrat zit lichtelijk voller dan moet en ik ben een slipper kwijt![]()
Wat voor kleurenquote:
Ik ga mee.quote:
Ik ding nooit af.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geeft MaJo zoveel korting dat je het van mevrouw MM mag gebruiken?
De laatste jaren is er ook een ander fenomeen gaande: 'klassikale genocide'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook hét grote argument tegen de CITO.
1 slechte dag is een slecht advies.
Het kromme is: een CITO is een advies, geen bindend iets. Dus als je een luie leraar hebt, die denkt niet verder dan zijn neus lang is.
een wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand waar je een vuvuzela kunt kopen?
Geen korting gekregen en ik ben zelf ook niet kapot van Lush-produkten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geeft MaJo zoveel korting dat je het van mevrouw MM mag gebruiken?
In Zuid Afrika, gisteren werd ik gek van dat getoeter vanaf de tribune tijdens de Confederations Cup (USA-Italië)...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is toch zo'n irritante toeter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Same here, ik kreeg op de ISI (zelfde idee als CITO maar iets anders) een mavo/havo advies. Terwijl ik op de basisschool al een klas had overgeslagen. Uiteindelijk is dit toch aangepast en heb ik gymnasium netjes in 6 jaar gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij had ook mavo-advies, terwijl ze eigenlijk met gemak gymnasium heeft gedaan... Citotoetsen zeggen verdomd weinig over je intelligentieniveau. Ze zeggen hooguit hoe goed je presteert onder druk
Goed bezig, gefeliciteerd! Teamgrootte zegt ook niet alles, soms heb je door twijfel in een groter team een vraag fout die je in je eentje wel goed zou hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond gedeelde eerste geworden met de quiz. Het andere team wilde geen shoot-out vraag
Wij waren 4 rondes met z'n 2-en en de rest van de rondes met z'n drieen.
Er zaten teams bij met 7 of 8 spelers en dat mag eigenlijk niet..maar die scoorden over de hele quiz nog geen 20 punten
Zal ik maar weer meer gaan posten dan? Dan doen we tenminste niet 2-3 dagen over een topicquote:
Absoluut waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed bezig, gefeliciteerd! Teamgrootte zegt ook niet alles, soms heb je door twijfel in een groter team een vraag fout die je in je eentje wel goed zou hebben
2-3 dagen is wel erg ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik maar weer meer gaan posten dan? Dan doen we tenminste niet 2-3 dagen over een topic
Is dat zo?quote:
Welke heb je gezien? Of mag ik dat nog niet weten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Net een aflevering van NCIS gezien, het is tof![]()
Ga gelijk nog een aflevering kijken
Een snelle SC is vaak veel leuker dan een langzame.quote:
Tijd voor een nieuwe verslaving?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Oh ja nou, dat is dan maar even aan andere mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een snelle SC is vaak veel leuker dan een langzame.
Spooks !!quote:
As you wish.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja nou, dat is dan maar even aan andere mensen
Copsquote:
Law and Order?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
law and order ben je zo ene jaar mee bezig
Ik ben eigenlijk de uitzondering in dit topic, want ik ben niet zo snel verslaafd aan een TV-serie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Law and Order?Maar da's persoonlijk.
Alles is beter dan greys anatomyquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Law and Order?Maar da's persoonlijk.
Is er nog geen zender welk 24/7 de mooiste treinreizen brengt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk de uitzondering in dit topic, want ik ben niet zo snel verslaafd aan een TV-serie.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alles is beter dan greys anatomy![]()
![]()
![]()
Misschien ergens op Internet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er nog geen zender welk 24/7 de mooiste treinreizen brengt?
De serie, via de EO, is zeer zeker de moeite van het bekijken waardig.
Is men de boeken van Paul Theroux al aan het verfilmen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien ergens op Internet.
Ik ben zelf te druk bezig met andere dingen.
Daarvan ligt toevallig hier ergens een boek vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is men de boeken van Paul Theroux al aan het verfilmen?
Dit zijn wel de boeken qua trein reizen die men moet verfilmen.
Volgens mij de beste (trein) reisboeken die er zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarvan ligt toevallig hier ergens een boek van
niet gelezen maar zag hem wel toevallig liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij de beste (trein) reisboeken die er zijn.![]()
Zeker lezen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet gelezen maar zag hem wel toevallig liggen
die over china, zullen mn ouders wel gekocht hebben voor ze daarheen gingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker lezen!
Welk boek zag je liggen?
China per trein!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die over china, zullen mn ouders wel gekocht hebben voor ze daarheen gingen
De eerste 2 van seizoen 1quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke heb je gezien? Of mag ik dat nog niet weten?
Ben bang van welquote:
Ok, dan mag ik juist jou niet vertellen wat er gaande is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste 2 van seizoen 1Ik ga er nog 1 kijken
Voor de "ongelovigen", dit is de beste schrijver ter wereld!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die over china, zullen mn ouders wel gekocht hebben voor ze daarheen gingen
Dat zeg ik law and order heb je in iedergeval nog meer dan 600 afleveringen te kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben bang van welVind het wel leuk om weer iets te volgen vanaf het begin, dat je nog 100 afleveringen moet ofzo
Bij de rest van de series moet ik steeds een week wachten voor nieuwe afleveringen
Nee valt niet onder heuvelrug. En hoe kan je weten wie het is? Er liep 10 man politie in Wijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Langs de weg; Wijk is ook district Heuvelrug? (mbt politie)
Ik denk wel dat ik de agent van je date ken.![]()
Moet ik een goed woordje voor je doen?
Cobra heeft connectiesquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Zie dat we nu wel onder Heuvelrug vallen. Maar dan alsnog de vraag, hoe weet je dan wie het is als er zoveel agenten rondliepen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Zie dat we nu wel onder Heuvelrug vallen. Maar dan alsnog de vraag, hoe weet je dan wie het is als er zoveel agenten rondliepen
quote:
Zie PMquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:34 schreef MaJo het volgende:
Maar geef even antwoord, ik heb verder niks over hem gezegd. Hoe kan je dan weten welke van de agenten het zou zijn?
Oepsquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:51 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm. Majo. Ik wil wel antwoorden maar je mailbox is vol.
Thxquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor de "ongelovigen", dit is de beste schrijver ter wereld!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Paul Theroux.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Vervelend hequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan mag ik juist jou niet vertellen wat er gaande is.![]()
Veel kijk plezier.
Het is even oppassen wat ik schrijf.quote:
Maak het dan meteen af.quote:Kamer is nu voor 99% opgeruimd en uitgepluisd. Moet nog 3 plankjes maar dat komt nog wel een keertje2 vuilniszakken aan zooi weggedaan
Nou dan mag je als beloning een nieuwe aflevering van NCIS kijken.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan mag je als beloning een nieuwe aflevering van NCIS kijken.![]()
Wacht eens even....... die heb je niet.![]()
Wat heb je op staan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik zit te genieten van wat muziek
En ben m'n pc een beetje lan-klaar aan het maken
Dat is tenminste een liedje dat iedereen mee kan zingen.quote:
Daarom denk ik ook dat het best wel eens een zomerhit kan gaan wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is tenminste een liedje dat iedereen mee kan zingen.
Tuurlijk pak de duizenden downloaders maar aan ipv de producenten die de prijs kunstmatig hoog houden ism de overheid.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk pak de duizenden downloaders maar aan ipv de producenten die de prijs kunstmatig hoog houden ism de overheid.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
(Ik was hier niet bij trouwens, maar ik vermoed dat deze gast op de beamer werd geprojecteerd
)
Dag C4quote:
quote:
Dat noemen we een drogredenering, vriend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk pak de duizenden downloaders maar aan ipv de producenten die de prijs kunstmatig hoog houden ism de overheid.
quote:
Lan humorquote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat noemen we een drogredenering, vriend.
Het feit dat de prijzen hooggehouden worden, of dat jij dat vindt, betekent niet dat je het recht hebt om te stelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik nietHet downloaden van software/games/muziek/films is een symptoom, en een van de oorzaken dat het zo volop gedaan wordt, is te vinden in de prijzen die je voor een origineel neerlegt.
Dus nu ook allemaal massaal Ferrari's jatten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik nietHet downloaden van software/games/muziek/films is een symptoom, en een van de oorzaken dat het zo volop gedaan wordt, is te vinden in de prijzen die je voor een origineel neerlegt.
Een Ferrari is toch geen dertien-in-een-dozijn cd'tje ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus nu ook allemaal massaal Ferrari's jatten?![]()
Ja, dat is dus een MENING.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg niet dat de prijzen kunstmatig hoog worden gehouden, ik zeg dat ze domweg te hoog zijn
Ja, ik kan ook een dvdspeler stelen bij de buren. Is gratis. Maar dat ga ik toch ook niet goedpraten?quote:En als dan de mogelijkheden er zijn om een stuk goedkoper tot gratis aan iets te komen, dan doe je dat toch?
Ja, jij vindt ¤60 dus veel. Is dat omdat je het echt zo duur vindt, of is dat omdat je nog student bent en niet zoveel geld verdient? Het feit dat JIJ het duur VINDT...is toch niet genoeg reden om het te stelen?quote:Voor 60 euro heb je de Sims 3 in huis. ZES-TIG EURO. Dat is toch te belachelijk voor woorden
Ik ben het met je eens dat het niet meer te stoppen is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap trouwens best wel dat ze het willen aanpakken, maar zoals ze het willen doen (verbieden) is simpelweg niet meer mogelijk. Ik ben best bereid om een per maand een bedrag neer te leggen zodat ik mág downloaden. En niet van die onzin zoals beschermlagen op cd's zodat je ze niet op de pc kan afspelen of weet ik het wat.
Een mening die velen met mij delenquote:
En hoe dom het ook klinkt: dat vind ik andersquote:Ja, ik kan ook een dvdspeler stelen bij de buren. Is gratis. Maar dat ga ik toch ook niet goedpraten?
[..]
Ik weet dat het een hoop geld kost om spellen te laten ontwikkelenquote:Ja, jij vindt ¤60 dus veel. Is dat omdat je het echt zo duur vindt, of is dat omdat je nog student bent en niet zoveel geld verdient? Het feit dat JIJ het duur VINDT...is toch niet genoeg reden om het te stelen?
Daarbij moet je 2 dingen in de gaten houden:
1. de kosten van het ontwikkelen van het spel. Je denkt: het is maar een spelletje. Maar de realiteit is: keiharde business. Het is een bedrijf. Het bedrijf steekt miljoenen in de ontwikkeling van een spel en loopt daarmee, net als iedere andere winkel, een groot financieel risico. Maar daar denkt men nooit over na he
2. Prijzen zijn ALTIJD te hoog, lijkt het. Er moet namelijk ook nog WINST gemaakt worden. Zowel door de ontwikkelaar als door de verkopers.
Hoor ik je klagen dat een flesje bronwater voor 400 tot 1000 keer de kostprijs over de toonbank gaat? Nee.
Nu de dames en heren van de regering nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet meer te stoppen is.
Ja, en?quote:
Stelen is stelen. Maargoed.quote:En hoe dom het ook klinkt: dat vind ik anders![]()
Ja en? Een bedrijf plukt de vruchten van hun investering.quote:Ik weet dat het een hoop geld kost om spellen te laten ontwikkelenMaar ze máken ook winst, en dat zal ook niet wenig zijn.
Scheermesjes zijn reteduur ja.quote:En ik erger me ook wel aan dat flesje bronwater, net zoals dat ik het belachelijk vind dat die Gilette scheermesjes nog geen 50 cent kosten om te maken, maar wel 7 euro kosten in de winkel. Maar dat zijn toch aanzienlijk lagere prijzen dan zestig euro voor een spelletje, waarvan je in eerste instantie niet eens zeker weet of je het wel leuk vind als je het meteen koopt. Ik koop namelijk wel eens spelletjes, maar ik wil ze graag eerst uitproberen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ĦHola! Optreden gisteren ging onverwachts goed. Met een nieuwe partner in een half uurtje iets in elkaar gezet, goede reacies gehad(Vooral dat er een heleboel naar me toe kwamen met de mededeling dat ik sterk was. Joh.
Maar toch
)
En de hele bijeenkomst uitgezeten, was wel grappig met een klasgenootje van me
Sims 3 vind ik ook te duur
Da's waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en? Een bedrijf plukt de vruchten van hun investering.
We zijn dus blijkbaar een andere mening aangedaan, dus ik ga er verder niet op in want het wordt een eindeloze discussie
quote:I held a fancy dress party the other night and my mate was really sruggling on what to wear.
The night of the party arrived and I opened the door to him to find him standing in his underwear.
'What the hell are you meant to be?' I asked
'I'm a premeture ejaculation... I just came in my pants.'
quote:
Mijn geheime sitequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Waar haal je dat echt vandaan, laatst had je er ook al zoeen..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn geheime siteAls ik iedereen ga vertellen waar die is kan ik niet meer grappig doen met andermans teksten
Telefoon uit, ogen dicht, voila.quote:
quote:WinErr 01A: Operating system overwritten - Please reinstall all your software. We are terribly sorry.
quote:WinErr 004: Erroneous error - Nothing is wrong
quote:
Ik zat me nèt af te vragen wanneer jij es terug zou komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Nesle het volgende:
Terug van 12 dagen zonnig en warm Turkije!
Was heerlijk, morgen de uitslag en dan weer volop feesten!
Sawyer Lawyerquote:
MSN verbindt niet meerquote:
Reboot?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN verbindt niet meer
Mijn verbinding viel net weg en sindsdien maakt 'ie geen connectie meer.
Ja, ik kwam hier dus om te zeggen dat msn bij mij het niet doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN verbindt niet meer
Ja.quote:
Bij mij doet ie het toch wel. Misschien ligt het aan dat schroefje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN verbindt niet meer
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik stond laatst in de boekhandel met een soort filosofieboek adhv series in m'n hand en dat leek me wel wat voor jou. Heb het ergens opgeschreven, maar kan het natuurlijk niet vinden.
Echt? Ik heb niet zo gevolgd hoe het allemaal is gegaan, maar volgens mij kon jij toch al bijna niet meer zakken?quote:
Ik ben inderdaad erg bruinquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat me nèt af te vragen wanneer jij es terug zou komenPoepiebruin zeker
![]()
Zenuwachtig voor morgen? Ik wel![]()
En op de derde dag van de zoek-een-baan-driedaagse werden PS en Wannabewyccie aangenomen bij Mise en Place.
Klopt. Maar tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt? Ik heb niet zo gevolgd hoe het allemaal is gegaan, maar volgens mij kon jij toch al bijna niet meer zakken?
Aah je bent gesmolten dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg bruin![]()
We zaten in een hittegolf gedurende ons verblijf, pfieuw!
En ik ben nog niet zenuwachtig, heb er eerlijk gezegd ook totaal nog niet over nagedachtMorgen komt het vast wel! Hoe laat weet jij het?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
Die ken ik dan weer niet. Zo even opzoeken.
En ik loop volgende week of die week erna nog wel even langs de boekhandel denk ik. Hoop dat ik het niet vergeet.
15u weet ik of ik ben geslaagd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch
[..]
Aah je bent gesmolten dusEn "'s middags" is alles wat ze ons verteld hebben
Heb jij wel een tijd dan?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Heb al m'n boeken opgeruimd trouwensOmdat ik geen zin had in ruimte maken legde ik maar boeken op m'n rijen met boeken
Ik hoor maar niks van school, maar heb geen zin om wéér te mailenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Alles goed verder trouwens? Ga je dit weekend weg?
Wat moet je horen van school? Over of je die stage mag gaan regelen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoor maar niks van school, maar heb geen zin om wéér te mailenEn ik weet niet of ik m'n afstudeerstage al kan gaan relen
Wat voor extraatjes?quote:Dit weekend bivakkeren we in CoevordenLan-macht
Gaat bijzonder worden, vooral vanwege de extraatjes die er zijn
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
15u weet ik of ik ben geslaagd!
Zal zo wel ff wat fotoos laten zien
Nou ja, óf het magquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat moet je horen van school? Over of je die stage mag gaan regelen?
[..]
- gratis etenquote:Wat voor extraatjes?Schieten in het echt?
Ik zou er dan toch maar even achteraan bellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, óf het magheb nu nog 1 2de jaars vak open staan en ik weet niet zeker of je dan uberhaupt wel mag beginnen met afstudeerstage
![]()
ZO, dat klinkt goed! Dat kleiduivenschieten lijkt me tof.quote:[..]
- gratis eten
- gratis koffie/thee/limonade
- slaapplaatsen zijn geregeld (echte bedden + nieuwe matrassen)
- paintball (4 euro voor 100 balletjes)
- infaroodkleiduivenschieten
- wapens vasthouden
- gratis entree
- het is op een legerbasis, lijkt me sowieso wel bijzonder
- er schijnen een aantal legervoertuigen in de zaal te komen staan![]()
Ja, bij die had ik zoiets van: nouja, lekker boeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het zo leuk dat je het zo bijzonder vindt om een wapen vàst te houden
Dat komt deels omdat ik er normaal alleen virtueel mee mag spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het zo leuk dat je het zo bijzonder vindt om een wapen vàst te houden
Ik probeer eerst nog wel een mailtjequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou er dan toch maar even achteraan bellen.![]()
Zegt degene die nog steeds een vrijstelling moet regelen.
[..]
ZO, dat klinkt goed! Dat kleiduivenschieten lijkt me tof.
Echtquote:De winnaars van de compo's krijgen een 3 daags, geheel verzorgd, uniek arrangement aangeboden naar een schietserie in Duitsland.
Dit houdt o.a. in:
- Met een touringcar naar Duitsland
- Overnachten op een militair oefenkamp
- Alle maaltijden
- Bezoeken van schietende eenheden (o.a. tanks, anti tank, 25mm)
- Bezoeken night fire (schieten bij duisternis)
- Cultureel uitje (Bergen Belsen, voormalig concentratie kamp)
- Het bekijken van de diversen voertuigen
Ja, tof. Paintballen heb ik al eens gedaan, vandaar dat ik over dat kleiduifschieten begon. Paintball is ook zo leuk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
En het paintballen lijkt me leuker dan kleiduivenschietenmaar ik ga beiden doen, die kans heb je niet vaak
quote:Er zullen onder andere de volgende wapens te zien zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Ik ga zó slecht zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, tof. Paintballen heb ik al eens gedaan, vandaar dat ik over dat kleiduifschieten begon. Paintball is ook zo leuk.![]()
quote:Lach maakt aantrekkelijker dan make-up
AMSTERDAM – Nu de ‘naturel’-look hoogtij viert in make-upland is het goed om te weten dat mannen hierop in ieder geval niet zullen afknappen. Vergeten te lachen zou daarentegen nog wel eens voor problemen kunnen zorgen.
Dat blijkt uit onderzoek van Orbite Complete, waarover The Sun woensdag bericht.
Maar liefst 70 procent van de heren geeft desgevraagd de voorkeur aan een vrouwengezicht met een lach in plaats van een opgemaakte toet. Zo’n 60 procent van de mannen gaat er dan ook vanuit dat vrouwen die niet lachen chagrijnig zijn.
Tweederde van de ondervraagde vrouwen beoordeelt dames die niet lachen als ongeïnteresseerd.
De Britten die aan het onderzoek deelnamen kregen telkens twee foto’s te zien van dezelfde vrouw. Eén waarop zij make-up droeg maar naliet te lachen, één waarop zij enkel een glimlach droeg. Zowel de dames als de heren beoordeelden de lachende vrouwen als mooier.
Een lach maakt, volgens het onderzoek, niet enkel aantrekkelijker, maar geeft aan de vrouw een bereikbare en leukere indruk.
Aan het onderzoek deden 1000 Britten mee.
In timewarp (ofzo) hebben ze eens vertraagd laten zien wat het voor effect heeft. Niet gek dat je daar blauwe plekken van krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga zó slecht zijnEn ik kom ws onder de blauwe plekken terug, maar /care
Blij dat ik geen make up gebruikquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Weer zo'n "No shit, Sherlock!"-onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
[..]
Timewarp wilde ik steeds wel zien maar ik kijk zo zelden tv dat ik altijd mistequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
In timewarp (ofzo) hebben ze eens vertraagd laten zien wat het voor effect heeft. Niet gek dat je daar blauwe plekken van krijgt.
Ben ik het ook wel mee eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het doodeng vinden in zo'n legerkamp, en die wapens zou ik ook niet vast hoeven houden![]()
Eng spul, brrrr....
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het doodeng vinden in zo'n legerkamp, en die wapens zou ik ook niet vast hoeven houden![]()
Eng spul, brrrr....
Volgens mij zit je bijna nergens veiligerquote:
Als ik die comments een beetje lees, moet de pijn wel meevallenquote:
Het is fosfor, man. Godverdomme!quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
News Flash: Eindelijk een (externe) foto gevonden van mijn dienstplicht bij 11 AfDra:
[ afbeelding ]
Ik sta met het "tasje" achter het stuk geschut.
Ja tuurlijk zit je daar veilig, maar het idee van die wapens staat me niet aan. Het is gevaarlijk spul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit je bijna nergens veiligerNatRes (Nationale Reserve) doet beveiliging aan de buitenkant, we zitten en slapen in loodsen, die wapens zijn toch niet geladen, wat is er eng aan
![]()
quote:
Het daagt me heel vaag dat ik dit vanochtend op de radio heb gehoord, maar ik sliep nog half.....quote:
Weer een proefballon van de muziekmaffia.quote:
Dat speelt wel mee denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zit je daar veilig, maar het idee van die wapens staat me niet aan. Het is gevaarlijk spul.
Maargoed, ik ben opgevoed door een moeder die een hartgrondige hekel heeft aan alles wat met het leger te maken heeft (zelfs de scouting mocht ik niet bij, want die hadden uniformen aan), dus dat speelt vast mee.
Je bent niet de enige die daar last van heeft hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier klagen dat ik daten eigenlijk haatik word er altijd zo onzeker van
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar last van heeft hoor
Ik ben de paar uur van tevoren ook niet voor rede vatbaar soms
Dat heb ik niet neequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?
Ik sla deze stap altijd over.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier klagen dat ik daten eigenlijk haatik word er altijd zo onzeker van
Klagen, daten of onzeker zijn?quote:
Ben niet 'tough' genoeg, ik zie mezelf bij zo'n stormbaan na 1x al woedend roepen dat ik het niet tof vind en naar huis gaquote:
Lol! Zelfde hier!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, ik ben opgevoed door een moeder die een hartgrondige hekel heeft aan alles wat met het leger te maken heeft (zelfs de scouting mocht ik niet bij, want die hadden uniformen aan), dus dat speelt vast mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |