quote:Er zullen onder andere de volgende wapens te zien zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.

Ik ga zó slecht zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, tof. Paintballen heb ik al eens gedaan, vandaar dat ik over dat kleiduifschieten begon. Paintball is ook zo leuk.![]()

quote:Lach maakt aantrekkelijker dan make-up
AMSTERDAM – Nu de ‘naturel’-look hoogtij viert in make-upland is het goed om te weten dat mannen hierop in ieder geval niet zullen afknappen. Vergeten te lachen zou daarentegen nog wel eens voor problemen kunnen zorgen.
Dat blijkt uit onderzoek van Orbite Complete, waarover The Sun woensdag bericht.
Maar liefst 70 procent van de heren geeft desgevraagd de voorkeur aan een vrouwengezicht met een lach in plaats van een opgemaakte toet. Zo’n 60 procent van de mannen gaat er dan ook vanuit dat vrouwen die niet lachen chagrijnig zijn.
Tweederde van de ondervraagde vrouwen beoordeelt dames die niet lachen als ongeïnteresseerd.
De Britten die aan het onderzoek deelnamen kregen telkens twee foto’s te zien van dezelfde vrouw. Eén waarop zij make-up droeg maar naliet te lachen, één waarop zij enkel een glimlach droeg. Zowel de dames als de heren beoordeelden de lachende vrouwen als mooier.
Een lach maakt, volgens het onderzoek, niet enkel aantrekkelijker, maar geeft aan de vrouw een bereikbare en leukere indruk.
Aan het onderzoek deden 1000 Britten mee.

In timewarp (ofzo) hebben ze eens vertraagd laten zien wat het voor effect heeft. Niet gek dat je daar blauwe plekken van krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga zó slecht zijnEn ik kom ws onder de blauwe plekken terug, maar /care

Blij dat ik geen make up gebruikquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Weer zo'n "No shit, Sherlock!"-onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
[..]
Timewarp wilde ik steeds wel zien maar ik kijk zo zelden tv dat ik altijd mistequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
In timewarp (ofzo) hebben ze eens vertraagd laten zien wat het voor effect heeft. Niet gek dat je daar blauwe plekken van krijgt.

Ben ik het ook wel mee eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het doodeng vinden in zo'n legerkamp, en die wapens zou ik ook niet vast hoeven houden![]()
Eng spul, brrrr....

quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het doodeng vinden in zo'n legerkamp, en die wapens zou ik ook niet vast hoeven houden![]()
Eng spul, brrrr....
Volgens mij zit je bijna nergens veiligerquote:

Als ik die comments een beetje lees, moet de pijn wel meevallenquote:

Het is fosfor, man. Godverdomme!quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
News Flash: Eindelijk een (externe) foto gevonden van mijn dienstplicht bij 11 AfDra:
[ afbeelding ]
Ik sta met het "tasje" achter het stuk geschut.

Ja tuurlijk zit je daar veilig, maar het idee van die wapens staat me niet aan. Het is gevaarlijk spul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit je bijna nergens veiligerNatRes (Nationale Reserve) doet beveiliging aan de buitenkant, we zitten en slapen in loodsen, die wapens zijn toch niet geladen, wat is er eng aan
![]()

quote:

Het daagt me heel vaag dat ik dit vanochtend op de radio heb gehoord, maar ik sliep nog half.....quote:

Weer een proefballon van de muziekmaffia.quote:

Dat speelt wel mee denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zit je daar veilig, maar het idee van die wapens staat me niet aan. Het is gevaarlijk spul.
Maargoed, ik ben opgevoed door een moeder die een hartgrondige hekel heeft aan alles wat met het leger te maken heeft (zelfs de scouting mocht ik niet bij, want die hadden uniformen aan), dus dat speelt vast mee.

Je bent niet de enige die daar last van heeft hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier klagen dat ik daten eigenlijk haatik word er altijd zo onzeker van

Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar last van heeft hoor
Ik ben de paar uur van tevoren ook niet voor rede vatbaar soms

Dat heb ik niet neequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?

Ik sla deze stap altijd over.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier klagen dat ik daten eigenlijk haatik word er altijd zo onzeker van

Klagen, daten of onzeker zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |