quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan mag je als beloning een nieuwe aflevering van NCIS kijken.![]()
Wacht eens even....... die heb je niet.![]()
Wat heb je op staan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik zit te genieten van wat muziek
En ben m'n pc een beetje lan-klaar aan het maken
Dat is tenminste een liedje dat iedereen mee kan zingen.quote:
Daarom denk ik ook dat het best wel eens een zomerhit kan gaan wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is tenminste een liedje dat iedereen mee kan zingen.
Tuurlijk pak de duizenden downloaders maar aan ipv de producenten die de prijs kunstmatig hoog houden ism de overheid.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk pak de duizenden downloaders maar aan ipv de producenten die de prijs kunstmatig hoog houden ism de overheid.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
(Ik was hier niet bij trouwens, maar ik vermoed dat deze gast op de beamer werd geprojecteerd
)
Dag C4quote:
quote:
Dat noemen we een drogredenering, vriend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk pak de duizenden downloaders maar aan ipv de producenten die de prijs kunstmatig hoog houden ism de overheid.
quote:
Lan humorquote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat noemen we een drogredenering, vriend.
Het feit dat de prijzen hooggehouden worden, of dat jij dat vindt, betekent niet dat je het recht hebt om te stelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik nietHet downloaden van software/games/muziek/films is een symptoom, en een van de oorzaken dat het zo volop gedaan wordt, is te vinden in de prijzen die je voor een origineel neerlegt.
Dus nu ook allemaal massaal Ferrari's jatten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik nietHet downloaden van software/games/muziek/films is een symptoom, en een van de oorzaken dat het zo volop gedaan wordt, is te vinden in de prijzen die je voor een origineel neerlegt.
Een Ferrari is toch geen dertien-in-een-dozijn cd'tje ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus nu ook allemaal massaal Ferrari's jatten?![]()
Ja, dat is dus een MENING.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg niet dat de prijzen kunstmatig hoog worden gehouden, ik zeg dat ze domweg te hoog zijn
Ja, ik kan ook een dvdspeler stelen bij de buren. Is gratis. Maar dat ga ik toch ook niet goedpraten?quote:En als dan de mogelijkheden er zijn om een stuk goedkoper tot gratis aan iets te komen, dan doe je dat toch?
Ja, jij vindt ¤60 dus veel. Is dat omdat je het echt zo duur vindt, of is dat omdat je nog student bent en niet zoveel geld verdient? Het feit dat JIJ het duur VINDT...is toch niet genoeg reden om het te stelen?quote:Voor 60 euro heb je de Sims 3 in huis. ZES-TIG EURO. Dat is toch te belachelijk voor woorden
Ik ben het met je eens dat het niet meer te stoppen is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap trouwens best wel dat ze het willen aanpakken, maar zoals ze het willen doen (verbieden) is simpelweg niet meer mogelijk. Ik ben best bereid om een per maand een bedrag neer te leggen zodat ik mįg downloaden. En niet van die onzin zoals beschermlagen op cd's zodat je ze niet op de pc kan afspelen of weet ik het wat.
Een mening die velen met mij delenquote:
En hoe dom het ook klinkt: dat vind ik andersquote:Ja, ik kan ook een dvdspeler stelen bij de buren. Is gratis. Maar dat ga ik toch ook niet goedpraten?
[..]
Ik weet dat het een hoop geld kost om spellen te laten ontwikkelenquote:Ja, jij vindt ¤60 dus veel. Is dat omdat je het echt zo duur vindt, of is dat omdat je nog student bent en niet zoveel geld verdient? Het feit dat JIJ het duur VINDT...is toch niet genoeg reden om het te stelen?
Daarbij moet je 2 dingen in de gaten houden:
1. de kosten van het ontwikkelen van het spel. Je denkt: het is maar een spelletje. Maar de realiteit is: keiharde business. Het is een bedrijf. Het bedrijf steekt miljoenen in de ontwikkeling van een spel en loopt daarmee, net als iedere andere winkel, een groot financieel risico. Maar daar denkt men nooit over na he
2. Prijzen zijn ALTIJD te hoog, lijkt het. Er moet namelijk ook nog WINST gemaakt worden. Zowel door de ontwikkelaar als door de verkopers.
Hoor ik je klagen dat een flesje bronwater voor 400 tot 1000 keer de kostprijs over de toonbank gaat? Nee.
Nu de dames en heren van de regering nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet meer te stoppen is.
Ja, en?quote:
Stelen is stelen. Maargoed.quote:En hoe dom het ook klinkt: dat vind ik anders![]()
Ja en? Een bedrijf plukt de vruchten van hun investering.quote:Ik weet dat het een hoop geld kost om spellen te laten ontwikkelenMaar ze mįken ook winst, en dat zal ook niet wenig zijn.
Scheermesjes zijn reteduur ja.quote:En ik erger me ook wel aan dat flesje bronwater, net zoals dat ik het belachelijk vind dat die Gilette scheermesjes nog geen 50 cent kosten om te maken, maar wel 7 euro kosten in de winkel. Maar dat zijn toch aanzienlijk lagere prijzen dan zestig euro voor een spelletje, waarvan je in eerste instantie niet eens zeker weet of je het wel leuk vind als je het meteen koopt. Ik koop namelijk wel eens spelletjes, maar ik wil ze graag eerst uitproberen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
”Hola! Optreden gisteren ging onverwachts goed. Met een nieuwe partner in een half uurtje iets in elkaar gezet, goede reacies gehad(Vooral dat er een heleboel naar me toe kwamen met de mededeling dat ik sterk was. Joh.
Maar toch
)
En de hele bijeenkomst uitgezeten, was wel grappig met een klasgenootje van me
Sims 3 vind ik ook te duur
Da's waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en? Een bedrijf plukt de vruchten van hun investering.
We zijn dus blijkbaar een andere mening aangedaan, dus ik ga er verder niet op in want het wordt een eindeloze discussie
quote:I held a fancy dress party the other night and my mate was really sruggling on what to wear.
The night of the party arrived and I opened the door to him to find him standing in his underwear.
'What the hell are you meant to be?' I asked
'I'm a premeture ejaculation... I just came in my pants.'
quote:
Mijn geheime sitequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Waar haal je dat echt vandaan, laatst had je er ook al zoeen..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn geheime siteAls ik iedereen ga vertellen waar die is kan ik niet meer grappig doen met andermans teksten
Telefoon uit, ogen dicht, voila.quote:
quote:WinErr 01A: Operating system overwritten - Please reinstall all your software. We are terribly sorry.
quote:WinErr 004: Erroneous error - Nothing is wrong
quote:
Ik zat me nčt af te vragen wanneer jij es terug zou komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Nesle het volgende:
Terug van 12 dagen zonnig en warm Turkije!
Was heerlijk, morgen de uitslag en dan weer volop feesten!
Sawyer Lawyerquote:
MSN verbindt niet meerquote:
Reboot?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN verbindt niet meer
Mijn verbinding viel net weg en sindsdien maakt 'ie geen connectie meer.
Ja, ik kwam hier dus om te zeggen dat msn bij mij het niet doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN verbindt niet meer
Ja.quote:
Bij mij doet ie het toch wel. Misschien ligt het aan dat schroefje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN verbindt niet meer
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik stond laatst in de boekhandel met een soort filosofieboek adhv series in m'n hand en dat leek me wel wat voor jou. Heb het ergens opgeschreven, maar kan het natuurlijk niet vinden.
Echt? Ik heb niet zo gevolgd hoe het allemaal is gegaan, maar volgens mij kon jij toch al bijna niet meer zakken?quote:
Ik ben inderdaad erg bruinquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat me nčt af te vragen wanneer jij es terug zou komenPoepiebruin zeker
![]()
Zenuwachtig voor morgen? Ik wel![]()
En op de derde dag van de zoek-een-baan-driedaagse werden PS en Wannabewyccie aangenomen bij Mise en Place.
Klopt. Maar tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt? Ik heb niet zo gevolgd hoe het allemaal is gegaan, maar volgens mij kon jij toch al bijna niet meer zakken?
Aah je bent gesmolten dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg bruin![]()
We zaten in een hittegolf gedurende ons verblijf, pfieuw!
En ik ben nog niet zenuwachtig, heb er eerlijk gezegd ook totaal nog niet over nagedachtMorgen komt het vast wel! Hoe laat weet jij het?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
Die ken ik dan weer niet. Zo even opzoeken.
En ik loop volgende week of die week erna nog wel even langs de boekhandel denk ik. Hoop dat ik het niet vergeet.
15u weet ik of ik ben geslaagd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch
[..]
Aah je bent gesmolten dusEn "'s middags" is alles wat ze ons verteld hebben
Heb jij wel een tijd dan?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Heb al m'n boeken opgeruimd trouwensOmdat ik geen zin had in ruimte maken legde ik maar boeken op m'n rijen met boeken
Ik hoor maar niks van school, maar heb geen zin om wéér te mailenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Alles goed verder trouwens? Ga je dit weekend weg?
Wat moet je horen van school? Over of je die stage mag gaan regelen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoor maar niks van school, maar heb geen zin om wéér te mailenEn ik weet niet of ik m'n afstudeerstage al kan gaan relen
Wat voor extraatjes?quote:Dit weekend bivakkeren we in CoevordenLan-macht
Gaat bijzonder worden, vooral vanwege de extraatjes die er zijn
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
15u weet ik of ik ben geslaagd!
Zal zo wel ff wat fotoos laten zien
Nou ja, óf het magquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat moet je horen van school? Over of je die stage mag gaan regelen?
[..]
- gratis etenquote:Wat voor extraatjes?Schieten in het echt?
Ik zou er dan toch maar even achteraan bellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, óf het magheb nu nog 1 2de jaars vak open staan en ik weet niet zeker of je dan uberhaupt wel mag beginnen met afstudeerstage
![]()
ZO, dat klinkt goed! Dat kleiduivenschieten lijkt me tof.quote:[..]
- gratis eten
- gratis koffie/thee/limonade
- slaapplaatsen zijn geregeld (echte bedden + nieuwe matrassen)
- paintball (4 euro voor 100 balletjes)
- infaroodkleiduivenschieten
- wapens vasthouden
- gratis entree
- het is op een legerbasis, lijkt me sowieso wel bijzonder
- er schijnen een aantal legervoertuigen in de zaal te komen staan![]()
Ja, bij die had ik zoiets van: nouja, lekker boeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het zo leuk dat je het zo bijzonder vindt om een wapen vąst te houden
Dat komt deels omdat ik er normaal alleen virtueel mee mag spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het zo leuk dat je het zo bijzonder vindt om een wapen vąst te houden
Ik probeer eerst nog wel een mailtjequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou er dan toch maar even achteraan bellen.![]()
Zegt degene die nog steeds een vrijstelling moet regelen.
[..]
ZO, dat klinkt goed! Dat kleiduivenschieten lijkt me tof.
Echtquote:De winnaars van de compo's krijgen een 3 daags, geheel verzorgd, uniek arrangement aangeboden naar een schietserie in Duitsland.
Dit houdt o.a. in:
- Met een touringcar naar Duitsland
- Overnachten op een militair oefenkamp
- Alle maaltijden
- Bezoeken van schietende eenheden (o.a. tanks, anti tank, 25mm)
- Bezoeken night fire (schieten bij duisternis)
- Cultureel uitje (Bergen Belsen, voormalig concentratie kamp)
- Het bekijken van de diversen voertuigen
Ja, tof. Paintballen heb ik al eens gedaan, vandaar dat ik over dat kleiduifschieten begon. Paintball is ook zo leuk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
En het paintballen lijkt me leuker dan kleiduivenschietenmaar ik ga beiden doen, die kans heb je niet vaak
quote:Er zullen onder andere de volgende wapens te zien zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Ik ga zó slecht zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, tof. Paintballen heb ik al eens gedaan, vandaar dat ik over dat kleiduifschieten begon. Paintball is ook zo leuk.![]()
quote:Lach maakt aantrekkelijker dan make-up
AMSTERDAM – Nu de ‘naturel’-look hoogtij viert in make-upland is het goed om te weten dat mannen hierop in ieder geval niet zullen afknappen. Vergeten te lachen zou daarentegen nog wel eens voor problemen kunnen zorgen.
Dat blijkt uit onderzoek van Orbite Complete, waarover The Sun woensdag bericht.
Maar liefst 70 procent van de heren geeft desgevraagd de voorkeur aan een vrouwengezicht met een lach in plaats van een opgemaakte toet. Zo’n 60 procent van de mannen gaat er dan ook vanuit dat vrouwen die niet lachen chagrijnig zijn.
Tweederde van de ondervraagde vrouwen beoordeelt dames die niet lachen als ongeļnteresseerd.
De Britten die aan het onderzoek deelnamen kregen telkens twee foto’s te zien van dezelfde vrouw. Eén waarop zij make-up droeg maar naliet te lachen, één waarop zij enkel een glimlach droeg. Zowel de dames als de heren beoordeelden de lachende vrouwen als mooier.
Een lach maakt, volgens het onderzoek, niet enkel aantrekkelijker, maar geeft aan de vrouw een bereikbare en leukere indruk.
Aan het onderzoek deden 1000 Britten mee.
In timewarp (ofzo) hebben ze eens vertraagd laten zien wat het voor effect heeft. Niet gek dat je daar blauwe plekken van krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga zó slecht zijnEn ik kom ws onder de blauwe plekken terug, maar /care
Blij dat ik geen make up gebruikquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Weer zo'n "No shit, Sherlock!"-onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
[..]
Timewarp wilde ik steeds wel zien maar ik kijk zo zelden tv dat ik altijd mistequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
In timewarp (ofzo) hebben ze eens vertraagd laten zien wat het voor effect heeft. Niet gek dat je daar blauwe plekken van krijgt.
Ben ik het ook wel mee eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het doodeng vinden in zo'n legerkamp, en die wapens zou ik ook niet vast hoeven houden![]()
Eng spul, brrrr....
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het doodeng vinden in zo'n legerkamp, en die wapens zou ik ook niet vast hoeven houden![]()
Eng spul, brrrr....
Volgens mij zit je bijna nergens veiligerquote:
Als ik die comments een beetje lees, moet de pijn wel meevallenquote:
Het is fosfor, man. Godverdomme!quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
News Flash: Eindelijk een (externe) foto gevonden van mijn dienstplicht bij 11 AfDra:
[ afbeelding ]
Ik sta met het "tasje" achter het stuk geschut.
Ja tuurlijk zit je daar veilig, maar het idee van die wapens staat me niet aan. Het is gevaarlijk spul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit je bijna nergens veiligerNatRes (Nationale Reserve) doet beveiliging aan de buitenkant, we zitten en slapen in loodsen, die wapens zijn toch niet geladen, wat is er eng aan
![]()
quote:
Het daagt me heel vaag dat ik dit vanochtend op de radio heb gehoord, maar ik sliep nog half.....quote:
Weer een proefballon van de muziekmaffia.quote:
Dat speelt wel mee denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zit je daar veilig, maar het idee van die wapens staat me niet aan. Het is gevaarlijk spul.
Maargoed, ik ben opgevoed door een moeder die een hartgrondige hekel heeft aan alles wat met het leger te maken heeft (zelfs de scouting mocht ik niet bij, want die hadden uniformen aan), dus dat speelt vast mee.
Je bent niet de enige die daar last van heeft hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier klagen dat ik daten eigenlijk haatik word er altijd zo onzeker van
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar last van heeft hoor
Ik ben de paar uur van tevoren ook niet voor rede vatbaar soms
Dat heb ik niet neequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?
Ik sla deze stap altijd over.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier klagen dat ik daten eigenlijk haatik word er altijd zo onzeker van
Klagen, daten of onzeker zijn?quote:
Ben niet 'tough' genoeg, ik zie mezelf bij zo'n stormbaan na 1x al woedend roepen dat ik het niet tof vind en naar huis gaquote:
Lol! Zelfde hier!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, ik ben opgevoed door een moeder die een hartgrondige hekel heeft aan alles wat met het leger te maken heeft (zelfs de scouting mocht ik niet bij, want die hadden uniformen aan), dus dat speelt vast mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |