Tuurlijk, maar deel die klas op danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, aan de andere kant: hoeveel aandacht kun je aan individuele leerlingen geven die het nodig hebben, als je klas overvol zit?
Daarbij had was ik best in staat VWO te doen en dat ging de eerste jaren ook goed
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Majo,
als hij liefdesliedjes gaat zingen moet je oppassen,dan is hij stiekem van de jazzpolitie.
Nu moet ik even heftig mijn geheugen gaan verfrissen en tellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was het aantal mensen in je VWO klas?
quote:
Meer dagen plan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera is blij dat ze eerst ging opruimen en daarna douchen
Ben nog steeds niet klaar, maar zweet me kapot
Ach, je kunt uitzien naar een dubbele NCIS vanavond op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Etcetera het volgende:
Begint er wel naar uit te zienGeen zin meer
zijn wel herhalingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je kunt uitzien naar een dubbele NCIS vanavond op tv.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je kunt uitzien naar een dubbele NCIS vanavond op tv.
Dat dusquote:
Te lang vakantie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef MaJo het volgende:even pauze want moet nu tot sluit werken
mijn manager reageerde op zich goed op mijn aanmelding, ik ben op dit moment zelfs de enige
alleen begon ze wel te zeuren dat ik te lang vakantie heb opgenomen en dat niet samengaat met die functie
maar ik vraag me af of onze vakantie wel doorgaat eigenlijk. Ik zie het wel
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Zo, praktisch klaar nu
Nog 1 kist om uit te zoeken of ik dingen wil houden of niet, m'n lankrat zit lichtelijk voller dan moet en ik ben een slipper kwijt![]()
Wat voor kleurenquote:
Ik ga mee.quote:
Ik ding nooit af.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geeft MaJo zoveel korting dat je het van mevrouw MM mag gebruiken?
De laatste jaren is er ook een ander fenomeen gaande: 'klassikale genocide'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook hét grote argument tegen de CITO.
1 slechte dag is een slecht advies.
Het kromme is: een CITO is een advies, geen bindend iets. Dus als je een luie leraar hebt, die denkt niet verder dan zijn neus lang is.
een wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand waar je een vuvuzela kunt kopen?
Geen korting gekregen en ik ben zelf ook niet kapot van Lush-produkten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geeft MaJo zoveel korting dat je het van mevrouw MM mag gebruiken?
In Zuid Afrika, gisteren werd ik gek van dat getoeter vanaf de tribune tijdens de Confederations Cup (USA-Italië)...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is toch zo'n irritante toeter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Same here, ik kreeg op de ISI (zelfde idee als CITO maar iets anders) een mavo/havo advies. Terwijl ik op de basisschool al een klas had overgeslagen. Uiteindelijk is dit toch aangepast en heb ik gymnasium netjes in 6 jaar gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij had ook mavo-advies, terwijl ze eigenlijk met gemak gymnasium heeft gedaan... Citotoetsen zeggen verdomd weinig over je intelligentieniveau. Ze zeggen hooguit hoe goed je presteert onder druk
Goed bezig, gefeliciteerd! Teamgrootte zegt ook niet alles, soms heb je door twijfel in een groter team een vraag fout die je in je eentje wel goed zou hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond gedeelde eerste geworden met de quiz. Het andere team wilde geen shoot-out vraag
Wij waren 4 rondes met z'n 2-en en de rest van de rondes met z'n drieen.
Er zaten teams bij met 7 of 8 spelers en dat mag eigenlijk niet..maar die scoorden over de hele quiz nog geen 20 punten
Zal ik maar weer meer gaan posten dan? Dan doen we tenminste niet 2-3 dagen over een topicquote:
Absoluut waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed bezig, gefeliciteerd! Teamgrootte zegt ook niet alles, soms heb je door twijfel in een groter team een vraag fout die je in je eentje wel goed zou hebben
2-3 dagen is wel erg ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik maar weer meer gaan posten dan? Dan doen we tenminste niet 2-3 dagen over een topic
Is dat zo?quote:
Welke heb je gezien? Of mag ik dat nog niet weten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Net een aflevering van NCIS gezien, het is tof![]()
Ga gelijk nog een aflevering kijken
Een snelle SC is vaak veel leuker dan een langzame.quote:
Tijd voor een nieuwe verslaving?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Oh ja nou, dat is dan maar even aan andere mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een snelle SC is vaak veel leuker dan een langzame.
Spooks !!quote:
As you wish.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja nou, dat is dan maar even aan andere mensen
Copsquote:
Law and Order?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
law and order ben je zo ene jaar mee bezig
Ik ben eigenlijk de uitzondering in dit topic, want ik ben niet zo snel verslaafd aan een TV-serie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Law and Order?Maar da's persoonlijk.
Alles is beter dan greys anatomyquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Law and Order?Maar da's persoonlijk.
Is er nog geen zender welk 24/7 de mooiste treinreizen brengt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk de uitzondering in dit topic, want ik ben niet zo snel verslaafd aan een TV-serie.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alles is beter dan greys anatomy![]()
![]()
![]()
Misschien ergens op Internet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er nog geen zender welk 24/7 de mooiste treinreizen brengt?
De serie, via de EO, is zeer zeker de moeite van het bekijken waardig.
Is men de boeken van Paul Theroux al aan het verfilmen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien ergens op Internet.
Ik ben zelf te druk bezig met andere dingen.
Daarvan ligt toevallig hier ergens een boek vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is men de boeken van Paul Theroux al aan het verfilmen?
Dit zijn wel de boeken qua trein reizen die men moet verfilmen.
Volgens mij de beste (trein) reisboeken die er zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarvan ligt toevallig hier ergens een boek van
niet gelezen maar zag hem wel toevallig liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij de beste (trein) reisboeken die er zijn.![]()
Zeker lezen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet gelezen maar zag hem wel toevallig liggen
die over china, zullen mn ouders wel gekocht hebben voor ze daarheen gingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker lezen!
Welk boek zag je liggen?
China per trein!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die over china, zullen mn ouders wel gekocht hebben voor ze daarheen gingen
De eerste 2 van seizoen 1quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke heb je gezien? Of mag ik dat nog niet weten?
Ben bang van welquote:
Ok, dan mag ik juist jou niet vertellen wat er gaande is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste 2 van seizoen 1Ik ga er nog 1 kijken
Voor de "ongelovigen", dit is de beste schrijver ter wereld!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die over china, zullen mn ouders wel gekocht hebben voor ze daarheen gingen
Dat zeg ik law and order heb je in iedergeval nog meer dan 600 afleveringen te kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben bang van welVind het wel leuk om weer iets te volgen vanaf het begin, dat je nog 100 afleveringen moet ofzo
Bij de rest van de series moet ik steeds een week wachten voor nieuwe afleveringen
Nee valt niet onder heuvelrug. En hoe kan je weten wie het is? Er liep 10 man politie in Wijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Langs de weg; Wijk is ook district Heuvelrug? (mbt politie)
Ik denk wel dat ik de agent van je date ken.![]()
Moet ik een goed woordje voor je doen?
Cobra heeft connectiesquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Zie dat we nu wel onder Heuvelrug vallen. Maar dan alsnog de vraag, hoe weet je dan wie het is als er zoveel agenten rondliepen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Zie dat we nu wel onder Heuvelrug vallen. Maar dan alsnog de vraag, hoe weet je dan wie het is als er zoveel agenten rondliepen
quote:
Zie PMquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:34 schreef MaJo het volgende:
Maar geef even antwoord, ik heb verder niks over hem gezegd. Hoe kan je dan weten welke van de agenten het zou zijn?
Oepsquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:51 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm. Majo. Ik wil wel antwoorden maar je mailbox is vol.
Thxquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor de "ongelovigen", dit is de beste schrijver ter wereld!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Paul Theroux.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Vervelend hequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan mag ik juist jou niet vertellen wat er gaande is.![]()
Veel kijk plezier.
Het is even oppassen wat ik schrijf.quote:
Maak het dan meteen af.quote:Kamer is nu voor 99% opgeruimd en uitgepluisd. Moet nog 3 plankjes maar dat komt nog wel een keertje2 vuilniszakken aan zooi weggedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |