Nogal jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetjeheftig inderdaad
Succes met werken en hopelijk gaat het gauw beter met je vader. Psychoses door andermans bloed.... freaky idee hoor, maar ergens ook wel begrijpelijk ja
Ach zelfs als ik niet extra krijg is het nog veelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dan eens een lichtje opsteken. 200% + nog meer = vette shit
Das wel waar jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg potentiele zomerhit 2009
Sterkte MaJoMisschien dat je werk je gedachten er een beetje vanaf kan houden?
Wat zeg je nou?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach zelfs als ik niet extra krijg is het nog veelben de oudste op de vloer en dus de duurste kracht op zondag dus het is wel de vraag of ze dat willen. Maar word meestal wel op zondag ingepland en dat worden alleen de beste
Iets met veel te lang uitstellen enzoquote:
De rest zijn jonkiesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Maargoed, je hebt gelijk, het is sowieso wel lekker verdienen
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hey MaJo, lees net even terug, en je had dus een date?![]()
![]()
Nice, vertel eens iets meer als je wil?
Jazeker!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het nou ALWEER vergeten: ging jij nou wel of niet naar Rock Werchter, LB?
Nou, wat was het voor date, wie was het (waar ontmoet bv), hoe leuk was het?quote:
Ontmoet met jazz, hij is politiemanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, wat was het voor date, wie was het (waar ontmoet bv), hoe leuk was het?dat soort dingen!
Ik heb nooit echt gedate dus vind dat altijd leuk om te horen
Heb trouwens nog een vraagje voor je: als je online bestelt bij de H&M, kan je dan ook gewoon terugsturen als het niet zit?
Vet. We moeten daar maar een minimeet houden vind ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazeker!!Bovendien alsnog met 2 vriendinnen
![]()
Ben nog even aan het uitvogelen hoe ik er ga komen, wil erg graag de auto van mn vriend lenen en daarmee erheen, anders moet ik in mn eentje met de tent + mn eigen spul sjouwen, van Groningen naar Maastricht, dat zie ik niet zitten
Maar ik heb er echt zin in!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ontmoet met jazz, hij is politiemanwas erg leuk, het klikt goed
we zijn allebei voorzichtig dus kijken wel hoe het loopt. Maar morgen dus weer afgesproken
ja spullies kun je gewoon terugsturenje kunt het ook terugbrengen in de winkel, dan krijg je geen geld terug maar tegoed op een kaart
Dat ze gaan vertellen over het weggaan volgend jaar, maar er komt een paneldiscussiequote:
Ja maar daar kunnen mn vriendinnen ook wat sjouwen hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet. We moeten daar maar een minimeet houden vind ik
Trouwens, met de trein van Groningen naar Maastricht moet toch wel te doen zijn? Aldaar moet je toch ook met je spullen slepen want je auto staat niet bij de tent. Dus als je het overstappen al te moeilijk vindt met die spullen, dan staat je wat te wachten
Ik, MaJo, Irien en nog 2 vrienden van mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen mn vriendinnen ook wat sjouwen heHet gaat om mn rugzak, een matje en de tent.... en ik neem niet meer zo'n klein koepeltje mee maar een iets fatsoenlijkere
![]()
En minimeet ben ik voorlijkt me gezellig. Jij en MaJo dan toch?
Ik dacht dat je dit jaar al ging?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ze gaan vertellen over het weggaan volgend jaar, maar er komt een paneldiscussie
1. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het paneldiscussies
2. het zijn allemaal mensen die maar één jaar zijn geweest, dus niet toepasbaar op mij
Nu willen we natuurlijk weten wat je excuus is.quote:Ik denk dat ik na het openingspraatje weer wegga, heb toch een excuus...
Ja ik bedoel volgend schooljaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar al ging?
[..]
Nu willen we natuurlijk weten wat je excuus is.
Je weet wat ze zeggen he... een echte vent is geen agentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
we zijn allebei voorzichtig dus kijken wel hoe het loopt. Maar morgen dus weer afgesproken
ja spullies kun je gewoon terugsturenje kunt het ook terugbrengen in de winkel, dan krijg je geen geld terug maar tegoed op een kaart
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he... een echte vent is geen agent
Werkzequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook voor een minimeet
oke ik ga werken, ben er extra op tijdwish me luck
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
cobra toch![]()
![]()
Cobra bijt twee mannen bij bushalte
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn voolopige voorgenomen downloadlijst voor dit weekend:
- Grey's Anatomy (jajatoch maar weer proberen)
- Battlestar Galactica (ben benieuwd)
- Fast & Furious
- Oorlogswinter Niet de moeite![]()
- BBC's Robin Hood serie
- Lost
- Spooks
Nog ideeen iemand?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef MaJo het volgende:
Rustig hierzal ik maar weer even nieuw leven inblazen dan?
ik had gisteren een dateheb het niet wereldkundig gemaakt omdat ik eerst wilde afwachten hoe het zou gaan
maar we hebben woensdag weer afgesproken en nu kan ik het niet meer voor me houden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:05 schreef MaJo het volgende:ik heb me toch een heftige nacht achter de rug, ben er een beetje van in de war.
mijn vader is sinds gisteren weer thuis en het gaat helaas niet goed met hem. Hij heeft lichte psychoses door alle bloedtransfusies wat een bekende bijwerking is. Hij heeft 11 zakken bloed gehad. Als je bedenkt dat een mens ongeveer 5 liter bloed heeft dan heeft ie dus eigenlijk geen eigen bloed meer
maar goed, paps werd 's nachts wakker en riep me bij hem om te kletsen. Ik ging aan zijn bed zitten en hij wilde rechtop komen. Voor ik het wist had ik een vuist vol in mijn gezicht![]()
![]()
hij is nogal onhandig en lomp en het ging geheel per ongeluk maar ik schrok er enorm van. Daarna mijn moeder maar wakker gemaakt om hem rustig te krijgen.
toen kwam Willow ook naar boven door het onweer en ben ik op de bank gaan slapen met de hondjes.
ben echt uitgeput en nog een beetje warrig. Bovendien doet mijn wang nogal pijn
De agent die jou probeerde te ronselen voor de politie na je CQB actie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nu kom je er achter dat je net, stilzwijgend, met twee jaar een verlenging bent aangegaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4
Opruimen zorgt ervoor dat je spullen weervindtVind net m'n telefoonabopapieren terug, heb ik een tijdje terug me nog lam naar lopen zoeken omdat ik wilde weten wanneer ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken
Maar wel een passend school advies gehad?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat overkomt me nietIk wist wel welk jaar ik een nieuwe verlenging had gedaan, wist alleen niet welke datum
Heb m'n citoscore net ook gevondenWas op de basisschool al slecht in rekenen
Ik had al advies Mavo. Ook lekker, met twee vingers in mijn neus, gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorVWO was het advies, gedaan en gehaald
Score was 544
Dat is ook hét grote argument tegen de CITO.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had al advies Mavo. Ook lekker, met twee vingers in mijn neus, gedaan.
De grootste lol omtrent mijn schooladvies kwam in 1993. Toen moest ik, mbt carriere planning bij de KLu, een dag lang testen doen om te bepalen wat ik allemaal, qua cursussen en opleidingen aan zou kunnen. Het hoofd van de testafdeling riep mij aan het eind van de dag bij zich en vroeg mij waarom ik de zaak probeerde te verzieken door als hoogste opleiding de Mavo op te geven.
De test resultaten hadden namelijk aangegeven dat ik op VWO niveau zat.![]()
Precies. Mijn school gebruikte de cito ook alleen als een soort controle op hun eigen idee gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook hét grote argument tegen de CITO.
1 slechte dag is een slecht advies.
Het kromme is: een CITO is een advies, geen bindend iets. Dus als je een luie leraar hebt, die denkt niet verder dan zijn neus lang is.
Ik zeg: algemene prestaties bekijken en weg met die suffe toets.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me op zo'n moment behoorlijk kutMaar je bent best terechtgekomen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb echt 0,0 idee wat mijn score was
Had in ieder geval HAVO/VWO advies met neiging naar VWO. Na de brugklas wilde ik graag naar de HAVO omdat de weg naar Informatica dan sneller is. Maar daar wilden ze niets van weten. De reden die ik te horen kreeg: "De HAVO zit al veel te vol, er zitten er 30 in de klas en je kan best VWO"
quote:
Ik vind het ronduit slechtquote:
You tell mequote:
Nou, aan de andere kant: hoeveel aandacht kun je aan individuele leerlingen geven die het nodig hebben, als je klas overvol zit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het ronduit slechtHoezo je denkt aan je leerlingen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Logisch: ik had een pak met oude computerbladen, ooit gekregen van kennissen, en die heb ik in een zak gestopt, zodat ze misschien naar kringloop konden. Zegt m'n vader: oud papier. Ik weer naar boven met die zak, boven alles in een doos gegooid, en nu kan de doos weer naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |