Ik ben het al aan het bijwerken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:de topicnummering in de OP loopt wel heel ver achter!
moet je hem iets in laten kortenm of niet door de modder lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de stad, moet mn galajurk weer bij de stomerij ophalen, want er zat een dikke laag drek op de zoom
Donequote:
Of niet meer naar van die studentenzuipgala's gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je hem iets in laten kortenm of niet door de modder lopen
Mij zou het echt niet lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Een uur de tijd, misschien dat ik dat nog zou redden ook
Da's niet zo lekker voor 'm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Die vriend van me belt net op. Ik dacht eigenlijk dat 'ie salmonella had opgelopen maar hij had geen kip gegeten bij Rock Am Ring (waar hij ziek werd). Blijkt dat 'ie een pannenkoek gegeten heeft waarop een rauw ei gegooid is. Dat ei is daarna waarschijnlijk niet goed gebakken.
De dokter denkt dus ook salmonella maar dat moet eerst getest worden. Dat kan pas na het weekend
Dus de dokter gaat 'm wel gewoon behandelen zodat als het salmonella is, dat in ieder geval bestreden wordt.
Lekker dan
Nou, we zouden dit weekend weggaan en anders zou het sowieso pas na juli gaan gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet zo lekker voor 'm.![]()
Dus jullie reisplan gaat nog langer de koelkast in?
Maar was die pannenkoek met ei wel lekker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, we zouden dit weekend weggaan en anders zou het sowieso pas na juli gaan gebeuren
No big deal, gaan we dįn gezellig weg. Wat je zegt: voor hem is het niet zo lekker
Ik heb er niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar was die pannenkoek met ei wel lekker?
Anders zou het dubbel lullig zijn. En niet lekker én er ziek van worden.quote:
Volgens de statistieken raken meer mensen besmet van varkensvlees dan van kippenvlees. Grappig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zou het dubbel lullig zijn. En niet lekker én er ziek van worden.
Echt? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens de statistieken raken meer mensen besmet van varkensvlees dan van kippenvlees. Grappig.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die TT
Ik ben richting Noord, kan vanavond wel gewon optreden met mijn eigen act, dus dat doen we dan maar ook
Later
quote:
quote:Verspreiding en frequentie
Salmonellose komt vooral voor bij risicogroepen: oudere mensen, jonge kinderen en mensen met een verminderde afweer. Het is een van de meest voorkomende zoönosen en komt wereldwijd veel voor. In Nederland doen zich jaarlijks ongeveer 50.000 gevallen van salmonellose voor, veroorzaakt door besmette eieren (39%), varkensvlees (25%), kippenvlees (21%), rundvlees (11%) en overige producten (4%). In tenminste 90% betreft het voedselinfecties in Nederland en ongeveer 12-17% heeft een relatie met reizen. Jaarlijks gaat het om 700-800 ziekenhuisopnames en 52-64 overlijdensgevallen (bron: Infectieziektenbulletin jaargang 16 nummer 05 2005).
Morgen sowieso al geen fok voor mijquote:
je drinkt hem nooit met ijsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In de zomer drink je hem toch gewoon met ijs![]()
Dan ga ik voor de Rotterdamse metro, vanuit het centrum kun je namelijk alle windstreken uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Ofyles2
Heb jij hier geen mening over?
Rotterdamse metro VS Amsterdamse metro
een soort twitterquitter?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het geprobeerd, ben er alweer mee gekapt
Kan heel verslavend zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat leuk, de sims? Beetje tegen een poppetje zeggen dat hij of zij rond moet lopen en dingetjes moet doen?
FOquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:22 schreef Lonnekes het volgende:
moet je dit zien
http://lonnekes.mybrute.com/
Welke stukken heb je gehoord?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
'n Avondkom net terug van een concert van de concurrent-studentenmuziekvereniging
Mooie dingen gehoord, maar men.... zo lang op een kerkbankje blijft kut
[..]
Kan heel verslavend zijnje bent gewaarschuwd Etc
Brahms is altijd wel te pruimen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
De Messa di Gloria van Puccini, en de 3e symfonie van Brahms.
Het koor was wat te klein om echt over het orkest heen te komen, maar wel erg mooi, zongen wat bekenden in mee, dus da's altijd leuk, en die symfonie was ook erg mooi, maar dat had ik wel verwacht want ik hou van Brahms
Fuck Off. Het is een spammert.quote:
Ah, in dat geval: well donequote:
Ik ook niet. Ik heb alleen naar de historie van die user gekeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had al niet veel zin om op die link te klikken.
Het allerallermooiste van Brahms is misschien wel dat hele bekende slaapliedjequote:
Ik heb 'm ook gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, in dat geval: well doneVond het inderdaad een dubieuze link
Laatst ook zoeen, die kwam hier tvp'en, en toen ik op zn postgeschiedenis klikte, had ie in ELK subforum van Fok een tvp geplaatst![]()
Met dank aan youtube: Messa di Gloris is idd schitterend. Als het koor idd kan opwegen tegen het orkest.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het allerallermooiste van Brahms is misschien wel dat hele bekende slaapliedjeGuten Abend, guten Nacht heet het geloof ik officieel.
Vorig jaar ergens hebben wij zijn deutsches Requiem gezongen, een van de mooiste en aangrijpendste stukken die ik ooit heb gezongen
quote:
ik geloof 75 postsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien.Zielig hoor. Was zeker op jacht naar de meeste posts in een dag.
Binnen een half uur. Ik weet niet hoelang die pipo er mee is doorgegaan.quote:
Dit stuk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het allerallermooiste van Brahms is misschien wel dat hele bekende slaapliedjeGuten Abend, guten Nacht heet het geloof ik officieel.
Vorig jaar ergens hebben wij zijn deutsches Requiem gezongen, een van de mooiste en aangrijpendste stukken die ik ooit heb gezongen
Sterkte danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
net een aflevering van top gear gezien die ik nog nooit had gezien
en nu maar eens richting bed, de wekker gaat om 8 uur weer
Geen ontbijt op bed?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sterkte dan
Hier gaat de wekker morgen als het aan mij ligt nķet, maar ik vrees dat mn vriend wel eentje zet...![]()
Gelukkig zijn er danerolles, jam en roomboter in huiseen goeie reden om uit bed te komen
Dat is een deel uit het Requiem jaquote:
Hij heeft morgen een generale repetitie voor een opera, en hij moet nog oefenen want het is retemoeilijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
waarom zet hij een wekker dan? ik mag hopen dat ie er ook uit moet dan?
Mmmmm daar ga ik niet vanuitquote:
dan is het goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij heeft morgen een generale repetitie voor een opera, en hij moet nog oefenen want het is retemoeilijk
Terwijl ik dit tik is ie ook bezig
Da's wel lief.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmm daar ga ik niet vanuit![]()
Maandag op mn verjaardag had ie wel een ontbijtje naar boven gebracht
Oeh, dat wordt goeie koffie drinken danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He LB, ik ga waarschijnlijk van het weekend een koffiemolen kopen![]()
Eeeh, ook een Rancilio?quote:
Zoeen toevallig?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je vertellen dat deze nog niet eens zo fancy is....
Ik heb ook mijn grenzen aan wat ik aan een apparaat wil uitgeven.
En daarom drink ik niet nog een keer absinthquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zou het dubbel lullig zijn. En niet lekker én er ziek van worden.
Goed zo!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
”Hola! TopavondjeOptreden ging goed!
Volgens mij worden de komende drie weken héél erg leuk
Weltrusten dan maarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
Voel me niet lekkerHalverwege het optreden van De Dijk werd ik helemaal beroerd en ben ik maar gaan zitten. Combi van te weinig slaap en te weinig eten
Dus ik ga zo maar eens van tukkevrouw
Ik kom juist uit mijn slaap.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ben er nogVoel me weer een stuk beter
Nog even een saffie en dan
Ga je mee?
nee dank je, ik rook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ga je mee?
Zal wel loslopen, ik kan best snel me vervelen met een spelletje, en dan ga ik wat anders doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Kan heel verslavend zijnje bent gewaarschuwd Etc
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:30 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker![]()
Een meisje waar ik mee op school zat heeft 3 jaar geleden met haar (iets oudere) vriend een huis gekocht, en een tweede hypotheek genomen om een nieuwe keuken met ingebouwd koffiezetapparaat te kopen. Dat vond ik al idioot, maar het werd helemaal schrijnend toen ze eigenlijk nooit meer koffie dronken omdat hij er migraine van kreegOhja, en een jaar later bedachten ze dat ze de stad eigenlijk niet leuk vonden, dus zijn ze verhuisd
Voor dat soort taferelen wil ik waken. Ik hoef nog lang geen koophuis, dikke auto of al te fancy apparatuur
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom drink ik niet nog een keer absinth
You make me haaaappyyy when sky is grey (ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ahja, dat is bij de klassieker You are my sunshinequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
You make me haaaappyyy when sky is grey (ofzo)
Gisteren Sinas/Bessen gehad, en dat was best te drinken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou goed dan, om de TT waar te makenToffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ahja, dat is bij de klassieker You are my sunshine
(..my only sunshine, you make me happy, when skies are grey. You don't know dear, how much I love you, oh please don't take, my sunshine awaaaay)
![]()
Lief liedje vind ik dat
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik ook, ik sta het nu net uitgebreid te zingen met mijn broertje in de keukenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toffe foto's![]()
[..]
Die ja![]()
Lief liedje vind ik dat
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou goed dan, om de TT waar te makenMooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond snuffelen op die markt lijkt me schitterend.![]()
En voor de punten: Het is Casa Mila.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nu wel. Saffie?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ga je mee?
C4 + 1quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
Rond snuffelen op die markt lijkt me schitterend.![]()
En voor de punten: Het is Casa Mila.
Wazzup Nem, te weinig geslapen? Zo mooi feestje gisteravond of heb je MaJo naar huis geėscorteerd?quote:
Thxquote:
Mogguh!quote:
Ja voel me weer beterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh!
Alweer wat beter?
Zullen we het gemiste saffie even inhalen?
Ja dat was ook wat ik zei over de katherdraalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Casa Mila, dat vond ik ook echt tofVerder kon Gaudi me eigenlijk veel minder doen dan de rest van Barcelona, dat Barrio Gotico was echt fantastisch vond ik, en de gotische kathedraal was een van de mooiste kerken die ik ooit heb gezien
Had je die vissefoto's nou niet achterwege kunnen laten PS?![]()
![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem mn broertje mee naar elleboog, tot na de downtime
Eind van de middag, maar een tijd is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef MaJo het volgende:
Wanneer gaat fok precies down?
Neuh genoeg geslapen hoor. Concert was ook wel goed en MaJo heeft zichzelf naar huis geėscorteerdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wazzup Nem, te weinig geslapen? Zo mooi feestje gisteravond of heb je MaJo naar huis geėscorteerd?
Hoe was het concert trouwens?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef MaJo het volgende:
Wanneer gaat fok precies down?
Nadat ik mee moest naar het station jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh genoeg geslapen hoor. Concert was ook wel goed en MaJo heeft zichzelf naar huis geėscorteerd
was leuk maar doordat ik me niet fit (quote:
Zit dat je nog steeds dwars?quote:
Dat had ik ook tijdens een concert van The Cure. Ik dacht toch al hun nummers te kennen. Maar ik kwam redelijk bedrogen uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
was leuk maar doordat ik me niet fit () voelde kon ik er niet helemaal van genieten. En ik kende minder nummers dan ik dacht
![]()
maar de nummers die ik kende waren dan ook extra tof
Vond het niet bepaald leuk neequote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga de stad in om een cadeautje te kopen voor een jarige vriendin die het vanavond viert.
misschien tot later en anders na de downtime
Ik ga je straks even bellenquote:
Heb jij nog dingen in de planning die je afleiden van een dag geen fok?quote:
Zal wel terras hangen worden ergens?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij nog dingen in de planning die je afleiden van een dag geen fok?
quote:
Ja, je moet toch iets.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat ik vanavond op het terras moet zitten/ in de kroeg moet hangen
Is dat dit weekeind?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kwam er net achter dat er dit weekend Taptoe Den Bosch is. Net even weze fotograferen. Levert nog wel eens leuke plaatjes op.
Nederland heeft nog maar vier of vijf militaire korpsen. Niet echt genoeg voor een avondvullend programma dus. Lang leve de bezuinigingen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb idd alleen maar burger korpsen gezien (lang niet alles gezien). Zelfs TNT heeft een korps.
Willen/ kunnen die militairen niet naar Den Bosch komen of is daar een andere reden voor (gewoon meer korpsen?)
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een nieuwe HD gekochtEn ik kon er niet zo goed bij, dus toen heb ik stekkertjes uit het moederbord getrokken die ik beter had kunnen laten zitten
Van powerswitch/hd's/resetknop enzo.
Stekkertjes er weer in gevrot, opgestart... niks. Hij doet helemaal niks. Niet eens een piepje. Dus er is een kans dat ik kortsluiting heb veroorzaakt
Hopen dat de eventuele kortsluiting geen EMP heeft veroorzaakt en al je gegevens van je HD's heeft gewist.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Nu is PItt aan het kijken of hij kan vinden wat er mis is. Ik hoop echt dat het meevalt
Een gratis computer voor jou dus?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt op dit moment de schuld van de fabrikant zijn, de verkeerde info stond op de stekkertjes
Bekend probleem.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt op dit moment de schuld van de fabrikant zijn, de verkeerde info stond op de stekkertjes
En het werkt weerquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Mocht ik niet terug zijn voor de downtime, tot morgen.
Truequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is beter dan dat je was vergeten om de stekker er in the doen
Volgens mij moet je juist een sluiting maken tussen twee pinnetjes om de power knop te laten werkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een nieuwe HD gekochtEn ik kon er niet zo goed bij, dus toen heb ik stekkertjes uit het moederbord getrokken die ik beter had kunnen laten zitten
Van powerswitch/hd's/resetknop enzo.
Stekkertjes er weer in gevrot, opgestart... niks. Hij doet helemaal niks. Niet eens een piepje. Dus er is een kans dat ik kortsluiting heb veroorzaakt
Fok ook in ongeveer een uur.quote:
fok heeft niet 6x 20 minuten in de brandende zon hoeven voetballenquote:
Hoe was de "derde helft"?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
fok heeft niet 6x 20 minuten in de brandende zon hoeven voetballen
Zo heeft Pitt het uitgevogeldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je juist een sluiting maken tussen twee pinnetjes om de power knop te laten werken
Als je namelijk die stekkertjes er uit haalt en je maakt met het uiteinde van een schroevendraaier sluiting tussen de twee juiste pinnetjes gaat de pc aan. Doen wij op de testbank altijd als we even geen zin hebben om al die dingetjes er in te frotten.
Heb ik hier nog wat gemist verder de laatste dagen ?
Ik was zo kapot dat ik hem kort heb gehoudenquote:
Sport kan heerlijk zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was zo kapot dat ik hem kort heb gehouden
Maar ik heb wel ff lekker een biertje gedaan op het terras aldaar
We waren maar met 5 echte voetballers, dus ik heb er flink aan moeten trekken, maar het mocht niet batenquote:
Hij mag eindelijk weer naar huis?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Fok leeft nog
geslaagd in de stadook nog een jurkje en oorbellen voor mezelf gekocht
nu voor delaatste keer
naar mijn vader in het ziekenhuis en vanavond feestje
Als we niet beter wisten kan dit verkeerd geļnterpreteerd wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
nu voor delaatste keer
Veel plezier vanavond en morgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Fok leeft nog
geslaagd in de stadook nog een jurkje en oorbellen voor mezelf gekocht
nu voor delaatste keer
Yepquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij mag eindelijk weer naar huis?
dan![]()
quote:
Ik ga lopen denk ik. Heel ver en heel lang. En danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef HuHu het volgende:
FOK! gaat zo plat. Praat mee in #fok op IRC. Klik hier: http://irc.tweakers.net/fok
Vul je FOK! username in, geen wachtwoord, en have fun!
quote:
wakker worden door kramp is niet fijnquote:
Ik ook! Heeft me klauwen vol met geld gekost om op het terras te hangen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo slapen en dan lekker tukken totdat ik wakker wordGeen wekker
En dat ook op dinsdag en woensdag
![]()
heb het ook gezien, 5 minuten en toen was het weer overquote:
coolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En PS heeft een vakantiekaartje vanuit Barcelona naar ons gestuurd
http://www.flashfiles.nl/ShowDetail.asp?NewsId=3085quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
computer technisch vraagje,
weet iemand hoe je een macro media flash bestand (.exe) afpeeld (geintegreerd) in Powerpoint?
Kom niet verder dan dat je erop moet klikken en dat het filmpje dan in een apart (Macromedia) scherm geopend wordt.
Ik ook... normaal als ik me verveel lees ik even de SC bij, of de frontpage. Nu fok er helemaal uit lag merkte ik pas hoeveel tijd ik eigenlijk hier doorbrengquote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb FOK! toch wel gemistDat kan niet goed zijn
Die tutorial is voor een .swf bestand. Als Jojo alleen de .exe heeft kan het volgens mij nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.flashfiles.nl/ShowDetail.asp?NewsId=3085
eerst even converten dusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die tutorial is voor een .swf bestand. Als Jojo alleen de .exe heeft kan het volgens mij niet
Juist zaterdag(nacht) had FOK! van mij wel aanwezig mogen zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook... normaal als ik me verveel lees ik even de SC bij, of de frontpage. Nu fok er helemaal uit lag merkte ik pas hoeveel tijd ik eigenlijk hier doorbreng
Echt.. die organisaties als Brein/RIAA/Sabam moeten gewoon echt kapotquote:Sabam wil dat opvangouders en crčches betalen voor afspelen muziek
Door Arie Jan Stapel, maandag 15 juni 2009 11:16
Submitter: lembregtse, views: 430
De Belgische auteursrechtenorganisatie Sabam wil geld zien van crčches en opvangouders die de peuters naar muziek laten luisteren. Volgens de Sabam is dit een normale toepassing van de auteurswet, maar de ouders zijn er niet mee eens.
Vorige week verstuurde de organisatie Kind & Gezin een brief naar alle crčches en opvangouders met het verzoek om contact op te nemen met Sabam voor de betaling van de rechten voor eventueel gedraaide muziek. De opvangouders beschouwen hun huis, waar zij op de kinderen passen, als een privé-ruimte, waar muziek vrij van rechten moet kunnen worden beluisterd.
Volgens woordvoerder Thierry Dachelet van Sabam gaat deze redenering niet op, omdat de ouders de kinderen niet gratis opvangen. "Zelfs als ze kinderen opvangen in hun eigen woonkamer, gaat het niet om een privé-aangelegenheid, maar om een uitbating. Wie problemen heeft met ons verzoek om contact op te nemen, heeft gewoon problemen met de wet.", deelde Dachelet De Redactie mee.
Het nieuws leidde tot grote verontwaardiging, waarna Dachelet maandagochtend op de radio op de stellingname van Sabam terugkwam. Omdat er niet goed te controleren valt zal er voor particuliere opvang thuis geen rechten geļnd worden. Voor crčches komt er waarschijnlijk een regeling met forfaitaire bedragen, afhankelijk van het aantal kinderen.
Je had drank op geloof ik, of nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar ik was nog online om je te supporten
Mijn stem hebben zequote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Echt.. die organisaties als Brein/RIAA/Sabam moeten gewoon echt kapotWat een debielen. Tijd dat we hier ook die piratenpartij gaan krijgen
Niet echtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vindt iemand het gek dat deze demo het niet gehaald heeft?
Lekker geslapen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef MaJo het volgende:
![]()
ik heb fok ook gemistvooral in de trein gister toen mijn iPod leeg bleek te zijn
Heerlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker geslapen dan?Drie dagen geen wekker klinkt goed
ja eigenlijk welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vindt iemand het gek dat deze demo het niet gehaald heeft?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf ik ben echt mega-energiezuinig óf er is ergens een fout gemaakt. Ik heb een brief gekregen van mijn energieleverancier en volgens die brief is mijn totale stroomverbruik tussen 12 juni 2008 en februari 2009 0 kWh. Helemaal niets dus. Waardoor ik bijna 500 euro teruggestort krijg en mijn voorschotbedrag verlaagd wordt naar 5 euro in de maand
Oeh, actiequote:Op maandag 15 juni 2009 11:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, Red, toen ik gisterenavond thuiskwam gebeurden er toevallig spannende dingen bij buurvrouw RiaZe waren net bezig om, met een cameraploeg, een gehandicapte man weer in zijn karretje te hijsen terwijl Ria toekeek vanuit de deur
Die was kennelijk net langsgeweest ofzo
Net even gekeken en de meter loopt gewoon, stand nu is ook 500 kWh hoger dan de in de brief vermelde stand van begin februari. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik er nu iets meer dan een jaar woon en ze een schatting hebben gemaakt?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien even naar je meter-kast laten kijken
Klusje voor TradeMarkie
Alles kan. Koffiekan, Theekan, Wim Kan. Maar jij kan nog veel meer: bellen met de maatschappijquote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net even gekeken en de meter loopt gewoon, stand nu is ook 500 kWh hoger dan de in de brief vermelde stand van begin februari. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik er nu iets meer dan een jaar woon en ze een schatting hebben gemaakt?
Waarom hebben ze geschat dan? Ik zou even bellen, kun je alsnog je meterstanden misschien doorgeven, en kan je voorschot verhoogd worden. Anders ben je niet blij aan het eind van het jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net even gekeken en de meter loopt gewoon, stand nu is ook 500 kWh hoger dan de in de brief vermelde stand van begin februari. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik er nu iets meer dan een jaar woon en ze een schatting hebben gemaakt?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn voolopige voorgenomen downloadlijst voor dit weekend:
- Grey's Anatomy (jajatoch maar weer proberen)
- Battlestar Galactica (ben benieuwd)
- Fast & Furious
- Oorlogswinter
- BBC's Robin Hood serie
Nog ideeen iemand?
Pushing Daisies lijkt me raarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wow wat veel!
Maarre, helemaal eens met Grey'sbelieve me, het wordt weer zo spannend!! en mooi
![]()
![]()
Een vriendin van mij is verder he-le-maal verslingerd aan Pushing Daisies
Ik heb gewoon niks meet te kijken alles dat ik keek ben ik bij of is gestopt,quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn voolopige voorgenomen downloadlijst voor dit weekend:
- Grey's Anatomy (jajatoch maar weer proberen)
- Battlestar Galactica (ben benieuwd)
- Fast & Furious
- Oorlogswinter
- BBC's Robin Hood serie
- Lost
Nog ideeen iemand?
Daar zeg je wat, Heroes vond ik ook erg tof, met name het eerste seizoenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks meet te kijken alles dat ik keek ben ik bij of is gestopt,
Kijk alleen nog Kings nu, misschien ga ik heroes maar weer eens volgen
Pushing Daisies is tof. Dit weekend kennis mee gemaaktquote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pushing Daisies lijkt me raarHeb Lost ook toegevoegd
Daar ben ik ook gestopt met kijken ergens dus heb nog 2 seizoenen te kijken mocht ik weer beginnenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, Heroes vond ik ook erg tof, met name het eerste seizoen
Keek je dat al Etc? (zal wel)
Je hebt wel gewoon een voorschotbedrag moeten betalen het afgelopen jaar toch? Dat was waarschijnlijk berekend op de vorige bewoner. Als jij niet heel warm stookt zal het wel meevallen met bijbetalenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gebeld, ze sturen een correctieformulier toe. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat want wat de stand was in juni zou ik echt niet weten... en het zou ook jammer zijn als ik uiteindelijk moet bijbetalen omdat ik eerlijk ben geweest en heb gebeld.
Dat heb ik heel even geprobeerd, maar toen ik hoorde dat het nogal vernaggeld werd in de latere seizoenen heb ik het opgegevenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, Heroes vond ik ook erg tof, met name het eerste seizoen
Keek je dat al Etc? (zal wel)
Dat wel, maar ik zit me nu af te vragen: stel dat ik niets had gezegd. Wanneer was het bedrijf er dan achter gekomen? Hadden ze volgend jaar afgelopen jaar er bij kunnen vorderen ja of nee? Kortgezegd: heb ik mezelf net misschien bijna 500 euro door de neus geboord ja of nee?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt wel gewoon een voorschotbedrag moeten betalen het afgelopen jaar toch? Dat was waarschijnlijk berekend op de vorige bewoner. Als jij niet heel warm stookt zal het wel meevallen met bijbetalen
Dat hadden ze gewoon kunnen vorderenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit me nu af te vragen: stel dat ik niets had gezegd. Wanneer was het bedrijf er dan achter gekomen? Hadden ze volgend jaar afgelopen jaar er bij kunnen vorderen ja of nee? Kortgezegd: heb ik mezelf net misschien bijna 500 euro door de neus geboord ja of nee?
Vast wel, ze waren er ooit wel achter gekomen en dan kreeg je een naheffing ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit me nu af te vragen: stel dat ik niets had gezegd. Wanneer was het bedrijf er dan achter gekomen? Hadden ze volgend jaar afgelopen jaar er bij kunnen vorderen ja of nee? Kortgezegd: heb ik mezelf net misschien bijna 500 euro door de neus geboord ja of nee?
Mir geht's einfach gutquote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor heb alleen last van mn kuiten, und wie geth's (mit) dir
Je hebt weer een smsquote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef MaJo het volgende:
volgende week een afspraak met de kraker![]()
kan niet wachten
en paps is thuis dus dat is ook mooi
Was zaterdag iets te enthousiast in de discoquote:Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mir geht's einfach gutbehalve dat mijn computer héél traag is (even slagen PS, dan ben je er vanaf
het is bijna donderdag!!)
Hoezo last van je kuiten?
Aha. Dankquote:Op maandag 15 juni 2009 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat hadden ze gewoon kunnen vorderenNo sweat
Yusuf Altuntas van het Contactorgaan Moslims en Overheid zegt hier dus eigenlijk dat alle moslims crimineel zijnquote:'Kabinet moet domme Wilders veroordelen'
Het kabinet en de politieke partijen moeten de uitspraken van Geert Wilders op de Deense televisie veroordelen als vreemdelingenhaat. Dat vindt de stichting Nederland Bekent Kleur, die maandag met een verklaring kwam.
De PVV-leider zei onder meer dat alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, moeten worden uitgezet en hun Europese nationaliteit kwijtraken. Volgens Wilders gaat het om tientallen miljoenen mensen.
Nederland Bekent Kleur overweegt aangifte te doen bij het Openbaar Ministerie omdat er volgens de stichting sprake is van aanzetten tot haat en discriminatie op basis van geloof. Voorzitter René Danen deed eerder al aangifte wegens andere uitspraken van de PVV-voorman.
Moslims
Geert Wilders heeft zich "onzinnig en dom'' uitgelaten over moslims. Dat vindt vice-voorzitter Yusuf Altuntas van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) maandag.
Wilders zei dit weekeinde voor de Deense televisie dat alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, moeten worden uitgezet en hun Europese nationaliteit moeten kwijtraken. Volgens de PVV-leider gaat het om tientallen miljoenen mensen.
Altuntas vindt dat Wilders in zijn uitspraken alle realiteit heeft verloren. Hij noemt het diep triest dat de partij zoveel steun krijgt. "Waar gaat onze beschaving naartoe?''
Al denkt hij dat Wilders' moslim-politiek niet stand houdt als hij aan de macht komt, toch is de vice-voorzitter niet helemaal gerust. Hij trekt een vergelijking met de Holocaust tijdens de Tweede Wereldoorlog. "Wilders wil dat alle moslims verdwijnen.''
Hoewel deze uitspraken van wilders een beetje onzinning zijn vind ik het niet strafbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Yusuf Altuntas van het Contactorgaan Moslims en Overheid zegt hier dus eigenlijk dat alle moslims crimineel zijn
quote:When I was a toddler, my parents would always say, "Excuse my French" just after a swear word.
I'll never forget the first day at school when my teacher asked if any of us knew any French.
Uhuhquote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk te horen MaJo
Je maakt er in ieder geval werk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |