Ik ben het al aan het bijwerken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:de topicnummering in de OP loopt wel heel ver achter!
moet je hem iets in laten kortenm of niet door de modder lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de stad, moet mn galajurk weer bij de stomerij ophalen, want er zat een dikke laag drek op de zoom
Donequote:
Of niet meer naar van die studentenzuipgala's gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je hem iets in laten kortenm of niet door de modder lopen
Mij zou het echt niet lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Een uur de tijd, misschien dat ik dat nog zou redden ook
Da's niet zo lekker voor 'm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Die vriend van me belt net op. Ik dacht eigenlijk dat 'ie salmonella had opgelopen maar hij had geen kip gegeten bij Rock Am Ring (waar hij ziek werd). Blijkt dat 'ie een pannenkoek gegeten heeft waarop een rauw ei gegooid is. Dat ei is daarna waarschijnlijk niet goed gebakken.
De dokter denkt dus ook salmonella maar dat moet eerst getest worden. Dat kan pas na het weekend
Dus de dokter gaat 'm wel gewoon behandelen zodat als het salmonella is, dat in ieder geval bestreden wordt.
Lekker dan
Nou, we zouden dit weekend weggaan en anders zou het sowieso pas na juli gaan gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet zo lekker voor 'm.![]()
Dus jullie reisplan gaat nog langer de koelkast in?
Maar was die pannenkoek met ei wel lekker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, we zouden dit weekend weggaan en anders zou het sowieso pas na juli gaan gebeuren
No big deal, gaan we dán gezellig weg. Wat je zegt: voor hem is het niet zo lekker
Ik heb er niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar was die pannenkoek met ei wel lekker?
Anders zou het dubbel lullig zijn. En niet lekker én er ziek van worden.quote:
Volgens de statistieken raken meer mensen besmet van varkensvlees dan van kippenvlees. Grappig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zou het dubbel lullig zijn. En niet lekker én er ziek van worden.
Echt? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens de statistieken raken meer mensen besmet van varkensvlees dan van kippenvlees. Grappig.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die TT
Ik ben richting Noord, kan vanavond wel gewon optreden met mijn eigen act, dus dat doen we dan maar ook
Later
quote:
quote:Verspreiding en frequentie
Salmonellose komt vooral voor bij risicogroepen: oudere mensen, jonge kinderen en mensen met een verminderde afweer. Het is een van de meest voorkomende zoönosen en komt wereldwijd veel voor. In Nederland doen zich jaarlijks ongeveer 50.000 gevallen van salmonellose voor, veroorzaakt door besmette eieren (39%), varkensvlees (25%), kippenvlees (21%), rundvlees (11%) en overige producten (4%). In tenminste 90% betreft het voedselinfecties in Nederland en ongeveer 12-17% heeft een relatie met reizen. Jaarlijks gaat het om 700-800 ziekenhuisopnames en 52-64 overlijdensgevallen (bron: Infectieziektenbulletin jaargang 16 nummer 05 2005).
Morgen sowieso al geen fok voor mijquote:
je drinkt hem nooit met ijsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In de zomer drink je hem toch gewoon met ijs![]()
Dan ga ik voor de Rotterdamse metro, vanuit het centrum kun je namelijk alle windstreken uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Ofyles2
Heb jij hier geen mening over?
Rotterdamse metro VS Amsterdamse metro
een soort twitterquitter?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het geprobeerd, ben er alweer mee gekapt
Kan heel verslavend zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat leuk, de sims? Beetje tegen een poppetje zeggen dat hij of zij rond moet lopen en dingetjes moet doen?
FOquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:22 schreef Lonnekes het volgende:
moet je dit zien
http://lonnekes.mybrute.com/
Welke stukken heb je gehoord?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
'n Avondkom net terug van een concert van de concurrent-studentenmuziekvereniging
Mooie dingen gehoord, maar men.... zo lang op een kerkbankje blijft kut
[..]
Kan heel verslavend zijnje bent gewaarschuwd Etc
Brahms is altijd wel te pruimen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
De Messa di Gloria van Puccini, en de 3e symfonie van Brahms.
Het koor was wat te klein om echt over het orkest heen te komen, maar wel erg mooi, zongen wat bekenden in mee, dus da's altijd leuk, en die symfonie was ook erg mooi, maar dat had ik wel verwacht want ik hou van Brahms
Fuck Off. Het is een spammert.quote:
Ah, in dat geval: well donequote:
Ik ook niet. Ik heb alleen naar de historie van die user gekeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had al niet veel zin om op die link te klikken.
Het allerallermooiste van Brahms is misschien wel dat hele bekende slaapliedjequote:
Ik heb 'm ook gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, in dat geval: well doneVond het inderdaad een dubieuze link
Laatst ook zoeen, die kwam hier tvp'en, en toen ik op zn postgeschiedenis klikte, had ie in ELK subforum van Fok een tvp geplaatst![]()
Met dank aan youtube: Messa di Gloris is idd schitterend. Als het koor idd kan opwegen tegen het orkest.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het allerallermooiste van Brahms is misschien wel dat hele bekende slaapliedjeGuten Abend, guten Nacht heet het geloof ik officieel.
Vorig jaar ergens hebben wij zijn deutsches Requiem gezongen, een van de mooiste en aangrijpendste stukken die ik ooit heb gezongen
quote:
ik geloof 75 postsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien.Zielig hoor. Was zeker op jacht naar de meeste posts in een dag.
Binnen een half uur. Ik weet niet hoelang die pipo er mee is doorgegaan.quote:
Dit stuk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het allerallermooiste van Brahms is misschien wel dat hele bekende slaapliedjeGuten Abend, guten Nacht heet het geloof ik officieel.
Vorig jaar ergens hebben wij zijn deutsches Requiem gezongen, een van de mooiste en aangrijpendste stukken die ik ooit heb gezongen
Sterkte danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
net een aflevering van top gear gezien die ik nog nooit had gezien
en nu maar eens richting bed, de wekker gaat om 8 uur weer
Geen ontbijt op bed?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sterkte dan
Hier gaat de wekker morgen als het aan mij ligt níet, maar ik vrees dat mn vriend wel eentje zet...![]()
Gelukkig zijn er danerolles, jam en roomboter in huiseen goeie reden om uit bed te komen
Dat is een deel uit het Requiem jaquote:
Hij heeft morgen een generale repetitie voor een opera, en hij moet nog oefenen want het is retemoeilijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
waarom zet hij een wekker dan? ik mag hopen dat ie er ook uit moet dan?
Mmmmm daar ga ik niet vanuitquote:
dan is het goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij heeft morgen een generale repetitie voor een opera, en hij moet nog oefenen want het is retemoeilijk
Terwijl ik dit tik is ie ook bezig
Da's wel lief.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmm daar ga ik niet vanuit![]()
Maandag op mn verjaardag had ie wel een ontbijtje naar boven gebracht
Oeh, dat wordt goeie koffie drinken danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He LB, ik ga waarschijnlijk van het weekend een koffiemolen kopen![]()
Eeeh, ook een Rancilio?quote:
Zoeen toevallig?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je vertellen dat deze nog niet eens zo fancy is....
Ik heb ook mijn grenzen aan wat ik aan een apparaat wil uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |