En daarom drink ik niet nog een keer absinthquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zou het dubbel lullig zijn. En niet lekker én er ziek van worden.
Goed zo!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
¡Hola! TopavondjeOptreden ging goed!
Volgens mij worden de komende drie weken héél erg leuk
Weltrusten dan maarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
Voel me niet lekkerHalverwege het optreden van De Dijk werd ik helemaal beroerd en ben ik maar gaan zitten. Combi van te weinig slaap en te weinig eten
Dus ik ga zo maar eens van tukkevrouw
Ik kom juist uit mijn slaap.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ben er nogVoel me weer een stuk beter
Nog even een saffie en dan
Ga je mee?
nee dank je, ik rook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ga je mee?
Zal wel loslopen, ik kan best snel me vervelen met een spelletje, en dan ga ik wat anders doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Kan heel verslavend zijnje bent gewaarschuwd Etc
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:30 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker![]()
Een meisje waar ik mee op school zat heeft 3 jaar geleden met haar (iets oudere) vriend een huis gekocht, en een tweede hypotheek genomen om een nieuwe keuken met ingebouwd koffiezetapparaat te kopen. Dat vond ik al idioot, maar het werd helemaal schrijnend toen ze eigenlijk nooit meer koffie dronken omdat hij er migraine van kreegOhja, en een jaar later bedachten ze dat ze de stad eigenlijk niet leuk vonden, dus zijn ze verhuisd
Voor dat soort taferelen wil ik waken. Ik hoef nog lang geen koophuis, dikke auto of al te fancy apparatuur
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom drink ik niet nog een keer absinth
You make me haaaappyyy when sky is grey (ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ahja, dat is bij de klassieker You are my sunshinequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
You make me haaaappyyy when sky is grey (ofzo)
Gisteren Sinas/Bessen gehad, en dat was best te drinken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou goed dan, om de TT waar te makenToffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ahja, dat is bij de klassieker You are my sunshine
(..my only sunshine, you make me happy, when skies are grey. You don't know dear, how much I love you, oh please don't take, my sunshine awaaaay)
![]()
Lief liedje vind ik dat
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik ook, ik sta het nu net uitgebreid te zingen met mijn broertje in de keukenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toffe foto's![]()
[..]
Die ja![]()
Lief liedje vind ik dat
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou goed dan, om de TT waar te makenMooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond snuffelen op die markt lijkt me schitterend.![]()
En voor de punten: Het is Casa Mila.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nu wel. Saffie?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ga je mee?
C4 + 1quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
Rond snuffelen op die markt lijkt me schitterend.![]()
En voor de punten: Het is Casa Mila.
Wazzup Nem, te weinig geslapen? Zo mooi feestje gisteravond of heb je MaJo naar huis geëscorteerd?quote:
Thxquote:
Mogguh!quote:
Ja voel me weer beterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh!
Alweer wat beter?
Zullen we het gemiste saffie even inhalen?
Ja dat was ook wat ik zei over de katherdraalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Casa Mila, dat vond ik ook echt tofVerder kon Gaudi me eigenlijk veel minder doen dan de rest van Barcelona, dat Barrio Gotico was echt fantastisch vond ik, en de gotische kathedraal was een van de mooiste kerken die ik ooit heb gezien
Had je die vissefoto's nou niet achterwege kunnen laten PS?![]()
![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem mn broertje mee naar elleboog, tot na de downtime
Eind van de middag, maar een tijd is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef MaJo het volgende:
Wanneer gaat fok precies down?
Neuh genoeg geslapen hoor. Concert was ook wel goed en MaJo heeft zichzelf naar huis geëscorteerdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wazzup Nem, te weinig geslapen? Zo mooi feestje gisteravond of heb je MaJo naar huis geëscorteerd?
Hoe was het concert trouwens?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef MaJo het volgende:
Wanneer gaat fok precies down?
Nadat ik mee moest naar het station jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh genoeg geslapen hoor. Concert was ook wel goed en MaJo heeft zichzelf naar huis geëscorteerd
was leuk maar doordat ik me niet fit (quote:
Zit dat je nog steeds dwars?quote:
Dat had ik ook tijdens een concert van The Cure. Ik dacht toch al hun nummers te kennen. Maar ik kwam redelijk bedrogen uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
was leuk maar doordat ik me niet fit () voelde kon ik er niet helemaal van genieten. En ik kende minder nummers dan ik dacht
![]()
maar de nummers die ik kende waren dan ook extra tof
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga de stad in om een cadeautje te kopen voor een jarige vriendin die het vanavond viert.
misschien tot later en anders na de downtime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |