Heb jij nog dingen in de planning die je afleiden van een dag geen fok?quote:
Zal wel terras hangen worden ergens?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij nog dingen in de planning die je afleiden van een dag geen fok?
quote:
Ja, je moet toch iets.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat ik vanavond op het terras moet zitten/ in de kroeg moet hangen
Is dat dit weekeind?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kwam er net achter dat er dit weekend Taptoe Den Bosch is. Net even weze fotograferen. Levert nog wel eens leuke plaatjes op.
Nederland heeft nog maar vier of vijf militaire korpsen. Niet echt genoeg voor een avondvullend programma dus. Lang leve de bezuinigingen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb idd alleen maar burger korpsen gezien (lang niet alles gezien). Zelfs TNT heeft een korps.
Willen/ kunnen die militairen niet naar Den Bosch komen of is daar een andere reden voor (gewoon meer korpsen?)
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een nieuwe HD gekochtEn ik kon er niet zo goed bij, dus toen heb ik stekkertjes uit het moederbord getrokken die ik beter had kunnen laten zitten
Van powerswitch/hd's/resetknop enzo.
Stekkertjes er weer in gevrot, opgestart... niks. Hij doet helemaal niks. Niet eens een piepje. Dus er is een kans dat ik kortsluiting heb veroorzaakt
Hopen dat de eventuele kortsluiting geen EMP heeft veroorzaakt en al je gegevens van je HD's heeft gewist.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Nu is PItt aan het kijken of hij kan vinden wat er mis is. Ik hoop echt dat het meevalt
Een gratis computer voor jou dus?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt op dit moment de schuld van de fabrikant zijn, de verkeerde info stond op de stekkertjes
Bekend probleem.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt op dit moment de schuld van de fabrikant zijn, de verkeerde info stond op de stekkertjes
En het werkt weerquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Mocht ik niet terug zijn voor de downtime, tot morgen.
Truequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is beter dan dat je was vergeten om de stekker er in the doen
Volgens mij moet je juist een sluiting maken tussen twee pinnetjes om de power knop te laten werkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een nieuwe HD gekochtEn ik kon er niet zo goed bij, dus toen heb ik stekkertjes uit het moederbord getrokken die ik beter had kunnen laten zitten
Van powerswitch/hd's/resetknop enzo.
Stekkertjes er weer in gevrot, opgestart... niks. Hij doet helemaal niks. Niet eens een piepje. Dus er is een kans dat ik kortsluiting heb veroorzaakt
Fok ook in ongeveer een uur.quote:
fok heeft niet 6x 20 minuten in de brandende zon hoeven voetballenquote:
Hoe was de "derde helft"?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
fok heeft niet 6x 20 minuten in de brandende zon hoeven voetballen
Zo heeft Pitt het uitgevogeldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je juist een sluiting maken tussen twee pinnetjes om de power knop te laten werken
Als je namelijk die stekkertjes er uit haalt en je maakt met het uiteinde van een schroevendraaier sluiting tussen de twee juiste pinnetjes gaat de pc aan. Doen wij op de testbank altijd als we even geen zin hebben om al die dingetjes er in te frotten.
Heb ik hier nog wat gemist verder de laatste dagen ?
Ik was zo kapot dat ik hem kort heb gehoudenquote:
Sport kan heerlijk zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was zo kapot dat ik hem kort heb gehouden
Maar ik heb wel ff lekker een biertje gedaan op het terras aldaar
We waren maar met 5 echte voetballers, dus ik heb er flink aan moeten trekken, maar het mocht niet batenquote:
Hij mag eindelijk weer naar huis?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Fok leeft nog
geslaagd in de stadook nog een jurkje en oorbellen voor mezelf gekocht
nu voor delaatste keer
naar mijn vader in het ziekenhuis en vanavond feestje
Als we niet beter wisten kan dit verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
nu voor delaatste keer
Veel plezier vanavond en morgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Fok leeft nog
geslaagd in de stadook nog een jurkje en oorbellen voor mezelf gekocht
nu voor delaatste keer
Yepquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij mag eindelijk weer naar huis?
dan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |