Ik ga lopen denk ik. Heel ver en heel lang. En danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef HuHu het volgende:
FOK! gaat zo plat. Praat mee in #fok op IRC. Klik hier: http://irc.tweakers.net/fok
Vul je FOK! username in, geen wachtwoord, en have fun!
quote:
wakker worden door kramp is niet fijnquote:
Ik ook! Heeft me klauwen vol met geld gekost om op het terras te hangen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo slapen en dan lekker tukken totdat ik wakker wordGeen wekker
En dat ook op dinsdag en woensdag
![]()
heb het ook gezien, 5 minuten en toen was het weer overquote:
coolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En PS heeft een vakantiekaartje vanuit Barcelona naar ons gestuurd
http://www.flashfiles.nl/ShowDetail.asp?NewsId=3085quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
computer technisch vraagje,
weet iemand hoe je een macro media flash bestand (.exe) afpeeld (geintegreerd) in Powerpoint?
Kom niet verder dan dat je erop moet klikken en dat het filmpje dan in een apart (Macromedia) scherm geopend wordt.
Ik ook... normaal als ik me verveel lees ik even de SC bij, of de frontpage. Nu fok er helemaal uit lag merkte ik pas hoeveel tijd ik eigenlijk hier doorbrengquote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb FOK! toch wel gemistDat kan niet goed zijn
Die tutorial is voor een .swf bestand. Als Jojo alleen de .exe heeft kan het volgens mij nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.flashfiles.nl/ShowDetail.asp?NewsId=3085
eerst even converten dusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die tutorial is voor een .swf bestand. Als Jojo alleen de .exe heeft kan het volgens mij niet
Juist zaterdag(nacht) had FOK! van mij wel aanwezig mogen zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook... normaal als ik me verveel lees ik even de SC bij, of de frontpage. Nu fok er helemaal uit lag merkte ik pas hoeveel tijd ik eigenlijk hier doorbreng
Echt.. die organisaties als Brein/RIAA/Sabam moeten gewoon echt kapotquote:Sabam wil dat opvangouders en crčches betalen voor afspelen muziek
Door Arie Jan Stapel, maandag 15 juni 2009 11:16
Submitter: lembregtse, views: 430
De Belgische auteursrechtenorganisatie Sabam wil geld zien van crčches en opvangouders die de peuters naar muziek laten luisteren. Volgens de Sabam is dit een normale toepassing van de auteurswet, maar de ouders zijn er niet mee eens.
Vorige week verstuurde de organisatie Kind & Gezin een brief naar alle crčches en opvangouders met het verzoek om contact op te nemen met Sabam voor de betaling van de rechten voor eventueel gedraaide muziek. De opvangouders beschouwen hun huis, waar zij op de kinderen passen, als een privé-ruimte, waar muziek vrij van rechten moet kunnen worden beluisterd.
Volgens woordvoerder Thierry Dachelet van Sabam gaat deze redenering niet op, omdat de ouders de kinderen niet gratis opvangen. "Zelfs als ze kinderen opvangen in hun eigen woonkamer, gaat het niet om een privé-aangelegenheid, maar om een uitbating. Wie problemen heeft met ons verzoek om contact op te nemen, heeft gewoon problemen met de wet.", deelde Dachelet De Redactie mee.
Het nieuws leidde tot grote verontwaardiging, waarna Dachelet maandagochtend op de radio op de stellingname van Sabam terugkwam. Omdat er niet goed te controleren valt zal er voor particuliere opvang thuis geen rechten geļnd worden. Voor crčches komt er waarschijnlijk een regeling met forfaitaire bedragen, afhankelijk van het aantal kinderen.
Je had drank op geloof ik, of nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar ik was nog online om je te supporten
Mijn stem hebben zequote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Echt.. die organisaties als Brein/RIAA/Sabam moeten gewoon echt kapotWat een debielen. Tijd dat we hier ook die piratenpartij gaan krijgen
Niet echtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vindt iemand het gek dat deze demo het niet gehaald heeft?
Lekker geslapen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef MaJo het volgende:
![]()
ik heb fok ook gemistvooral in de trein gister toen mijn iPod leeg bleek te zijn
Heerlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker geslapen dan?Drie dagen geen wekker klinkt goed
ja eigenlijk welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vindt iemand het gek dat deze demo het niet gehaald heeft?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf ik ben echt mega-energiezuinig óf er is ergens een fout gemaakt. Ik heb een brief gekregen van mijn energieleverancier en volgens die brief is mijn totale stroomverbruik tussen 12 juni 2008 en februari 2009 0 kWh. Helemaal niets dus. Waardoor ik bijna 500 euro teruggestort krijg en mijn voorschotbedrag verlaagd wordt naar 5 euro in de maand
Oeh, actiequote:Op maandag 15 juni 2009 11:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, Red, toen ik gisterenavond thuiskwam gebeurden er toevallig spannende dingen bij buurvrouw RiaZe waren net bezig om, met een cameraploeg, een gehandicapte man weer in zijn karretje te hijsen terwijl Ria toekeek vanuit de deur
Die was kennelijk net langsgeweest ofzo
Net even gekeken en de meter loopt gewoon, stand nu is ook 500 kWh hoger dan de in de brief vermelde stand van begin februari. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik er nu iets meer dan een jaar woon en ze een schatting hebben gemaakt?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien even naar je meter-kast laten kijken
Klusje voor TradeMarkie
Alles kan. Koffiekan, Theekan, Wim Kan. Maar jij kan nog veel meer: bellen met de maatschappijquote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net even gekeken en de meter loopt gewoon, stand nu is ook 500 kWh hoger dan de in de brief vermelde stand van begin februari. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik er nu iets meer dan een jaar woon en ze een schatting hebben gemaakt?
Waarom hebben ze geschat dan? Ik zou even bellen, kun je alsnog je meterstanden misschien doorgeven, en kan je voorschot verhoogd worden. Anders ben je niet blij aan het eind van het jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net even gekeken en de meter loopt gewoon, stand nu is ook 500 kWh hoger dan de in de brief vermelde stand van begin februari. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik er nu iets meer dan een jaar woon en ze een schatting hebben gemaakt?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn voolopige voorgenomen downloadlijst voor dit weekend:
- Grey's Anatomy (jajatoch maar weer proberen)
- Battlestar Galactica (ben benieuwd)
- Fast & Furious
- Oorlogswinter
- BBC's Robin Hood serie
Nog ideeen iemand?
Pushing Daisies lijkt me raarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wow wat veel!
Maarre, helemaal eens met Grey'sbelieve me, het wordt weer zo spannend!! en mooi
![]()
![]()
Een vriendin van mij is verder he-le-maal verslingerd aan Pushing Daisies
Ik heb gewoon niks meet te kijken alles dat ik keek ben ik bij of is gestopt,quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn voolopige voorgenomen downloadlijst voor dit weekend:
- Grey's Anatomy (jajatoch maar weer proberen)
- Battlestar Galactica (ben benieuwd)
- Fast & Furious
- Oorlogswinter
- BBC's Robin Hood serie
- Lost
Nog ideeen iemand?
Daar zeg je wat, Heroes vond ik ook erg tof, met name het eerste seizoenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks meet te kijken alles dat ik keek ben ik bij of is gestopt,
Kijk alleen nog Kings nu, misschien ga ik heroes maar weer eens volgen
Pushing Daisies is tof. Dit weekend kennis mee gemaaktquote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pushing Daisies lijkt me raarHeb Lost ook toegevoegd
Daar ben ik ook gestopt met kijken ergens dus heb nog 2 seizoenen te kijken mocht ik weer beginnenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, Heroes vond ik ook erg tof, met name het eerste seizoen
Keek je dat al Etc? (zal wel)
Je hebt wel gewoon een voorschotbedrag moeten betalen het afgelopen jaar toch? Dat was waarschijnlijk berekend op de vorige bewoner. Als jij niet heel warm stookt zal het wel meevallen met bijbetalenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gebeld, ze sturen een correctieformulier toe. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat want wat de stand was in juni zou ik echt niet weten... en het zou ook jammer zijn als ik uiteindelijk moet bijbetalen omdat ik eerlijk ben geweest en heb gebeld.
Dat heb ik heel even geprobeerd, maar toen ik hoorde dat het nogal vernaggeld werd in de latere seizoenen heb ik het opgegevenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, Heroes vond ik ook erg tof, met name het eerste seizoen
Keek je dat al Etc? (zal wel)
Dat wel, maar ik zit me nu af te vragen: stel dat ik niets had gezegd. Wanneer was het bedrijf er dan achter gekomen? Hadden ze volgend jaar afgelopen jaar er bij kunnen vorderen ja of nee? Kortgezegd: heb ik mezelf net misschien bijna 500 euro door de neus geboord ja of nee?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt wel gewoon een voorschotbedrag moeten betalen het afgelopen jaar toch? Dat was waarschijnlijk berekend op de vorige bewoner. Als jij niet heel warm stookt zal het wel meevallen met bijbetalen
Dat hadden ze gewoon kunnen vorderenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit me nu af te vragen: stel dat ik niets had gezegd. Wanneer was het bedrijf er dan achter gekomen? Hadden ze volgend jaar afgelopen jaar er bij kunnen vorderen ja of nee? Kortgezegd: heb ik mezelf net misschien bijna 500 euro door de neus geboord ja of nee?
Vast wel, ze waren er ooit wel achter gekomen en dan kreeg je een naheffing ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit me nu af te vragen: stel dat ik niets had gezegd. Wanneer was het bedrijf er dan achter gekomen? Hadden ze volgend jaar afgelopen jaar er bij kunnen vorderen ja of nee? Kortgezegd: heb ik mezelf net misschien bijna 500 euro door de neus geboord ja of nee?
Mir geht's einfach gutquote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor heb alleen last van mn kuiten, und wie geth's (mit) dir
Je hebt weer een smsquote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef MaJo het volgende:
volgende week een afspraak met de kraker![]()
kan niet wachten
en paps is thuis dus dat is ook mooi
Was zaterdag iets te enthousiast in de discoquote:Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mir geht's einfach gutbehalve dat mijn computer héél traag is (even slagen PS, dan ben je er vanaf
het is bijna donderdag!!)
Hoezo last van je kuiten?
Aha. Dankquote:Op maandag 15 juni 2009 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat hadden ze gewoon kunnen vorderenNo sweat
Yusuf Altuntas van het Contactorgaan Moslims en Overheid zegt hier dus eigenlijk dat alle moslims crimineel zijnquote:'Kabinet moet domme Wilders veroordelen'
Het kabinet en de politieke partijen moeten de uitspraken van Geert Wilders op de Deense televisie veroordelen als vreemdelingenhaat. Dat vindt de stichting Nederland Bekent Kleur, die maandag met een verklaring kwam.
De PVV-leider zei onder meer dat alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, moeten worden uitgezet en hun Europese nationaliteit kwijtraken. Volgens Wilders gaat het om tientallen miljoenen mensen.
Nederland Bekent Kleur overweegt aangifte te doen bij het Openbaar Ministerie omdat er volgens de stichting sprake is van aanzetten tot haat en discriminatie op basis van geloof. Voorzitter René Danen deed eerder al aangifte wegens andere uitspraken van de PVV-voorman.
Moslims
Geert Wilders heeft zich "onzinnig en dom'' uitgelaten over moslims. Dat vindt vice-voorzitter Yusuf Altuntas van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) maandag.
Wilders zei dit weekeinde voor de Deense televisie dat alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, moeten worden uitgezet en hun Europese nationaliteit moeten kwijtraken. Volgens de PVV-leider gaat het om tientallen miljoenen mensen.
Altuntas vindt dat Wilders in zijn uitspraken alle realiteit heeft verloren. Hij noemt het diep triest dat de partij zoveel steun krijgt. "Waar gaat onze beschaving naartoe?''
Al denkt hij dat Wilders' moslim-politiek niet stand houdt als hij aan de macht komt, toch is de vice-voorzitter niet helemaal gerust. Hij trekt een vergelijking met de Holocaust tijdens de Tweede Wereldoorlog. "Wilders wil dat alle moslims verdwijnen.''
Hoewel deze uitspraken van wilders een beetje onzinning zijn vind ik het niet strafbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Yusuf Altuntas van het Contactorgaan Moslims en Overheid zegt hier dus eigenlijk dat alle moslims crimineel zijn
quote:When I was a toddler, my parents would always say, "Excuse my French" just after a swear word.
I'll never forget the first day at school when my teacher asked if any of us knew any French.
Uhuhquote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk te horen MaJo
Je maakt er in ieder geval werk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |