Oja, nu herinner ik het me weer,quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Single,moeder van 2 kinderen en ik werk als call centermiep..![]()
Per 1 juli mag ik dat bij Ikea gaan doen..![]()
O ja ik ben 34...
In dit geval je avatarquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef .txt het volgende:
Wat is een UI?
O sorry had ik dat moeten doen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef .txt het volgende:
PM dan ff hoe ze een nieuwe topic kan openen.
Waarom zou ik? Je kan natuurlijk ook zelf PM'en?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef .txt het volgende:
PM dan ff hoe ze een nieuwe topic kan openen.
Ik woon 2 minuten van het NP af, dus ik wil best even langs wippen voor bier.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik woon 2 minuten van het NP af, dus ik wil best even langs wippen voor bier.
Onder voorbehoud, het kan maar zo zijn dat ik dan in de Efteling zit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ok, hier nog maar even herhalen: Wie is er voor zondagmiddag 28 juni picknickmeeten in het Noorderplantsoen?
Ja schat, maar de rest moet die dag ook kunnen. Of we gaan a.s. zondag of de 28e naar de Efteling.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Efteling is toch veel beter dan een meet, man.
Nee, je moet idd niet eerst naar de Efteling en de dag erna naar Slagharen want dan heb je echt de hele dag zoiets vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Efteling is ook niet echt zo'n standaard pretpark.
Ikke.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ok, hier nog maar even herhalen: Wie is er voor zondagmiddag 28 juni picknickmeeten in het Noorderplantsoen?
Boobies.quote:
Ik moest gister nog aan je denken Bob.s!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Boobies.
En ik ben er wel bij hoor. Tenzij de tentamen stress enorm toe slaat, maar met zo'n geweldige planning als die van mij kan dat haast niet gebeuren.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er aan de hand in de stad / op de Grote Markt? Ik hoor allemaal trompetten enzo.
Hihi, dat zou wel wat voor mij zijn ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest gister nog aan je denken Bob.s!
Ik zat zo de Xenos folder te lezen () en toen zag ik dat ze daar een citronella armband hadden,
.
Maar je bent drbij dus, mooi,.
Ik woon achter de GGDquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen ramen en deuren gesloten?
De Mexicaanse griep heeft Groningen namelijk bereikt.
Hm, ze gaan ook nog kijken of mijn moeder het heeft gehad... zou wel erg vroeg zijn, ze is eind januari namelijk al heel ziek geweest..quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het Martiniziekenhuis om de hoek dus mocht ik ziek worden dan hoef ik niet ver..quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik woon achter de GGDVerdoemd dus. Tot ziens!
Hmm, interessant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
In Nederland is er nog niemand overleden aan de MG... Dus ik zou me geen zorgen maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen dan maar even wat hoestsiroop bij Van Erp inslaan
Hahaha, een Google zoekopdracht biedt mij heldere inzichten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat jij Van Erp niet kent
Wel ongeveer. Welke aroma's en hoeveel procent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dan snap je ook waar die hoestsiroop op slaat
Ik het UMCG, dus kan vrij vlot een shotje Tamiflu halen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Ik heb het Martiniziekenhuis om de hoek dus mocht ik ziek worden dan hoef ik niet ver..
A-weg en Oosterstraat, voorkeur gaat (denk ik) uit naar A-weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:51 schreef kikoooooo het volgende:
Waar ga je kijken naar die studios? In het centrum?
Ik was er tot 20:00. En nu weer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee, en ik vond mezelf al intens zielig toen ik er om 18h nog was.
Een beetje toegewijd man neemt gewoon die omweg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef kikoooooo het volgende:Daar moet je wel doorheen he, als je de trein naar zwolle moet hebben.
Ik ben een paar keer vrijwillig naar Assen geweestquote:
Ik 10 jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer vrijwillig naar Assen geweest
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een beetje toegewijd man neemt gewoon die omweg..
quote:Groningen-Zwolle
Vrijdag 12 Juni 08:36
Oorzaak: Tussen Meppel en Hoogeveen rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting: Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Beetje wel.quote:
Ik ben nu weer verfvrij!quote:
Ja, het duurde even, maar ineens was ik erdoor... We hebben staplaatsen...quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar Technootjes zaterdag?
Door Friesland ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een beetje toegewijd man neemt gewoon die omweg..
Ik zie het, jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef maok het volgende:
Bleh, ik voel met niet zo lekker. Alleen niet zo ziek om thuis op bed te gaan liggen maar ziek genoeg om me niet te kunnen concentreren, ik loop de hele tijd naar de wc omdat ik bang ben dat ik ga overgeven of iets anders. Nu zit in dubio, of ik blijf nog 2 uur zitten op kantoor en hoop dat het goed gaat maar voer weinig uit of ik meld me ziek maar dat vind ik wat overdreven of neem vrij, ik heb vandaag toch geen dringende zaken meer te doen. Wat zal ik doen?
Skaten wordt hem zo ook niet vanavond.
Ik hang vanavond weer rond op het zernike terrein van 17-20:15quote:
Jij komt hier ook niet vaak meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang vanavond weer rond op het zernike terrein van 17-20:15!
werk je daar bij de AH ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang vanavond weer rond op het zernike terrein van 17-20:15!
Klopt... druk en tegelijkertijd minder met de laptopquote:
Bij die AH nu jaquote:
Smoesjes!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt... druk en tegelijkertijd minder met de laptop
Komen we vanavond nog wel ff gratis winkelen bij jullie als we nog een product ergens goedkoper gaan vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt... druk en tegelijkertijd minder met de laptop
[..]
Bij die AH nu ja! Werd te duur voor een wijkwinkel
Tis toch de A-weg geworden: groter, mooier en m'n werk welhaast om de hoek. Groningen is mooi trouwens, was er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:49 schreef kikoooooo het volgende:
Oosterstraat is relaxed man. Zo kruipend je huis in.
Kotsbakje ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef maok het volgende:
Ben naar huis gegaan, in slaap gevallen op mijn bed en er net weer uit gekomen om het bakje te legen![]()
bah, ik ben ziek
Beterschap dan maar. Toch geen Mexicaanse griep he ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde het hier niet al te expliciet neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde het hier niet al te expliciet neerzetten
Als er mensen willen voetballen, maar dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef 2dope het volgende:
FOK!meet in het NP? Gaat er ook voet gebald worden?
Tuulk wel! Wat wordt er dan zoal gedaan tijdens de imfamous FOK!Meets in Grunn'? Gekletst?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als er mensen willen voetballen, maar dat denk ik niet.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tuulk wel! Wat wordt er dan zoal gedaan tijdens de imfamous FOK!Meets in Grunn'? Gekletst?
Het is wel knus, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
En meerdere plaids. Met zn alleen op 1 zon kleedje gaat niet echt lukken,.
Ja, maar dat willen we niet. We willen ruimte.quote:
Wel het beste plan, ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef maok het volgende:
We maken er gewoon een patchworkkleed van, iedereen die er een heeft neemt hem mee en legt hem aan.
De dinges zegt nu 28 juni. Ik weet niet wanneer jij examens hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:39 schreef Renesite het volgende:
Doen! Wel na mijn tentamens pretty please!
Mocht ik een Her hebben dan heb ik wel een tentamen ernaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De dinges zegt nu 28 juni. Ik weet niet wanneer jij examens hebt.
Je komt gewoon.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mocht ik een Her hebben dan heb ik wel een tentamen erna! Hangt daar vanaf dus.
Ik sta er denk ik minder goed voor dan Bob.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je komt gewoon.
Bob. komt ook niet zo heel lang, want die tentamenweek.
Uurtje pauze moet kunnen toch,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta er denk ik minder goed voor dan Bob.
Ja mooi he.. die wegwerkzaamheden hebben grotendeels voor zichzelf betaald overigens, minimaal 1x week hebben ze daar staan flitsen en er zijn weinig mensen die zich wat aantrekken van gewijzigde snelheden. Tel daarbij de verdubbeling van de boete bij hardrijden bij werkzaamheden en kassa.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:51 schreef teigan het volgende:
Hm, grappig, bij wegmisbruikers hebben ze Groningen erbij, en een opname van 6 april 2009..
Bij die werkzaamheden op de ring raakt iemand zijn rijbewijs kwijt.... En gaat dan zeuren dat iemand anders links blijft rijden, terwijl hij die persoon van de rijbaan drukt......
Heb nog steeds niets binnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja mooi he.. die wegwerkzaamheden hebben grotendeels voor zichzelf betaald overigens, minimaal 1x week hebben ze daar staan flitsen en er zijn weinig mensen die zich wat aantrekken van gewijzigde snelheden. Tel daarbij de verdubbeling van de boete bij hardrijden bij werkzaamheden en kassa.
Voor mij ook, hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
20min heen 20min terug
Zie wel eempies
Ah. Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrees neit allen, ik kom niet
Zonet wel een minimeet met Fraubitch gehad![]()
![]()
Maar dat was in Ljouwert
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrees neit allen, ik kom niet
Zonet wel een minimeet met Fraubitch gehad![]()
![]()
Maar dat was in Ljouwert
iehh.quote:
Eh ... Fijn ?quote:
Homoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb alleen haar vriend op de foto gezet, sorry RZ.
Heb je ook geen her nodig ende zodoende op de meet verschijnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
GAAF![]()
FOK downtime zaterdagavond! Kan ik eindelijk goed studeren
![]()
![]()
![]()
!!!
Ik durf neit bij complete rozeharige onbekendenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je ook geen her nodig ende zodoende op de meet verschijnen.
Ik ben niet rozeharig,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik durf neit bij complete rozeharige onbekenden
Ja nouquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja nouEuh... Blonde meisjes? Dat zijn fatale femmes
!
Ach, een balletje trappen.. zolang ik maar niet hoef te rennenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
geen idee of 'ie definitief is en volgens mij zijn de meeste mensen hier geen voetballers.
Dat wordt een zinderende wedstrijd dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, een balletje trappen.. zolang ik maar niet hoef te rennen!
Je kan inderdaad ook rustig een balletje trappenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat wordt een zinderende wedstrijd dan.
Rugby is meer mijn dingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, een balletje trappen.. zolang ik maar niet hoef te rennen!
Ik kan mijn voeten binnenstebuiten zetten. Lange tijden flink hard rennen is dus sowieso niet mijn ding - ik loop altijd achter (quote:
Als ik langskom, neem ik mijn frisbee, voetbal, en twisterveld wel meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan mijn voeten binnenstebuiten zetten. Lange tijden flink hard rennen is dus sowieso niet mijn ding - ik loop altijd achter ()
Oh en nee: ik zeg niet dat ik gehandicapt ben of zo, maar het belemmerd enigszins in mijn sportprestaties door de jaren heen.
Wat voor iets uitputtends ga je doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
28 juni ben ik bij de autocross van Sint Annaparochie. Of ik lig knock out op bed van de dag er voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |