Ik ben nu weer verfvrij!quote:
Ja, het duurde even, maar ineens was ik erdoor... We hebben staplaatsen...quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar Technootjes zaterdag?
Door Friesland ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een beetje toegewijd man neemt gewoon die omweg..
Ik zie het, jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen ramen en deuren gesloten?
De Mexicaanse griep heeft Groningen namelijk bereikt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef maok het volgende:
Bleh, ik voel met niet zo lekker. Alleen niet zo ziek om thuis op bed te gaan liggen maar ziek genoeg om me niet te kunnen concentreren, ik loop de hele tijd naar de wc omdat ik bang ben dat ik ga overgeven of iets anders. Nu zit in dubio, of ik blijf nog 2 uur zitten op kantoor en hoop dat het goed gaat maar voer weinig uit of ik meld me ziek maar dat vind ik wat overdreven of neem vrij, ik heb vandaag toch geen dringende zaken meer te doen. Wat zal ik doen?
Skaten wordt hem zo ook niet vanavond.
Ik hang vanavond weer rond op het zernike terrein van 17-20:15quote:
Jij komt hier ook niet vaak meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang vanavond weer rond op het zernike terrein van 17-20:15!
werk je daar bij de AH ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang vanavond weer rond op het zernike terrein van 17-20:15!
Klopt... druk en tegelijkertijd minder met de laptopquote:
Bij die AH nu jaquote:
Smoesjes!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt... druk en tegelijkertijd minder met de laptop
Komen we vanavond nog wel ff gratis winkelen bij jullie als we nog een product ergens goedkoper gaan vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt... druk en tegelijkertijd minder met de laptop
[..]
Bij die AH nu ja! Werd te duur voor een wijkwinkel
Tis toch de A-weg geworden: groter, mooier en m'n werk welhaast om de hoek. Groningen is mooi trouwens, was er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:49 schreef kikoooooo het volgende:
Oosterstraat is relaxed man. Zo kruipend je huis in.
Kotsbakje ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef maok het volgende:
Ben naar huis gegaan, in slaap gevallen op mijn bed en er net weer uit gekomen om het bakje te legen![]()
bah, ik ben ziek
Beterschap dan maar. Toch geen Mexicaanse griep he ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde het hier niet al te expliciet neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde het hier niet al te expliciet neerzetten
Als er mensen willen voetballen, maar dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef 2dope het volgende:
FOK!meet in het NP? Gaat er ook voet gebald worden?
Tuulk wel! Wat wordt er dan zoal gedaan tijdens de imfamous FOK!Meets in Grunn'? Gekletst?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als er mensen willen voetballen, maar dat denk ik niet.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tuulk wel! Wat wordt er dan zoal gedaan tijdens de imfamous FOK!Meets in Grunn'? Gekletst?
Het is wel knus, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
En meerdere plaids. Met zn alleen op 1 zon kleedje gaat niet echt lukken,.
Ja, maar dat willen we niet. We willen ruimte.quote:
Wel het beste plan, ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef maok het volgende:
We maken er gewoon een patchworkkleed van, iedereen die er een heeft neemt hem mee en legt hem aan.
De dinges zegt nu 28 juni. Ik weet niet wanneer jij examens hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:39 schreef Renesite het volgende:
Doen! Wel na mijn tentamens pretty please!
Mocht ik een Her hebben dan heb ik wel een tentamen ernaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De dinges zegt nu 28 juni. Ik weet niet wanneer jij examens hebt.
Je komt gewoon.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mocht ik een Her hebben dan heb ik wel een tentamen erna! Hangt daar vanaf dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |