Ik sta er denk ik minder goed voor dan Bob.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je komt gewoon.
Bob. komt ook niet zo heel lang, want die tentamenweek.
Uurtje pauze moet kunnen toch,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta er denk ik minder goed voor dan Bob.
Ja mooi he.. die wegwerkzaamheden hebben grotendeels voor zichzelf betaald overigens, minimaal 1x week hebben ze daar staan flitsen en er zijn weinig mensen die zich wat aantrekken van gewijzigde snelheden. Tel daarbij de verdubbeling van de boete bij hardrijden bij werkzaamheden en kassa.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:51 schreef teigan het volgende:
Hm, grappig, bij wegmisbruikers hebben ze Groningen erbij, en een opname van 6 april 2009..
Bij die werkzaamheden op de ring raakt iemand zijn rijbewijs kwijt.... En gaat dan zeuren dat iemand anders links blijft rijden, terwijl hij die persoon van de rijbaan drukt......
Heb nog steeds niets binnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja mooi he.. die wegwerkzaamheden hebben grotendeels voor zichzelf betaald overigens, minimaal 1x week hebben ze daar staan flitsen en er zijn weinig mensen die zich wat aantrekken van gewijzigde snelheden. Tel daarbij de verdubbeling van de boete bij hardrijden bij werkzaamheden en kassa.
Voor mij ook, hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
20min heen 20min terug
Zie wel eempies
Ah. Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrees neit allen, ik kom niet
Zonet wel een minimeet met Fraubitch gehad![]()
![]()
Maar dat was in Ljouwert
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrees neit allen, ik kom niet
Zonet wel een minimeet met Fraubitch gehad![]()
![]()
Maar dat was in Ljouwert
iehh.quote:
Eh ... Fijn ?quote:
Homoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb alleen haar vriend op de foto gezet, sorry RZ.
Heb je ook geen her nodig ende zodoende op de meet verschijnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
GAAF![]()
FOK downtime zaterdagavond! Kan ik eindelijk goed studeren
![]()
![]()
![]()
!!!
Ik durf neit bij complete rozeharige onbekendenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je ook geen her nodig ende zodoende op de meet verschijnen.
Ik ben niet rozeharig,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik durf neit bij complete rozeharige onbekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |