Oja, nu herinner ik het me weer,quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Single,moeder van 2 kinderen en ik werk als call centermiep..![]()
Per 1 juli mag ik dat bij Ikea gaan doen..![]()
O ja ik ben 34...
In dit geval je avatarquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef .txt het volgende:
Wat is een UI?
O sorry had ik dat moeten doen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef .txt het volgende:
PM dan ff hoe ze een nieuwe topic kan openen.
Waarom zou ik? Je kan natuurlijk ook zelf PM'en?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef .txt het volgende:
PM dan ff hoe ze een nieuwe topic kan openen.
Ik woon 2 minuten van het NP af, dus ik wil best even langs wippen voor bier.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik woon 2 minuten van het NP af, dus ik wil best even langs wippen voor bier.
Onder voorbehoud, het kan maar zo zijn dat ik dan in de Efteling zit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ok, hier nog maar even herhalen: Wie is er voor zondagmiddag 28 juni picknickmeeten in het Noorderplantsoen?
Ja schat, maar de rest moet die dag ook kunnen. Of we gaan a.s. zondag of de 28e naar de Efteling.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Efteling is toch veel beter dan een meet, man.
Nee, je moet idd niet eerst naar de Efteling en de dag erna naar Slagharen want dan heb je echt de hele dag zoiets vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Efteling is ook niet echt zo'n standaard pretpark.
Ikke.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ok, hier nog maar even herhalen: Wie is er voor zondagmiddag 28 juni picknickmeeten in het Noorderplantsoen?
Boobies.quote:
Ik moest gister nog aan je denken Bob.s!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Boobies.
En ik ben er wel bij hoor. Tenzij de tentamen stress enorm toe slaat, maar met zo'n geweldige planning als die van mij kan dat haast niet gebeuren.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er aan de hand in de stad / op de Grote Markt? Ik hoor allemaal trompetten enzo.
Hihi, dat zou wel wat voor mij zijn ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest gister nog aan je denken Bob.s!
Ik zat zo de Xenos folder te lezen () en toen zag ik dat ze daar een citronella armband hadden,
.
Maar je bent drbij dus, mooi,.
Ik woon achter de GGDquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen ramen en deuren gesloten?
De Mexicaanse griep heeft Groningen namelijk bereikt.
Hm, ze gaan ook nog kijken of mijn moeder het heeft gehad... zou wel erg vroeg zijn, ze is eind januari namelijk al heel ziek geweest..quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het Martiniziekenhuis om de hoek dus mocht ik ziek worden dan hoef ik niet ver..quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik woon achter de GGDVerdoemd dus. Tot ziens!
Hmm, interessant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
In Nederland is er nog niemand overleden aan de MG... Dus ik zou me geen zorgen maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen dan maar even wat hoestsiroop bij Van Erp inslaan
Hahaha, een Google zoekopdracht biedt mij heldere inzichten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat jij Van Erp niet kent
Wel ongeveer. Welke aroma's en hoeveel procent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dan snap je ook waar die hoestsiroop op slaat
Ik het UMCG, dus kan vrij vlot een shotje Tamiflu halen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Ik heb het Martiniziekenhuis om de hoek dus mocht ik ziek worden dan hoef ik niet ver..
A-weg en Oosterstraat, voorkeur gaat (denk ik) uit naar A-weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:51 schreef kikoooooo het volgende:
Waar ga je kijken naar die studios? In het centrum?
Ik was er tot 20:00. En nu weer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee, en ik vond mezelf al intens zielig toen ik er om 18h nog was.
Een beetje toegewijd man neemt gewoon die omweg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef kikoooooo het volgende:Daar moet je wel doorheen he, als je de trein naar zwolle moet hebben.
Ik ben een paar keer vrijwillig naar Assen geweestquote:
Ik 10 jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer vrijwillig naar Assen geweest
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een beetje toegewijd man neemt gewoon die omweg..
quote:Groningen-Zwolle
Vrijdag 12 Juni 08:36
Oorzaak: Tussen Meppel en Hoogeveen rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting: Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Beetje wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |