quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef denkjedat het volgende:
wou laatst schoenen kopen van bryan181
zei dat ik er nog even over na wou denken of ik de schoenen ook echt wou.
vertrouwde het alleen niet omdat hij het zsm geregeld wou hebben met betalingen e.d.
Bovenstaande uit een topic van bryan181quote:
naja ik had een vermoeden en ik had nog nooit gekocht op internet dus ben je altijd nog meer op je hoedequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande uit een topic van bryan181
Dan doe je het goed, als e het niet goed doet hoor je et vanzelf. Positieviteit is altijd extraquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik doe zo me best he om netjes te versturen, en heb nog niet 1x een review gehad
Je kan per pm aan de kopende partij even melden dat je een review van de deal zal geven in het ervaringentopic en het op prijs zou stellen als hij/zij hetzelfde zou doen. Dat is geen probleem, als je diegene maar niet volspamdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik doe zo me best he om netjes te versturen, en heb nog niet 1x een review gehad
delano.888quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Van deze kant ook prima ervaring! Ik had twee harde schijven overgekocht van Dahei. Ik schrok eventjes toen ik zag dat de postbode een bubbelenvelop in handen had, maar het bleek toch uitstekend verpakt. Chapeau!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef dahei het volgende:
Goede ervaringen
ColtZ40, snel betaald en houd zich aan zijn woord
Edmonddantes, snelle deal en snel overgemaakt, netjes!
Slechte ervaringen
Groggy, deal gemaakt in topic [TK] Freecom DVB-T (Digitenne) ontvanger , via PM bankgegevens gemailt waarna hij het zou overmaken. Ondanks een updateverzoek van mijn kant in zowel het forum en via PM geen enkele reactie en ook het geld is niet ontvangen. Oppassen dus met deze heer!
Hetzelfde geldt voor Motar: snel betaald, prima transactie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef Motar het volgende:
Goede ervarin met Gebraden_Wombat
In dit topic:
[TK] PS2 topgames! (oa. GTA, MGS, Burnout, Eye Toy, GT4)
Super, bedankt!
En wederzijds, snel betaald en we konden het erg snel afhandelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:37 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Erg goede ervaring met Morodeepdelver: [TK] Telefoon: Samsung E900 simlockvrij
Na betaling is de telefoon meteen opgestuurd, en erg netjes verpakt!
Ben er erg blij mee!
heb je hem wel verstuurd dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef dahei het volgende:
Helaas slechte ervaring met user Groggy (http://forum.fok.nl/user/history/52161). Hij wilde mijn DVB-T ontvanger kopen. Via PM had hij om mijn rekeningnummer gevraagd om het over te maken. Toen na een kleine week nog niets op mijn rekening stond heb ik hem gemaand hierom (zowel via PM als via het topic). Hierop heb ik nooit meer een reactie ontvangen.
Oppassen dus met deze user!
ja uiteraard maar als je nog niks hebt verstuurd dan is er toch niks aan de hand? Misschien heeft die user wel gewoon vakantie of heef die het druk. Of is die nieuw en is die fok! Gewoon vergetenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hij moet toch eerst op het geld wachten?
ja, je loopt geen schade natuurlijk als verkoper, maar ik zou iig geen zaken doen met die gast.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja uiteraard maar als je nog niks hebt verstuurd dan is er toch niks aan de hand? Misschien heeft die user wel gewoon vakantie of heef die het druk. Of is die nieuw en is die fok! Gewoon vergeten
dat is geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Prima ervaring met Schunckelstar.
In dit topic:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Goede communicatie. Type niet lullen maar handelen.
Netjes verpakt en de goederen waren in de staat als door hem vermeld. Aanrader!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Prima ervaring met Schunckelstar.
In dit topic:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Goede communicatie. Type niet lullen maar handelen.
Netjes verpakt en de goederen waren in de staat als door hem vermeld. Aanrader!
nog even een kleine toevoeging: nadat ie erachter kwam dat het hoesje tijdens het verzendproces beschadigt was geraakt, bood ie zonder dat ik erom vroeg gelijk aan om een ander hoesje na te sturenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is geheel wederzijds![]()
ik kan alles wel herhalen wat je schrijft, maar wat jij zegt geldt ook voor jezelf
Dat kan ook heel goed aan de T&T liggen. Zo iets moet je ook altijd verzekerd versturen, dan had je nu geweten waar je pakje was. Wel verzekerd verstuurd maar geen code? Dan houd hij je idd voor t lapje.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:44 schreef gers het volgende:
Tot nu toe een slechte ervaring met heftrucker [TK] Externe LaCie Porsche Harddrive 500GB
heb tot op heden niks ontvangen terwijl hij het verstuurd zou hebben op 3 april
Heb je wel een track en trace code gehad, die hoor je sowieso te krijgen als je een pakketje verstuurd, hoeft hij niet verzekerd voor te zijn. Als je wilt kan ik wel even contact met hem opnemen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:44 schreef gers het volgende:
Tot nu toe een slechte ervaring met heftrucker [TK] Externe LaCie Porsche Harddrive 500GB
heb tot op heden niks ontvangen terwijl hij het verstuurd zou hebben op 3 april
heb geen track en trace code gehad maar als je hem even een pm'tje wilt sturen graagquote:Op donderdag 16 april 2009 20:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je wel een track en trace code gehad, die hoor je sowieso te krijgen als je een pakketje verstuurd, hoeft hij niet verzekerd voor te zijn. Als je wilt kan ik wel even contact met hem opnemen?
Ik ga er even achteraan, ik hou je op de hoogte via PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef gers het volgende:
[..]
heb geen track en trace code gehad maar als je hem even een pm'tje wilt sturen graag
Superbedankt alvast!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef rene90 het volgende:
Hey Marurk,
Ik ga even proberen contact met hem op te nemen en dan houd ik je per pm op de hoogte.
Ik vind het eigenlijk te duur, zo goed?quote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
Negatieve ervaring met Dagoduck die een deal net op het laatst afzegd.
Omdat hij zogenaamd de laatste dagen al 3 kasten vol met Donald Ducks gekocht had.
yeah right...
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef sander_kok het volgende:
Goede ervaringen met RD4 in dit topic. Product is in perfecte staat aangekomen.
OP zaterdag werken ze toch niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!
Nou, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef Marurk het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met Dalai_Lama in dit topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Onderhandelingen begonnen eind maart. Is tot een deal gekomen van 90 euro voor het boek Gray's Anatomy 39e edition (in seal).
Geld (90 euro) heb ik zondag 5 april (dacht ik, kan het even checken voor de zekerheid) laten afschrijven van mijn giro. Hij liet mij toen weten dat het boek direct na de Pasen op de post zou gaan (dat is dus dinsdag 14 april). Na PM zou het boek pas donderdag de 16e op de post kunnen gaan (omdat zijn huisgenote die het boek heeft pas woensdag naar Nederland zou komen).
Heb tot nog toe (21 april nu) nog helemaal niks ontvangen.Heb hem van het weekend ook nog 2 x gePM't met vraag om uitleg, maar wordt niet op gereageerd.
Weet niet of een modje hem even kan aanspreken?
Ik heb hier echt geen zin meer in. Hoop dat ik het boek nog krijg, en anders ben ik genaaid.
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zeer slechte ervaring met Forumheld. [Naast het feit dat voor elk dingetje een nieuw topic wordt geopend, maar dat nu even terzijde]
Meneer biedt een GBA te koop aan, ik doe een redelijk bod, alleen was ik wel benieuwd wat hij bedoelde met 'zonder klepje'. [geen foto in topic] In plaats daarvan krijg ik vrijwel direct een opdringerige en gehaaste PM dat ik maar even 11.76 moet storten. Zo werk ik gewoon niet. Nu heeft meneer hem blijkbaar gewoon verkocht. Dit zijn ronduit onbeschofte manieren om zaken met mensen te doen.
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...
Zie hier:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
http://gathering.tweakers(...)ge/31911455#31911455
Gelukkig was ik vergeten de betaalopdracht te verzenden!Dus een hoop gedoe blijft me nu bespaard... Ik koop in ieder geval nóóit meer iets bij hem.
Nu bestempelt ie me in het topic op Fok als oplichter.Hij moet natuurlijk, als ie geld terug gaat storten, wel eerst wachten tot het er op staat... Maar goed.
Pas op dus.
Er is inderdaad niks verder fout gegaan. Gaat om de handelswijze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Iedereen heeft zijn woordje kunnen doen, komt erop neer dat het duidelijk is wat er gebeurd is en dat forumheld zijn goede bedoelingen kan bewijzen in zijn topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.
Ik ben hier niet degene die fout zit!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef forumheld het volgende:
Zeer slechte ervaring met
l0c4lh0st
ruud.nl heeft gelijk
Ik had een kontrol voor 7.80 euro aan hem verkocht, tevens wilde ik hem al op goed vertrouwen op de post doen, omdat hij zij dat hij het geld gestort had. Mailt die later is 7 euro ook goed?
Daarom ben ik afgehaakt en heb ik hem aan een ander verkocht. Dan zegt die ik heb het bedrag van 7.80 euro al gestort". Dus ik ben de eerste of ook wel nu is die van mij. Ik zeg ik stort het geld wel terug, mailt die even later ik heb de betaling nog niet kunnen voldoen, ik heb het bedrag nog helemaal niet gestort.!!
Dus toen hij zij dat hij het bedrag gestort had, dan had ik de kontrol voor niets naar hem opgestuurd.
Toen ik vertelde dat ik hem aan een ander ging verkopen en het bedrag terug wilde storten terwijl die de betaling nog niet voltooid had dan was ik dus 7.80 euro armer geweest.
Nee mensen kijk uit voor I0c4lh0st![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was mijn kant van het verhaal hier mee basta discussie onderwerp gesloten.
doe ik. Ik denk trouwens geld wel gewoon terug te krijgen hoor. maar vind deze actie gewoon bar slecht en wil het iig even met de mede fokkers delen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef rene90 het volgende:
Dat is inderdaad wel een erge slechte actie.
Wil je even laten weten als je het geld weer terug hebt?
Echt niet lullig bedoelt, écht, don't get me wrong! Maar zulke dure aankopen bekijk je toch eerst het product van dichtbij? Met zulke bedragen cq spullen loop je altijd risico dat je de kans loopt getild/ genaaid te wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef duffet1 het volgende:
Extreem slechte ervaring met Last_Samurai in topic 'zeer goede GAME PC'! Kort samengevat:
Dit heb ik helaas nog nooit meegemaakt. vorig week maandag de betaling a 800euro via internet bankieren overgemaakt. TS ook een printscreen hiervan gestuurd. vrijdagavond te horen gekregen dat geld ontvangen is en dat PC zaterdag direct zou worden opgestuurd. daarna niets meer gehoord. zaterdag niet, zondag niet. maandag maar eens gemaild of opsturen gelukt was. geen reactie. vandaag weer gemaild en net een reactie ontvangen. ruim een week nadat de deal gesloten is en ik dus het geld heb overgemaakt, ziet TS af van verkoop?!
Ik krijg een simpel mailtje waarin enkel staat dat verkoop niet doorgaat, omdat de vriendin van TS 'begon te twijfelen'?? Geen idee wat hij hiermee bedoelt. Geld was immers allang binnen. HIj heeft het geld terug gestort geeft hij aan. Daarnaast zegt hij nog: "sorry het is niet anders". Ik heb TS gemaild dat ik het niet netjes vind.
Een echte afknapper dus!!
Ik zou morgen als ultimatum nemen. Op zaterdag en zondag worden nooit stortingen verwerktquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef duffet1 het volgende:
he hallo,
je hebt op zich een punt, maar ik zou de PC ook eerst op gaan halen. hadden al een sfspraak etc gemaakt, dus ik neem aan dat de PC aanwezig was en werkte. ik moest echter echter 500 km voor rijden, dus koste me 6 uur ofzo en 50euro benzine. Ik heb daarom mijn bod met 50euro verhoogd als meneer het wilde verzenden. Zo kostte het mij evenveel (ivm benzine), alleen scheelt het me tijd en TS hield meer geld over. win-win leek het dus. Verder heeft TS me netjes zijn ID en ID van zijn vriendin gestuurd (PC stond op haar naam), dus ik voorzag geen problemen.
Ik heb vandaag nog steeds geen geld, terwijl hij zegt het dinsdag te hebben overgemaakt. Als ik morgen nog geen geld op mijn rekening heb, krijgt hij nog 1 mail waarin ik hem vraag een spoedopdracht bij de bank te geven en als het geld zondag niet op mijn rekening staat doe ik aangifte.
Ik heb een iets mindere ervaring. ALhoewel het product snel opgestuurd is (Mrhandsfree) ontbrak de autolader . Mail en PM 2 dagen terug hebben tot nu toe nog niets opgeleverdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef Reintji het volgende:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
Forumheld, snel afgehandeld, goed verpakt. Alleen jammer van die initialen die in de GBA gekrast staan...
graag gedaan, ik heb bij TNT gewerkt en sindsdien verpak ik alles alsof het de derde wereld oorlog moet overlevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Negakinu het volgende:
Na alle ellende hierboven even een paar positieve punten over Rene90 en Klonk!
Ik heb mijn Nokia 6300 via V&A geruild voor Rene90's HTC Tytn en dit is zeer vloeiend verlopen. Stevig verpakt en hij heeft zijn telefoon al opgestuurd voordat die van mij op de bus ging. Mooi om te zien dat die Fokkers elkaar nog een beetje kunnen vertrouwen!De Tytn is in erg goede staat en erg compleet geleverd. Afgezien van het feit dat het ding tevens dienst kan doen als slagwapen ben ik er erg tevreden mee. Halve kilo plastic in your face!!
![]()
Van user Klonk heb ik een witte PSP1000 gekocht voor een zacht prijsje. Het geheel is direct verzonden en netjes verpakt. Tevens ruim voorzien van de nodige kilo's plakband. Erg creatief!PSP is in gebruikte maar goede staat en ik was van te voren op de hoogte gesteld van de (kleine) mankementen. Klonk, bedankt!
Laat even horen of je pm nog iets oplevert, anders zal ik proberen contact met hem op te nemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik heb een iets mindere ervaring. ALhoewel het product snel opgestuurd is (Mrhandsfree) ontbrak de autolader . Mail en PM 2 dagen terug hebben tot nu toe nog niets opgeleverd
Nu mijn kant van het verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Negakinu het volgende:
Na alle ellende hierboven even een paar positieve punten over Rene90 en Klonk!
Ik heb mijn Nokia 6300 via V&A geruild voor Rene90's HTC Tytn en dit is zeer vloeiend verlopen. Stevig verpakt en hij heeft zijn telefoon al opgestuurd voordat die van mij op de bus ging. Mooi om te zien dat die Fokkers elkaar nog een beetje kunnen vertrouwen!De Tytn is in erg goede staat en erg compleet geleverd. Afgezien van het feit dat het ding tevens dienst kan doen als slagwapen ben ik er erg tevreden mee. Halve kilo plastic in your face!!
![]()
Helaas niets meer van forumheld gehoord, inzake de mr.handsfreekit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Laat even horen of je pm nog iets oplevert, anders zal ik proberen contact met hem op te nemen.
PM's kunnen nog steeds gestuurd worden. De user kan dan alleen niet meer op het forum gedeelte zodat er geen andere kunnen worden opgelicht.quote:
Okquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
PM's kunnen nog steeds gestuurd worden. De user kan dan alleen niet meer op het forum gedeelte zodat er geen andere kunnen worden opgelicht.
Wat zou jou suggestie zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 05:52 schreef delano.888 het volgende:
Maar mensen, even voor de duidelijkheid, als hij uitlogd, kan hij nog op het forum, om vervolgens in te loggen en mensen te PM'en. Dus is dit wel de oplossing?
IP ban + mail: oplossen of nooit meer terug.quote:
Insgelijks, goede zaken gedaan!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Silv het volgende:
Goede ervaringen met:
AQuila360
lennartb.nl
SkyChat
Hetzelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 20:54 schreef kevin33 het volgende:
Prima ervaring met Saekerhett en Jojoortje nav [TK] JVC Breedbeeld tv , kwamen snel tot accoord, werd snel opgehaald, prima en aardige mensen!
Meeste weten dat ik een brandweer baan heb. Heb me ergens in vergist wat langer duurder en heb me excusses aangeboden!(dit is nog een keer voorgekomen en diegene heb ik toen een 16GB usb stick verstuurd als compensatie) Dit is door gegeven en zou het geld terug storten. Het duurde via jouw na mij 2 dagen. dus dat zou terug ook zo zijn? Bedreigementen via jouw kant hou ik niet van, aangezien de meesten/ alle die iets bij mij gekocht hebben geen problemen hebben. Dit is mijn reactie gegroetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef w00h00 het volgende:
Slechte ervaringen met Emagi. DDR geheugen van hem gekocht, een week geleden het geld overgemaakt, omdat ik het met spoed nodig had. En tot op heden niets ontvangen.
Daarnaast nauwelijks reactie via PM.
Thanks, helaas idd van de TNT. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeie ervaring met Tinus_Talpa. Hoewel het chaotisch verliep van de TNT-kant uit is het eerste seizoen Simpsons vandaag netjes op de mat gevallen!
Top dus. Goeie communicatie per PM!
Wij zijn tot een oplossing gekomen met dank aan de moderators. Jammer dat het via deze weg moest gaan, maar er wordt gepraat en dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef Gewoonik het volgende:
Helaas slechte ervaringen met Ymme.
Al een tijd geleden 4/5 maanden. Ps2 overgekocht voor 62 incl verzendkosten gelijk overgemaakt. De Ps2 was zoek was blijkbaar bij iemand anders. Ik had geen haast maar na 1,5 maand bij een bezoek aan een electronica zaak maar een Ps2 in een opwelling gekocht. PM gestuurd of ik het geld terug kon krijgen.
Helaas kreeg ik de reactie dat ze het raar vond aangezien de Ps2 weer zo goed als in haar bezit zou zijn. Nog een weekje gegund maar helaas niets ontvangen tot op dit moment het geld ook nog niet. Op de pm wordt niet meer gereageerd. Heb een paar dagen terug nog een laatste PM gestuurd maar mocht helaas niet baten.
Jammer het is mijn eerste slechte ervaring met kopen hier op het forum.
Edit: het desbetreffende topic: [TK] zgan Playstation 2
Insgelijks, toimoi is een aardige kerel en komt afspraken na! Prettige koper!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef toimoi het volgende:
Goede ervaring met Willaaam in [TK] Groot computer opruimtopic (pc's en laptops)
Heb een laptop overgenomen, aardige gast en de laptop was prima in orde.
En wederzijds een goede ervaring met SatanicWarrior, goede communicatie en snel handelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
Goede ervaring met Motar.
Ik heb zijn Super Nintendo + games overgekocht.
Alles netjes afgehandeld. De SNES was goed en veilig verpakt.
killrathi wat ben je echt een aansteller. Stuur je me een pm berichtje terug blokkeer je me vervolgens. Nu ga je me hier 'zwart' maken op het forum.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef killrathi het volgende:
Ik wou van aaleks een treo 750v smartphone overnemen. Aangegeven zijn vraagprijs te betalen waarop hij nog wil wachten op biedingen via marktplaats. Uiteindelijk besluit hij om hem aan mij te verkopen voor minder dan een marktplaats bod. Omdat ik schijnbaar niet snel genoeg reageerde op zijn PM (zet er dan een einddatum bij) heeft hij hem inmiddels weer aan een marktplaatser verkocht.
Als hij dan toch zo'n marktplaats fan is, wat doet hij dan nog hier ?
En goede ervaring met Jemoeder, reageert snel, betaalt snel. Had helaas wat problemen met versturen van mijn kant maar Jemoeder was geduldig en wilde niet eens accepteren dat ik hem zou compenseren voor het wachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef JeMoeder het volgende:
Goed ervaring met Admiraal_Anaal.
Ik heb Ninja Gaiden II van hem overgenomen. Er gingen zaken mis bij de post, daarover hebben we contact gehad. Contact is zeer soepel en positief verlopen, hij heeft me zelfs aangeboden een gedeelte van de aankoopsom terug te boeken vanwege de vertraging (waar hij niets aan kon doen). Ik heb dat geweigerd omdat hij altijd eerlijk is gebleven en mij heel goed op de hoogte hield!
Maw: koop bij Admiraal_Anaal, dan word je nooit teleurgesteld! Perfecte afhandeling!
Dikke 10+
Ok dan.. zal ik de volgende keer wel een duidelijke wachttijd erbij zetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef killrathi het volgende:
Aaleks,
Zoals ook al per PM gemeld, je had duidelijker kunnen zijn in je communicatie. Ik heb 2 dagen cursus gehad, waarbij ik de tijd niet had om er naar te kijken. Dat ik vervolgens te laat ben snap ik. Waar ik me aan stoor is jouw onduidelijkheid met betrekking tot de geboden wachttijd, en het feit dat je continu zit te switchen tussen marktplaats en fok. Die PM blok staat er inderdaad op, omdat verdere communicatie erover (in mijn ogen) tussen ons 2 niet nodig is. Mocht je daar anders over denken, dan kun je dat melden.
En het zwartmaken ? Ik meld gewoon mijn ervaring hier, waar het topic voor bedoeld is. Over de uiteindelijke deal heb ik geen negatieve ervaring, maar over de slechte communicatie wel.
Jij ook bedankt!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Leroym het volgende:
Goede ervaring met WILLAAAAM!
Mooie deal aangeboden van hem! netjes en snel afgehandeld en verzonden!
goede verkoper!!
nogmaals bedankt willaaam
i second that.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:14 schreef 2dope het volgende:
Prima ervaring met Wessiej. (Xbox360) spel is in nieuwstaat, geen krasje te bekennen en hij ruikt zelfs nog nieuw als ik het doosje open doe.
Thumbs up dus.
Insgelijks, prima koper! Geld was meteen overgemaakt en de communicatie over PM ging zeer snel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef Negakinu het volgende:
Erg goede ervaring met Trollface, heb Gears of War 2 van hem gekocht en hij heeft het dezelfde dag nog op de post gedaan. Goed verpakt en prima service! Hulde!
Ook erg prettige ervaring met StinsonB, PMs gingen erg vlot en hij stond al op me te wachten terwijl ik volgens mij nog te vroeg wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef StinsonB het volgende:
Zeer tevreden over Cliffy. Reageerde snel op mijn PMs, was ruim op tijd op plaats van bestemming en laptop was in erg goede staat. A++
Asus EEE Laptop
dat is wederzijds, spel in nieuwstaat ontvangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:02 schreef desub het volgende:
Prima geruild met Schunckelstar!![]()
([CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 10)
Ook goede ervaringen met Darkestrah, zoals hij al zei, netjes via PM gehandeld en hij had het geld snel overgemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
Zeer goede ervaring met de user Kanariegeel in het volgende topic: [TK] Canon SX110 IS Zwart (2 weken oud)
Netjes via PM gehandeld, in perfecte staat binnengekomen, helaas is het een AD-lezer. Dat dan weer wel.
Had ik die PM niet verzonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:58 schreef Blackviper het volgende:
Slechte ervaring met Trollface; Bieding op een spel. Krijg vervolgens een PM met een tegenbod naar aanleiding van dat bod kwam ik zelf nog met een bod.
Daarna geen reactie meer en het spel was al weg. Vind het niet erg als je het tegen een hogere prijs kan verkopen maar heb dan ook het fatsoen dat eventjes te melden.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Had ik die PM niet verzonden?![]()
Sorry schat, helemaal vergeten. Ik dacht dat ik je al een PM had gestuurd.
Nogmaals excuses.
wederzijdsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef RickoKun het volgende:
Positieve ervaring met user: Schunkelstar
Spel binnengekregen na afspreken van prijs en posting. Ik heb Schunkel meteen betaald en kreeg het spel (ME) precies op de dag die is afgesproken!
Topper, onbeschadigd en al!
Dat pleepapier is voor als je het spel shit vindt..quote:Op maandag 22 juni 2009 17:44 schreef Trollface. het volgende:
Zeer prettige ervaring met MaxPower, snelle PM reacties en snel opgestuurd, prima verpakt ook in een bubbeltjesenvelop, zelfs met extra pleepapier!
Prima verkoper!
Wederzijds! Snelle communicatie en betalingquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef kensei het volgende:
Goede ervaring met de gebruiker "jampot" alles gewoon prima gegaan![]()
[GEZ] Return of the King (2 disc)
Gisteren, na een PM van mijn kant, bericht terug dat 'ie 'm toch aan een ander heeft verkocht. Lekker netjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Matige ervaring met MOON76. Biedt een lcd-tv te koop aan. Overeenkomst met een ander gaat niet door. Topic inmiddels gesloten, user benadert mij via PM. Ik doe een concreet bod, waar hij akkoord mee lijkt te gaan (wil afspreken voor een ophaaldag). Vervolgens hoor ik echter niets meer van hem...?
En ik heb hem gekocht. Prima verzonden en zeer scherp beeld. Besef nu dat ik nog tweede helft moet betalen, direct ff doen(beetje vergeetachtig ivm drukke examenweken). Fijne deal dus met MOON76!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gisteren, na een PM van mijn kant, bericht terug dat 'ie 'm toch aan een ander heeft verkocht. Lekker netjes.
wederzijdsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef remcheese het volgende:
Goede ervaring gehad met :
Schunckelstar (Game verkocht aan) en El_Hijo_Del_Jefe (Game geruild)
Snel en simpel.
Maar alleen de doosjes zijn kut dus? Want als de cd's verder goed zijn en werken kan je wellicht een deel van je geld terug vragen ipv alles.. Kom je elkaar nog in het midden tegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef Konev het volgende:
Slechte ervaring met: PhifeDawg !!!
Had 3 cd's bij hem gekocht, hij zei dat ze in goede staat waren etc. en dat hij ze uiterlijk overmorgen zou verzenden.. Het werd pas na 5 dagen verzonden.. Toen ik de cd's kreeg vielen er 2 uit elkaar omdat het onderste pinnetje waarmee de voorkant van de cd hoes vastzit ontbrak, bij de andere cd ontbrak er een stukje in het rondje dat het cd'tje vasthoudt in het doosje.. Er was dus met elke cd iets mis, en ze waren dus zeker niet in goede staat..
Ik heb hem gemaild en gezegd dat ik geld terugwil.. Stuurt hij terug dat ik een andere cd van hem uit mag kiezen, maar dat wil ik dus niet omdat ik anders die cd ook wel had gekocht.. Geld terugstorten zou hij niet doen zei hij en hij laat niks meer van zich horen, een erg slechte verkoper dus.. ben erg teleurgesteld want was mijn 1e slechte ervaring met een aankoop via internet..
En dat geldt ook vanaf deze kantquote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Motar het volgende:
Goede verkoop ervaring met Rewimo in dit topic: [TK] Frasier season 1+2 en Home improvement season 1
Net pm contact en snelle afhandeling.
Bedankt!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef Cothen het volgende:
Goede ervaring met Ezechielk
Evenals met de koffie van Ezechielk
Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling. Het ging ook lekker snel, maar dat doe ik omdat ik mijn zaken zo snel mogelijk rond wil hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef JK1982 het volgende:
Hele goede ervaring gehad met Pettigrew81 in dit topic: [TK]Simlockvrije Nokia 6300
Snelle reactie op vragen, heb het toestel voor een scherpe prijs gekregen en volgens mij is het pakket zelfs nog op de post gegaan voordat het geld binnen was. Toestel was inderdaad in nieuwstaat met folie en alles er nog op.
Pettigrew81, bedankt!
Ging allemaal zo snel, leek bijna te mooi om waar te zijn. Was nog even bang voor een scam
Een doosje van grote waarde bij een originele cd? Wat zit jij nou uit je nek te lullen, man? Tenzij het gaat om een doosje als die van "Very" van de Pet Shop Boys, is ieder CD-doosje inwisselbaar voor een ander.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Konev het volgende:
Ja, klopt alleen de doosjes ja, heb 7,50 teruggevraagd (de helft) maar dat deed hij niet/reageert hij niet op.. Mensen zullen misschien denken: ach dat doosje.. maar dat is wel degelijk van grote waarde bij een originele cd vind ik..
Dan had je dat toch ook zelf kunnen doen in plaats van je afgedankte teringzooi opsturen? Iemand verwacht gewoon iets te kopen dat volledig intact is, zo niet, dan moet je dat vermelden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Een doosje van grote waarde bij een originele cd? Wat zit jij nou uit je nek te lullen, man? Tenzij het gaat om een doosje als die van "Very" van de Pet Shop Boys, is ieder CD-doosje inwisselbaar voor een ander.
Ja klopt, maar om er zo over te gaan zeiken, net te doen alsof een cd-doosje ook maar enige waarde heeft (in de zin dat het iets unieks is), en n.b. 7,50 terug te gaan vragen voor 2 cd-doosjes die hooguit 50 cent per stuk kosten als je ze lost koopt, vind ik nogal triest.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan had je dat toch ook zelf kunnen doen in plaats van je afgedankte teringzooi opsturen? Iemand verwacht gewoon iets te kopen dat volledig intact is, zo niet, dan moet je dat vermelden.
Daar zit wat in, helemaal reëel is het niet. Punt is wel dat ik vind dat de koper gewoon in prima staat verkerende producten mag verwachten, en die zijn niet geleverd. Dan lijkt een tegemoetkoming me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja klopt, maar om er zo over te gaan zeiken, net te doen alsof een cd-doosje ook maar enige waarde heeft (in de zin dat het iets unieks is), en n.b. 7,50 terug te gaan vragen voor 2 cd-doosjes die hooguit 50 cent per stuk kosten als je ze lost koopt, vind ik nogal triest.
Okay, niet op gelet of je de verkoper was. Vind ik eigenlijk ook minder van belang, het ging me voornamelijk om het principequote:btw, ik ben niet de verkoper als je dat soms dacht, en ik had idd die doosjes vervangen met nieuwe als ze kapot waren.
Een 'tegemoetkoming' (lees: oplossing) in de zin van het opsturen van 2 nieuwe cd-doosjes, ja. Niet een 'tegemoetkoming' in de zin van een exorbitant hoog geldbedrag.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zit wat in, helemaal reëel is het niet. Punt is wel dat ik vind dat de koper gewoon in prima staat verkerende producten mag verwachten, en die zijn niet geleverd. Dan lijkt een tegemoetkoming me niet meer dan normaal.
Ook een goede ervaring met Phaelanx_NL, snel verstuurd en mijn god wat was die iPod nog mooi, geen krasje!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Prima ervaring met Kankerkachelsverkopert, snel geld ontvangen en goede communicatie.
Ging om een iPod Touch, die via de post verstuurd is via terwijl er al betaald was, bedankt voor het vertrouwen in deze.
Goede ervaring was geheel wederzijds, zeer snelle betalingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Goede ervaring met MaxPower in dit topic: [TK] DVD's
Snelle en duidelijke communicatie en de dvd's snel en in prima staat binnen!
Ik heb alleen de DEET gekocht. DEET is geen medicijn. de malariapillen heb ik NIET gekocht.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:22 schreef Blackviper het volgende:
Sorry hoor maar welke malloot koopt er medicijnen via een forum.. En dan verbaast dat je belazerd wordt.. Natuurlijk is het niet netjes maar goed schijnt een hype te zijn he medicijnen verkopen via Internet
Veel plezier op je vakantie iig
Edit: zie dat deet vrij verkrijgbaar is.. Maar dan nog hij verkocht er pillen bij dus maakt het al wazig.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 16:26 schreef Glesse het volgende:
[..]
Ik heb alleen de DEET gekocht. DEET is geen medicijn. de malariapillen heb ik NIET gekocht.
En trouwens, malariapillen werden al voor de uitivnding van het internet onder reizigers aan elkaar doorverkocht. Maargoed, ik ben zo verstandig om dat gewoon via de dokter te doen.
edit: het boeit me overigens niet WAT ik koop. Warmbloedig krijgt geld van mij en moet zijn afgesproken koop nakomen. Dus: snel opsturen, niet beginnen te vloeken als het hem niet bevalt, je kopers niet oplichten.
insgelijks!! na mijn vorige fok koop (de computer waarmee ik voor 800euro ben opgelicht), was ik het vertrouwen even kwijt. Scooter1 heeft dit echter weer een beetje tenietgedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:55 schreef Scooter1 het volgende:
Zeer goede ervaring met de koper: duffet1 in topic [TK] Canon 400D met grip, lenzen en CF.
Supergoede en snelle communicatie over PM en email. Snelle betaling en correcte afhandeling, niets dan lof
In het echt valt het allemaal best wel meequote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar mijn alarm bellen zouden al meteen gaan rinkelen omdat iemand ook medicijnen verkoopt .. (ik had ook een edit gedaan aangaande de deet)
Zeg ook niet dat het je eigen schuld is.. Basically is die gast gewoon een eikel.. En heeft hij zelfs toegegeven je genaaid te hebben... Dus verdient hij gewoon een perm ban op het forum IMO maar goed daar ga ik niet over
Mijn voorstel; laten we deze discussie sluiten, en doe het de volgende keer netjes. Geef iemand een mailadres ofzo waarop je te bereiken bent. Je hoeft niet op me te schelden, niet tegen me te liegen, en me geen troep te verkopen. Je hoeft ook niet hier op het forum te doen alsof het bij TNT ligt en het maar 4 dagen waren en jezelf in de tussentijd de hele tijd online was.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef warmbloedig het volgende:
Ik reageer even op het bericht van Glesse.
Ik ben naar het buitenland geweest om aan een onderzoek te werken voor school. Hier heb ik wat tropen spul aan overgehouden. Glesse wilde graag mijn Deet overkopen. Goed hij netjes het geld overgemaakt en ik een aantal dagen later de deet opgestuurd.
Ik vermoed dat TNT er iets langer dan normaal er over heeft gedaan. Onzin. Ik kreeg een mail van je dat je het vergeten was omdat je bezig was met afstuderen. Niet afschuivne op TNT.
Ondertussen gaat Glesse een gekke dwingende mail de deur uit doen naar mijn zus haar email adres op werk. Onzin, dit was een mail van 3 zinnen, waarin ik vermeld dat het om DEET ging, en waarin ik stelde dat hij geld van mij had, en ik zijn DEET nog niet
Zij vraagt zich af wat voor gekke shit ik op internet doe(helemaal niks geks dus). Ik word hier best pissig van, want hij kan gewoon op Fok een berichtje sturen om iets door te geven. Dat heb ik ook gedaan, maar na twee dagen had je hier nog niet op gereageerd, en ik zag in je postgeschiedenis dat je al een tijdje niet actief was geweest, vandaar het bericht naar je zus, waarvan ik dacht dat jij het was
Hierdoor probeer ik hem te jennen door te stellen dat die deet is aangelengd met water. Wat natuurlijk niet waar is. duhh! Jennen of niet. Je gaat me niet dit soort bullshit sturen, het is jou probleem dat je veel te laat was met opsturen, en jou probleem dat je mij geen contactgegevens hebt achtergelaten. Gedraag je gewoon fatsoenlijk. Daarnaast is de DEET wel degelijk aangelengd met water.
Ik heb via Fok door de jaren heen al zoveel verkocht en gekocht en dit is de eerste deal waarin iets mis gaat. Ik heb zelfs voor een fokker tijdens mijn vakantie in Tjechie gratis daar iets gekocht en opgestuurd. Mijn 4 dagen vertraging met opsturen en tnt wat niet meewerkte heeft Glesse's hoofd doen besluiten niet naar mijn fok account een mail te sturen, maar naar mn zusIk HEB jou een privebericht gestuurd, maar daar reageerde je niet op, en je was al een tijd niet actief op FOK. Dat heb ik allemaal gecheckt. Vandaar een mail naar iemand met jou achternaam uit jou provincie (en die achternaam hebben er niet zo veel). Daarnaast heb ik je gemeld dat er een beetje haast achterzat voor mij. Het was ABSOLUUT ook geen vier dagen vertraging. Je zou hem maandag 8 juni op de post doen, dat is maandag de 22ste juni geworden. Hoeveel is 22 min 8? Kom op, verkoop hier toch geen bullshit, en als je niet exact meer weet hoeveel dagen het waren, dan doe ook niet net alsof je dat wel weet. Ik heb onze gehele conversatie nog, maar helaas mag ik daar niet meer letterlijk uit kopieren. Maar als jij hem ook nog hebt kun je het nachecken.
Nope, maar wel de TNTquote:@ The_Flash, moest die rol WO III en een oerknal overleven ofzo, zo strak en stevig zat het ingepakt![]()
Idem, opnieuw ook goede ervaring met Sigmund666: duurde even voor we het af konden ronden maar het is uiteindelijk wel weer gewoon lekker snel geregeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiervaring met Toimoi en The_Flash. Spullen zijn net binnengekomen. Beide leveren spullen in keurige nieuwstaat
En zo gaat ome Siggy maar eens lekker los en oude arcadehal tijden beleven met Time Crisis. Meteen ook maar de oude bak van stal trekken om de oudere games van The_Flash nog te kunnen trekken![]()
Edit:
@ The_Flash, moest die rol WO III en een oerknal overleven ofzo, zo strak en stevig zat het ingepakt![]()
Hoe gaat het kalibreren van de schoonheid in zijn werk?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:57 schreef toimoi het volgende:
[..]
Idem, opnieuw ook goede ervaring met Sigmund666: duurde even voor we het af konden ronden maar het is uiteindelijk wel weer gewoon lekker snel geregeld.
nog maar een positieve review over Klonkquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
graag gedaan, ik heb bij TNT gewerkt en sindsdien verpak ik alles alsof het de derde wereld oorlog moet overleven
Als je mij die PM stuurt, stuur ik hem doorquote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil Teigan een PM sturen over iets maar haar inbox zit vol.
En er is geen andere manier om haar te bereiken...
Ik heb nog helemaal niks gehoord vd verkoperquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:17 schreef Sosa het volgende:
Ik wil even melding maken van een miskoop
[TK] iPod shuffle 4GB
Ik heb een 1GB iPod gekregen ipv de beloofde 4GB
Ik ga nog uit van de goede wil van de verkoper om het recht te trekken.
Van mijn kant ook een goede ervaring met LM87.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef Lm87 het volgende:
Goede ervaring met Wouzer en Percy!
beide vriendelijk, pakketje ook snel verzonden!
Zeker een aanrader
nogmaals bedankt!
Inmiddels contact gehad en Tommzz heeft toegezegd een gedeelte van het aankoopbedrag terug te storten, waarmee ik accoord ben gegaan. Netjes afgehandeld dus. Miriam ook bedankt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gehoord vd verkoper
Dus dit is een goede ervaring met jezelfquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef murderH het volgende:
goede ervaring met: Miss_S. gaat om 2 cdtjes die van mijn kant direct betaald zijn en van haar kant perfect vandaag aangekomen zijn.
goede verkoopster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |