Echt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Blackviper het volgende:
Mass effect voor 10 Inclusief geboden.
Nieuw al te krijgen voor € 17.39
Je kunt bij die shops ALLEEN met je creditcard betalen. Niet iedereen heeft zo'n ding dus ik vind niet dat je dat als een echte prijsreferentie kunt gebruiken.quote:
Ik heb geen garantie meer, en aangezien ik toch nauwelijks speel kan ik hem net zo goed verkopen, ik kan het geld wel gebruikenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef davako het volgende:
En jij accepteerd het maar gewoon dat je XBOX360 is overleden?? En jarenlange dienst.... als mijn Super-Nintendo van 16/17 oud er mee zou ophouden kan je spreken van een jarenlange dienst.
Dat je er niet meer op speelt lijkt mij logisch na een RROD.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik heb geen garantie meer, en aangezien ik toch nauwelijks speel kan ik hem net zo goed verkopen, ik kan het geld wel gebruiken
En ik noem dat wel jarenlange dienst als een launch-xbox 360 het 4 jaar lang zonder problemen doet, gezien het aantal RRoD's
Wacht maar, hier komt een nog beter plaatjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:53 schreef davako het volgende:
Overigens is de helm echt te cool voor woorden.
nee, 10 euro inc. is afzetterijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:04 schreef Blackviper het volgende:
Fingon je hebt niet meer gereageerd op mijn bod
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop