Wegens eerdere succesnummers hier in V&A ben ik de kast nog verder uit gaan zoeken! Alles is in principe werkend/getest tenzij anders vermeld. Richtprijzen zijn met een vraagteken, ik sta altijd open voor een goed bod. Alles wil ik graag kwijt, maar ik geef het niet weg! Combodeals welkom. Bieden graag in dit topic om het voor iedereen eerlijk te houden.
Alles af te halen (testen) in Den Haag. Verzenden mogelijk (kosten koper), graag bieden EX verzenden, pakketje is ¤ 6,75, envelop iets minder

![]()
MTX Audio Thunder speakersetje 6x9. Gloednieuw in doos. Gaat weg omdat het niet pastte in de Ford Ka

van m'n moeder.
Nieuwprijs: ¤ 45
Richtprijs: ¤ 30 ?
![]()
Robosapien robot. Inclusief afstandsbediening. Erg leuk (zoek maar op op youtube), ook veel mogelijkheden voor de technische knutselaar. Kan lopen, dingen pakken, dansjes doen en nog meer! Handleiding krijg je er ook bij! Gebruikt maar eigenlijk alleen wat stoffig.
![]()
The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Het beste Zelda spel ooit. Gloednieuw in doos voor jouw N64 of vitrinekast. De doos is niet 100% mint, maar het spel is echt nog nooit in een N64 geweest! Uiteraard inclusief boekje, folders etc!
![]()
Philips Buizenradio. Werkt nog helemaal prima. Mooi geluid. Doet ook FM, dus ook in deze moderne tijd prima bruikbaar! Stel nou er komt een kernoorlog en alle chips/transistoren zijn uitgeschakeld, jij kunt gewoon radio luisteren! Afstemoog ook nog helemaal werkend! Mooi ding om te zien!
Richtprijs: ¤ 20 ? (kan niet verzonden worden denk ik?)
![]()
Sega Game Gear. Werkt. De 8bit kleurenklassieker die batterijen vreet. Games ook te koop! Gebruikssporen, maar wat verwacht je van zo'n leuke handheld die al antiek is!
Richtprijs: ¤ 20 ? (eventuele combodeal met games welkom!)
![]()
Games voor de Game Gear. Werken allemaal. Ax Battler, Shinobi II, Super Space Invaders, Outrun!!!, Dragon Crystal. Cartridge only. Combodeal welkom!
Richtprijs: ¤ 5 per game ? (combodeal welkom!)
![]()
Gameboy 8bit games. Werken. Cart only. Metroid II, Flipull, Mysterium, Asterix, Xenon 2, Star Wars, Beetlejuice.
Richtprijs: ¤ 5 per game? (combodeal welkom!)
![]()
2x Xbox 360 Xbox Live headsetje. Helemaal nieuw.
Richtprijs: ¤ 5 per headset?
![]()
Sweex Router 54mbit Wireless + 4x lan. Netwerkje draadloos maken? Eitje met deze router. Gebruikt maar in goede staat. Inclusief boekje en voeding!
Richtprijs: ¤ 10 ?
![]()
Boeken Dungeons & Dragons: Players Handbook, Traps&Treachery, Eberon Campaign Setting.
Richtprijs: ¤ 10 per boek?
![]()
Canon Wl-DC 100 afstandsbediening. Bedien je digitale camera op afstand met dit kleinood. Nooit gebruikt.
Richtprijs: ¤ 5?
![]()
Mobiele Telefoons: Nokia 5110, 6310i, N70. Alledrie werkend en met lader. N70 inclusief 1gb RS-MMC kaartje en gebruikte headset. Gebruikte toestand maar wel 100% werkend!
Richtprijzen: ¤ 5, ¤ 10, ¤ 50 ?
![]()
Ziggo Humax decodertje inclusief smartcard. Ziggo Irdeto 2 decoder voor de SDTV. Wel digitale TV kijken, maar nog geen dure HDTV? Dan is dit je decoder! Werkt in heel het Ziggo gebied sowieso (en misschien daarbuiten ook, geen idee). Inclusief smartcard die nog niet op abonnement staat (dus zelf even aan je adres koppelen bij Ziggo) twv ¤ 29. Voor de snelle koper staat er misschien nog het proef-abonnement op (dus enkele dagen ook Film 1 en alle andere zenders), maar dat is geen belofte. Als het goed is ligt hier de handleiding ook nog, de kabels en zapper zitten er natuurlijk ook bij! Heel eventjes gebruikt, in topstaat!
Richtprijs ¤ 50 ?
![]()
Ikea Glansa Kroonluchter. Prachtding, heeft max 1 uur gebrand. Inclusief voeding.
Richtprijs ¤ 5 ?
![]()
TomTom Bluetooth GPS ontvanger. Doet wat ie moet doen. 1 jaar oud, 2x gebruikt. Inclusief oplader.
Richtprijs ¤ 20 ?
![]()
20 Questions. Neem iets in gedachten en het ding raad het met 20 vragen. Leuk speeltje!
Richtprijs ¤ 5 ? (past niet in envelop!)
[ Bericht 2% gewijzigd door Dubbeldrank op 25-03-2009 14:07:14 ]