Goedenavond dames en heren,
Een aantal maanden terug (22 feb.) heb ik in
dit topic een HTC TyTN UK gekocht. Dat is allemaal prima verlopen alleen ben ik toch tot de conclusie gekomen dat het niet de telefoon voor mij is. Ik maak te weinig gebruik van de internet opties en de dikte vind ik nogal irritant geworden. Vandaar te ruil, specificaties van de HTC TyTN UK:
Specificaties:-Simlockvrij-Is gereset dus je kan ermee doen wat je wilt.
KlikFoto's/staat:De staat van de telefoon is zeer netjes. Voor zover ik kan zien is het scherm krasvrij, op de voorkant zit één klein krasje iets boven het rode horentje. Zijkanten krasvrij, evenals de achterkant. Er is alleen een klein stukje zwarte verf van het tja, puntje waarmee je de camera scherp stelt af. Als de camera opgeladen is maak ik even foto's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Accesoires-Stylus
-Oplader (stopcontact)
-USB kabel
-User manual, quick gide, driver cdrom, warrenty card
-
4 gb micro sd kaartje-
24 maanden garantie, ingegaan op 16 juli 2008 middels aankoopbewijs-(Geen doos meer aanwezig)
De HTC heb ik destijds gekocht voor 80 euro. Gezien de dikte wat ik niet prettig vind wil ik ruilen voor een nokia 6300 bijvoorbeeld. Of eventueel een vergelijkbaar iets met dergelijke maten. Heb je iets liggen, noem het even en ook even de staat / eventuele garantie etc, de bekende puntjes dus.
Gr.
Rene
[ Bericht 3% gewijzigd door rene90 op 09-05-2009 10:25:35 ]