quote:Dit topic is om je ervaring te delen van een verkoop of koop die je hebt gedaan via V&A. We zijn bezig met de ontwikkeling van een +/- ervaringensysteem voor kopers en verkopers. Tot die tijd doen we het met dit topic.
Een TVP plaatsen is niet nodig, dit topic staat standaard bovenaan de lijst.
Mocht je problemen hebben bij een koop of verkoop dan kan je dat hier vermelden en graag ook een pm sturen naar VAcrew zodat wij evt kunnen bemiddelen.
Tot zover de dienstmededeling
ik wist niet hoeveel erop moest, dus ik denk ik doe er maar aardig wat opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef M-unit het volgende:
Goede ruil gedaan met Schuncklestar, spellen heb ik ook in goede staat ontvangen, en als je nog extra postzegels spaart dan moet je met hem ruilen, zoveel als hij er op doet, daarmee stuur je een olifant naar de maan
Volgens mij was W00H00 een paar dagen weg want ik heb net een pm van m gehadquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vorige week een reactie gehad op een gezocht advertentie van mij van w00h00. Ik vroeg een 120mm ventilator voor de pc. Betaald, maar kreeg een 90mm opgestuurd. Heb heb de 14e gepmed maar nog geen reactie gehad.
Vind het vrij kansloos dat het in 1 keer via marktplaats verkocht is terwijl daar niks van over in de OP stond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef HekkeySE het volgende:
Carkit is verkocht via Marktplaats voor 90,-
Topic kan gesloten worden.
Maak er +10 van! Ook een zelfde Swatch van haar gekocht. Netjes vepakt, vrijwel dezelfde dag de zaken rondgemaakt, geld gestort. Topwijf!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef toimoi het volgende:
[Asielactie] Swatch Gents Genji
+2 voor de service van ElisaB
Krijg dan eindelijk een PM dat het geld onderweg is. We zullen zien.quote:Mijn eerste slechte ervaring: Ghost_Rider
Heeft interesse in mijn spullen, en ik stel er een andere user met interesse voor teleur. Vervolgens wachten op een reactie, meneer zit midden in een verhuizing. Dat kan ik begrijpen, maar het duurt maar en het duurt maar. Na wat porren via PM krijg ik een berichtje met zijn adres en de mededeling dat het geld later die dag wordt overgemaakt. Niks van gezien, en niks meer van gehoord.
Nog PM's erachteraan gestuurd maar geen enkele reactie meer. Slechte zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |