Superbedankt alvast!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef rene90 het volgende:
Hey Marurk,
Ik ga even proberen contact met hem op te nemen en dan houd ik je per pm op de hoogte.
Ik vind het eigenlijk te duur, zo goed?quote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
Negatieve ervaring met Dagoduck die een deal net op het laatst afzegd.
Omdat hij zogenaamd de laatste dagen al 3 kasten vol met Donald Ducks gekocht had.
yeah right...
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef sander_kok het volgende:
Goede ervaringen met RD4 in dit topic. Product is in perfecte staat aangekomen.
OP zaterdag werken ze toch niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!
Nou, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef Marurk het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met Dalai_Lama in dit topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Onderhandelingen begonnen eind maart. Is tot een deal gekomen van 90 euro voor het boek Gray's Anatomy 39e edition (in seal).
Geld (90 euro) heb ik zondag 5 april (dacht ik, kan het even checken voor de zekerheid) laten afschrijven van mijn giro. Hij liet mij toen weten dat het boek direct na de Pasen op de post zou gaan (dat is dus dinsdag 14 april). Na PM zou het boek pas donderdag de 16e op de post kunnen gaan (omdat zijn huisgenote die het boek heeft pas woensdag naar Nederland zou komen).
Heb tot nog toe (21 april nu) nog helemaal niks ontvangen.Heb hem van het weekend ook nog 2 x gePM't met vraag om uitleg, maar wordt niet op gereageerd.
Weet niet of een modje hem even kan aanspreken?
Ik heb hier echt geen zin meer in. Hoop dat ik het boek nog krijg, en anders ben ik genaaid.
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zeer slechte ervaring met Forumheld. [Naast het feit dat voor elk dingetje een nieuw topic wordt geopend, maar dat nu even terzijde]
Meneer biedt een GBA te koop aan, ik doe een redelijk bod, alleen was ik wel benieuwd wat hij bedoelde met 'zonder klepje'. [geen foto in topic] In plaats daarvan krijg ik vrijwel direct een opdringerige en gehaaste PM dat ik maar even 11.76 moet storten. Zo werk ik gewoon niet. Nu heeft meneer hem blijkbaar gewoon verkocht. Dit zijn ronduit onbeschofte manieren om zaken met mensen te doen.
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...
Zie hier:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
http://gathering.tweakers(...)ge/31911455#31911455
Gelukkig was ik vergeten de betaalopdracht te verzenden!Dus een hoop gedoe blijft me nu bespaard... Ik koop in ieder geval nóóit meer iets bij hem.
Nu bestempelt ie me in het topic op Fok als oplichter.Hij moet natuurlijk, als ie geld terug gaat storten, wel eerst wachten tot het er op staat... Maar goed.
Pas op dus.
Er is inderdaad niks verder fout gegaan. Gaat om de handelswijze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |