quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef denkjedat het volgende:
wou laatst schoenen kopen van bryan181
zei dat ik er nog even over na wou denken of ik de schoenen ook echt wou.
vertrouwde het alleen niet omdat hij het zsm geregeld wou hebben met betalingen e.d.
Bovenstaande uit een topic van bryan181quote:
naja ik had een vermoeden en ik had nog nooit gekocht op internet dus ben je altijd nog meer op je hoedequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande uit een topic van bryan181
Dan doe je het goed, als e het niet goed doet hoor je et vanzelf. Positieviteit is altijd extraquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik doe zo me best he om netjes te versturen, en heb nog niet 1x een review gehad
Je kan per pm aan de kopende partij even melden dat je een review van de deal zal geven in het ervaringentopic en het op prijs zou stellen als hij/zij hetzelfde zou doen. Dat is geen probleem, als je diegene maar niet volspamdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik doe zo me best he om netjes te versturen, en heb nog niet 1x een review gehad
delano.888quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Van deze kant ook prima ervaring! Ik had twee harde schijven overgekocht van Dahei. Ik schrok eventjes toen ik zag dat de postbode een bubbelenvelop in handen had, maar het bleek toch uitstekend verpakt. Chapeau!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef dahei het volgende:
Goede ervaringen
ColtZ40, snel betaald en houd zich aan zijn woord
Edmonddantes, snelle deal en snel overgemaakt, netjes!
Slechte ervaringen
Groggy, deal gemaakt in topic [TK] Freecom DVB-T (Digitenne) ontvanger , via PM bankgegevens gemailt waarna hij het zou overmaken. Ondanks een updateverzoek van mijn kant in zowel het forum en via PM geen enkele reactie en ook het geld is niet ontvangen. Oppassen dus met deze heer!
Hetzelfde geldt voor Motar: snel betaald, prima transactie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef Motar het volgende:
Goede ervarin met Gebraden_Wombat
In dit topic:
[TK] PS2 topgames! (oa. GTA, MGS, Burnout, Eye Toy, GT4)
Super, bedankt!
En wederzijds, snel betaald en we konden het erg snel afhandelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:37 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Erg goede ervaring met Morodeepdelver: [TK] Telefoon: Samsung E900 simlockvrij
Na betaling is de telefoon meteen opgestuurd, en erg netjes verpakt!
Ben er erg blij mee!
heb je hem wel verstuurd dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef dahei het volgende:
Helaas slechte ervaring met user Groggy (http://forum.fok.nl/user/history/52161). Hij wilde mijn DVB-T ontvanger kopen. Via PM had hij om mijn rekeningnummer gevraagd om het over te maken. Toen na een kleine week nog niets op mijn rekening stond heb ik hem gemaand hierom (zowel via PM als via het topic). Hierop heb ik nooit meer een reactie ontvangen.
Oppassen dus met deze user!
ja uiteraard maar als je nog niks hebt verstuurd dan is er toch niks aan de hand? Misschien heeft die user wel gewoon vakantie of heef die het druk. Of is die nieuw en is die fok! Gewoon vergetenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hij moet toch eerst op het geld wachten?
ja, je loopt geen schade natuurlijk als verkoper, maar ik zou iig geen zaken doen met die gast.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja uiteraard maar als je nog niks hebt verstuurd dan is er toch niks aan de hand? Misschien heeft die user wel gewoon vakantie of heef die het druk. Of is die nieuw en is die fok! Gewoon vergeten
dat is geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Prima ervaring met Schunckelstar.
In dit topic:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Goede communicatie. Type niet lullen maar handelen.
Netjes verpakt en de goederen waren in de staat als door hem vermeld. Aanrader!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Prima ervaring met Schunckelstar.
In dit topic:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Goede communicatie. Type niet lullen maar handelen.
Netjes verpakt en de goederen waren in de staat als door hem vermeld. Aanrader!
nog even een kleine toevoeging: nadat ie erachter kwam dat het hoesje tijdens het verzendproces beschadigt was geraakt, bood ie zonder dat ik erom vroeg gelijk aan om een ander hoesje na te sturenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is geheel wederzijds![]()
ik kan alles wel herhalen wat je schrijft, maar wat jij zegt geldt ook voor jezelf
Dat kan ook heel goed aan de T&T liggen. Zo iets moet je ook altijd verzekerd versturen, dan had je nu geweten waar je pakje was. Wel verzekerd verstuurd maar geen code? Dan houd hij je idd voor t lapje.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:44 schreef gers het volgende:
Tot nu toe een slechte ervaring met heftrucker [TK] Externe LaCie Porsche Harddrive 500GB
heb tot op heden niks ontvangen terwijl hij het verstuurd zou hebben op 3 april
Heb je wel een track en trace code gehad, die hoor je sowieso te krijgen als je een pakketje verstuurd, hoeft hij niet verzekerd voor te zijn. Als je wilt kan ik wel even contact met hem opnemen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:44 schreef gers het volgende:
Tot nu toe een slechte ervaring met heftrucker [TK] Externe LaCie Porsche Harddrive 500GB
heb tot op heden niks ontvangen terwijl hij het verstuurd zou hebben op 3 april
heb geen track en trace code gehad maar als je hem even een pm'tje wilt sturen graagquote:Op donderdag 16 april 2009 20:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je wel een track en trace code gehad, die hoor je sowieso te krijgen als je een pakketje verstuurd, hoeft hij niet verzekerd voor te zijn. Als je wilt kan ik wel even contact met hem opnemen?
Ik ga er even achteraan, ik hou je op de hoogte via PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef gers het volgende:
[..]
heb geen track en trace code gehad maar als je hem even een pm'tje wilt sturen graag
Superbedankt alvast!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef rene90 het volgende:
Hey Marurk,
Ik ga even proberen contact met hem op te nemen en dan houd ik je per pm op de hoogte.
Ik vind het eigenlijk te duur, zo goed?quote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
Negatieve ervaring met Dagoduck die een deal net op het laatst afzegd.
Omdat hij zogenaamd de laatste dagen al 3 kasten vol met Donald Ducks gekocht had.
yeah right...
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef sander_kok het volgende:
Goede ervaringen met RD4 in dit topic. Product is in perfecte staat aangekomen.
OP zaterdag werken ze toch niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!
Nou, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef Marurk het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met Dalai_Lama in dit topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Onderhandelingen begonnen eind maart. Is tot een deal gekomen van 90 euro voor het boek Gray's Anatomy 39e edition (in seal).
Geld (90 euro) heb ik zondag 5 april (dacht ik, kan het even checken voor de zekerheid) laten afschrijven van mijn giro. Hij liet mij toen weten dat het boek direct na de Pasen op de post zou gaan (dat is dus dinsdag 14 april). Na PM zou het boek pas donderdag de 16e op de post kunnen gaan (omdat zijn huisgenote die het boek heeft pas woensdag naar Nederland zou komen).
Heb tot nog toe (21 april nu) nog helemaal niks ontvangen.Heb hem van het weekend ook nog 2 x gePM't met vraag om uitleg, maar wordt niet op gereageerd.
Weet niet of een modje hem even kan aanspreken?
Ik heb hier echt geen zin meer in. Hoop dat ik het boek nog krijg, en anders ben ik genaaid.
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zeer slechte ervaring met Forumheld. [Naast het feit dat voor elk dingetje een nieuw topic wordt geopend, maar dat nu even terzijde]
Meneer biedt een GBA te koop aan, ik doe een redelijk bod, alleen was ik wel benieuwd wat hij bedoelde met 'zonder klepje'. [geen foto in topic] In plaats daarvan krijg ik vrijwel direct een opdringerige en gehaaste PM dat ik maar even 11.76 moet storten. Zo werk ik gewoon niet. Nu heeft meneer hem blijkbaar gewoon verkocht. Dit zijn ronduit onbeschofte manieren om zaken met mensen te doen.
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...
Zie hier:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
http://gathering.tweakers(...)ge/31911455#31911455
Gelukkig was ik vergeten de betaalopdracht te verzenden!Dus een hoop gedoe blijft me nu bespaard... Ik koop in ieder geval nóóit meer iets bij hem.
Nu bestempelt ie me in het topic op Fok als oplichter.Hij moet natuurlijk, als ie geld terug gaat storten, wel eerst wachten tot het er op staat... Maar goed.
Pas op dus.
Er is inderdaad niks verder fout gegaan. Gaat om de handelswijze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |