Deal, zie je pmquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb wel interesse in the exorsism of emily rose3,50 dus incl verzenden?
Deal, zie pm..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:41 schreef tisauch het volgende:
Ik wil wel graag Blade: Trinity (2-Disc Special Edition) voor EUR 3,50 incl verzenden.![]()
Geld is binnen, de dvd gaat vandaag de deur uitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef Sabinee het volgende:
Chratnox, het geld is gisteren overgemaakt en ik heb je een PB'tje gestuurd. Ontvangen?
Passen samen in 1 bubbeltjesenvelop, deze is wel zwaarder daardoor. Bij elkaar 6E? Zie pm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef MutedFaith het volgende:
Se7en en underworld graag. Dat wordt dan € 7 neem ik aan? Of passen ze samen in zoeen bubbeltjesenvelop?
Uiteraard doen ze het nogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef ShaoliN het volgende:
Spiderman 1 & 2 voor 6E incl?
Neem aan dat ze het gewoon nog doen?
Geld is net overgemaaktquote:foto Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard doen ze het nog. Maargoed, deal. zie pm.
D'accord. Zie pm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Passen samen in 1 bubbeltjesenvelop, deze is wel zwaarder daardoor. Bij elkaar 6E? Zie pm.
Is vandaag binnengekomen en in zeer goede staatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geld is binnen, de dvd gaat vandaag de deur uit
Mooizo! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Is vandaag binnengekomen en in zeer goede staatBedankt!
(en een gratis schopje)
Doen we, hij ziet er inderdaad goed uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Doe mij Entourage maar... [mits hij er ZGAN uitziet, het is nl een kadootje]
PM maar voor afhandeling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop