Deal, zie je pmquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb wel interesse in the exorsism of emily rose3,50 dus incl verzenden?
Deal, zie pm..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:41 schreef tisauch het volgende:
Ik wil wel graag Blade: Trinity (2-Disc Special Edition) voor EUR 3,50 incl verzenden.![]()
Geld is binnen, de dvd gaat vandaag de deur uitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef Sabinee het volgende:
Chratnox, het geld is gisteren overgemaakt en ik heb je een PB'tje gestuurd. Ontvangen?
Passen samen in 1 bubbeltjesenvelop, deze is wel zwaarder daardoor. Bij elkaar 6E? Zie pm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef MutedFaith het volgende:
Se7en en underworld graag. Dat wordt dan ¤ 7 neem ik aan? Of passen ze samen in zoeen bubbeltjesenvelop?
Uiteraard doen ze het nogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef ShaoliN het volgende:
Spiderman 1 & 2 voor 6E incl?
Neem aan dat ze het gewoon nog doen?
Geld is net overgemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard doen ze het nog. Maargoed, deal. zie pm.
D'accord. Zie pm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Passen samen in 1 bubbeltjesenvelop, deze is wel zwaarder daardoor. Bij elkaar 6E? Zie pm.
Is vandaag binnengekomen en in zeer goede staatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geld is binnen, de dvd gaat vandaag de deur uit
Mooizo! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Is vandaag binnengekomen en in zeer goede staatBedankt!
(en een gratis schopje)
Doen we, hij ziet er inderdaad goed uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Doe mij Entourage maar... [mits hij er ZGAN uitziet, het is nl een kadootje]
PM maar voor afhandeling!
Ik kan hier op mn werk helaas niet kijken, maar ik denk dat ik rond 4u thuis ben. Ik controleer dan direct of 't geld binnen is en zo ja, doe ik ze vandaag nog op de post.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef beefcake het volgende:
chratnox, heb je het geld van mij en ShaoliN al binnen?
Doen we, zie pm.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef Desdemona het volgende:
Interesse in;
A few good men
Ocean's eleven
Shawshenk Redemption
What Women want
en...Four Weddings and a Funeral
12,50 euro ?
Geld is binnen, dvd's zijn verstuurdquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef beefcake het volgende:
chratnox, heb je het geld van mij en ShaoliN al binnen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geld is binnen, dvd's zijn verstuurd
Goed om te horen! Tevens schopjequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:35 schreef tisauch het volgende:
Dvd is binnen sinds woensdag, prettig communicatie en ditto afhandeling!
gepost comment: [V&A | EV | Ervaringen] Schade of schande?
Ze zijn vandaag binnen gekomenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geld is binnen, dvd's zijn verstuurd
Ik kijk vanmiddag ff (ben nu op mn werk). Ik verwacht wel dat 't binnen is, zodat ik ze vanmiddag op de post kan doen voor jequote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk vanmiddag ff (ben nu op mn werk). Ik verwacht wel dat 't binnen is, zodat ik ze vanmiddag op de post kan doen voor je
Hallo,quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Doe mij Entourage maar... [mits hij er ZGAN uitziet, het is nl een kadootje]
PM maar voor afhandeling!
Super, thanks!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hallo,
Geld is binnen. DVD is gister op de post gegaan voor je. Tevens een schopje, mensen: er zijn er nog een stuk of 20
Ik heb ze gisteren binnen gekregen! Helemaal geweldig! Supersnel, goed verpakt en ze zagen er nog nieuw uit ook...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ze zijn zojuist op de post gegaan, ik denk dat je ze morgen binnen hebt.
Valt wel mee hoor, 3x 1,76 was 't of iets dergelijks. Nog steeds goedkoper dan een pakketjequote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren binnen gekregen! Helemaal geweldig! Supersnel, goed verpakt en ze zagen er nog nieuw uit ook...![]()
(Alleen schrok ik een beetje van de hoeveelheid aan verzendkosten die je moest betalen... )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |