Nee want ik denk dat als ik ze allemaal moet verzenden dat dat via pakketpost moet, dan hou ik dus niks meer overquote:
Dus dan betaalt hij 20 cent omdat hij het zo aardig vind van jou dat hij naar het postkantoor mag lopen en verzendkosten van 6,20 mag betalen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef drummerdude het volgende:
6 euro voor allemaal, behalve Fifa Fever, incl.
En nu vraag je 11.50?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef blckbb het volgende:
Schop!
tevens vraag/richtprijs verlaagd naar 7,50
Dat is exclusief Fifa fever net zoals dd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Alex_Jef het volgende:
Mochten ze nog niet verkocht zijn aan drummerdude, wil ik ze wel voor 11 inc kopen!
Ok, had het niet gezien, maar is niet erg. Eventueel bied ik nog wel ¤14 inc voor de hele set als dat goed is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is exclusief Fifa fever net zoals dd?
In dat geval: morgen niks van dd gehoord -> voor jou
Jammerv an de andere dvds. Ben opzich wel geinteresseerd in de laatste, maar wat zouden daar de kosten van zijn? Ik zit toch al niet te ruim in het geld op het moment en om dan 7 euro inc te betalen voor 1 dvd is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef blckbb het volgende:
Drummerdude, you got PM.
En als Alex_Jef nog gëinteresseerd is in Fifa Fever mag je het laten weten
Lijkt me dat één dvd wel met de post meekan.. Dus zal verzenden wel 1,76 zijn, misschien iets duurder aangezien het zwaarder is dan 1 dvd'tjequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:26 schreef Alex_Jef het volgende:
[..]
Jammerv an de andere dvds. Ben opzich wel geinteresseerd in de laatste, maar wat zouden daar de kosten van zijn? Ik zit toch al niet te ruim in het geld op het moment en om dan 7 euro inc te betalen voor 1 dvd is ook weer zoiets.
Zie PMquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef blckbb het volgende:
Even een schopje
Alex_jef, ben je nog gëinteresseerd?
Drummerdude, geld heb ik nog niet op mijn rekening zien staan,
ik hoop dat het morgen van wel is, anders komt het erg ongelegen met opsturen (morgenavond komt een uitwisselingsstudent hier)
Sorry Leonos maar als het goed is staat het geld hiervoor al op de rekening van blckbbquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef Leonos het volgende:
Wat staat er op de fifa dvd? Beelden van het spel of irl voetbal?
4,25 vind ik een mooie prijs dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |