Ik ben op zoek naar geld dus ruilen zit er niet in. Ik verkoop mn c902 en mn iPod voor de aanschaf van een

HTC Touch HD (E600,-

)
SonyEricsson C902 + 8gb m2 cardNieuwprijs: E385,- Richtprijs: E225,-Gekocht in Oktober 2008, Toestel heeft dus nog netjes anderhalf jaar garantie bij sony ericsson.
Ik heb de originele aankoopbon ook nog liggen dus ook in de desbetreffende winkel heb je garantie.
Mijn c902 is simlock vrij en beschikt over een 8gb m2 geheugenkaart. Ik heb op het kaartje 20 java spellen zoals Spore, Fifa 09, Mario, Need for Speed staan dus die wil ik er wel op laten staan als hij terug naar fabrieks instellingen gaat. Qua uiterlijk is m'n c902 nog in prima staat nergens is te zien dat hij al van oktober '08 is. Ook de originele doos met ongebruikte accessoires en twee opladers (1 originele en 1 OEM reislader) zijn aanwezig. Vragen? PM of Post hieronder.
Netwerk: Quadband GSM: 850/900/1800/1900, HSDPA: 2100 Mhz
Afmetingen: 108 x 49 x 10,5 mm
Gewicht: 107 gram
Scherm: 262.144 kleuren 2" TFT (240 x 320 pixels);
Standytijd: Tot 400 uur
Gesprekstijd: Tot 9 uur
Geheugen: Dynamisch 160 MB Extern: 8gb Memory Stick Micro (M2)
Verbindingen: A2DP ondersteuning, Bluetooth, EDGE, GPRS, HSDPA, USB
Email types: POP3, IMAP4
Geintegreerde 5,0 Megapixel camera Cybershot, 2e camera voor videobellen
FM radio met RDS
![]()
Apple Ipod Video 30gb BlackNieuwprijs: E240,- Richtprijs: E100,-Een schitterende Apple Ipod Video 30gb uit November 2006, gaat ook weg om plaats te maken voor de Touch HD. In de originele verpakking zit een iPod die twee jaar netjes in een silicone hoesje heeft gezeten en eigenlijk niet verder is geweest dan het vakje boven mijn autoradio waar ik hem 1 keer in de week gebruikte. De originele oordopjes mag je erbij hebben maar vanwege de hygiëne lijkt me dat niet zo verstandig.
In deze originele verpakking (waar Johnny Depp op staat) zit ook nog alles wat er in hoort te zitten.
Daarnaast doe ik er een universal cradle voor aan de computer of stereo-installatie bij voor niks!
![]()
Ophalen kan in Eindhoven en Oss
Versturen doen we verzekerd voor E8,61[ Bericht 0% gewijzigd door skittelman op 09-03-2009 01:17:41 ]