Te laag helaas, maar het is een begin.quote:
Als je er geen toetsenbord bij denkt, ehhh ja ik denk het wel.quote:
Zie nog niks...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Te laag helaas, maar het is een begin.
Gelijk even OP gewijzigd waar hij op te pikken is.
Okay bedankt voor de info.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:49 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als je er geen toetsenbord bij denkt, ehhh ja ik denk het wel.
quote:
Staat genoteerd, als er niemand hoger heeft geboden (via PM of Marktplaats, ik laat het wel eerlijk weten en hoeveel), dan mag je hem hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef Darkestrah het volgende:
50 euro incl.
pakket voor het bestellen van internetbankieren is onderweg, trouwens. ik neem aan dat hij nog wel een weekje daar kan blijven staan?
grafisch enzo vergelijkbaar met een commodore 64, maar niet met een nintendo 64quote:
Okay, ik heb er niet echt verstand van, ben niet van die tijd, maar vind de 64 erg cool (Die heeft nog echte games)quote:Op zondag 8 maart 2009 14:01 schreef Flurry het volgende:
[..]
grafisch enzo vergelijkbaar met een commodore 64, maar niet met een nintendo 64
Deze ook hoor, in de vorm van cartridges, die kun je erin en eruit steken in de console.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Okay, ik heb er niet echt verstand van, ben niet van die tijd, maar vind de 64 erg cool (Die heeft nog echte games)
Weet ik, maar we hebben teveel spullen en te weinig ruimte.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:45 schreef Hyman het volgende:
Ik had de mijne vorig jaar gekocht voor ¤80
Incl. piepschuimen doos en piepschuimen bovenkant, in topconditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |