abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67308427
Met deze DVB-T ontvanger kun je op je laptop of PC Digitale TV ontvangen. Dit exemplaar is helemaal compleet, met antenne, kabel en software. Ook zeer geschikt voor op de laptop omdat een externe voeding niet nodig is, het apparaat wordt gevoeg via de USB poort.

Let op: Digitenne zend de commerciele kanalen gecodeerd uit. Omdat dit apparaat geen decodeer mogelijkheid bevat is het niet geschikt om alle kanalen te ontvangen. Je kunt hiermee alleen Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3 en je lokale TV zenders ontvangen.
Als je in de buurt van de Belgische of Duitse grens woont kun je wel deze Belgische of Duitse zenders ontvangen met dit apparaat (daar wordt niet gecodeerd). Ook op vakantie is het interessant om de lokale zenders te kunnen ontvangen (zolang er wordt uitgezonden met de DVB-T standaard).

Prijs: 25 euro incl verzenden in een bubbeltjes enveloppe
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_67309173
gezien de huidige verkoopprijs etc. geef ik er 15e incl verzendk voor
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_67309317
Laten we het verschil delen, dan hebben we een deal.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_67309809
voor 25 euro haal ik een nieuwe met ab... dan ga ik geen 2dehands kopen voor 20e. sorry
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_67311258
hmm tvp

iets met CS over gprs/umts testen
pi_67313826
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef groggy het volgende:
voor 25 euro haal ik een nieuwe met ab... dan ga ik geen 2dehands kopen voor 20e. sorry
Ok, dan 15 incl. verzenden. Stuur maar even een PM.
pi_67315250
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:29 schreef dahei het volgende:

[..]

Ok, dan 15 incl. verzenden. Stuur maar even een PM.
Als groggy er vanaf ziet wil ik hem wel hebben.
pi_67322584
Ok, als groggy voor morgenochtend niet heeft gereageerd is hij voor ColZ40.
pi_67331314
dahei je hebt pm
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_67338946
Teruggemailt, het lijkt erop dat we een deal hebben!
pi_67406707
Heb je het geld inmiddels overgemaakt? En zo ja, stuur mij dan aub even via PM jouw gegevens.
pi_67453031
Aangezien Groggy niet reageert op zowel PM als in dit topic en er na 4 dagen nog niets op mijn rekening gestort is geloof ik er niet meer in.@ColtZ40, heb je nog interesse?
pi_67453405
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:25 schreef dahei het volgende:
Aangezien Groggy niet reageert op zowel PM als in dit topic en er na 4 dagen nog niets op mijn rekening gestort is geloof ik er niet meer in.@ColtZ40, heb je nog interesse?
Pm rek nr maar.

Ik weet niet wanneer je mij pm't maar rond het midaag uur ben ik een weekendje weg!
pi_67509189
Ik had een deal met Groggy, maar nadat hij mij om mijn bankgegevens vroeg (we hadden een deal) heb ik niets meer van hem gehoord.
Geld van Coltz40 is binnen en apparaat is verstuurd. Deze mag dus dicht.
pi_67509401
slotje dan maar
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')