Superbedankt alvast!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef rene90 het volgende:
Hey Marurk,
Ik ga even proberen contact met hem op te nemen en dan houd ik je per pm op de hoogte.
Ik vind het eigenlijk te duur, zo goed?quote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
Negatieve ervaring met Dagoduck die een deal net op het laatst afzegd.
Omdat hij zogenaamd de laatste dagen al 3 kasten vol met Donald Ducks gekocht had.
yeah right...
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef sander_kok het volgende:
Goede ervaringen met RD4 in dit topic. Product is in perfecte staat aangekomen.
OP zaterdag werken ze toch niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!
Nou, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef Marurk het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met Dalai_Lama in dit topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Onderhandelingen begonnen eind maart. Is tot een deal gekomen van 90 euro voor het boek Gray's Anatomy 39e edition (in seal).
Geld (90 euro) heb ik zondag 5 april (dacht ik, kan het even checken voor de zekerheid) laten afschrijven van mijn giro. Hij liet mij toen weten dat het boek direct na de Pasen op de post zou gaan (dat is dus dinsdag 14 april). Na PM zou het boek pas donderdag de 16e op de post kunnen gaan (omdat zijn huisgenote die het boek heeft pas woensdag naar Nederland zou komen).
Heb tot nog toe (21 april nu) nog helemaal niks ontvangen.Heb hem van het weekend ook nog 2 x gePM't met vraag om uitleg, maar wordt niet op gereageerd.
Weet niet of een modje hem even kan aanspreken?
Ik heb hier echt geen zin meer in. Hoop dat ik het boek nog krijg, en anders ben ik genaaid.
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zeer slechte ervaring met Forumheld. [Naast het feit dat voor elk dingetje een nieuw topic wordt geopend, maar dat nu even terzijde]
Meneer biedt een GBA te koop aan, ik doe een redelijk bod, alleen was ik wel benieuwd wat hij bedoelde met 'zonder klepje'. [geen foto in topic] In plaats daarvan krijg ik vrijwel direct een opdringerige en gehaaste PM dat ik maar even 11.76 moet storten. Zo werk ik gewoon niet. Nu heeft meneer hem blijkbaar gewoon verkocht. Dit zijn ronduit onbeschofte manieren om zaken met mensen te doen.
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...
Zie hier:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
http://gathering.tweakers(...)ge/31911455#31911455
Gelukkig was ik vergeten de betaalopdracht te verzenden!Dus een hoop gedoe blijft me nu bespaard... Ik koop in ieder geval nóóit meer iets bij hem.
Nu bestempelt ie me in het topic op Fok als oplichter.Hij moet natuurlijk, als ie geld terug gaat storten, wel eerst wachten tot het er op staat... Maar goed.
Pas op dus.
Er is inderdaad niks verder fout gegaan. Gaat om de handelswijze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Iedereen heeft zijn woordje kunnen doen, komt erop neer dat het duidelijk is wat er gebeurd is en dat forumheld zijn goede bedoelingen kan bewijzen in zijn topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.
Ik ben hier niet degene die fout zit!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef forumheld het volgende:
Zeer slechte ervaring met
l0c4lh0st
ruud.nl heeft gelijk
Ik had een kontrol voor 7.80 euro aan hem verkocht, tevens wilde ik hem al op goed vertrouwen op de post doen, omdat hij zij dat hij het geld gestort had. Mailt die later is 7 euro ook goed?
Daarom ben ik afgehaakt en heb ik hem aan een ander verkocht. Dan zegt die ik heb het bedrag van 7.80 euro al gestort". Dus ik ben de eerste of ook wel nu is die van mij. Ik zeg ik stort het geld wel terug, mailt die even later ik heb de betaling nog niet kunnen voldoen, ik heb het bedrag nog helemaal niet gestort.!!
Dus toen hij zij dat hij het bedrag gestort had, dan had ik de kontrol voor niets naar hem opgestuurd.
Toen ik vertelde dat ik hem aan een ander ging verkopen en het bedrag terug wilde storten terwijl die de betaling nog niet voltooid had dan was ik dus 7.80 euro armer geweest.
Nee mensen kijk uit voor I0c4lh0st![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was mijn kant van het verhaal hier mee basta discussie onderwerp gesloten.
doe ik. Ik denk trouwens geld wel gewoon terug te krijgen hoor. maar vind deze actie gewoon bar slecht en wil het iig even met de mede fokkers delen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef rene90 het volgende:
Dat is inderdaad wel een erge slechte actie.
Wil je even laten weten als je het geld weer terug hebt?
Echt niet lullig bedoelt, écht, don't get me wrong! Maar zulke dure aankopen bekijk je toch eerst het product van dichtbij? Met zulke bedragen cq spullen loop je altijd risico dat je de kans loopt getild/ genaaid te wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef duffet1 het volgende:
Extreem slechte ervaring met Last_Samurai in topic 'zeer goede GAME PC'! Kort samengevat:
Dit heb ik helaas nog nooit meegemaakt. vorig week maandag de betaling a 800euro via internet bankieren overgemaakt. TS ook een printscreen hiervan gestuurd. vrijdagavond te horen gekregen dat geld ontvangen is en dat PC zaterdag direct zou worden opgestuurd. daarna niets meer gehoord. zaterdag niet, zondag niet. maandag maar eens gemaild of opsturen gelukt was. geen reactie. vandaag weer gemaild en net een reactie ontvangen. ruim een week nadat de deal gesloten is en ik dus het geld heb overgemaakt, ziet TS af van verkoop?!
Ik krijg een simpel mailtje waarin enkel staat dat verkoop niet doorgaat, omdat de vriendin van TS 'begon te twijfelen'?? Geen idee wat hij hiermee bedoelt. Geld was immers allang binnen. HIj heeft het geld terug gestort geeft hij aan. Daarnaast zegt hij nog: "sorry het is niet anders". Ik heb TS gemaild dat ik het niet netjes vind.
Een echte afknapper dus!!
Ik zou morgen als ultimatum nemen. Op zaterdag en zondag worden nooit stortingen verwerktquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef duffet1 het volgende:
he hallo,
je hebt op zich een punt, maar ik zou de PC ook eerst op gaan halen. hadden al een sfspraak etc gemaakt, dus ik neem aan dat de PC aanwezig was en werkte. ik moest echter echter 500 km voor rijden, dus koste me 6 uur ofzo en 50euro benzine. Ik heb daarom mijn bod met 50euro verhoogd als meneer het wilde verzenden. Zo kostte het mij evenveel (ivm benzine), alleen scheelt het me tijd en TS hield meer geld over. win-win leek het dus. Verder heeft TS me netjes zijn ID en ID van zijn vriendin gestuurd (PC stond op haar naam), dus ik voorzag geen problemen.
Ik heb vandaag nog steeds geen geld, terwijl hij zegt het dinsdag te hebben overgemaakt. Als ik morgen nog geen geld op mijn rekening heb, krijgt hij nog 1 mail waarin ik hem vraag een spoedopdracht bij de bank te geven en als het geld zondag niet op mijn rekening staat doe ik aangifte.
Ik heb een iets mindere ervaring. ALhoewel het product snel opgestuurd is (Mrhandsfree) ontbrak de autolader . Mail en PM 2 dagen terug hebben tot nu toe nog niets opgeleverdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef Reintji het volgende:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
Forumheld, snel afgehandeld, goed verpakt. Alleen jammer van die initialen die in de GBA gekrast staan...
graag gedaan, ik heb bij TNT gewerkt en sindsdien verpak ik alles alsof het de derde wereld oorlog moet overlevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Negakinu het volgende:
Na alle ellende hierboven even een paar positieve punten over Rene90 en Klonk!
Ik heb mijn Nokia 6300 via V&A geruild voor Rene90's HTC Tytn en dit is zeer vloeiend verlopen. Stevig verpakt en hij heeft zijn telefoon al opgestuurd voordat die van mij op de bus ging. Mooi om te zien dat die Fokkers elkaar nog een beetje kunnen vertrouwen!De Tytn is in erg goede staat en erg compleet geleverd. Afgezien van het feit dat het ding tevens dienst kan doen als slagwapen ben ik er erg tevreden mee. Halve kilo plastic in your face!!
![]()
Van user Klonk heb ik een witte PSP1000 gekocht voor een zacht prijsje. Het geheel is direct verzonden en netjes verpakt. Tevens ruim voorzien van de nodige kilo's plakband. Erg creatief!PSP is in gebruikte maar goede staat en ik was van te voren op de hoogte gesteld van de (kleine) mankementen. Klonk, bedankt!
Laat even horen of je pm nog iets oplevert, anders zal ik proberen contact met hem op te nemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik heb een iets mindere ervaring. ALhoewel het product snel opgestuurd is (Mrhandsfree) ontbrak de autolader . Mail en PM 2 dagen terug hebben tot nu toe nog niets opgeleverd
Nu mijn kant van het verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Negakinu het volgende:
Na alle ellende hierboven even een paar positieve punten over Rene90 en Klonk!
Ik heb mijn Nokia 6300 via V&A geruild voor Rene90's HTC Tytn en dit is zeer vloeiend verlopen. Stevig verpakt en hij heeft zijn telefoon al opgestuurd voordat die van mij op de bus ging. Mooi om te zien dat die Fokkers elkaar nog een beetje kunnen vertrouwen!De Tytn is in erg goede staat en erg compleet geleverd. Afgezien van het feit dat het ding tevens dienst kan doen als slagwapen ben ik er erg tevreden mee. Halve kilo plastic in your face!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |