abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68273530
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef rene90 het volgende:
Hey Marurk,

Ik ga even proberen contact met hem op te nemen en dan houd ik je per pm op de hoogte.
Superbedankt alvast!
  woensdag 22 april 2009 @ 17:52:18 #52
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_68277488
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
Negatieve ervaring met Dagoduck die een deal net op het laatst afzegd.

Omdat hij zogenaamd de laatste dagen al 3 kasten vol met Donald Ducks gekocht had.

yeah right...
Ik vind het eigenlijk te duur, zo goed?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 22 april 2009 @ 17:54:32 #53
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_68277537
Ik had een goede ervaring met Nick-gizMo, snel het geld ontvangen
dus snel opgestuurd..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68290431
Prima zaken doen met Danos...MDAII met toebehoren keurig ingepakt ontvangen en goede communicatie over de voortgang...

Owh ja...met kerst servetten met eekhoorntjes...

Thnx!
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
  donderdag 23 april 2009 @ 18:18:26 #55
151613 krab
Ich bin ein Beliner(bol)
pi_68311174
Prima zaken gedaan met Scooter1 aan gaande dit product
Snelle betaler. Aanrader!
NEIN!
pi_68311457
Perfecte ervaringen met Chr1st1aan . Geld snel overgemaakt en ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Vandaag had ik het ook al in huis en het was echt super verpakt, kunnen sommige webwinkels een voorbeeld aan nemen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68312235
niet happy met GodsSon, deal was rond en haakt nu af zonder reden.
pi_68333729
perfecte ervaring met MaZz_. spul netjes opgehaald in arnhem en natuurlijk betaald

[TK] MegaCD (Megadrive II), 19 spellen, 4-play: COMPLEET
pi_68462910
Goede ervaringen met DSonnema
pi_68486165
Goede ervaringen met RD4 in dit topic. Product is in perfecte staat aangekomen.
  woensdag 29 april 2009 @ 10:13:09 #61
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_68489218
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef sander_kok het volgende:
Goede ervaringen met RD4 in dit topic. Product is in perfecte staat aangekomen.
Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!
  woensdag 29 april 2009 @ 10:25:32 #62
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_68489599
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef RD4 het volgende:

[..]

Juistem, alleen TPG mocht wel eens opschieten, vrijdag gepost, dinsdag bezorgd....ook niks dan lof voor Sander_kok!
OP zaterdag werken ze toch niet?
pi_68498900
Goede ervaringen met:

AQuila360
lennartb.nl
SkyChat

No resentment ever evened out a weaker hand
pi_68499066
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef Marurk het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met Dalai_Lama in dit topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Onderhandelingen begonnen eind maart. Is tot een deal gekomen van 90 euro voor het boek Gray's Anatomy 39e edition (in seal).
Geld (90 euro) heb ik zondag 5 april (dacht ik, kan het even checken voor de zekerheid) laten afschrijven van mijn giro. Hij liet mij toen weten dat het boek direct na de Pasen op de post zou gaan (dat is dus dinsdag 14 april). Na PM zou het boek pas donderdag de 16e op de post kunnen gaan (omdat zijn huisgenote die het boek heeft pas woensdag naar Nederland zou komen).

Heb tot nog toe (21 april nu) nog helemaal niks ontvangen. Heb hem van het weekend ook nog 2 x gePM't met vraag om uitleg, maar wordt niet op gereageerd.
Weet niet of een modje hem even kan aanspreken?
Ik heb hier echt geen zin meer in. Hoop dat ik het boek nog krijg, en anders ben ik genaaid.
Nou, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk.
Heb het boek inmiddels binnengekregen, goed verpakt en wel, in goede staat zoals afgesproken.
Bedankt.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:53:17 #65
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_68499257
Goede ervaring met ToiMoi in [TK/TR] DVD's

pi_68500104
Goede ervaring met Dionysiou. Heb een dinerbon van hem gekocht. Goed pm contact en netjes verzonden zoals afgesproken. Ik werd ook op de hoogte gehouden wanneer hij daadwerkelijk op de post werd gedaan.. Zelfs nog even netjes de enevelop afgeplakt dat hij niet doorschijnend was, super
Top 5 China producten
pi_68543611
goede ervaring met dionysiou maandag gekocht woensdag gehad
[TK] Annoy-A-Tron 2.0
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 30 april 2009 @ 23:05:12 #68
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68543709
Goede ervaringen met: rene90, gers, Cothen snel betaald en lieten weten via de PM dat het pakje netjes was aangekomen.
Cothen had me zelfs eventjes gematst omdat er 1 iets niet in het pakje pasde. Anders moest ik 2 pakjes versturen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:59:28 #69
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_68604205
Goede ervaringen gehad met Stampie22, Cydex en IJsblock. Ik heb respectievelijk bij hun de camera in dit topic, de leren beschermhoes in dit topic en het totale pakket in dit topic gekocht.

Stampie22: Geen problemen mee gehad, verzenden kostte een paar dagen maar dat was logisch. Pakje netjes aangekomen, mooi in bubbelplastic. Het product zelf ziet er goed uit.
Cydex: Gewoon prima. Ik ben even vergeten hoe het hier is aangekomen, maar het product ziet er goed uit. Geen gezeik, gewoon zakelijk afgehandeld.
IJsblock: Als je iemand met geduld zoekt, is dit de goede persoon. Ik kon een tijd lang niet via Internetbankieren betalen, maar hij wachtte rustig. Hij is later zelfs het totale pakket langs komen brengen met de auto. (Hierop heb ik hem wel iets meer betaald dan nodig was, maar dat was volledig eigen initiatief.) Perfect werkend en uitziend product.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:41:15 #70
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_68608849
Goeie ervaring met T_Fuff en Gonza [blijkbaar soort van buren, woonachtig in zelfde straat, paar huizen van elkaar verwijderd ]

Beiden netjes tegemoet gezien per PM v.w.b. ontvangst aangekochte producten. Beiden nogmaals veel plezier met dezen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_68782116
Goede ervaring met Gebraden Wombat, na ontvangst van mijn geld heeft hij meteen dezelfde dag de game op de bus gedaan. Vandaag ontvangen!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:53:52 #72
187674 Sigmund666
pi_68802034
Zeer slechte ervaring met Forumheld. [Naast het feit dat voor elk dingetje een nieuw topic wordt geopend, maar dat nu even terzijde]

Meneer biedt een GBA te koop aan, ik doe een redelijk bod, alleen was ik wel benieuwd wat hij bedoelde met 'zonder klepje'. [geen foto in topic] In plaats daarvan krijg ik vrijwel direct een opdringerige en gehaaste PM dat ik maar even 11.76 moet storten. Zo werk ik gewoon niet. Nu heeft meneer hem blijkbaar gewoon verkocht. Dit zijn ronduit onbeschofte manieren om zaken met mensen te doen.
pi_68804068
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zeer slechte ervaring met Forumheld. [Naast het feit dat voor elk dingetje een nieuw topic wordt geopend, maar dat nu even terzijde]

Meneer biedt een GBA te koop aan, ik doe een redelijk bod, alleen was ik wel benieuwd wat hij bedoelde met 'zonder klepje'. [geen foto in topic] In plaats daarvan krijg ik vrijwel direct een opdringerige en gehaaste PM dat ik maar even 11.76 moet storten. Zo werk ik gewoon niet. Nu heeft meneer hem blijkbaar gewoon verkocht. Dit zijn ronduit onbeschofte manieren om zaken met mensen te doen.
Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...

Zie hier:
[TK] Mega kamer opruiming, veel spullen te koop
http://gathering.tweakers(...)ge/31911455#31911455

Gelukkig was ik vergeten de betaalopdracht te verzenden! Dus een hoop gedoe blijft me nu bespaard... Ik koop in ieder geval nóóit meer iets bij hem.

Nu bestempelt ie me in het topic op Fok als oplichter. Hij moet natuurlijk, als ie geld terug gaat storten, wel eerst wachten tot het er op staat... Maar goed.

Pas op dus.
pi_68804143
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef l0c4lh0st het volgende:

[..]

Exact dezelfde ervaring hier, maar dan nog erger...

Zie hier:
http://gathering.tweakers(...)ge/31911455#31911455

Gelukkig was ik vergeten de betaalopdracht te verzenden! Dus een hoop gedoe blijft me nu bespaard... Ik koop in ieder geval nóóit meer iets bij hem.

Nu bestempelt ie me in het topic op Fok als oplichter. Hij moet natuurlijk, als ie geld terug gaat storten, wel eerst wachten tot het er op staat... Maar goed.

Pas op dus.
Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
pi_68804262
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Uhm, jij bent hier toch degene die het geld niet over heeft gemaakt en fout zit?
Er is inderdaad niks verder fout gegaan. Gaat om de handelswijze.
localhost zou het geld hebben overgemaakt (waar normaal zo een 2 dagen overheen kan gaan tussen banken) en krijgt een pm dat het item al weg is. Dus in feite is er niks daadwerkelijk fout gegaan, alleen de manier waarop is niet een positieve ervaring.
Top 5 China producten
pi_68804814
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.

Ik ben hier niet degene die fout zit!
pi_68804921
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef l0c4lh0st het volgende:

[..]

Hij zou (mag ik hopen) de spullen toch pas opsturen als het geld er op stond... Als de deal er nog steeds was geweest had ik, nadat ik het gezien had, het geld alsnog overgemaakt.

Ik ben hier niet degene die fout zit!
Iedereen heeft zijn woordje kunnen doen, komt erop neer dat het duidelijk is wat er gebeurd is en dat forumheld zijn goede bedoelingen kan bewijzen in zijn topic.
Verdere discussie hierover is ook niet meer nodig
Top 5 China producten
pi_68805151
Zeer slechte ervaring met
l0c4lh0st

ruud.nl heeft gelijk

Ik had een kontrol voor 7.80 euro aan hem verkocht, tevens wilde ik hem al op goed vertrouwen op de post doen, omdat hij zij dat hij het geld gestort had. Mailt die later is 7 euro ook goed?

Daarom ben ik afgehaakt en heb ik hem aan een ander verkocht. Dan zegt die ik heb het bedrag van 7.80 euro al gestort". Dus ik ben de eerste of ook wel nu is die van mij. Ik zeg ik stort het geld wel terug, mailt die even later ik heb de betaling nog niet kunnen voldoen, ik heb het bedrag nog helemaal niet gestort.!!

Dus toen hij zij dat hij het bedrag gestort had, dan had ik de kontrol voor niets naar hem opgestuurd.
Toen ik vertelde dat ik hem aan een ander ging verkopen en het bedrag terug wilde storten terwijl die de betaling nog niet voltooid had dan was ik dus 7.80 euro armer geweest.

Nee mensen kijk uit voor I0c4lh0st

Dit was mijn kant van het verhaal hier mee basta discussie onderwerp gesloten.
pi_68805454
Even reactie weggehaald, iedereen heeft nu zijn reactie kunnen doen en dat is voldoende.
Top 5 China producten
pi_68805814
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef forumheld het volgende:
Zeer slechte ervaring met
l0c4lh0st

ruud.nl heeft gelijk

Ik had een kontrol voor 7.80 euro aan hem verkocht, tevens wilde ik hem al op goed vertrouwen op de post doen, omdat hij zij dat hij het geld gestort had. Mailt die later is 7 euro ook goed?

Daarom ben ik afgehaakt en heb ik hem aan een ander verkocht. Dan zegt die ik heb het bedrag van 7.80 euro al gestort". Dus ik ben de eerste of ook wel nu is die van mij. Ik zeg ik stort het geld wel terug, mailt die even later ik heb de betaling nog niet kunnen voldoen, ik heb het bedrag nog helemaal niet gestort.!!

Dus toen hij zij dat hij het bedrag gestort had, dan had ik de kontrol voor niets naar hem opgestuurd.
Toen ik vertelde dat ik hem aan een ander ging verkopen en het bedrag terug wilde storten terwijl die de betaling nog niet voltooid had dan was ik dus 7.80 euro armer geweest.

Nee mensen kijk uit voor I0c4lh0st

Dit was mijn kant van het verhaal hier mee basta discussie onderwerp gesloten.
Bullshit. Lees nog eens hierboven. Woorden verdraaien kun je ook heel goed. Sigmund666 bevestigt mijn verhaal overigens. Of is hij ook aan het liegen volgens jou?

Moet ik dan de mailtjes hier gaan plakken? Of word je dan bang met je leugens?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:40:16 #81
187674 Sigmund666
pi_68805910
Sorry voor de extra offtopic, maar kom op zeg: Alsof iemand jou gaat oplichten voor het nietige bedragje van 8.80. 88 euro of zelf 880 euro had ik logischer gevonden
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:58:40 #82
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_68808533
Slechte ervaring met Alexat. Zie dit topic. Ik heb dit spel nooit ontvangen en daar baal ik wel redelijk van. En ik koop redelijk vaak hier wat op het forum dus vind ik het jammer dat ik dit keer ben genept.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_68846412

Forumheld, snel afgehandeld, goed verpakt. Alleen jammer van die initialen die in de GBA gekrast staan...
  zondag 10 mei 2009 @ 14:05:42 #84
145121 GC_Stef
is en blijft kansloos
pi_68869875
Goede zaken met Smart-Einstein. Was me niet helemaal duidelijk of het om 1 of 2 kaarten ging, en het was er uiteindelijk maar 1. Maar dat kan ik mijzelf beter verwijten.
Oversteer is when passengers are scared, understeer is when the driver is scared
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:33:12 #85
135935 MaceNL
*Taurus*
pi_68946690
goede afhandeling... ik heb direct het geld overgemaakt en zoals versproken had RacerDKB maandag pakje op de post gedaan [TK] Xbox 360 Wireless Controller (nieuw)
pi_68949145
Goede ervaring met Oplaatbatterij n.a.v. dit topic:

[TK] Dvd's!
pi_68950198
Extreem slechte ervaring met Last_Samurai in topic 'zeer goede GAME PC'! Kort samengevat:

Dit heb ik helaas nog nooit meegemaakt. vorig week maandag de betaling a 800euro via internet bankieren overgemaakt. TS ook een printscreen hiervan gestuurd. vrijdagavond te horen gekregen dat geld ontvangen is en dat PC zaterdag direct zou worden opgestuurd. daarna niets meer gehoord. zaterdag niet, zondag niet. maandag maar eens gemaild of opsturen gelukt was. geen reactie. vandaag weer gemaild en net een reactie ontvangen. ruim een week nadat de deal gesloten is en ik dus het geld heb overgemaakt, ziet TS af van verkoop?!

Ik krijg een simpel mailtje waarin enkel staat dat verkoop niet doorgaat, omdat de vriendin van TS 'begon te twijfelen'?? Geen idee wat hij hiermee bedoelt. Geld was immers allang binnen. HIj heeft het geld terug gestort geeft hij aan. Daarnaast zegt hij nog: "sorry het is niet anders". Ik heb TS gemaild dat ik het niet netjes vind.

Een echte afknapper dus!!
pi_68950312
Dat is inderdaad wel een erge slechte actie.

Wil je even laten weten als je het geld weer terug hebt?
Top 5 China producten
pi_68950776
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef rene90 het volgende:
Dat is inderdaad wel een erge slechte actie.

Wil je even laten weten als je het geld weer terug hebt?
doe ik. Ik denk trouwens geld wel gewoon terug te krijgen hoor. maar vind deze actie gewoon bar slecht en wil het iig even met de mede fokkers delen.

Ik neem aan dat topic nu ook op slot gaat? Ik zie alweer de eerste onzinreacties verschijnen nl.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:13 #90
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_68978089
Goede ervaring met Smaharba. In dit topic een Nintendo 64 gekocht. Snel en netjes verpakt verstuurd. De N64 was zoals omschreven ("redelijke staat") in het topic. Geen verrassingen daar. Contact via PM was goed.
Mmmmm... lekker, niet?
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:46:53 #91
187674 Sigmund666
pi_68992260
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef duffet1 het volgende:
Extreem slechte ervaring met Last_Samurai in topic 'zeer goede GAME PC'! Kort samengevat:

Dit heb ik helaas nog nooit meegemaakt. vorig week maandag de betaling a 800euro via internet bankieren overgemaakt. TS ook een printscreen hiervan gestuurd. vrijdagavond te horen gekregen dat geld ontvangen is en dat PC zaterdag direct zou worden opgestuurd. daarna niets meer gehoord. zaterdag niet, zondag niet. maandag maar eens gemaild of opsturen gelukt was. geen reactie. vandaag weer gemaild en net een reactie ontvangen. ruim een week nadat de deal gesloten is en ik dus het geld heb overgemaakt, ziet TS af van verkoop?!

Ik krijg een simpel mailtje waarin enkel staat dat verkoop niet doorgaat, omdat de vriendin van TS 'begon te twijfelen'?? Geen idee wat hij hiermee bedoelt. Geld was immers allang binnen. HIj heeft het geld terug gestort geeft hij aan. Daarnaast zegt hij nog: "sorry het is niet anders". Ik heb TS gemaild dat ik het niet netjes vind.

Een echte afknapper dus!!
Echt niet lullig bedoelt, écht, don't get me wrong! Maar zulke dure aankopen bekijk je toch eerst het product van dichtbij? Met zulke bedragen cq spullen loop je altijd risico dat je de kans loopt getild/ genaaid te worden
pi_69004197
he hallo,

je hebt op zich een punt, maar ik zou de PC ook eerst op gaan halen. hadden al een sfspraak etc gemaakt, dus ik neem aan dat de PC aanwezig was en werkte. ik moest echter echter 500 km voor rijden, dus koste me 6 uur ofzo en 50euro benzine. Ik heb daarom mijn bod met 50euro verhoogd als meneer het wilde verzenden. Zo kostte het mij evenveel (ivm benzine), alleen scheelt het me tijd en TS hield meer geld over. win-win leek het dus. Verder heeft TS me netjes zijn ID en ID van zijn vriendin gestuurd (PC stond op haar naam), dus ik voorzag geen problemen.

Ik heb vandaag nog steeds geen geld, terwijl hij zegt het dinsdag te hebben overgemaakt. Als ik morgen nog geen geld op mijn rekening heb, krijgt hij nog 1 mail waarin ik hem vraag een spoedopdracht bij de bank te geven en als het geld zondag niet op mijn rekening staat doe ik aangifte.

[ Bericht 20% gewijzigd door duffet1 op 14-05-2009 08:40:18 ]
pi_69004564
edit, verkeerde topic.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:43:21 #94
187674 Sigmund666
pi_69005805
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef duffet1 het volgende:
he hallo,

je hebt op zich een punt, maar ik zou de PC ook eerst op gaan halen. hadden al een sfspraak etc gemaakt, dus ik neem aan dat de PC aanwezig was en werkte. ik moest echter echter 500 km voor rijden, dus koste me 6 uur ofzo en 50euro benzine. Ik heb daarom mijn bod met 50euro verhoogd als meneer het wilde verzenden. Zo kostte het mij evenveel (ivm benzine), alleen scheelt het me tijd en TS hield meer geld over. win-win leek het dus. Verder heeft TS me netjes zijn ID en ID van zijn vriendin gestuurd (PC stond op haar naam), dus ik voorzag geen problemen.

Ik heb vandaag nog steeds geen geld, terwijl hij zegt het dinsdag te hebben overgemaakt. Als ik morgen nog geen geld op mijn rekening heb, krijgt hij nog 1 mail waarin ik hem vraag een spoedopdracht bij de bank te geven en als het geld zondag niet op mijn rekening staat doe ik aangifte.
Ik zou morgen als ultimatum nemen. Op zaterdag en zondag worden nooit stortingen verwerkt
pi_69014448
Na alle ellende hierboven even een paar positieve punten over Rene90 en Klonk!

Ik heb mijn Nokia 6300 via V&A geruild voor Rene90's HTC Tytn en dit is zeer vloeiend verlopen. Stevig verpakt en hij heeft zijn telefoon al opgestuurd voordat die van mij op de bus ging. Mooi om te zien dat die Fokkers elkaar nog een beetje kunnen vertrouwen! De Tytn is in erg goede staat en erg compleet geleverd. Afgezien van het feit dat het ding tevens dienst kan doen als slagwapen ben ik er erg tevreden mee. Halve kilo plastic in your face!!

Van user Klonk heb ik een witte PSP1000 gekocht voor een zacht prijsje. Het geheel is direct verzonden en netjes verpakt. Tevens ruim voorzien van de nodige kilo's plakband. Erg creatief! PSP is in gebruikte maar goede staat en ik was van te voren op de hoogte gesteld van de (kleine) mankementen. Klonk, bedankt!
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 14:09:21 #96
38148 crew  Innisdemon
pi_69015007
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef Reintji het volgende:

Forumheld, snel afgehandeld, goed verpakt. Alleen jammer van die initialen die in de GBA gekrast staan...
Ik heb een iets mindere ervaring. ALhoewel het product snel opgestuurd is (Mrhandsfree) ontbrak de autolader . Mail en PM 2 dagen terug hebben tot nu toe nog niets opgeleverd
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:37:31 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69015962
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Negakinu het volgende:

Ik heb mijn Nokia 6300 via V&A geruild voor Rene90's HTC Tytn en dit is zeer vloeiend verlopen. Stevig verpakt en hij heeft zijn telefoon al opgestuurd voordat die van mij op de bus ging. Mooi om te zien dat die Fokkers elkaar nog een beetje kunnen vertrouwen! De Tytn is in erg goede staat en erg compleet geleverd. Afgezien van het feit dat het ding tevens dienst kan doen als slagwapen ben ik er erg tevreden mee. Halve kilo plastic in your face!!

Van user Klonk heb ik een witte PSP1000 gekocht voor een zacht prijsje. Het geheel is direct verzonden en netjes verpakt. Tevens ruim voorzien van de nodige kilo's plakband. Erg creatief! PSP is in gebruikte maar goede staat en ik was van te voren op de hoogte gesteld van de (kleine) mankementen. Klonk, bedankt!
graag gedaan, ik heb bij TNT gewerkt en sindsdien verpak ik alles alsof het de derde wereld oorlog moet overleven
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69022776
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Ik heb een iets mindere ervaring. ALhoewel het product snel opgestuurd is (Mrhandsfree) ontbrak de autolader . Mail en PM 2 dagen terug hebben tot nu toe nog niets opgeleverd
Laat even horen of je pm nog iets oplevert, anders zal ik proberen contact met hem op te nemen.
Top 5 China producten
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:09:28 #99
187674 Sigmund666
pi_69053507
Zeer goede ervaring met onze eigen Boem-Dikkie. Goede communicatie via PM, snel geleverd. Goede staat van het product. Ik ben er zeer over te spreken. Nogmaals bedankt voor dit goede en snelle zakendoen!
pi_69057429
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Negakinu het volgende:

Nu mijn kant van het verhaal

Alles is goed gegaan, perfecte communicatie en alles was duidelijk. Gewoon op een nette manier afgehandeld, zoals het hoort. (Jij had het ook lekker ingepakt, kon je wel iemand mee doodgooien )
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')