Genoteerd. Op te halen in Arnhem.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef davako het volgende:
Waar op te halen? Ik bied trouwens de gevraagde ¤ 60,-
ik niet...quote:
Daar ben ik helemaal vrij in, maar ik denk eind v/d week.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:15 schreef davako het volgende:
Wanneer neem jij eigenlijk een bod aan? De mensen die hebben geboden zoeken gewoon door naar dit systeem zolang jij niet akkoord gaat met de deal.
ik zal even de specs voor je opzoeken, wat fotootjes maken en even nadenken hoeveel ik voor welke wil hebbenquote:
Wil graag de ruimte vrij maken thuis, dus als je hem nog hiervoor wilt hebben; dan heb je een PMquote:
Helaas verkoop ik dit alleen als geheel zijnde.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef davako het volgende:
Ik heb ook net een sega gekocht. Ik heb echter nog wel interesse in de mega-cd en wat spellen. Verkoop je deze ook los?
Helemaal prima. Wanneer heb je tijd? Ik ben iedere avond beschikbaar.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef win2k het volgende:
80 euro excl verzenden bij deze... kan het toch niet laten eigenlijk. ik wou het graag ophalen (arnhem ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |