Hey, Afentoe koop je nog wel eens iets wat je helemaal niet had moeten kopen, zo ook ik.
Een maand of 2 geleden had ik een mooie diesel broek (maat 32) voor 165euro gekocht

Tof dacht ik...
nu ben ik meer iemand die zn broeken met het kruis op de knieen draagt en dat is nou niet bepaald het geval met deze broek, dus ligt ie nog steeds in de kast. ruilen / geld terug vragen kan ik niet meer want ik heb geen bon en is het ook al lang voorbij de twee weken ruil periode

oftewel ik bied em voor een goede prijs aan via FOK!.
Ik zou zeggen voor deze broek 100euro of doe een goed bod; Hierbij dus de fotos v/d broek.
voor
![]()
![]()
achter
![]()
Dan heb ik ook nog liggen een andere broek (wederom maat 32), geen idee waar ik deze gekocht heb. precies wetende hoe duur dat ie is weet ik ook niet meer, nieuwprijs was 79euro uit mn hoofd. Doe een goed bod en hij is voor jou.Verhaal achter dit ding is het zelfde als de diesel broek , ik heb mn broeken liever wat minder strak (lees heeel los

)
![]()
Bij alle boden aub GOED aangeven of ze MET of ZONDER verzend kosten zijn. Eventueel ophalen (al is verzenden vaak makkelijker... kan in rotterdam of omgeving rotterdam.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*