oh haha ik dacht dat maat 32 zeggen genoeg wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:26 schreef Iced_Lips het volgende:
Wellicht handig om lengte- en breedtemaat te vermelden?
enige dat ik zie overal is gewoon alleen Size 32, meer nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Iced_Lips het volgende:
Vaak staan er twee getalen op het achterlabel of een label in de broek, bijvoorbeeld:
32 - 34 (breedtemaate - lengtemaat)
32 - 36
34- 36
etc..
Lekker kut, kan ik iig niks mee.. Ik moet altijd L/W zeker weten..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
enige dat ik zie overal is gewoon alleen Size 32, meer niet
ik zal ze eens opmeten als ik weer thuis ben vandaagquote:Op woensdag 8 april 2009 07:33 schreef blup het volgende:
[..]
Lekker kut, kan ik iig niks mee.. Ik moet altijd L/W zeker weten..
lengte 34 , breedte 32quote:Op maandag 13 april 2009 13:42 schreef Innisdemon het volgende:
Is dat dan lengte 32, breedte 34? of andersom?
\quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:40 schreef Take_it_easy het volgende:
*edit, ik lees nu pas dat die broek vrij strak zit, daar ben ik niet zo'n fan van
oh, fijn! :p. Ik moet even kijken welke lengtemaat ik precies heb.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:05 schreef Jimbo het volgende:
je mag ook een bod doenik ben niet zo moeilijk
mja terugsturen is zn moeite weer enzulks maar je mag em altijd komen passen, dit kan tussen 9 en 12 in rotterdam en anders na 5 uur een stukje buiten rotterdam, weet niet of je in de buurt zit ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:43 schreef L0we het volgende:
[..]
oh, fijn! :p. Ik moet even kijken welke lengtemaat ik precies heb.
Ik kan hem zeker niet teruggeven?
Zit niet echt in de buurt, had al gecheckt waar je woontquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja terugsturen is zn moeite weer enzulks maar je mag em altijd komen passen, dit kan tussen 9 en 12 in rotterdam en anders na 5 uur een stukje buiten rotterdam, weet niet of je in de buurt zit ?
meet hem morgen op voor je , heb inmiddels een meetlintquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:08 schreef Grovie het volgende:
Heb je nog steeds niets om de broek mee op te meten? Mogelijk interesse, maar dan wil ik wel de diameter van de pijpen weten zodat ik kan zien of hij veel strakker zit dan mijn andere Diesel-broeken.
je heb PM (of nja binnen 5 minquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef Grovie het volgende:
Oke, dan geloof ik het wel. Normale Diesel-broeken zitten bij mij perfect, dus ik bied 50 inclusief verzenden. Het is veel minder dan jij ervoor betaald hebt, ik weet het, maar op Marktplaats zitten broeken die ook maar een paar keer gedragen zijn rond dezelfde prijs. Het is toch weer bijna een halve Karl Kani-broek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |