Als je 'm voor 22,50 incl. naar me opstuurt hebben we een dealquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef MaxPower het volgende:
Genoteerd. 22,50 incl. begint richting deal te gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook interesse om Rock Band te ruilen tegen Far Cry 2, Soul Calibur IV of F.E.A.R 2?
Mocht deze ze niet meer willen, ik heb interesse in GH2quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
mijn defecte gh3 gitaar was heel snel gemaakt, maar na een paar maanden begonnen de knopjes weer te falen.Thanks, dat ga ik even proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook interesse om Rock Band te ruilen tegen Far Cry 2, Soul Calibur IV of F.E.A.R 2?
En nee, ik ben niet in een ruil geinteresseerd.. (nog teveel ongespeelde spellen liggen).
Dank voor je bod, maar dat is met de verzendkosten van 6,40 niet echt aantrekkelijk aangezien ik het spel los ook wel kwijtraak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef zuigmarmot het volgende:
Guitar Hero III + defecte gitaar voor 25 euro incl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |