Sorry GT5 voor netsplitter en dat betekend dat jouw bod voor GTA IV lager is dan die van Rew tenzij je zwaar gaat overbiedenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:54 schreef this-is-life het volgende:
GT5 prologue en GTA IV 30 incl. geboden
staat genoteerd..quote:
hoezo is zijn bod hoger ?? die 1,76 verzendkosten of wat?quote:Op zondag 21 juni 2009 08:28 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Sorry GT5 voor netsplitter en dat betekend dat jouw bod voor GTA IV lager is dan die van Rew tenzij je zwaar gaat overbieden
Startpost aangepast en zie de PM's tegemoet.
Ik was eerder.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:43 schreef this-is-life het volgende:
[..]
hoezo is zijn bod hoger ?? die 1,76 verzendkosten of wat?
dan bied ik 36 euro voor beide games dan zit ik hoger
Weet je, een hoger bod is prima.. maar moet van die games af dus de eerste krijgt het gewoon! im sorryquote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik was eerder.![]()
Ts, check pm voor verdere afhandeling.
???quote:
jawel, maar geen reactie? Of moet ik je PMen?quote:
Ik had m al gereserveerd voor jequote:Op zondag 21 juni 2009 18:23 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
jawel, maar geen reactie? Of moet ik je PMen?
7.50 vind ik iets te veel, op castlegames.nl is ie 12 euro incl nieuw, dus 6 euro inc vind ik een mooi tegen bodquote:
Bij deze gereserveerdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
7.50 vind ik iets te veel, op castlegames.nl is ie 12 euro incl nieuw, dus 6 euro inc vind ik een mooi tegen bod
prima deal en zal deze game voor je reserveren (tis geen platinum, wel compleet), PM je adres even.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:32 schreef Grimmbeard het volgende:
Ik bied ¤12.50 inc. voor Tools of Destruction (mits in goede staat, compleet en niet de platinum editie). Zelfde geldt voor Uncharted mocht de andere verkoop niet doorgaan.
Geld ontvangen en game gaat morgen op de bus en zou dus woensdag binnen moeten komen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef Tommzzz het volgende:
Gister al geld overgemaakt voor Uncharted
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |