Je hebt gelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 16:26 schreef Glesse het volgende:
[..]
Ik heb alleen de DEET gekocht. DEET is geen medicijn. de malariapillen heb ik NIET gekocht.
En trouwens, malariapillen werden al voor de uitivnding van het internet onder reizigers aan elkaar doorverkocht. Maargoed, ik ben zo verstandig om dat gewoon via de dokter te doen.
edit: het boeit me overigens niet WAT ik koop. Warmbloedig krijgt geld van mij en moet zijn afgesproken koop nakomen. Dus: snel opsturen, niet beginnen te vloeken als het hem niet bevalt, je kopers niet oplichten.
insgelijks!! na mijn vorige fok koop (de computer waarmee ik voor 800euro ben opgelicht), was ik het vertrouwen even kwijt. Scooter1 heeft dit echter weer een beetje tenietgedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:55 schreef Scooter1 het volgende:
Zeer goede ervaring met de koper: duffet1 in topic [TK] Canon 400D met grip, lenzen en CF.
Supergoede en snelle communicatie over PM en email. Snelle betaling en correcte afhandeling, niets dan lof
In het echt valt het allemaal best wel meequote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar mijn alarm bellen zouden al meteen gaan rinkelen omdat iemand ook medicijnen verkoopt .. (ik had ook een edit gedaan aangaande de deet)
Zeg ook niet dat het je eigen schuld is.. Basically is die gast gewoon een eikel.. En heeft hij zelfs toegegeven je genaaid te hebben... Dus verdient hij gewoon een perm ban op het forum IMO maar goed daar ga ik niet over
Mijn voorstel; laten we deze discussie sluiten, en doe het de volgende keer netjes. Geef iemand een mailadres ofzo waarop je te bereiken bent. Je hoeft niet op me te schelden, niet tegen me te liegen, en me geen troep te verkopen. Je hoeft ook niet hier op het forum te doen alsof het bij TNT ligt en het maar 4 dagen waren en jezelf in de tussentijd de hele tijd online was.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef warmbloedig het volgende:
Ik reageer even op het bericht van Glesse.
Ik ben naar het buitenland geweest om aan een onderzoek te werken voor school. Hier heb ik wat tropen spul aan overgehouden. Glesse wilde graag mijn Deet overkopen. Goed hij netjes het geld overgemaakt en ik een aantal dagen later de deet opgestuurd.
Ik vermoed dat TNT er iets langer dan normaal er over heeft gedaan. Onzin. Ik kreeg een mail van je dat je het vergeten was omdat je bezig was met afstuderen. Niet afschuivne op TNT.
Ondertussen gaat Glesse een gekke dwingende mail de deur uit doen naar mijn zus haar email adres op werk. Onzin, dit was een mail van 3 zinnen, waarin ik vermeld dat het om DEET ging, en waarin ik stelde dat hij geld van mij had, en ik zijn DEET nog niet
Zij vraagt zich af wat voor gekke shit ik op internet doe(helemaal niks geks dus). Ik word hier best pissig van, want hij kan gewoon op Fok een berichtje sturen om iets door te geven. Dat heb ik ook gedaan, maar na twee dagen had je hier nog niet op gereageerd, en ik zag in je postgeschiedenis dat je al een tijdje niet actief was geweest, vandaar het bericht naar je zus, waarvan ik dacht dat jij het was
Hierdoor probeer ik hem te jennen door te stellen dat die deet is aangelengd met water. Wat natuurlijk niet waar is. duhh! Jennen of niet. Je gaat me niet dit soort bullshit sturen, het is jou probleem dat je veel te laat was met opsturen, en jou probleem dat je mij geen contactgegevens hebt achtergelaten. Gedraag je gewoon fatsoenlijk. Daarnaast is de DEET wel degelijk aangelengd met water.
Ik heb via Fok door de jaren heen al zoveel verkocht en gekocht en dit is de eerste deal waarin iets mis gaat. Ik heb zelfs voor een fokker tijdens mijn vakantie in Tjechie gratis daar iets gekocht en opgestuurd. Mijn 4 dagen vertraging met opsturen en tnt wat niet meewerkte heeft Glesse's hoofd doen besluiten niet naar mijn fok account een mail te sturen, maar naar mn zusIk HEB jou een privebericht gestuurd, maar daar reageerde je niet op, en je was al een tijd niet actief op FOK. Dat heb ik allemaal gecheckt. Vandaar een mail naar iemand met jou achternaam uit jou provincie (en die achternaam hebben er niet zo veel). Daarnaast heb ik je gemeld dat er een beetje haast achterzat voor mij. Het was ABSOLUUT ook geen vier dagen vertraging. Je zou hem maandag 8 juni op de post doen, dat is maandag de 22ste juni geworden. Hoeveel is 22 min 8? Kom op, verkoop hier toch geen bullshit, en als je niet exact meer weet hoeveel dagen het waren, dan doe ook niet net alsof je dat wel weet. Ik heb onze gehele conversatie nog, maar helaas mag ik daar niet meer letterlijk uit kopieren. Maar als jij hem ook nog hebt kun je het nachecken.
Nope, maar wel de TNTquote:@ The_Flash, moest die rol WO III en een oerknal overleven ofzo, zo strak en stevig zat het ingepakt![]()
Idem, opnieuw ook goede ervaring met Sigmund666: duurde even voor we het af konden ronden maar het is uiteindelijk wel weer gewoon lekker snel geregeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiervaring met Toimoi en The_Flash. Spullen zijn net binnengekomen. Beide leveren spullen in keurige nieuwstaat
En zo gaat ome Siggy maar eens lekker los en oude arcadehal tijden beleven met Time Crisis. Meteen ook maar de oude bak van stal trekken om de oudere games van The_Flash nog te kunnen trekken![]()
Edit:
@ The_Flash, moest die rol WO III en een oerknal overleven ofzo, zo strak en stevig zat het ingepakt![]()
Hoe gaat het kalibreren van de schoonheid in zijn werk?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:57 schreef toimoi het volgende:
[..]
Idem, opnieuw ook goede ervaring met Sigmund666: duurde even voor we het af konden ronden maar het is uiteindelijk wel weer gewoon lekker snel geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |