abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 16:37:47 #251
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_70937684
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:26 schreef Glesse het volgende:

[..]

Ik heb alleen de DEET gekocht. DEET is geen medicijn. de malariapillen heb ik NIET gekocht.
En trouwens, malariapillen werden al voor de uitivnding van het internet onder reizigers aan elkaar doorverkocht. Maargoed, ik ben zo verstandig om dat gewoon via de dokter te doen.

edit: het boeit me overigens niet WAT ik koop. Warmbloedig krijgt geld van mij en moet zijn afgesproken koop nakomen. Dus: snel opsturen, niet beginnen te vloeken als het hem niet bevalt, je kopers niet oplichten.
Je hebt gelijk Maar mijn alarm bellen zouden al meteen gaan rinkelen omdat iemand ook medicijnen verkoopt .. (ik had ook een edit gedaan aangaande de deet)
Zeg ook niet dat het je eigen schuld is.. Basically is die gast gewoon een eikel.. En heeft hij zelfs toegegeven je genaaid te hebben... Dus verdient hij gewoon een perm ban op het forum IMO maar goed daar ga ik niet over
Bla Bla Bla :P
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:55:15 #252
38202 Scooter1
Mooi, dat was dan dat.
pi_70984354
Zeer goede ervaring met de koper: duffet1 in topic [TK] Canon 400D met grip, lenzen en CF.
Supergoede en snelle communicatie over PM en email. Snelle betaling en correcte afhandeling, niets dan lof
Have the nerve go with the curve...
pi_70991176
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:55 schreef Scooter1 het volgende:
Zeer goede ervaring met de koper: duffet1 in topic [TK] Canon 400D met grip, lenzen en CF.
Supergoede en snelle communicatie over PM en email. Snelle betaling en correcte afhandeling, niets dan lof
insgelijks!! na mijn vorige fok koop (de computer waarmee ik voor 800euro ben opgelicht), was ik het vertrouwen even kwijt. Scooter1 heeft dit echter weer een beetje tenietgedaan.

- Snelle communicatie
- Niet moeilijk gedaan over verzendkosten delen (en daarna zelfs nog duurder verzonden)
- FENOMENAAL verpakt. Een Dslr is natuurlijk gevoelig spul, maar echt hulde voor het onpakken.

Bedankt!
pi_70992934
Enorm goede ervaring met vanwelleer verkoper van LEGO.

Op zondag een bod gedaan, dinsdag pas kunnen betalen wegens storing, net binnen gekregen dus al verzonden voordat de betaling bij hem binnen was!!!!!!!!!

Supergoed verpakt, via PM ook nog de track & trace code gekregen dus helemaal kunnen volgen.

Super
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71002056
Glesse, je bent welkom om je ervaringen te delen hier maar persoonlijke gegevens + ontvangen mailtjes behoor je hier niet te posten.

Stel de mods op de hoogte van de mailtjes via pm of mail. We hebben het nu iig gelezen en zijn er mee bezig.
ijs_beer fan!
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:34:36 #256
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71014661
Prima ervaring met Khadgar, communicatie was snel en het geld was bijna nog sneller binnen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71067744
Prima ervaring met Martijn1992 in [TK/TR] Xbox 360 Premium + Nintendo DS Lite snelle afhandeling, dinsdagavond betaald, donderdag spel al binnen, top!
pi_71073002
Ik reageer even op het bericht van Glesse.

Ik ben naar het buitenland geweest om aan een onderzoek te werken voor school. Hier heb ik wat tropen spul aan overgehouden. Glesse wilde graag mijn Deet overkopen. Goed hij netjes het geld overgemaakt en ik een aantal dagen later de deet opgestuurd.

Ik vermoed dat TNT er iets langer dan normaal er over heeft gedaan. Ondertussen gaat Glesse een gekke dwingende mail de deur uit doen naar mijn zus haar email adres op werk. Zij vraagt zich af wat voor gekke shit ik op internet doe(helemaal niks geks dus). Ik word hier best pissig van, want hij kan gewoon op Fok een berichtje sturen om iets door te geven. Hierdoor probeer ik hem te jennen door te stellen dat die deet is aangelengd met water. Wat natuurlijk niet waar is. duhh!

Ik heb via Fok door de jaren heen al zoveel verkocht en gekocht en dit is de eerste deal waarin iets mis gaat. Ik heb zelfs voor een fokker tijdens mijn vakantie in Tjechie gratis daar iets gekocht en opgestuurd. Mijn 4 dagen vertraging met opsturen en tnt wat niet meewerkte heeft Glesse's hoofd doen besluiten niet naar mijn fok account een mail te sturen, maar naar mn zus

[ Bericht 2% gewijzigd door warmbloedig op 17-07-2009 17:31:23 ]
pi_71073091
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Maar mijn alarm bellen zouden al meteen gaan rinkelen omdat iemand ook medicijnen verkoopt .. (ik had ook een edit gedaan aangaande de deet)
Zeg ook niet dat het je eigen schuld is.. Basically is die gast gewoon een eikel.. En heeft hij zelfs toegegeven je genaaid te hebben... Dus verdient hij gewoon een perm ban op het forum IMO maar goed daar ga ik niet over
In het echt valt het allemaal best wel mee
pi_71078422
Ervaring met Patch, 4 games (van mijn kant) geruild voor 4 dvd's van hem, gelijk verstuurd, netjes verpakt en 1 van de 4 zat zelf nog in seal. Top dus.

Wel jammer dat 1 dvd het niet doet, maar dat is mijn eigen schuld, ik had niet gezien dat hij regio 1 was
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:10:16 #261
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_71078515
edit: stuur hem even een pm

[ Bericht 76% gewijzigd door admiraal_anaal op 17-07-2009 21:11:42 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:29:15 #262
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_71079039
Goede ervaring met delano.888; 4 spellen tegen 4 dvd's.
Goed verpakt & snel verzonden en ziet er allemaal goed uit.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_71090517
Goeie ervaring met Razer:
[TK] Nokia E71 incl. veel accessoires en simlockvrij

Snelle afhandeling en communicatie
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:12:40 #264
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_71093192
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef warmbloedig het volgende:
Ik reageer even op het bericht van Glesse.

Ik ben naar het buitenland geweest om aan een onderzoek te werken voor school. Hier heb ik wat tropen spul aan overgehouden. Glesse wilde graag mijn Deet overkopen. Goed hij netjes het geld overgemaakt en ik een aantal dagen later de deet opgestuurd.

Ik vermoed dat TNT er iets langer dan normaal er over heeft gedaan. Onzin. Ik kreeg een mail van je dat je het vergeten was omdat je bezig was met afstuderen. Niet afschuivne op TNT.
Ondertussen gaat Glesse een gekke dwingende mail de deur uit doen naar mijn zus haar email adres op werk. Onzin, dit was een mail van 3 zinnen, waarin ik vermeld dat het om DEET ging, en waarin ik stelde dat hij geld van mij had, en ik zijn DEET nog niet
Zij vraagt zich af wat voor gekke shit ik op internet doe(helemaal niks geks dus). Ik word hier best pissig van, want hij kan gewoon op Fok een berichtje sturen om iets door te geven. Dat heb ik ook gedaan, maar na twee dagen had je hier nog niet op gereageerd, en ik zag in je postgeschiedenis dat je al een tijdje niet actief was geweest, vandaar het bericht naar je zus, waarvan ik dacht dat jij het was
Hierdoor probeer ik hem te jennen door te stellen dat die deet is aangelengd met water. Wat natuurlijk niet waar is. duhh! Jennen of niet. Je gaat me niet dit soort bullshit sturen, het is jou probleem dat je veel te laat was met opsturen, en jou probleem dat je mij geen contactgegevens hebt achtergelaten. Gedraag je gewoon fatsoenlijk. Daarnaast is de DEET wel degelijk aangelengd met water.

Ik heb via Fok door de jaren heen al zoveel verkocht en gekocht en dit is de eerste deal waarin iets mis gaat. Ik heb zelfs voor een fokker tijdens mijn vakantie in Tjechie gratis daar iets gekocht en opgestuurd. Mijn 4 dagen vertraging met opsturen en tnt wat niet meewerkte heeft Glesse's hoofd doen besluiten niet naar mijn fok account een mail te sturen, maar naar mn zus Ik HEB jou een privebericht gestuurd, maar daar reageerde je niet op, en je was al een tijd niet actief op FOK. Dat heb ik allemaal gecheckt. Vandaar een mail naar iemand met jou achternaam uit jou provincie (en die achternaam hebben er niet zo veel). Daarnaast heb ik je gemeld dat er een beetje haast achterzat voor mij. Het was ABSOLUUT ook geen vier dagen vertraging. Je zou hem maandag 8 juni op de post doen, dat is maandag de 22ste juni geworden. Hoeveel is 22 min 8? Kom op, verkoop hier toch geen bullshit, en als je niet exact meer weet hoeveel dagen het waren, dan doe ook niet net alsof je dat wel weet. Ik heb onze gehele conversatie nog, maar helaas mag ik daar niet meer letterlijk uit kopieren. Maar als jij hem ook nog hebt kun je het nachecken.
Mijn voorstel; laten we deze discussie sluiten, en doe het de volgende keer netjes. Geef iemand een mailadres ofzo waarop je te bereiken bent. Je hoeft niet op me te schelden, niet tegen me te liegen, en me geen troep te verkopen. Je hoeft ook niet hier op het forum te doen alsof het bij TNT ligt en het maar 4 dagen waren en jezelf in de tussentijd de hele tijd online was.

Je bent een verkoper, je hebt een paar steekjes laten vallen en dat had je echt zelf moeten oplossen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Glesse op 18-07-2009 14:20:08 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:26:51 #265
187674 Sigmund666
pi_71094841
Goeiervaring met Toimoi en The_Flash. Spullen zijn net binnengekomen. Beide leveren spullen in keurige nieuwstaat
En zo gaat ome Siggy maar eens lekker los en oude arcadehal tijden beleven met Time Crisis. Meteen ook maar de oude bak van stal trekken om de oudere games van The_Flash nog te kunnen trekken

Edit:

@ The_Flash, moest die rol WO III en een oerknal overleven ofzo, zo strak en stevig zat het ingepakt
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:33:46 #266
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_71102003
quote:
@ The_Flash, moest die rol WO III en een oerknal overleven ofzo, zo strak en stevig zat het ingepakt
Nope, maar wel de TNT

Enne, het was fijn zaken doen ! ( denk ik, ik heb mijn bank nog niet gechecked.... )
pi_71115155
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiervaring met Toimoi en The_Flash. Spullen zijn net binnengekomen. Beide leveren spullen in keurige nieuwstaat
En zo gaat ome Siggy maar eens lekker los en oude arcadehal tijden beleven met Time Crisis. Meteen ook maar de oude bak van stal trekken om de oudere games van The_Flash nog te kunnen trekken

Edit:

Idem, opnieuw ook goede ervaring met Sigmund666: duurde even voor we het af konden ronden maar het is uiteindelijk wel weer gewoon lekker snel geregeld.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:06:03 #268
187674 Sigmund666
pi_71119277
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:57 schreef toimoi het volgende:

[..]

Idem, opnieuw ook goede ervaring met Sigmund666: duurde even voor we het af konden ronden maar het is uiteindelijk wel weer gewoon lekker snel geregeld.
Hoe gaat het kalibreren van de schoonheid in zijn werk?
Ik had gisteren het idee dat ie niet helemaal super werkte. Kan ook nog komen omdat het hier een puinzooi is
pi_71128741
FF nagezocht maar volgens mij stond het in mijn originele OP die inmiddels is overschreven:
De gun is overgenomen van een mede FOK!ker in [TK] Zolder opruiming Ik heb 'm alleen maar uit z'n plastic gehaald, verder ben ik nooit gekomen want ik kon 'm niet aansluiten op mijn CRT monitor de PS op stond daarop aangesloten dmv VGA adapter...

Met de precieze werking kan ik je dus niet echt helpen...
pi_71146637
Goede ervaring met link1986 n.a.v. dit topic: [TK] Allerlei...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:05:29 #271
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_71177074
In dit topic 2x 2GB geheugen gekocht van ID-tweak

Althans, het bleek dus een 2x 1Gb kit te zijn. Oorzaak is begrijpelijk; het stickertje op ieder reepje meldt '2gb kit' wat men verkeerd zou kunnen begrijpen.

Helaas is ID-tweak niet zo snel met antwoorden over de oplossing.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:00:32 #272
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_71198559
Goede ervaring met NoNickOne. Heb een MP3-speler gekocht uit dit topic. Snelle verzending en snelle reactie op PM's. Ben d'r helemaal blij mee
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:17:30 #273
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_71261711
Ik wil even melding maken van een miskoop

[TK] iPod shuffle 4GB

Ik heb een 1GB iPod gekregen ipv de beloofde 4GB

Ik ga nog uit van de goede wil van de verkoper om het recht te trekken.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:54:21 #274
187674 Sigmund666
pi_71324489
Goeie ervaring met Majkool. Spel is netjes en ongehavend in Maastricht gekomen. Netjes!
pi_71340251
Ik wil Teigan een PM sturen over iets maar haar inbox zit vol.

En er is geen andere manier om haar te bereiken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')