Tot vanavond 00:00u? =)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:02 schreef duffet1 het volgende:
Tot wanneer wil je wachten? Niet dat ik je op wil jutten, maar ik ga het weekend naar Parijs (vrijdag) en daarvoor heb ik hem nodig. Hoef ik mijn laptop niet mee te nemen om mail af en toe te checken.
Prima hoor... ik zou hem morgenavond evt wel kunnen ophalen tussen 17-18u als dat uit zou komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:32 schreef Razer het volgende:
[..]
Tot vanavond 00:00u? =)
Mocht niemand anders meer geboden hebben, kunnen we nog ruim op tijd iets afspreken om het verder af te handelen.
00:00u, Danos it is denk ik dan om het eerlijk te houden =)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef danos het volgende:
[..]
210 incl verzenden
maak ik het vanavond nog over
Nee nee.. Wil wilde alleen even weten of je bod in/ex verzenden etc was. als het 200euro incl. verzending was, had de verkoper wellicht nog kunnen denken van voor die 3 euro heb ik geen zin om te gaan inpakken en verzenden. maar 210euro incl. verzending is gewoon een duidelijk hoger bod!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef danos het volgende:
haha mooi hoor, ik contact je vanavond wel even razer, zat nu ff @ work te checken of duffet er nog overheen was gekomen in de laatste seconde
Ik had je vannacht al een PM gestuurd, ben vanavond van 17u tot 01u werken, dus dan zal ik het daarna wel lezen =)quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef danos het volgende:
haha mooi hoor, ik contact je vanavond wel even razer, zat nu ff @ work te checken of duffet er nog overheen was gekomen in de laatste seconde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |