Klopt!!quote:
Deze rackets zijn ook niet bedoeld om mee te tennissen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:17 schreef oordopje het volgende:
ja hoe kan je nou tennissen?? er zit een gat in !
Heb nog eens gekeken: de andere heeft gripmaat 4quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Helaas veel te klein voor mij. Succes met de verkoop verder
Thanks voor je positieve feedback StinsonB.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef StinsonB het volgende:
Vandaag tennis racket grip maat 3 binnengekregen. De communicatie via de PMs liep erg soepel! Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden, bovendien waren de PMs erg vriendelijk!!
Product was in uitstekende kwaliteit, goed verpakt bovendien meteen verstuurd toen ik het geld had verstuurd.
Ik heb echt niks te klagen! Een aanrader deze man!!
Het enige rare is dat in de OP staat dat hij alleen gripmaat 1 en 4 heeft, terwijl hij ook 2 en 3 had ^^.
Het is gewoon een handeltje, je hebt nog veel meer in de aanbieding. Dat mag niet via Fok! Dus gewoon blij zijn dat ik geen topicreport doe okeequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef Atmoz het volgende:
^^ up![]()
En nog steeds 60 eurotjes p/stuk
[edit]
Ohja, en bedankt Sharpdressedman en Tja..1986 , voor het terug reageren op mijn (meerdere) PM's![]()
![]()
Hehequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is gewoon een handeltje, je hebt nog veel meer in de aanbieding. Dat mag niet via Fok! Dus gewoon blij zijn dat ik geen topicreport doe okee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |