dat weet ik maar hij is in prima staat ik ga niet akkoord met een bod van 75 euroquote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef mellowpimp het volgende:
bied 75 euro om te beginnen. nieuwprijs is 150.
ik zal zo meteen een foto makenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:34 schreef tisauch het volgende:
Wellich interesse Ts. Heb je foto's van het beestje?
is prima ik hoor het welquote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef tisauch het volgende:
Bedankt voor het posten van de foto.![]()
* tisauch denkt nog na over een eventueel bod.
camera is niet geweldig maar er zat nog stof op ik verzeker je dat hij er perfect uit ziet geen krassen of schrammen gewoon netjes zoals hij nieuw isquote:Op zondag 31 mei 2009 15:51 schreef mellowpimp het volgende:
heb nog wel interesse (75 was maar start bod), maar wat zit er op de speler? zijn de vlekken, stof of ligt dat gewoon aan je camera? kan het niet goed zien.
Ik vond de upscaling prima maargoed helaas dan voor 100 incl. was hij naar jou gegaanquote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef mellowpimp het volgende:
bied 100 euro incl.
sorry, lees net dat dvd upscalling niet zo goed is.
Nope gewoon normaal maargoed heb er maar 1 keer een dvdtje op afgespeelt en dat was gewoon prima ik zou niet weten waarom het beeld wazig zou zijn??quote:
dan stuur ik je nu een pmquote:Op zondag 31 mei 2009 16:42 schreef mellowpimp het volgende:
hmm... op een groot scherm kunnen dvdtjes nogal blurry worden.. maar goed. ik neem de gok wel gewoon.
alsnog 100 euro geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |