Tot wanneer laat je hem staan, heb geen haast hoor maar was toevallig vandaag toch al op zoek naar een nieuwe lens, had liever een 18-200/300 gehad om het wisselen tegen te gaan maar dit is ook goed.quote:
De lens mag zowieso wel los weg en die laat ik denk ik dit weekend nog staan maar de tas wacht ik even af of er mensen zijn met interesse in de camera.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Tot wanneer laat je hem staan, heb geen haast hoor maar was toevallig vandaag toch al op zoek naar een nieuwe lens, had liever een 18-200/300 gehad om het wisselen tegen te gaan maar dit is ook goed.en je prijs is zeker niet verkeerd
ik heb geen idee, sigma heeft de lens gemaaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef muzas het volgende:
dat rode randje.... zo van dan lijkt het op een canon L?
Die kwaliteit haalt hij in de verste verte niet, maar de prijs is er dan ook naar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef muzas het volgende:
dat rode randje.... zo van dan lijkt het op een canon L?
er staat nu een bod op van 125 euro en als er niemand komt die voor zondag avond de hele set wil kopen dan gaat de lens naar de hoogste biederquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Chinless het volgende:
Dat is dus wel dezelfde lens alleen jij heb die kap er nog bij.
Ik heb ook wel interesse, ik kan hem alleen pas volgende week overnemen.
En hoe wil je dat doen dan slimpie voor een spiegel? en iedereen ziet toch wat er op staat tis niet dat een iPhone foto's maakt van 16x16 pixels hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan heb je zo'n dure camera en dan maak je de foto met je iphone, maak dan gewoon met die camera de foto van je camera
afhankelijk van factoren, maar iig veeeeel langer dan een gewone compact cam... ik heb 2 standaard canon accu's in mijn 1000D zitten en laad 1x per maand op...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef krimpenrik het volgende:
hoe zit het met de accu van dit ding? hoelang gaat die ongeveer mee? hoeveel foto's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |