Wij zijn tot een oplossing gekomen met dank aan de moderators. Jammer dat het via deze weg moest gaan, maar er wordt gepraat en dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef Gewoonik het volgende:
Helaas slechte ervaringen met Ymme.
Al een tijd geleden 4/5 maanden. Ps2 overgekocht voor 62 incl verzendkosten gelijk overgemaakt. De Ps2 was zoek was blijkbaar bij iemand anders. Ik had geen haast maar na 1,5 maand bij een bezoek aan een electronica zaak maar een Ps2 in een opwelling gekocht. PM gestuurd of ik het geld terug kon krijgen.
Helaas kreeg ik de reactie dat ze het raar vond aangezien de Ps2 weer zo goed als in haar bezit zou zijn. Nog een weekje gegund maar helaas niets ontvangen tot op dit moment het geld ook nog niet. Op de pm wordt niet meer gereageerd. Heb een paar dagen terug nog een laatste PM gestuurd maar mocht helaas niet baten.
Jammer het is mijn eerste slechte ervaring met kopen hier op het forum.
Edit: het desbetreffende topic: [TK] zgan Playstation 2
Insgelijks, toimoi is een aardige kerel en komt afspraken na! Prettige koper!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef toimoi het volgende:
Goede ervaring met Willaaam in [TK] Groot computer opruimtopic (pc's en laptops)
Heb een laptop overgenomen, aardige gast en de laptop was prima in orde.
En wederzijds een goede ervaring met SatanicWarrior, goede communicatie en snel handelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
Goede ervaring met Motar.
Ik heb zijn Super Nintendo + games overgekocht.
Alles netjes afgehandeld. De SNES was goed en veilig verpakt.
killrathi wat ben je echt een aansteller. Stuur je me een pm berichtje terug blokkeer je me vervolgens. Nu ga je me hier 'zwart' maken op het forum.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef killrathi het volgende:
Ik wou van aaleks een treo 750v smartphone overnemen. Aangegeven zijn vraagprijs te betalen waarop hij nog wil wachten op biedingen via marktplaats. Uiteindelijk besluit hij om hem aan mij te verkopen voor minder dan een marktplaats bod. Omdat ik schijnbaar niet snel genoeg reageerde op zijn PM (zet er dan een einddatum bij) heeft hij hem inmiddels weer aan een marktplaatser verkocht.
Als hij dan toch zo'n marktplaats fan is, wat doet hij dan nog hier ?
En goede ervaring met Jemoeder, reageert snel, betaalt snel. Had helaas wat problemen met versturen van mijn kant maar Jemoeder was geduldig en wilde niet eens accepteren dat ik hem zou compenseren voor het wachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef JeMoeder het volgende:
Goed ervaring met Admiraal_Anaal.
Ik heb Ninja Gaiden II van hem overgenomen. Er gingen zaken mis bij de post, daarover hebben we contact gehad. Contact is zeer soepel en positief verlopen, hij heeft me zelfs aangeboden een gedeelte van de aankoopsom terug te boeken vanwege de vertraging (waar hij niets aan kon doen). Ik heb dat geweigerd omdat hij altijd eerlijk is gebleven en mij heel goed op de hoogte hield!
Maw: koop bij Admiraal_Anaal, dan word je nooit teleurgesteld! Perfecte afhandeling!
Dikke 10+
Ok dan.. zal ik de volgende keer wel een duidelijke wachttijd erbij zetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef killrathi het volgende:
Aaleks,
Zoals ook al per PM gemeld, je had duidelijker kunnen zijn in je communicatie. Ik heb 2 dagen cursus gehad, waarbij ik de tijd niet had om er naar te kijken. Dat ik vervolgens te laat ben snap ik. Waar ik me aan stoor is jouw onduidelijkheid met betrekking tot de geboden wachttijd, en het feit dat je continu zit te switchen tussen marktplaats en fok. Die PM blok staat er inderdaad op, omdat verdere communicatie erover (in mijn ogen) tussen ons 2 niet nodig is. Mocht je daar anders over denken, dan kun je dat melden.
En het zwartmaken ? Ik meld gewoon mijn ervaring hier, waar het topic voor bedoeld is. Over de uiteindelijke deal heb ik geen negatieve ervaring, maar over de slechte communicatie wel.
Jij ook bedankt!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Leroym het volgende:
Goede ervaring met WILLAAAAM!
Mooie deal aangeboden van hem! netjes en snel afgehandeld en verzonden!
goede verkoper!!
nogmaals bedankt willaaam
i second that.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:14 schreef 2dope het volgende:
Prima ervaring met Wessiej. (Xbox360) spel is in nieuwstaat, geen krasje te bekennen en hij ruikt zelfs nog nieuw als ik het doosje open doe.
Thumbs up dus.
Insgelijks, prima koper! Geld was meteen overgemaakt en de communicatie over PM ging zeer snel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef Negakinu het volgende:
Erg goede ervaring met Trollface, heb Gears of War 2 van hem gekocht en hij heeft het dezelfde dag nog op de post gedaan. Goed verpakt en prima service! Hulde!
Ook erg prettige ervaring met StinsonB, PMs gingen erg vlot en hij stond al op me te wachten terwijl ik volgens mij nog te vroeg wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef StinsonB het volgende:
Zeer tevreden over Cliffy. Reageerde snel op mijn PMs, was ruim op tijd op plaats van bestemming en laptop was in erg goede staat. A++
Asus EEE Laptop
dat is wederzijds, spel in nieuwstaat ontvangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:02 schreef desub het volgende:
Prima geruild met Schunckelstar!![]()
([CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 10)
Ook goede ervaringen met Darkestrah, zoals hij al zei, netjes via PM gehandeld en hij had het geld snel overgemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
Zeer goede ervaring met de user Kanariegeel in het volgende topic: [TK] Canon SX110 IS Zwart (2 weken oud)
Netjes via PM gehandeld, in perfecte staat binnengekomen, helaas is het een AD-lezer. Dat dan weer wel.
Had ik die PM niet verzonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:58 schreef Blackviper het volgende:
Slechte ervaring met Trollface; Bieding op een spel. Krijg vervolgens een PM met een tegenbod naar aanleiding van dat bod kwam ik zelf nog met een bod.
Daarna geen reactie meer en het spel was al weg. Vind het niet erg als je het tegen een hogere prijs kan verkopen maar heb dan ook het fatsoen dat eventjes te melden.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Had ik die PM niet verzonden?![]()
Sorry schat, helemaal vergeten. Ik dacht dat ik je al een PM had gestuurd.
Nogmaals excuses.
wederzijdsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef RickoKun het volgende:
Positieve ervaring met user: Schunkelstar
Spel binnengekregen na afspreken van prijs en posting. Ik heb Schunkel meteen betaald en kreeg het spel (ME) precies op de dag die is afgesproken!
Topper, onbeschadigd en al!
Dat pleepapier is voor als je het spel shit vindt..quote:Op maandag 22 juni 2009 17:44 schreef Trollface. het volgende:
Zeer prettige ervaring met MaxPower, snelle PM reacties en snel opgestuurd, prima verpakt ook in een bubbeltjesenvelop, zelfs met extra pleepapier!
Prima verkoper!
Wederzijds! Snelle communicatie en betalingquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef kensei het volgende:
Goede ervaring met de gebruiker "jampot" alles gewoon prima gegaan![]()
[GEZ] Return of the King (2 disc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |