Paar fotootjes geplaatst. Indien gewenst kan ik meer / hogere kwaliteit foto's maken, moet ik wel even een fatsoenlijke camera lenen ergensquote:
Bedankt, maar voor 160 gaat de Wii de deur niet uit.quote:
Doh! Bedankt, even op zoek naar iets anders dus!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:40 schreef JeFFJuH het volgende:
TS: Foto's werken niet. Je host laat geen hotlinking toe.
Dat is dan toch een heel ander model dan dat TS nu aanbied?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef john2406 het volgende:
Volgende week is de asus eee pc in de aanbieding bij de macro voor 260 met 160gb harddisk.
Is inderdaad een andermodel als deze want die waar ik het over heb heeft een 160 gb harde schijf in plaats van 80gb en voor de rest exact hetzelfde als deze.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef Remake het volgende:
[..]
Dat is dan toch een heel ander model dan dat TS nu aanbied?
Dit is niet your average EEE pc zoals de 700/900 series, maar bijna een volwaardige laptop.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:08 schreef wwwer het volgende:
de EEE is leuk.. maar 225 euro is veel te veel.. voor 200 euro heb je ze nieuw.
100 euro had ik hem van je overgenomen.. maar 225 is echt te veel
Ik heb even in de Makro folder gekeken en daar gaat het om het 8,9" model, ik probeer het 10" model te verkopen!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is inderdaad een andermodel als deze want die waar ik het over heb heeft een 160 gb harde schijf in plaats van 80gb en voor de rest exact hetzelfde als deze.
Persoonlijk vind ik de grootte van het scherm belangrijker aangezien dit toch niet echt een multimedia laptop is, ruimte voor bv. games heb je niet nodig, films kijken is wel mogelijk maar doe ik toch liever op een groter schermquote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef john2406 het volgende:
Klopt moet ik toegeven is kleiner van beeld was ik vergeten, maar een bril heb je er toch voor nodig voor deze of voor die van de makro. Wat ik belangrijker vindt is dat er inplaats van een 80 een 160gb in zit. Wil er wel een bod op doen maar ben nog aan het denken over die van de makro of deze van jou.
Die van jou is gebruikt en hoe lang en heeft die veel aan de stroom gehangen tijdens gebruik of niet etc.
En waar op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |